quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:21 schreef Atemno het volgende:
TS doet alsof ze een meisje is maar het is stiekem een homo.
Hommo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:22 schreef nodig het volgende:
mensen die haten op one direction![]()
toto wanneer gaan we naar het concert
Zeg maar, ik ga meequote:Op donderdag 11 juli 2013 16:22 schreef nodig het volgende:
mensen die haten op one direction![]()
toto wanneer gaan we naar het concert
Ik ben een meisjequote:Op donderdag 11 juli 2013 16:23 schreef Thomas B. het volgende:
Weet je wat het moeilijkste is aan One Direction fan zijn? Je ouders vertellen dat je gay bent.
Hommo alert x2quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je weleens diep in de ogen van Harry Styles gekeken dan
idd haters klikken maar op het kruisje rechtsboven [X]quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij hebt er echt geen verstand van ik haat jou
groetjes melissa
Afberenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
Daar zit een vergrootglas???quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
idd haters klikken maar op het kruisje rechtsboven [X]
OMG HARRYquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:22 schreef Rectum het volgende:
hier een foto van een bruine beer
[ afbeelding ]
OMG NIALLquote:
OMG ZAYNquote:
of alt + f4 als dat te moeilijk voor ze isquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
idd haters klikken maar op het kruisje rechtsboven [X]
Ik heb alle albums van zequote:
Ik ookquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb alle albums van ze![]()
Hopelijk zie ik ze weer gauw liveNeem wel een extra boxer mee, want ik ga geheid nat dan
waarom ken jij die namen?quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook
Ja ik krijg ook een natte genotsknob van die gassies hoor
ene natte bende altijd dat concertquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook
Ja ik krijg ook een natte genotsknob van die gassies hoor
quote:
Ik koop er zelfs twee voor jequote:
Omdat ik op dit moment, et dis verrie momunt, aan het luisteren ben naar één richting jaaaa.quote:
Goh nee zal ik ook niet weten of zo, maar ik ben geen homo en ook geen lesbiequote:Op donderdag 11 juli 2013 16:30 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Wellicht moet je opzoeken wat gay betekent
Na het concert ben ik niet meer te stoppen hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omijngod jij gaat zo in mijn broekje komen
stop eens met hatenquote:
oke weet je de andere twee namen al?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Omdat ik op dit moment, et dis verrie momunt, aan het luisteren ben naar één richting jaaaa.
Je zei dat je een meisje bent toen je gay werd genoemd, wtf heeft dat ermee to makenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goh nee zal ik ook niet weten of zo, maar ik ben geen homo en ook geen lesbie
Nee, ik wou nog een vierde quoten en zeggen "OMG DIE JONGEN WAARVAN IK ZIJN NAAM NIET MEER WEET", maar dat leek me weer zo'n postkiller. En die andere andere ken ik ook niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
oke weet je de andere twee namen al?
De meeste knuppels bedoelen dan homo, een meisje is per definitie al geen homo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:32 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Je zei dat je een meisje bent toen je gay werd genoemd, wtf heeft dat ermee to maken
ja dat is zo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, ik wou nog een vierde quoten en zeggen "OMG DIE JONGEN WAARVAN IK ZIJN NAAM NIET MEER WEET", maar dat leek me weer zo'n postkiller. En die andere andere ken ik ook niet.
Homo slaat op zelfde geslacht .. ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De meeste knuppels bedoelen dan homo, een meisje is per definitie al geen homo.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:35 schreef Unmountable het volgende:
Ik heb nog nooit zo veel aids in één topic gezien.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:35 schreef Unmountable het volgende:
Ik heb nog nooit zo veel aids in één topic gezien.
Sstttttquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:35 schreef Jachtgeweer het volgende:
toto je bent gewoon een jongetje ik heb je gezien op die sc jong webcam shizzle dus gewoon niet faken faker
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:20 schreef Toto69 het volgende:
Ik snap dat niet hé. Altijd dat eeuwige gehaat op One direction. Is toch gewoon leuke muziek en een goede band? Al die hatersik kan er echt niet mee omgaan. Ik snap niet waarom mensen er zo op lopen te haten.
[ afbeelding ]
Klacht: One direction haters
Volgens mij zijn er zat mensen die zo denkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:38 schreef Toto69 het volgende:
Kochanies, dat jullie dit serieus nemen.
Ja, ik had serieus mijn bruik al uitquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:38 schreef Toto69 het volgende:
bruik?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:38 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Ja, ik had serieus mijn bruik al uit
broek..quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:38 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Ja, ik had serieus mijn bruik al uit
waarom neem je toto en mij niet serieus :s :s :squote:Op donderdag 11 juli 2013 16:38 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er zat mensen die zo denken
Je moederquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:39 schreef nodig het volgende:
[..]
waarom neem je toto en mij niet serieus :s :s :s
jij bent echt een rare hater onder al die haters hoor
groetjes melissa
ik snap ook niet wat er is misgegaan, die letters zitten niet eens bij elkaar in de buurtquote:
Doe mij maar een Tyskie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:38 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:39 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
ik snap ook niet wat er is misgegaan, die letters zitten niet eens bij elkaar in de buurt
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:41 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Wellicht kreeg ik spontaan zin in een ui
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |