Ga jij nog op vakantie?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
ze zijn op vakantie gegaan denk ik.
ik durf niet, ik ben bang dat ik zwanger terugkomquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik durf niet, ik ben bang dat ik zwanger terugkom
Username kan je niet veranderen dombo, maar ik zou een alt moeten maken ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:18 schreef Differ het volgende:
Je kan beter je username veranderen naar spermaloos
Je verwacht een serieus antwoord in ONZ? Terwijl je een zaadtopic opent?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:18 schreef Spatieloos het volgende:
Niemand een serieus antwoord, zoals het verdampt ofso? Want ik zou dit echt graag willen weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdampte Spermaquote:Op maandag 17 juni 2013 14:18 schreef Spatieloos het volgende:
Niemand een serieus antwoord, zoals het verdampt ofso? Want ik zou dit echt graag willen weten.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:19 schreef Differ het volgende:
[..]
Je verwacht een serieus antwoord in ONZ? Terwijl je een zaadtopic opent?Zaadtopic, wat bedoel je daarnou weer mee? Waar zou ik dat anders moeten posten, in GC zouden ze zeggen dat ik naar ONZ moest gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Waar gaat het dan heen?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:20 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Verdampte Sperma
TS, gaat alles goed?
Zoals eerder gezegd, vraag je moeder nou maar.quote:
Nee, durf ik niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd, vraag je moeder nou maar.
Kuttopic!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:20 schreef Spatieloos het volgende:
Zaadtopic, wat bedoel je daarnou weer mee?
Gewoon niet!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:20 schreef Spatieloos het volgende:
Waar zou ik dat anders moeten posten, in GC zouden ze zeggen dat ik naar ONZ moest gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |