quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja het frequente en te pas en te onpas gebruik
Denk je niet dat antibiotica vol met virussen, thiomersal en fluoride zitten? Als er een middel wel niet massaal gebruikt wordt is het antibiotica, de manier van de NWO om je in slaafse zombies om te toveren. Het is een risico dat je neemt hoor!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja het frequente en te pas en te onpas gebruik
Och jee, en wie heeft het aan de grote klok gehangen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als het eenmaal aan de grote klok hangt moet je wel...
Net als nu hoe spatisch onze Europesche overheden reageren op het PRISM verhaal. Furieus zijn verhaal willen bij Fuhrer Obama. Zo walgelijk hypocriet. Maar ja nu de plebs van het bestaan weet moeten ze wel.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
geen bewijs wat jullie als autoritair zien. En dat maakt het vrij lastig.
ik heb nog nimmer uit m;n duim gezogen.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik heb nog nimmer uit m;n duim gezogen.
Ik heb NOOIT iets verzonnen. Dat het niet past in jouw bekrompen rozegaybrilwereld heb ik geen boodschap aan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
GrapjasDaar hebben we je al zo vaak op betrapt.
Probeer je me nou te beledigen of zo?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik heb NOOIT iets verzonnen. Dat het niet past in jouw bekrompen rozegaybrilwereld heb ik geen boodschap aan.
Bij Lambiekje is het meer confabulerenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Probeer je me nou te beledigen of zo?
Hoe vaak hebben we je er wel niet op betrapt dat je zelf van alles over een bron aan het verzinnen was, terwijl dat niet in de bron stond? Gevalletjes niet goed lezen en veel te snel tot conclusies komen etc.
Meestal idd, maar ook vaak genoeg meer dan dat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:59 schreef starla het volgende:
[..]
Bij Lambiekje is het meer confabuleren
Hoe zou je het dan noemen als een bron iets anders schrijft dan jij denkt dat het schrijft?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef Lambiekje het volgende:
Mensen die vinden dat ik confabuleer hebben totaal niets begrepen.
Jij leest toch ook hele ander zake in het ultraslechte 911 Commision Report.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan noemen als een bron iets anders schrijft dan jij denkt dat het schrijft?
Dat is geen antwoord op de vraagquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij leest toch ook hele ander zake in het ultraslechte 911 Commision Report.
En dat is het zorgwekkend.quote:Nieuwe wetenschappelijke studie: autisme te wijten aan vaccinaties
In het wetenschappelijke tijdschrift Open Access Scientific Reports staat een nieuwe studie waarin een verband wordt aangetoond tussen de autisme-epidemie en de epidemie van diabetes type 1, die wordt veroorzaakt door vaccinaties.
Uit de nieuwe data blijkt dat autisme sterk gelinkt is aan diabetes type 1, een epidemische ziekte waarvan bewezen is dat ze wordt veroorzaakt door vaccins.
De publicatie, die is onderworpen aan collegiale toetsing, is geschreven door immunoloog dr. Bart Classen. “Wij schrijven al vele jaren dat ontstekingen als gevolg van vaccinaties tot de epidemie van diabetes type 1 en andere ziektes leiden,” legde Classen uit. “Onze nieuwe gegevens over de rol van ontstekingen bij de ontwikkeling van autisme laten zien dat vaccinaties vrijwel zeker een belangrijke oorzaak zijn van de autisme-epidemie.”
Bijwerkingen
Uit het onderzoek van dr. Classen blijkt dat het grote aantal vaccins dat patiënten krijgen leidt tot een epidemie van chronische ontstekingen. Die resulteert vervolgens weer in epidemieën van auto-immuunziekten, allergieën, metabool syndroom en obesitas.
“Er worden zoveel chronische ziektes veroorzaakt door vaccinaties dat vergifting door asbest, lage doses straling, lood en zelf sigaretten hierbij vergeleken in het niet valt,” legde dr. Classen uit. “De meeste patiënten beseffen niet dat hun ziekte wordt veroorzaakt door de bijwerkingen van vaccinaties. Het is zorgwekkend dat patiënten en hun ouders de schuld krijgen omdat ze slecht zouden eten of weinig zouden bewegen, terwijl hun aandoening is te wijten aan de vaccinaties.”
bron
Een journal van de OMICS group... Die staan er om bekend grootschalige scams uit te voeren met journals en congressen/meetings. Die laten je betalen om een paper te laten publiceren na reviews etc, maar dat is allemaal nep.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En dat is het zorgwekkend.
Ouders zijn gewoon achterlijk bezig. Onnadenkend. Natuurlijk wil je het beste, maar blijf verdomme weg bij die misdadige kutvaccins.
Ah, dankjewel.quote:Op zondag 21 juli 2013 03:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een journal van de OMICS group... Die staan er om bekend grootschalige scams uit te voeren met journals en congressen/meetings. Die laten je betalen om een paper te laten publiceren na reviews etc, maar dat is allemaal nep.
En een aardig volledig weerwoord op de daadwerkelijke inhoud van de paper:
http://skeweddistribution(...)ly-this-paper-sucks/
Natuurlijk de misdaad moet instant worden gehouden.quote:Op zondag 21 juli 2013 03:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een journal van de OMICS group... Die staan er om bekend grootschalige scams uit te voeren met journals en congressen/meetings. Die laten je betalen om een paper te laten publiceren na reviews etc, maar dat is allemaal nep.
En een aardig volledig weerwoord op de daadwerkelijke inhoud van de paper:
http://skeweddistribution(...)ly-this-paper-sucks/
Heb je het artikel gelezen?quote:Op zondag 21 juli 2013 12:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Natuurlijk de misdaad moet instant worden gehouden.
Lambiekje, kan je alsjeblieft met een inhoudelijke reactie komen? BVD.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Natuurlijk de misdaad moet instant worden gehouden.
Het is een duidelijk een damage control artikel.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lambiekje, kan je alsjeblieft met een inhoudelijke reactie komen? BVD.
En de journal? Vind je die nog betrouwbaar?quote:Op zondag 21 juli 2013 12:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is een duidelijk een damage control artikel.
Dat mag duidelijk zijn. Het artikel in kwestie test niet eens op de link die ze in de conclusie leggenquote:
Wij vinden dat niet, wij weten dat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef Lambiekje het volgende:
Mensen die vinden dat ik confabuleer hebben totaal niets begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |