SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Alleen SR2013 blijkbaarquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:02 schreef rival het volgende:
Zijn er trouwens helemaal geen meets meer in de planning?
Ik heb mijn hotel boeking al geannuleerdquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:22 schreef Myraela het volgende:
Ik ben benieuwd naar die SRmeet. Een meet een jaar van te voren plannen is toch wel apart.
Denk dat dat wel verstandig is. Denk dat mensen in hun enthousiasme van vorig jaar wel willen gaan. Maar een jaar later kan er zoveel veranderen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn hotel boeking al geannuleerd
met dit soort posts zullen er wel snel meer afhakenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn hotel boeking al geannuleerd
Nee hoor... ik sta al een paar maanden niet in de OP...quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
met dit soort posts zullen er wel snel meer afhaken
Afspreken met Fokkers bedoel je?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik spreek wel persoonlijk met mensen af... Is gezellig en leuker en vooral GEEN gedoe rondom meets en gezeik
Stel eens watvoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:39 schreef Faxie het volgende:
Zal op korte termijn toch wel weer een Arnhem meet komen?
weer zo verquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:39 schreef Faxie het volgende:
Zal op korte termijn toch wel weer een Arnhem meet komen?
vooral dat GEDOE snap ik nou nooitquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik spreek wel persoonlijk met mensen af... Is gezellig en leuker en vooral GEEN gedoe rondom meets en gezeik
Arnhem meets zijn de gezelligste van heel FOK die ik meegemaakt heb. Open mensen, lieve mensen, leuke mensen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |