oke weet je de andere twee namen al?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Omdat ik op dit moment, et dis verrie momunt, aan het luisteren ben naar één richting jaaaa.
Je zei dat je een meisje bent toen je gay werd genoemd, wtf heeft dat ermee to makenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goh nee zal ik ook niet weten of zo, maar ik ben geen homo en ook geen lesbie
Nee, ik wou nog een vierde quoten en zeggen "OMG DIE JONGEN WAARVAN IK ZIJN NAAM NIET MEER WEET", maar dat leek me weer zo'n postkiller. En die andere andere ken ik ook niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
oke weet je de andere twee namen al?
De meeste knuppels bedoelen dan homo, een meisje is per definitie al geen homo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:32 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Je zei dat je een meisje bent toen je gay werd genoemd, wtf heeft dat ermee to maken
ja dat is zo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, ik wou nog een vierde quoten en zeggen "OMG DIE JONGEN WAARVAN IK ZIJN NAAM NIET MEER WEET", maar dat leek me weer zo'n postkiller. En die andere andere ken ik ook niet.
Homo slaat op zelfde geslacht .. ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De meeste knuppels bedoelen dan homo, een meisje is per definitie al geen homo.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:35 schreef Unmountable het volgende:
Ik heb nog nooit zo veel aids in één topic gezien.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:35 schreef Unmountable het volgende:
Ik heb nog nooit zo veel aids in één topic gezien.
Sstttttquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:35 schreef Jachtgeweer het volgende:
toto je bent gewoon een jongetje ik heb je gezien op die sc jong webcam shizzle dus gewoon niet faken faker
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:20 schreef Toto69 het volgende:
Ik snap dat niet hé. Altijd dat eeuwige gehaat op One direction. Is toch gewoon leuke muziek en een goede band? Al die hatersik kan er echt niet mee omgaan. Ik snap niet waarom mensen er zo op lopen te haten.
[ afbeelding ]
Klacht: One direction haters
Volgens mij zijn er zat mensen die zo denkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:38 schreef Toto69 het volgende:
Kochanies, dat jullie dit serieus nemen.
Ja, ik had serieus mijn bruik al uitquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:38 schreef Toto69 het volgende:
Kochanies, dat jullie dit serieus nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |