Je leek me een sterke vrouw, tot die of zo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Omdat ze alleen proberen bij die chick in het broekje te komen en that's it. Door het als een projectje te beschrijven wordt het slachtoffer gedehumaniseerd en hoeven ze zich minder schuldig te voelen. Of zo.
#RTquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
als ze erover spreken zonder emotie komt de klap niet zo hard aan als ze afgewezen worden.
Seems legitquote:project
zelfst.naamw.
Uitspraak: [proˈjekt]
Verbuigingen: projecten (meerv.)
Uitleg:
Gedefinieerde hoeveelheid activiteiten, die eenmalig in een bepaalde tijd voor een vastgesteld bedrag moet worden gerealiseerd.
Nee, een project is een proces (van meestal een aantal weken) met als einddoel neuken, toepasbaar op chicks die helaas niet na een knipoog en drie pirouetjes met je mee naar huis gaan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aha, dus 'chimeids hosselen' is alweer uit?
Jij wordt mijn volgende projectje.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Omdat ze alleen proberen bij die chick in het broekje te komen en that's it. Door het als een projectje te beschrijven wordt het slachtoffer gedehumaniseerd en hoeven ze zich minder schuldig te voelen. Of zo.
Heldere uitleg.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:07 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, een project is een proces (van meestal een aantal weken) met als einddoel neuken, toepasbaar op chicks die helaas niet na een knipoog en drie pirouetjes met je mee naar huis gaan.
'Chimeids hosselen' - een achterlijke term, maar dat terzijde- is gewoon zoenen of neuken op een bepaalde avond.
het is toch een object?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:39 schreef CrushedTinBox het volgende:
Al lang niet meer gehoord, maar klinkt inderdaad raar. Net alsof de vrouw in kwestie een of ander object is.
Zijn allemaal amateurs hier, sommigen versieren vrouwen om te kunnen eten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geen plan van aanpak, haalbaarheidsanalyse, randvoorwaarde en exitstrategie opstellen voor je een chick hosselt.
Ahhaha ja psies zo lol ;Dquote:
Als het moment is gekomen dat je op een gegeven moment succes uitstraalt en mensen over je gaan roddelen dan weet je dat goed bezig bent en vanaf dan kan het snel gaan en heb je voor je het weet 3 dates met verschillende chicks op één dagquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Zijn allemaal amateurs hier, sommigen versieren vrouwen om te kunnen eten.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:28 schreef Kola het volgende:
Zeggen ze om stoer te doen voor hun vrienden! 's Nachts hebben ze zoetsappige dromen en overdag verdrinken ze in verliefdheid bij elke gedachte aan haar.
Guess what daarom ben je lonelyquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:54 schreef Lonely-girl het volgende:
Een projectje.
Terechte klacht. Als ik erachter zou komen dat een jongen dat over mij zegt dan dump ik 'm wel meteen. Ik ben geen project ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |