Te jong en te knap....verschil is gewoon te groot.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn ook steeds een stuk jonger, of niet? Ik zou ook met gierende banden wegrennen.
Joh!quote:Op woensdag 9 april 2014 17:43 schreef kissaa het volgende:
Net in Shownieuws: Gordon is weer vrijgezel...Het is uit met Giel.
and countingquote:Op woensdag 9 april 2014 19:46 schreef SEMTEX het volgende:
Ik las het op nu.nl vandaag en moest meteen aan dit topic denken![]()
Dit was hem weer... de ware
ik vind het elk half jaar ook weer zielig dat hij zijn ware liefde weeeer kwijt is. Ik raak mijn sleutels minder vaakkwijt dan gordon zijn ware liefdequote:Op woensdag 9 april 2014 20:50 schreef Ole het volgende:
[..]
and counting
en toch vind ik het ergens wel zielig..
Oeh pijnlijk!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:07 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
ik vind het elk half jaar ook weer zielig dat hij zijn ware liefde weeeer kwijt is. Ik raak mijn sleutels minder vaakkwijt dan gordon zijn ware liefde
ik ben mijn sleutels elke maand wel 2x kwijtquote:Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Oeh pijnlijk!
Ik wel minstens net zo vaak mijn sleutels. of mijn bankpas, of mijn pasje van mijn werk![]()
Gelukkig heb ik reserve liggen bij de kroeg op de hoekquote:Op woensdag 9 april 2014 21:29 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
ik ben mijn sleutels elke maand wel 2x kwijt
Om zich daarna weer als herboren en beter dan ooit te voelen na een bezinningsreis/detox/rehab. Schreeuwend van de daken dat hij nu echt gelukkig met zichzelf is en niemand nodig heeft. Dan wat weekjes later het riedeltje weer opnieuw.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:14 schreef Old_Pal het volgende:
'Chiel wil Gordon niet meer zien na heftige ruzie'
Wat is hij toch een mietje. Zal wel weer in een diepe depressie vallen.
quote:Gordon stopt met social media
Gordon heeft zijn accounts op Facebook en Twitter beëindigd. De zanger en presentator heeft het volgens zijn manager te druk met werk om zijn accounts bij te kunnen houden.
"Voordat fans zich gaan afvragen waarom hij niets meer plaatst", licht zijn manager toe.
De beslissing heeft volgens zijn management niets te maken met de commotie die geregeld ontstaat over de zanger. Gordon en zijn vriend gingen onlangs uit elkaar, iets wat volgens diverse media heeft geleid tot emotionele situaties.
Die zoekt met iedereen ruzie. Niet te geloven zo'n achterbaks type👎😠quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:07 schreef SEMTEX het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)bsite-alter-ego.html
My god, wat een laffe manier om je eigen gewauwel terug te trekken; it wasn't me, it was my alter ego
Alter Ego, my ass....quote:Op zondag 8 juni 2014 10:00 schreef Ole het volgende:
Gordon grijpt in om ophef website alter ego
De verhalen die op de website van Gordon worden gepubliceerd gaan voortaan eerst langs het management van de zanger.
Foto: ANP
Deze week ontstond de nodige ophef over berichten op de entertainmentwebsite rond het brutale alter ego van de zanger, Goor.
Onder meer de gages van De Toppers werden onthuld en Henny Huisman werd bestempeld als 'zwaar over de houdbaarheidsdatum'. "Dit soort gevoelige berichten moet voortaan eerst langs mijn management", laat Gordon zaterdag weten aan RTL Boulevard.
In een eerdere verklaring benadrukte hij al dat Goor 'een stripfiguur, een afgeleide van mij als showbizz- en tv-personality' is en de website wordt gerund door 'een professionele en goed ingevoerde sport- en entertainmentredactie die Goor als spreekbuis gebruiken'.
Door: Novum
Ff berichtje hier hoor..
Ja ja..je bent een BNér of niet en dan zeg je gewoon dit soort kul.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:07 schreef SEMTEX het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)bsite-alter-ego.html
My god, wat een laffe manier om je eigen gewauwel terug te trekken; it wasn't me, it was my alter ego
Eens.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:17 schreef Old_Pal het volgende:
Zelfs een echte relnicht houdt het niet uit met Gordon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |