quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:43 schreef Spatieloos het volgende:
Oh god
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:46 schreef Spatieloos het volgende:
OMG, en en ehhh.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt zo raar. Maar ze vroeg of ik me puistje had uitgeknepen![]()
![]()
![]()
![]()
En dat had ik dus niet gedaaan.. Maar maar maaar hoe kan ze dat nou niet door hebben, er zat veel aan!
i still see your shadows in my room
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:43 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
hahahahhahahahahahahahahhahahahahaahhhahahahaahahahaahahahhahah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
alsof die moeder nog nooit cum gezien heeft
jongguuuuhhh die moeder heeft waarschijnlijk een hele harem aan mannen puur zodat ze haar wekelijkse cumbad niet hoeft te missenquote:
ananasquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:52 schreef Dearest het volgende:
weten we ook gelijk dat spatie's cum op pus lijkt trouwens
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:52 schreef Dearest het volgende:
weten we ook gelijk dat spatie's cum op pus lijkt trouwens
is wel goed voor je huid héquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
jongguuuuhhh die moeder heeft waarschijnlijk een hele harem aan mannen puur zodat ze haar wekelijkse cumbad niet hoeft te missen
hmm net als jijquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
jongguuuuhhh die moeder heeft waarschijnlijk een hele harem aan mannen puur zodat ze haar wekelijkse cumbad niet hoeft te missen
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder is of gewoon blind, of ze zei het zodat ze me niet hoefde te confronteren. Denk ik
denk het jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
Maar serieus jongen, een cum papiertje in de wasmand gooien___!!!!
gooi je dan ook je broek in de wc ofzo
Ik was even in de war ja! Ik was net wakker, en een broek in de wc is heel anders!!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
Maar serieus jongen, een cum papiertje in de wasmand gooien___!!!!
gooi je dan ook je broek in de wc ofzo
Ik zit op het werk dus ik mag dit niet opzoekenquote:
godverdomme viesquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:56 schreef Dearest het volgende:
spatie, meng anders de volgende keer een beetje van je cum door je gebakken eitjebron van proteïnen
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:56 schreef Dearest het volgende:
spatie, meng anders de volgende keer een beetje van je cum door je gebakken eitjebron van proteïnen
quote:
Ik dacht een keer hygiënisch te doen, want ik fapte gewoon in bed en normaal laat ik het gewoon in mijn onderbroek, maar ik dacht weet je wat, dat is eigenlijk best vies en ik ga dus naar badkamer, merendeel valt gewoon in de goot, en daarna nog even afvegenquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:02 schreef Differ het volgende:
Mother of Jesus, eigen schuld Spatie![]()
Moet je maar gewoon op je zolderkamer fappen i.p.v. de badkamer.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
normaal laat ik het gewoon in mijn onderbroek
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:08 schreef Spatieloos het volgende:
normaal laat ik het gewoon in mijn onderbroek
Dit dus.quote:
Ik vind het ook grappigquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:08 schreef Spatieloos het volgende:
Maar het is wel duidelijk dat de JNGers dit grappiger vinden dan de rest, ik snap ook helemaal niet wat er grappig aan is, toon juist medelijden!
Zo vies is dat niet, en zo raar ook niet!quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo vies is dat niet, en zo raar ook niet!
ONZ / Spermacellen verdwijnen
Maar ik kreeg er wel een vraag door.
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:13 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil echt zo'n UV zaklamp, om te kijken waar het allemaal in mijn kamer/ onderbroeken ligt
quote:
Nou, was anders een gigantische puist hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:19 schreef zovty het volgende:
Hihihi, je puistje uitdrukken.
Mooi gezegd van je moeder.
godverdomme spatiequote:Op donderdag 11 juli 2013 14:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, was anders een gigantische puist hoor
Rightquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, was anders een gigantische puist hoor
10 jaar geleden ja! Die puist is flink gegroeid!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Right.
Je moeder heeft je bloot gezien jongen, zoiets zegt ze niet zomaar.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
10 jaar geleden ja! Die puist is flink gegroeid!
we gingen altijd samen douchen op m'n 20stequote:Op donderdag 11 juli 2013 14:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zag jou moeder je nog naakt op 20 dan
Oh, zal wel cultuur verschil zijn. Dat doen we hier dus niet. Ik denk dat de laatste keer was toen ik ongeveer 11 was.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:51 schreef Manke het volgende:
[..]
we gingen altijd samen douchen op m'n 20ste
TS is het resultaat van de cum die moeders gezien heeft...quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
alsof die moeder nog nooit cum gezien heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2013 15:19:42 ]
Is dat niet normaal dan in jullie cultuur? mijn vader zegt van wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, zal wel cultuur verschil zijn. Dat doen we hier dus niet. Ik denk dat de laatste keer was toen ik ongeveer 11 was.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:12 schreef Elfletterig het volgende:
Klik hieronder voor een exclusieve foto waarop een cumshot van TS is te zien:belgen zeggen komschot :FSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:12 schreef Elfletterig het volgende:
Klik hieronder voor een exclusieve foto waarop een cumshot van TS is te zien:ik ben de ts :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een natte droom gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |