Prima, je ziet wel meer dingen nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er onzin aan is. Logisch dat je in een flow zit als je net nieuw bent. En na een tijdje keer je terug naar je echte niveau.
Okequote:Op donderdag 11 juli 2013 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er onzin aan is. Logisch dat je in een flow zit als je net nieuw bent. En na een tijdje keer je terug naar je echte niveau.
Dat moet hij ook niet zijn in ons nieuwe systeem. De pure buitenspelers zoals Lukoki en Boerrigter daar hebben we niks meer aan, omdat we met backs spelen die de voorzetten moeten geven. De jeugdopleiding moet daar dan ook inhaken.quote:
Dit slaat nergens opquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Absoluut zal wel hetzelfde traject gaan volgen als Fischer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch is dat wel een goeie positie om hem aan het hogere niveau te laten wennen
Andersen is een heel andere speler dan Fischerquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut zal wel hetzelfde traject gaan volgen als Fischer.
Dat kloptquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Andersen is een heel andere speler dan Fischer
Leg het eens uit dan misschien snappen we je danquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je mij gewoon niet, maar oké.
Dat doe ik net twee keer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leg het eens uit dan misschien snappen we je dan
Maakt me niet uit, als ik het zelf maar snapquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is jouw definitie van uitleg wel heel anders dan die van ons.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, als ik het zelf maar snap.
En anderen die met je discussiëren dus niet?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, als ik het zelf maar snap.
Dat heeft hier toch geen zin, niemand neemt me serieus hier.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En anderen die met je discussiëren dus niet?
En hoe zou dat nou komenquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft hier toch geen zin, niemand neemt me serieus hier.
Gewoon blijven proberen. Over een paar jaar ben je wat ouder en kun je ook met de grote mensen meepraten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Teveel heb ik nooit gezegd volgens mij en als dat wel zo is dan spijt me dat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Knalerwtje heb je vandaag al gezegd dat 7 miljoen teveel geld is voor Eriksen?
Mooi hebben we deze post ook alweer gehad voor vandaagquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Teveel heb ik nooit gezegd volgens mij en als dat wel zo is dan spijt me dat.
Marktconform, dat is het.
20 miljoen voor Strootman, dat is pas te veel.
Waarom post je hier dan als we je niet kunnen begrijpen? Echt, de logica begrijp ik even niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat ik 12 ben ofzo?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:47 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen. Over een paar jaar ben je wat ouder en kun je ook met de grote mensen meepraten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |