Nou nou liefjes, maken jullie nou echt nooit van die toffe dingen mee?

Is niet de bedoeling dat het alleen míjn happytopic wordt! Dat zou wel heel eenzijdig worden

Maar toch kom ik wel weer met het volgende blij-makende verhaal!

Gister was mijn 21e verjaardag.
Monopoly had al verteld dat hij me wel een super leuk cadeau zou geven, wederom zo geheimzinnig erover doen zoals toen wat in de OP staat, gewoon een beetje mij lekker maken enzo

Hij vertelde 's middags nog dat ik er misschien wel een traantje om zou moeten laten, ik had echt geen idee wat het kon zijn

's Avonds toen de familie erbij was gaf hij me een envelopje met de volgende inhoud:
![1376324_10202263367376522_1181510993_n.jpg]()

Ik moest daar idd een traantje van geluk om laten!
In 2004 is mijn zus met mijn vader naar Londen geweest, waarna ik in 2006 met mijn moeder naar Londen ben geweest.
Vanaf die tijd zeggen m'n vader en ik al tegen elkaar dat we ook nog een keer sámen moeten gaan.
Dat heeft Mono dus opgepikt en mij dit dus gewoon cadeau gegeven!
Zo onzelfzuchtig ook, hij gaat zelf niet eens mee

Echt een ontzettend lief en supergaaf cadeau!

Hij had zelfs al mijn manager van werk gecontacteerd of ik die dagen vrij kon krijgen en daarna gelijk de tickets geboekt!
Wát een held

Maar dat was nog niet álles...

Zo vertel je je vriendjelief Monoboy een verhaaltje dat een vriend ooit eens Twinkies voor je mee wou nemen uit de USA, waarna ze van de douane niet mee mochten en ze aldaar de Twinkies hebben moeten opeten.
En zo ontvang je de dag na je verjaardag een super Amerikaans pakketje met de post!
Deze baas blijkt steeds baziger te zijn! Bedankt Mono en connecties!

![1377311_10202269365806479_1897844283_n.jpg]()
Mijn blijheid kan niet op!

En nu is het weer jullie beurt