Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:50 schreef SurinameBoy het volgende:
Geloof me als je met Marokkaanse jongens gaat douche je gaat spijt krijgen dat je een neger bent.
ze hebben slangen, niet normaal hoor. je hoort ook vaker van vrouwen die marokkanen gehad hebben zeggen ook altijd dat marokkaanse jongens het grootste pikken hebben
ik hoor juist van vrouwen dat ze altijd zo vol agressie zitten juist omdat ze ondergemiddeld zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:55 schreef SurinameBoy het volgende:
Terwijl de Gemiddelde neger 15cm max hebebn
en de blanke man ook gemiddeld tussen de 15cm max zetten
en marokkanen zetten gemiddeld tussen de 23 tot zo 33cm.
Hier zeggen ze vooral vaak "eigen volk eerst"quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:55 schreef SurinameBoy het volgende:
ze zeggen toch ook dit altijd .
Once A Black Woman Go Moroccan Men She Never Go Back 2 Black Men!
Hoe smaakt de pik van je vader?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:50 schreef SurinameBoy het volgende:
Geloof me als je met Marokkaanse jongens gaat douche je gaat spijt krijgen dat je een neger bent.
ze hebben slangen, niet normaal hoor. je hoort ook vaker van vrouwen die marokkanen gehad hebben zeggen ook altijd dat marokkaanse jongens het grootste pikken hebben
Ja, dat zeggen ze dagelijks.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:55 schreef SurinameBoy het volgende:
ze zeggen toch ook dit altijd .
Once A Black Woman Go Moroccan Men She Never Go Back 2 Black Men!
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:58 schreef HeatWave het volgende:
Het is ook helemaal niet doorzichtig dit, niemand heeft door wat TS nou eigenlijk wil zeggen..
Marokkanen hebben wel iets met pikken ja, maar das toch anders.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:58 schreef HeatWave het volgende:
Het is ook helemaal niet doorzichtig dit, niemand heeft door wat TS nou eigenlijk wil zeggen..
Marokkanen hebben wel iets met pikken ja, maar das toch anders.
Dat klopt. Omdat veel Marokkaanse jongens racisten zijn die je uit gaan maken voor vanalles wanneer ze zien dat je een grotere piemel hebt dan zij. En dat is eigenlijk altijd het geval.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:50 schreef SurinameBoy het volgende:
Je moeder dus?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:00 schreef SurinameBoy het volgende:
STRAKS HEBBEN WE GEEN VROUWEN MEER MAROKKAANSE JONGENS PIKKEN DE MOOISTE VROUWEN , ZE LATEN ALLEEN DE LELIJKE VROUWEN VOOR ONS ACHTER!!!
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:59 schreef SurinameBoy het volgende:
IF YOU HAVE SEX WITH MOROCCAN GUYS,YOU HAVE THE BEST SEX IN YOU LIFE"
ONLY MOROCCAN MEN CAN HANDLE ANY WOMAN ZEGGEN ZE TOCH ALTIJD.
MAROKKAANSE MANNEN ZIJN SOORT GOD VOOR DE VROUWEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |