Wat leuk! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:41 schreef WupWup het volgende:
Als DjMomo en RunForrestRun even inschikken, schuif ik er een stoel bij voor (voorlopig) 6 februari!
Of je tijd zat hebt, dat ligt aan de hormonen van je vrouwquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:59 schreef NoBoNo het volgende:
Ohhhh dan heb ik inderdaad zat tijd! *legt gereedschap snel weer terug*
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:51 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Of je tijd zat hebt, dat ligt aan de hormonen van je vrouw
Fijn he, mijn vriendin vond de aller duurste mooi en die zou en moest er komen. Terwijl voor haar zwangerschap ze nooit zoveel geld had willen uitgeven. Dus die besteld, vriendin blij en dus ik ook blij. Zij en het kindje zijn het waardquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:59 schreef NoBoNo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die stuurde al wel links van babykamers door......wat is die troep duur zeg!!!
Wacht maar tot de nesteldrang ECHT inkickt, dan krijg je te horen dat alles eigenlijk al 2 maanden geleden af had moeten zijn (terwijl ze nog maar halverwege de zwangerschap is, of nog niet eens).quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:59 schreef NoBoNo het volgende:
Ohhhh dan heb ik inderdaad zat tijd! *legt gereedschap snel weer terug*
Wij zijn beide serieus creatief genoeg om met verschillende spullen via marktplaats een fantastische babykamer in te richten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Fijn he, mijn vriendin vond de aller duurste mooi en die zou en moest er komen. Terwijl voor haar zwangerschap ze nooit zoveel geld had willen uitgeven. Dus die besteld, vriendin blij en dus ik ook blij. Zij en het kindje zijn het waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |