Ohhh wat superlief zegquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
Gisterochtend maakte ik haar wakker, ze lag nog echt te snurken. Ze lag op haar zij en ik wreef over haar ruggetje. Rolt ze naar haar buik, gaat in kruiphouding zitten, kruipt naar de bovenkant van haar ledikant, pakt haar knuffel, gaat zitten en zegt: 'Jaaaaa'. Alles binnen 2 seconden van slapen tot zitten en kletsen
L0tquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohhh wat superlief zeg![]()
Sta je dan niet zowat te huilen naast het bedje?
Volgens mij gaan die kraamtranen bij mij nooit meer weg, ik huil elke week nog wel een paar keer omdat ik haar gewoon zo verschrikkelijk lief vind
![]()
.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
L0t![]()
Ik moest wel heel hard huilen bij dat liedje dat ik hier laatst postte, verder ben ik gewoon heeeeeelll blij en verliefd
Dat is irritant inderdaad maar 'by design' geloof ik. Met de kinderwagenzit heb je er geen last van iig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:50 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat een idee dat boodschappenmandje. Ik heb de bugaboo en ik vind de ruimte die je hebt om iets in dat mandje te leggen zo klein. Ik krijg heel vaak mijn boodschappen er niet tussendoor gepropt. Volgens mij doe ik iets fout, dat hoort vast niet zo?
Ahhquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohhh wat superlief zeg![]()
Sta je dan niet zowat te huilen naast het bedje?
Volgens mij gaan die kraamtranen bij mij nooit meer weg, ik huil elke week nog wel een paar keer omdat ik haar gewoon zo verschrikkelijk lief vind
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee waarom het filmpje op zijn kop staat![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Spees_Eend op 11-07-2013 11:51:10 ]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Vinden jullie baby's het ook zo leuk als je in het gezicht blaast? Die geluidjes en ogen als ik dat doeSilvijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee waarom het filmpje op zijn kop staat![]()
Je filmpje is ondersteboven trouwens
le-zen
Daar kwamen we toevallig maandag achter, ze had het nogal warm en toen blies mijn vriend in haar gezichtje, helemaal lachen en grote ogen iddHet leek ook echt of ze een zucht van verlichting slaakte.
Oh is dat de reden! Ik snapte er al niks van, had de camera niet op zijn kop namelijk... Ik had hem net aangepast, duurde kei lang voordat Youtube hem verwerkt had... Was ie eindelijk recht. Is de link nog op zijn kopquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:41 schreef Suikertante het volgende:
Spees, dan houd je je camera te schuin voorover! Op YouTube kun je dat aanpassen bij Video Bewerken (dacht ik).
Nopequote:Op donderdag 11 juli 2013 11:22 schreef L0t.. het volgende:
Woah 6 weken vakantie Loj, wat heerlijk!Is je man ook zo lang vrij?
Sparkling wat zielig dat ze nog zo'n last heeft van de reflux en dat de medicijnen niet helpen. Hopelijk heeft de kinderarts volgende week nog een plan dan want dit is slopend, zowel voor haar als voor jullie.
Neequote:Op donderdag 11 juli 2013 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
Kennen jullie dat gevoel, als je naar de babykleertjes kijkt die je tijdens je zwangerschap hebt gekocht, van OMG what was I thinking??!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ik had dat met 1 setje. Dat broekje zat echt afschuwelijk slecht dus dat was al snel weggegooid en het truitje was eigenlijk nogal meisjesachtig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
Kennen jullie dat gevoel, als je naar de babykleertjes kijkt die je tijdens je zwangerschap hebt gekocht, van OMG what was I thinking??!?!
Ik heb wel dat sommige dingen die ik zo mooi vond hem totaal niet staanquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |