Oooooooeh, wat een matige reactie zeg, dus mensen die polio hebben in de biblebelt bestaan niet en alle huisartsen/ziekenhuizen in de biblebelt hebben opdracht gekregen fictieve infecties te melden?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er wordt stelselmatig geknoeid met de grafieken en niet alle gevallen meetellen. Het wordt altijd zo gedraaid dat niet-vaccineren in kwaad daglicht zou staan.
Negatieve of dodelijke bijwerkingen worden nimmer geregistreerd. En zal ten allen tijden toegeschreven woorden aan externe zaken.
Nee opdracht om gevaccineerde niet mee te tellen die het toch hebben opgelopen.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:59 schreef .SP. het volgende:
[..]
Oooooooeh, wat een matige reactie zeg, dus mensen die polio hebben in de biblebelt bestaan niet en alle huisartsen/ziekenhuizen in de biblebelt hebben opdracht gekregen fictieve infecties te melden?
Gast, denk je echt dat hordes polio-geinfecteerde invalide babies en kinderen niet zouden gaan opvallen en de ouders ergens aan de bel gaan trekken?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee opdracht om gevaccineerde niet mee te tellen die het toch hebben opgelopen.
In jouw hoofd wel. In de realiteit is het een ander verhaal.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:58 schreef Lambiekje het volgende:
maak er maar grapjes over maar heeft terdege invloed op.
Hoe is jouw realiteit ... botsing en je been moet gebroken zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
In jouw hoofd wel. In de realiteit is het een ander verhaal.
Goed, als je de vorige vraag niet kan beantwoorden: Heb je recent nog een polio slachtoffer in Nederland gezien? In minder ontwikkelde landen kom je die nog wel eens tegen. Niet echt een prettig gezicht.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er wordt stelselmatig geknoeid met de grafieken en niet alle gevallen meetellen. Het wordt altijd zo gedraaid dat niet-vaccineren in kwaad daglicht zou staan.
Negatieve of dodelijke bijwerkingen worden nimmer geregistreerd. En zal ten allen tijden toegeschreven woorden aan externe zaken.
Heb jij onlangs nog een tijger in het wild gezien in Nederland.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Goed, als je de vorige vraag niet kan beantwoorden: Heb je recent nog een polio slachtoffer in Nederland gezien? In minder ontwikkelde landen kom je die nog wel eens tegen. Niet echt een prettig gezicht.
De wereld is niet zwart-wit.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe is jouw realiteit ... botsing en je been moet gebroken zijn.
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:05 schreef Lambiekje het volgende:
Hoe is jouw realiteit ... botsing en je been moet gebroken zijn.
Dat zeg ik net .. maar in jullie bekrompen medische denkwijze wel.quote:
Echt, jouw 'retorische logica' is onnavolgbaar. En vermakelijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:07 schreef Lambiekje het volgende:
Heb jij onlangs nog een tijger in het wild gezien in Nederland.
Moet jij vooral zeggenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zeg ik net .. maar in jullie bekrompen medische denkwijze wel.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Heb jij onlangs nog een tijger in het wild gezien in Nederland.
Ik zeg dat stress, onuitgerust, voedsel intoleranie invloed kan hebben op als je bv struikelt. Hetzelfde geldt voor de reactie op een vaccin.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Uhm nee ... anders was mijn been nu ook wel gebroken na die fikse val. Met mijn broze botten door de vaccinaties.
Oh, dus al die zaken tesamen kunnen je botjes broos maken?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:09 schreef Lambiekje het volgende:
Ik zeg dat stress, onuitgerust, voedsel intoleranie invloed kan hebben op als je bv struikelt. Hetzelfde geldt voor de reactie op een vaccin.
Lambiekje, wat zou je doen als je door een schuimbekkende hond zou worden gebeten?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik zeg dat stress, onuitgerust, voedsel intoleranie invloed kan hebben op als je bv struikelt. Hetzelfde geldt voor de reactie op een vaccin.
Jij wilt dus suggeren dat poliovaccin er voor gezorgd heeft dat het niet meer voorkomt in Nederland.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?Ik stel een serieuze vraag.
Flauwe grapquote:Op maandag 15 juli 2013 13:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij wilt dus suggeren dat poliovaccin er voor gezorgd heeft dat het niet meer voorkomt in Nederland.
Er is toch z'n mop :
- Waarom mors je met de zout.
- Nou dan zijn er geen tijgers meer.
- Maar er zijn helemaal geen tijgers meer.
- Zie dat het werkt ...
Dus polio is een verzinsel?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij wilt dus suggeren dat poliovaccin er voor gezorgd heeft dat het niet meer voorkomt in Nederland.
Er is toch z'n mop :
- Zie dat het werkt ...
Ik heb ook nog aardbeien staan. En kersen. En mango's. Allemaal van de marktquote:Op maandag 15 juli 2013 13:11 schreef .SP. het volgende:
a. niets, want ziektes bestaan niet en ik heb aardbeien gegeten
- ik heb nooit gezegd dat alle ziektes niet bestaan.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:11 schreef .SP. het volgende:
[..]
Lambiekje, wat zou je doen als je door een schuimbekkende hond zou worden gebeten?
a. niets, want ziektes bestaan niet en ik heb aardbeien gegeten
b. een non-prophylaktisch vaccine nemen
Nee dat het vaccin ertoe heeft gezord dat het verbannen is uit Nederland is een verzinsel ter promotie van de kwalijke vaccins.quote:
Op die logica berust het medische zorg kort door de bocht gezegd.quote:
Dat is idd best kort door de bocht, maar zal het hier even doorgevenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Op die logica berust het medische zorg kort door de bocht gezegd.
Volgens 1 van jouw eigen bronnen is er een sterke daling te zien in het voorkomen van de ziekte, net nadat ze begonnen met vaccineren. Dus ja, dat lijkt me dan een valide aanname.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is toch z'n mop :
- Zie dat het werkt ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |