Honger =/= dik worden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:01 schreef Diconnected het volgende:
die trui is echt verschrikkelijk.
en je krijgt er honger van.
dus niet goed voor de lijn.
Kan ze zeuren dat ze honger krijgt van bb als ze hem ziet met die truiquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:01 schreef Diconnected het volgende:
die trui is echt verschrikkelijk.
en je krijgt er honger van.
dus niet goed voor de lijn.
Ja want ik zeur altijd over honger.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan ze zeuren dat ze honger krijgt van bb als ze hem ziet met die trui
Maar als ze dan zegt dat ze zin heeft in hem, zal hij zich altijd afvragen of het om hem gaat of om de fietjesquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan ze zeuren dat ze honger krijgt van bb als ze hem ziet met die trui
Sorry mevrouw.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Honger =/= dik worden.
Eten is een keuze.
ja, dat ie z'n trui uittrekt en dat ik echt zo sta van,quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar als ze dan zegt dat ze zin heeft in hem, zal hij zich altijd afvragen of het om hem gaat of om de fietjes
En dan krijgt hij vervolgens ook spontaan een slap frietjequote:Op donderdag 11 juli 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat ie z'n trui uittrekt en dat ik echt zo sta van,
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan krijgt hij vervolgens ook spontaan een slap frietje
niks moetquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet t nog niet. Ik moet nog naar een borrel maar mijn kensertraining loopt uit
verklaar u naderquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is zeer onhandig om niet te gaan.
altijd fijn, uitlopende trainingen...quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet t nog niet. Ik moet nog naar een borrel maar mijn kensertraining loopt uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |