Ja precies.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:38 schreef Aberkullie het volgende:
Terechte klacht. Denk je dat ze het over hun werk hebben blijkt het om een of andere scharrel te gaan
Of ze moeten enorm veel moeite doen voor de meid in kwestie waardoor ze er een heel project van hebben gemaakt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies.
Misschien is het omdat ze het woord stoer vinden en je op het vmbo niet aan projecten doet. Daarom kunnen ze het niet in een andere context gebruiken.
Ja dat ze dan ook onderzoek hebben gedaan naar haar programma van eisen, een hoofdvraag op hebben gesteld enz.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:42 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Of ze moeten enorm veel moeite doen voor de meid in kwestie waardoor ze er een heel project van hebben gemaakt.
Voor je het weet noemen ze het een relatie en zijn ze bij je ingetrokken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:42 schreef Splutje het volgende:
Meisjes vinden ook al snel dat 'ze met iemand bezig zijn' als je een paar keer getongd hebt en een beetje whatsappt
ja of als je ff gaat samenwerkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:42 schreef Splutje het volgende:
Meisjes vinden ook al snel dat 'ze met iemand bezig zijn' als je een paar keer getongd hebt en een beetje whatsappt
Hogescholen zijn dus eigenlijk een soort seksclubsquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:42 schreef Pharkus het volgende:
Vraag of hen of ze er een projectgroepje van willen maken
Je moet toch wat leren bij marketing en communicatiequote:Op donderdag 11 juli 2013 13:43 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hogescholen zijn dus eigenlijk een soort seksclubs
Een whiteboard midden in de kamer met plaatsen waar ze vaak komt, plan A, B en C om haar aan te spreken, de muur vol met foto's die ze stiekem hebben gemaakt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat ze dan ook onderzoek hebben gedaan naar haar programma van eisen, een hoofdvraag op hebben gesteld enz.
Wat is PUA?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:46 schreef Catch22- het volgende:
lkkr regelen toch
dat zijn altijd van de PUA mongolen die domme wijven checken.
En dat is het niet?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:39 schreef CrushedTinBox het volgende:
Al lang niet meer gehoord, maar klinkt inderdaad raar. Net alsof de vrouw in kwestie een of ander object is.
Dit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
als ze erover spreken zonder emotie komt de klap niet zo hard aan als ze afgewezen worden.
Fucking parasieten zijn hetquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Voor je het weet noemen ze het een relatie en zijn ze bij je ingetrokken.
Daarom ook niet aardig doen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja of als je ff gaat samenwerken
denken ze gelijk dat je geintresseert bent omdat je aardig doet
kom je daar nu pas achter? Een grote incestgroep daar.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:43 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hogescholen zijn dus eigenlijk een soort seksclubs
Pick Up Artistquote:
PUAquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Pick Up Artist
"de kunst" van het hosselen van chicks, met cheesy praatjes, denken om je houding, oneliners opratelen etc. Ofwel; een toneelstukje opvoeren voor een kusje
anders willen ze niet samenwerkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Fucking parasieten zijn het!
[..]
Daarom ook niet aardig doen.
Dwang.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
anders willen ze niet samenwerken
Geen wijven regelen door ze een keer aan te kijkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Pick Up Artist
"de kunst" van het hosselen van chicks, met cheesy praatjes, denken om je houding, oneliners opratelen etc. Ofwel; een toneelstukje opvoeren voor een kusje
regelen en scoren volgens mij ookquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aha, dus 'chimeids hosselen' is alweer uit?
Ik vraag me nog steeds af waar dat woord vandaan komt..quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja plus dat ze er bij de sociale skills niet achter komt dat je eigenlijk een autist was die een ingestudeerd toneelstukje opvoerde. En dat je eigenlijk geen enkele inhoud hebt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
PUA
Zijn gewoon sociale skills die je leert als je opgroeit.
Maak er je nieuwe projectje van.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:55 schreef -supergirl- het volgende:
ik vind het wel netjes van TS dat hij niet zo over vrouwen praat.
Misschien ben jij wel een projectje wat TS probeert binnen te hosselen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:55 schreef -supergirl- het volgende:
ik vind het wel netjes van TS dat hij niet zo over vrouwen praat.
Ik was toch al jouw projectjequote:Op donderdag 11 juli 2013 13:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel een projectje wat TS probeert binnen te hosselen.
Ja maar ik play het slow, je weet wel, maandenlang voorspel en dan binnen een minuut klaar.quote:
Ach het is niet jouw schuld als iets wat stuk is niet gemaakt raakt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:59 schreef jogy het volgende:
Bij mij waren de 'projectjes' altijd de half geschifte wijven die ik in het begin van mijn relatieleven nogal aan trok alsof ik honing aan mijn reet had. Het was dan ook een hele korte periode als aspirant vrouwenhersteller die misselijkmakend mislukt is uiteraard waardoor ik er een paar als emotioneel onherstelbare wrakken heb achter gelaten.
Dit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:59 schreef jogy het volgende:
Bij mij waren de 'projectjes' altijd de half geschifte wijven die ik in het begin van mijn relatieleven nogal aan trok alsof ik honing aan mijn reet had. Het was dan ook een hele korte periode als aspirant vrouwenhersteller die misselijkmakend mislukt is uiteraard waardoor ik er een paar als emotioneel onherstelbare wrakken heb achter gelaten.
Je hebt je projecten gefaald.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:59 schreef jogy het volgende:
Tjah jammer dan ze hebben er zelf om gevraagd! De projecten waren dus afgerond.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:59 schreef jogy het volgende:
de half geschifte wijven die ik in het begin van mijn relatieleven nogal aan trok alsof ik honing aan mijn reet had. Het was dan ook een hele korte periode als aspirant vrouwenhersteller die misselijkmakend mislukt is uiteraard waardoor ik er een paar als emotioneel onherstelbare wrakken heb achter gelaten.
Ik weet het niet hoor, projectje is wel retro dan want dat hoorde ik een jaar of 8 geleden juist veel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |