Honger =/= dik worden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:01 schreef Diconnected het volgende:
die trui is echt verschrikkelijk.
en je krijgt er honger van.
dus niet goed voor de lijn.
Kan ze zeuren dat ze honger krijgt van bb als ze hem ziet met die truiquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:01 schreef Diconnected het volgende:
die trui is echt verschrikkelijk.
en je krijgt er honger van.
dus niet goed voor de lijn.
Ja want ik zeur altijd over honger.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan ze zeuren dat ze honger krijgt van bb als ze hem ziet met die trui
Maar als ze dan zegt dat ze zin heeft in hem, zal hij zich altijd afvragen of het om hem gaat of om de fietjesquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan ze zeuren dat ze honger krijgt van bb als ze hem ziet met die trui
Sorry mevrouw.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Honger =/= dik worden.
Eten is een keuze.
ja, dat ie z'n trui uittrekt en dat ik echt zo sta van,quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar als ze dan zegt dat ze zin heeft in hem, zal hij zich altijd afvragen of het om hem gaat of om de fietjes
En dan krijgt hij vervolgens ook spontaan een slap frietjequote:Op donderdag 11 juli 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat ie z'n trui uittrekt en dat ik echt zo sta van,
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan krijgt hij vervolgens ook spontaan een slap frietje
niks moetquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet t nog niet. Ik moet nog naar een borrel maar mijn kensertraining loopt uit
verklaar u naderquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is zeer onhandig om niet te gaan.
altijd fijn, uitlopende trainingen...quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet t nog niet. Ik moet nog naar een borrel maar mijn kensertraining loopt uit
Dan is het inderdaad zeer onhandig om nie te gaan inderdaadquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
de nieuwe afdelingsmanager is er bij. Die woont in Chicago en vliegt morgen weer terug en heb ik nog niet ontmoet.
Ah dan is het wel verstandig jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
de nieuwe afdelingsmanager is er bij. Die woont in Chicago en vliegt morgen weer terug en heb ik nog niet ontmoet.
Die bedwelm ik met zweetmeur.quote:
Heeft niets met NL te maken, ik kon tijdens stage geen vrij krijgen en zelfs in de schoolvakanties ging stage gewoon door, dan had ik alleen dus die ene dag dat ik normaal naar school moest vrij.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
Vrij nemen van stage? waarom heb ik niet in NL gestudeerdIk had enkel schoolvakanties en ik had nog geluk want een schoolvriend van me kreeg die niet
Dus hij had 5 maand stage en niet 1x vrij
Dat had brum met z'n vorige stage ook. Alleen met kerst vrij een paar dagenquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heeft niets met NL te maken, ik kon tijdens stage geen vrij krijgen en zelfs in de schoolvakanties ging stage gewoon door, dan had ik alleen dus die ene dag dat ik normaal naar school moest vrij.
Maar dat is toch ook niet zo gek? Een stage is maar een paar maanden, in die tijd kun je niet zo gek veel doen. Maar het kost het bedrijf wel tijd om je in te werken en zo en ze betalen je vaak ook nog. Dan zou het toch raar zijn als je vervolgens ook nog eens lekker op vakantie ging in die tijd, zeker als je in september pas begint en dus in de zomer vrij had?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat had brum met z'n vorige stage ook. Alleen met kerst vrij een paar dagen
nee hoor, soberso mogen de stagaires van tegenwoordig echt wel aangepakt worden, 9 van de 10 keer zijn t van die lamme kutkotersquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook niet zo gek? Een stage is maar een paar maanden, in die tijd kun je niet zo gek veel doen. Maar het kost het bedrijf wel tijd om je in te werken en zo en ze betalen je vaak ook nog. Dan zou het toch raar zijn als je vervolgens ook nog eens lekker op vakantie ging in die tijd, zeker als je in september pas begint en dus in de zomer vrij had?
Zeg ik dat t gek is? Komende stage is wel 9 maanden trouwens.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook niet zo gek? Een stage is maar een paar maanden, in die tijd kun je niet zo gek veel doen. Maar het kost het bedrijf wel tijd om je in te werken en zo en ze betalen je vaak ook nog. Dan zou het toch raar zijn als je vervolgens ook nog eens lekker op vakantie ging in die tijd, zeker als je in september pas begint en dus in de zomer vrij had?
Ik kreeg wel betaald gelukkig. Heb toen mijn weekendbaan op kunnen zeggen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je mag in je handjes klappen als je betaald krijgt hoor
Niet? Waarom niet?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoef geen stage te lopen dus ik heb er geen last van
AH zo. De bachelor heeft bij ons ook geen stage, is ook alleen in de master. Vandaar dat ik die bachelor titel eigenlijk best nutteloos vind bij ons want je hebt geen enkele praktijkervaring opgedaanquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zit er niet ingepland. Waarom weet ik ook niet. Master wel geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |