SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!ik
hou
van
...![]()
Net was het, na focussen (en een melding over ae/af vergrendeling...?), wel minder / sttil & daarna begint het weer. Dus dan zal het toch wel dat lensje zijn. Het komt wel een beetje el cheapo over :/
Ik woon iets te ver om 'even' naar Apple in Amsterdam te gaan."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Heeft elke telefoon met autofocus. Er is er niks stuk hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:45 schreef automatic_ het volgende:
Net was het, na focussen (en een melding over ae/af vergrendeling...?), wel minder / sttil & daarna begint het weer. Dus dan zal het toch wel dat lensje zijn. Het komt wel een beetje el cheapo over :/
Ik woon iets te ver om 'even' naar Apple in Amsterdam te gaan.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Mijn ex-lieftallige Desire en S2 hadden dat nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heeft elke telefoon met autofocus. Er is er niks stuk hoor![]()
Maar goed, ik ga er (proberen) aan wennen
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
"Waar we.." titels
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
1. Jawel, ik had dat in het begin met mijn 4s ook en heb dat gecontroleerd met galaxy van een collegaquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn ex-lieftallige Desire en S2 hadden dat niet![]()
Maar goed, ik ga er (proberen) aan wennen
2. Dat gezegd hebbende... ik heb mijn 4s na 3 maanden ook omgeruild voor een ander omdat hij wel heul veul autofocus rammel had en hij zelfs tijdens gesprekken resoneerde.![]()
Welke iPhone 5S? Er is niets aangekondigd, zeker of wat dan ook. Ga ergens anders zitten trollen.quote:For great justice!![]()
Huh? Ben ik nog nooit tegengekomen, die rammel, niet in de iPads, niet in mijn Galaxy Note of de Desire S'en van mijn ouders.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
1. Jawel, ik had dat in het begin met mijn 4s ook en heb dat gecontroleerd met galaxy van een collega
2. Dat gezegd hebbende... ik heb mijn 4s na 3 maanden ook omgeruild voor een ander omdat hij wel heul veul autofocus rammel had en hij zelfs tijdens gesprekken resoneerde.![]()
![]()
Rustig aan, man, hij heeft het over die gefotosoepte foto in de OP. Die mag trouwens wel even gerevised worden met een hogere resolutiequote:Op donderdag 11 juli 2013 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Welke iPhone 5S? Er is niets aangekondigd, zeker of wat dan ook. Ga ergens anders zitten trollen.![]()
![]()
Wat een opgewonden standjes ook altijd in dit topic.. Kijk eens in de OP voordat je anderen gaat afzeiken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Welke iPhone 5S? Er is niets aangekondigd, zeker of wat dan ook. Ga ergens anders zitten trollen.![]()
Kerel. Doe eens rustig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Welke iPhone 5S? Er is niets aangekondigd, zeker of wat dan ook. Ga ergens anders zitten trollen.Als er niets is aangekondigd, waarom staat hij dan bovenaan in de OP?
Haal hem dan weg aub.
Echt sommige mensen héquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat een opgewonden standjes ook altijd in dit topic.. Kijk eens in de OP voordat je anderen gaat afzeiken.![]()
![]()
Kan misschien aan mij liggen maar ik heb het idee dat de sfeer hier toch wel erg gespannen is.
Als iemand een andere mening heeft of iets anders doet dan de meesten hier breekt er zo ongeveer een heuse flamewar uit. Zeg je iets wat niet begrepen wordt, zijn er mensen die je direct uitkafferen.
Allejezus, mensen, doe eens rustig en "houd het gezellig" zoals hier al staat aangegeven (achteraf gezien is dat dus niet voor niks geweest)...![]()
![]()
Tik maar eens tegen je toestel in de buurt van de lens.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:16 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Huh? Ben ik nog nooit tegengekomen, die rammel, niet in de iPads, niet in mijn Galaxy Note of de Desire S'en van mijn ouders.![]()
Nope, hoor hetzelfde als wanneer ik op de onderkant tik. Op de iPad hoor ik het ook niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tik maar eens tegen je toestel in de buurt van de lens.
Zal dadelijk eens op de iPhone en telefoon van mijn vader proberen...![]()
Zou wel moeten, anders is je iPhone niet gezond hoor (:quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nope, hoor hetzelfde als wanneer ik op de onderkant tik. Op de iPad hoor ik het ook niet.
Zal dadelijk eens op de iPhone en telefoon van mijn vader proberen...![]()
Hoezo? Waar dient dat dan voor?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:30 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Zou wel moeten, anders is je iPhone niet gezond hoor (:![]()
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nope, hoor hetzelfde als wanneer ik op de onderkant tik. Op de iPad hoor ik het ook niet.
Zal dadelijk eens op de iPhone en telefoon van mijn vader proberen...
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8![]()
auto focus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:30 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoezo? Waar dient dat dan voor?![]()
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:26 schreef J.Appleseed het volgende:
Kan misschien aan mij liggen maar ik heb het idee dat de sfeer hier toch wel erg gespannen is.
Als iemand een andere mening heeft of iets anders doet dan de meesten hier breekt er zo ongeveer een heuse flamewar uit. Zeg je iets wat niet begrepen wordt, zijn er mensen die je direct uitkafferen.
Allejezus, mensen, doe eens rustig en "houd het gezellig" zoals hier al staat aangegeven (achteraf gezien is dat dus niet voor niks geweest)...![]()
quote:In order for a camera to have true auto focus, it needs the lens to be suspended via magnets. To keep it stabilised so it doesn't rattle you would need very large, heavy and more powerful magnets. Obiously this isn't portable enough for something like an iphone so they settled for the compact but rattling camera.![]()
heb ik bij elk toestel gehoord. Ook bij de Note.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
En wanneer hoor je dat dan? Als je 't ding schudt of als je erop tikt of ...?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:38 schreef Catch22- het volgende:
heb ik bij elk toestel gehoord. Ook bij de Note.![]()
Als je op de lens tikt idd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:39 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
En wanneer hoor je dat dan? Als je 't ding schudt of als je erop tikt of ...?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Nee hoor. Ik zag 'm allang al. Maar ik had gehoopt dat hij verwijderd wasquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:15 schreef very het volgende:
[..]
Dat je dat nu pas door hebt haha...is al bijna een maand zoniet dus.
![]()
Waarom moet het verwijderd worden? Beetje toekomstplanning kan geen kwaad.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:56 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zag 'm allang al. Maar ik had gehoopt dat hij verwijderd wasniet dus.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein![]()
Precies. Hij komt er 99% zeker hetzelfde uit te zien als de 5, en lang kan het toch niet meer durenquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:01 schreef WH141 het volgende:
[..]
Waarom moet het verwijderd worden? Beetje toekomstplanning kan geen kwaad.
People assume too much.![]()
Mensen die zich druk maken over wat er in de OP staatGodverdomme man. Net of iemand dat leest. Ontzettende verliezers.
![]()
Ik maak me helemaal nergens druk om.maar omdat ik er iets over zeg, ben ik blijkbaar aan het trollen. Juist.
Samenvatting: OK.![]()
![]()
Dan nog, niets speciaals dit. Jij noemt het gezeik, ik noem het een meningquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Goed, dit is het laatste wat ik over dat iPad gezeik zeg, maar je moet voor de aardigheid eventjes klikken zodat de foto groter wordt, en dan kijken naar het niveau van detail
[ afbeelding ]
Dat jij foto's maakt met een iPad, moet jezelf weten. Maar doe nu niet alsof het handig is, en foto's maakt van ik weet niet welk niveau.
Het maakt gewoon goede foto's zoals menig andere tablet/telefoon
Als ik jou was, zou ik er gewoon blij mee zijn, maar weet dat als je iets plaatst, dat je dan kritiek kunt verwachten![]()
![]()
Bij een iPhone hoor je een lichte tikquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:37 schreef J.Appleseed het volgende:
Misschien is mijn gehoor dan zo slecht maar ik hoor echt absoluut niks
Die hoor je niet als je onder tikt.![]()
KOM DAN GEK!quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:26 schreef J.Appleseed het volgende:
Allejezus, mensen, doe eens rustig en "houd het gezellig" zoals hier al staat aangegeven (achteraf gezien is dat dus niet voor niks geweest)...
Ik ben vandaag toch terug geweest, kreeg een nieuwe en die had het ook. Wel was het geluid veeeel lichter dan bijmijn eerste telefoon. We hebben daarna nog een paar iPhones getest en daarbij was net ook. De winkelmedewerk was het nog niet opgevallen bij zijn telefoon, maar ook daar was net.
Reden dat ik terug ging, was omdat mijn collega's (4 en 4s) het allemaal niet (of naja, je hoorde echt niets) hadden."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Iemand Deus Ex: The Fall al gespeeld?
Lijkt mij wel strak, maar voor die 5,99 hoor ik liever eerst wat meningen.![]()
Gewoon jailbreaken, is alles gratisquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
Iemand Deus Ex: The Fall al gespeeld?
Lijkt mij wel strak, maar voor die 5,99 hoor ik liever eerst wat meningen.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon jailbreaken, is alles gratis
1. Jailbreaken is al lang niet meer nodig om cracked apps te draaien
2. Jailbreaken om niet voor apps te betalen is triest
3. Ik heb een iPhone 5 op iOS 6.1.4. Geen jailbreak dus
Ik vind betalen voor applicaties geen probleem. Maar bij de duurdere applicaties wil ik wel enigszins een idee hebben wat ik ervan ga vinden, of wachten tot ze in de sale komen. Zo heb ik alle toppers van gameloft, EA en andere grote spellen voor 0,79/0,89 euro gekocht. Eigenlijk heb ik alleen voor beide GTA's en N.O.V.A. 3 de volle mep betaald, en daarvan wist ik al vrij zeker dat ik er plezier aan zou hebben.![]()
Is punt 1 echt zo ja? Hoe zit dat?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik vind betalen voor applicaties geen probleem. Maar bij de duurdere applicaties wil ik wel enigszins een idee hebben wat ik ervan ga vinden, of wachten tot ze in de sale komen. Zo heb ik alle toppers van gameloft, EA en andere grote spellen voor 0,79/0,89 euro gekocht. Eigenlijk heb ik alleen voor beide GTA's en N.O.V.A. 3 de volle mep betaald, en daarvan wist ik al vrij zeker dat ik er plezier aan zou hebben.
``Punt 1...vertel me meerquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik vind betalen voor applicaties geen probleem. Maar bij de duurdere applicaties wil ik wel enigszins een idee hebben wat ik ervan ga vinden, of wachten tot ze in de sale komen. Zo heb ik alle toppers van gameloft, EA en andere grote spellen voor 0,79/0,89 euro gekocht. Eigenlijk heb ik alleen voor beide GTA's en N.O.V.A. 3 de volle mep betaald, en daarvan wist ik al vrij zeker dat ik er plezier aan zou hebben.
Ik bedel gwn bij kikoooooo voor appsHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Gelukkig vinden developers tegenwoordig manieren om mensen gewoon te laten betalen:quote:
Het probleem is alleen dat dit ook geldt als je het spel gewoon koopt, maar toevallig een jailbroken device hebt, merk ikOp m'n iPhone werkt hij perfect, maar op m'n iPad krijg ik ook bovenstaand scherm te zien.
![]()
quote:
Google is je vriendquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is punt 1 echt zo ja? Hoe zit dat?![]()
Is al geregeldquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Is een fix voorquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gelukkig vinden developers tegenwoordig manieren om mensen gewoon te laten betalen:
[ afbeelding ]
Het probleem is alleen dat dit ook geldt als je het spel gewoon koopt, maar toevallig een jailbroken device hebt, merk ikOp m'n iPhone werkt hij perfect, maar op m'n iPad krijg ik ook bovenstaand scherm te zien.
Xcon
![]()
Vanwaar die vraag?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:19 schreef Hexley het volgende:
Hoe betrouwbaar is het synchroniseren via wifi eigenlijk?![]()
Ik ben een beetje bang dat de data corrupt kan raken,...
Dus gebruik ik nog steeds de usb kabel al lijkt wifi me wel makkelijk,...![]()
![]()
Absoluut geen probleem dunkt me, dat is heel stabiel hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 02:08 schreef Hexley het volgende:
Ik ben een beetje bang dat de data corrupt kan raken,...
Dus gebruik ik nog steeds de usb kabel al lijkt wifi me wel makkelijk,...![]()
![]()
Gewoon primaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:19 schreef Hexley het volgende:
Hoe betrouwbaar is het synchroniseren via wifi eigenlijk?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Het zal vast al eens gevraagd zijn maar sinds ik ios7 draai krijg ik dit forum niet normaal meer te zien in safari. Hoe los ik dit op?![]()
Niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:53 schreef Sunri5e het volgende:
Het zal vast al eens gevraagd zijn maar sinds ik ios7 draai krijg ik dit forum niet normaal meer te zien in safari. Hoe los ik dit op?![]()
Geen bèta draaien waarvoor deze website nog niet is geoptimaliseerd, denk ikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:53 schreef Sunri5e het volgende:
![]()
Nondevs die het concept van betas niet begrijpen
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Chrome werkt wel prima met het Forum. Dus als tijdelijke oplossing.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:53 schreef Sunri5e het volgende:
Heb je screenshots?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat werkt de Gmail-app ineens kut zeg. Die tabs zijn zo onoverzichtelijk als wat
Ik heb begrepen dat als je gmail wilt hebben op je nieuwe toestel, je eigenlijk wel gebonden bent om de gmail app te gebruiken?People assume too much.![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:43 schreef very het volgende:
[..]
Heb je screenshots?
Ik heb begrepen dat als je gmail wilt hebben op je nieuwe toestel, je eigenlijk wel gebonden bent om de gmail app te gebruiken?
Mails komen in totaal random mapjes terecht nu![]()
![]()
Komen mails niet gewoon in de primaire map terecht dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mails komen in totaal random mapjes terecht nu
Op zich vind ik dit er op het eerste gezicht niet erg onoverzichtelijk uit zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:01 schreef very het volgende:
[..]
Komen mails niet gewoon in de primaire map terecht dan?
Op zich vind ik dit er op het eerste gezicht niet erg onoverzichtelijk uit zienNee, belangrijke mails komen bij mij gewoon tussen de reclame te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daar krijg je dus ook geen notificaties meer van
![]()
![]()
WTFquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, belangrijke mails komen bij mij gewoon tussen de reclame te staanEn daar krijg je dus ook geen notificaties meer van
Welke mail, kalender en browserapps gebruiken jullie dan?
Gmail gebruik ik niet want al 10 jaar een gewoon emailadres.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik gebruik nu de standaard mail app met Gmail Exchange en Outlook, maar als ik straks de nieuwe iphone ga halen moet ik dus iets anders verzinnen. Wel gaar, want ik vind het wel prettig om beide emails in 1 app te ontvangen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Welke mail, kalender en browserapps gebruiken jullie dan?
Gmail gebruik ik niet want al 10 jaar een gewoon emailadres.
Beetje jammer dat die Gmail Exchange niet meer werkt als je een nieuw toestel instelt
En gewoon GMail IMAP?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:40 schreef very het volgende:
[..]
Ik gebruik nu de standaard mail app met Gmail Exchange en Outlook, maar als ik straks de nieuwe iphone ga halen moet ik dus iets anders verzinnen. Wel gaar, want ik vind het wel prettig om beide emails in 1 app te ontvangen.
Beetje jammer dat die Gmail Exchange niet meer werkt als je een nieuw toestel insteltFor great justice!![]()
Ik ben beetje noob..Krijg je dan ook push berichten en betekent gelezen op PC ook gelezen op telefoon?quote:People assume too much.![]()
Geen pushberichten. Wel gelezen op PC = gelezen op telefoon.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:20 schreef very het volgende:
[..]
Ik ben beetje noob..Krijg je dan ook push berichten en betekent gelezen op PC ook gelezen op telefoon?2000 light years from home![]()
Helaas...no push is no goquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geen pushberichten. Wel gelezen op PC = gelezen op telefoon.
https://support.google.co(...)l=en&ref_topic=21369quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:40 schreef very het volgende:
[..]
Ik gebruik nu de standaard mail app met Gmail Exchange en Outlook, maar als ik straks de nieuwe iphone ga halen moet ik dus iets anders verzinnen. Wel gaar, want ik vind het wel prettig om beide emails in 1 app te ontvangen.
Beetje jammer dat die Gmail Exchange niet meer werkt als je een nieuw toestel instelt![]()
ja...dat is dus kut, want ik wil niet de gmail app, ik wil gewoon gmail push in mijn native mail app, want alle mailadressen op 1 plekquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
https://support.google.co(...)l=en&ref_topic=21369
[ Bericht 0% gewijzigd door very op 12-07-2013 11:53:48 ]People assume too much.![]()
Outlook niet. Enkel iCloud en Gmail geloof ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:29 schreef very het volgende:
[..]
Kan je in mailbox meerdere accounts (dus gmail & outlook) gebruiken?![]()
@#%$*#%*(@$&!@zooiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:36 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Outlook niet. Enkel iCloud en Gmail geloof ik.
Dus dan nog steeds geen goede oplossing voor mijn aankomende immense probleem
Er is geen oplossing. Misschien kan je de Google CEO een brief schrijven dat ze niet zo kinderachtig moeten doen.
2000 light years from home![]()
Een outlook mailaccount? LulzHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Misschien komt het ooit nog goedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:48 schreef Merkie het volgende:
Er is geen oplossing. Misschien kan je de Google CEO een brief schrijven dat ze niet zo kinderachtig moeten doen.
http://www.nu.nl/internet(...)sterk-verbeterd.htmlPeople assume too much.![]()
Het is niet alleen Apple, Google ondersteunt nou eenmaal enkel push enkel via de native appquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:06 schreef very het volgende:
[..]
Misschien komt het ooit nog goed
http://www.nu.nl/internet(...)sterk-verbeterd.html.
Heeft niks met Apple te maken hoor. Google heeft gewoon Exchange gedumpt omdat ze niet afhankelijk willen zijn van Microsoft en over gaan op open standaarden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:06 schreef very het volgende:
[..]
Misschien komt het ooit nog goed
http://www.nu.nl/internet(...)sterk-verbeterd.html
Echter, IMAP ondersteunt ook push (werkt gewoon bij Yahoo bijv.) dus het is hopen dat dat snel geïmplementeerd wordt door Google.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is niet alleen Apple, Google ondersteunt nou eenmaal enkel push enkel via de native app.
Als in: misschien zijn apple en google straks vriendjes en komt er wel weer een mogelijkheid tot push in native apple app.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heeft niks met Apple te maken hoor. Google heeft gewoon Exchange gedumpt omdat ze niet afhankelijk willen zijn van Microsoft en over gaan op open standaarden.
Echter, IMAP ondersteunt ook push (werkt gewoon bij Yahoo bijv.) dus het is hopen dat dat snel geïmplementeerd wordt door Google.
Een man mag hopenPeople assume too much.![]()
Dat snap ik, maar Google dwarsboomt elk platform dat geen Android heet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:09 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Als in: misschien zijn apple en google straks vriendjes en komt er wel weer een mogelijkheid tot push in native apple app.
Een man mag hopen2000 light years from home![]()
Het heeft niks met de app te maken, die ondersteunt alles wat er te ondersteunen valt, Google moet gewoon push-IMAP implementeren. Het is geen specifiek probleem met Apple.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:09 schreef very het volgende:
Als in: misschien zijn apple en google straks vriendjes en komt er wel weer een mogelijkheid tot push in native apple app.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Er bestaat niet iets als "Outlook mail". Je gebruikt IMAP, POP3 of 1 van de varianten daarop.quote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Daarom hoop ik dat daar verandering in komt na het lezen van dat bericht....zal wel niet, maar wie weetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar Google dwarsboomt elk platform dat geen Android heet.Beter gaan ze dat doen danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het heeft niks met de app te maken, die ondersteunt alles wat er te ondersteunen valt, Google moet gewoon push-IMAP implementeren. Het is geen specifiek probleem met Apple.Dus Gmail bestaat ook niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Er bestaat niet iets als "Outlook mail". Je gebruikt IMAP, POP3 of 1 van de varianten daarop.People assume too much.![]()
www.outlook.comquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Er bestaat niet iets als "Outlook mail". Je gebruikt IMAP, POP3 of 1 van de varianten daarop.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
GMail is de naam van zowel de interface als de techniek erachter. In principe is GMail geen techniek, maar maken ze gebruik van o.a. IMAPquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik had het niet over protocollen gooz...ik gaf aan dat ik daar accounts heb en dat ik die samen in 1 app wil gebruikenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
GMail is de naam van zowel de interface als de techniek erachter. In principe is GMail geen techniek, maar maken ze gebruik van o.a. IMAPPeople assume too much.![]()
Hotmail is toch gerenamed naar outlook?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Er bestaat niet iets als "Outlook mail". Je gebruikt IMAP, POP3 of 1 van de varianten daarop.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Juist.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Hotmail is toch gerenamed naar outlook?For great justice!![]()
Ik zie niet in waarom je voor mails pushberichten wil... Laat staan dat ik het met Ziggo voor elkaar krijg.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je voor mails pushberichten wil... Laat staan dat ik het met Ziggo voor elkaar krijg.![]()
Omdat ik wil weten wanneer ik mail krijg?People assume too much.![]()
Tijd staat er toch altijd bij?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:26 schreef very het volgende:
[..]![]()
Omdat ik wil weten wanneer ik mail krijg?
Meer dat ik dat alleen doe als ik iets verwacht of als ik tijd heb, pushberichten van mijn privemail vind ik dus nogal overbodig.
Iemand een handige PDF reader die vrolijk via iTunes gevuld kan worden of doe ik gewoon iets fout?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
tja...zoveel mensen zoveel wensen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tijd staat er toch altijd bij?
Meer dat ik dat alleen doe als ik iets verwacht of als ik tijd heb, pushberichten van mijn privemail vind ik dus nogal overbodig.
Ik wil het gewoon direct weten wanneer ik mail krijg.People assume too much.![]()
En ik blijf het onzinnig vinden, het is immers geen IM medium, word nu al getikt van de hoeveelheid badges en pushes af en toe.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:41 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Absoluut geen probleem dunkt me, dat is heel stabiel hoorThnx, ik zal het vanavond eens "proberen",...quote:![]()
![]()
Wat vinden jullie de nadelen van iOSGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Sharen tussen apps vooralHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Waar blijft die iPhone 6 nou?
Wacht al jaren op dat ding....![]()
(ben m'n iPhone 5 zat)I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Ik bied 100 euro.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:29 schreef RogerFederer_17 het volgende:
(ben m'n iPhone 5 zat)![]()
![]()
Eerst de 5Squote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:29 schreef RogerFederer_17 het volgende:
(ben m'n iPhone 5 zat)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Zo veel?quote:
Dat is dat ding allang niet meer waard, iPhone is te hippig....
Ik wil me nu scharen tussen de nieuwe trend van Nokia...
Old shit is the SHIT....
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
5S is een pokke upgrade...quote:
Snap niet dat mensen dat niet inzien.....
Hoe weet jij datquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:41 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
5S is een pokke upgrade...
Snap niet dat mensen dat niet inzien.....Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Is altijd al zo geweest bij Apple, (andere processor en een betere accu/camera werk)quote:
Kortom....
iPhone 6 is the SHIT....
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:41 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
5S is een pokke upgrade...
Snap niet dat mensen dat niet inzien.....
Ik switch altijd per S-versie, dus 3GS -> 4S en straks dus 5S
Dan is het toestel vaak sneller leverbaar (want productieproces verschilt niet veel van de vorige), zijn alle eventuele tekortkomingen van het vorige toestel aangepakt (hopelijk geen paarse vlekken in de foto's) en zijn er ook wat minder productiefouten.People assume too much.![]()
Net als ik dus...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:59 schreef very het volgende:
[..]
Ik switch altijd per S-versie, dus 3GS -> 4S en straks dus 5S
Dan is het toestel vaak sneller leverbaar (want productieproces verschilt niet veel van de vorige), zijn alle eventuele tekortkomingen van het vorige toestel aangepakt (hopelijk geen paarse vlekken in de foto's) en zijn er ook wat minder productiefouten.
Ik switch per iPhone 4 / iPhone 5 / waarschijnlijk over een jaar iPhone 6..
Jou snap ik dan wel weer.....I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:45 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Is altijd al zo geweest bij Apple, (andere processor en een betere accu/camera werk)
Kortom....
iPhone 6 is the SHIT....
Toen de 4S uitkwam riep ook iedereen dat het een magere upgrade is. Maar dat toestel kan tegenwoordig nog prima mee, terwijl de consensus is dat de iPhone 4 "echt te traag is".![]()
Ieder zijn eigen smaak...quote:Sowieso....quote:
Is het ook, qua innovatie zou dit veel beter moeten....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Toen de 4S uitkwam riep ook iedereen dat het een magere upgrade is. Maar dat toestel kan tegenwoordig nog prima mee, terwijl de consensus is dat de iPhone 4 "echt te traag is".
Wat the heck heb ik aan een betere accu/camerawerk?
Ik zie graag the SHIT terug waar de iPhone voor stond destijds..
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:17 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Is het ook, qua innovatie zou dit veel beter moeten....
De iPhone stond destijds inderdaad niet voor een goede camera. Maar sinds de iPhone 4 is de iPhone een van de meestgebruikte camera's ter wereld. Dus een betere camera is wel degelijk waar de iPhone de laatste generaties voor staat.
Je mag misschien denken stoer te zijn door loze kreten te roepen, maar roep eens concreet wat je mist in de iPhone 5, wat je graag zou willen zien?![]()
Haha, ik discussieer alleen..(no hard feelings Apple broquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De iPhone stond destijds inderdaad niet voor een goede camera. Maar sinds de iPhone 4 is de iPhone een van de meestgebruikte camera's ter wereld. Dus een betere camera is wel degelijk waar de iPhone de laatste generaties voor staat.
Je mag misschien denken stoer te zijn door loze kreten te roepen, maar roep eens concreet wat je mist in de iPhone 5, wat je graag zou willen zien?)
Ik heb het niet over de best camera ever, maar gewoon waardoor de iPhone mee bekend is geworden.
Het was vroeger de best smartphone ever. Samsung/HTC/Nokia/Sony konden hieraan niet tippen. (want The iPhone was the special SHIT, qua High Tech Gadget).
Nu is dat helaas veranderd in alle opzichten, en dat zie ik graag terug bij Apple, qua innovatie zou alles veel beter en moeten kunnen.
Kortom: The iPhone was vroeger niet na te bootsen, dat kwam omdat zij de enige waren. The iPhone zou dat eigenlijk in principe altijd moeten zijn. The best in all...
Because that's called The iPhone....
(antwoord op je vraag: ik mis niets in de iPhone 5, ik zou alleen wat meer snufjes in willen zien. Denk aan virtual keyboard, Media sharing (intern) niet via app, Wireless charging (toch heel makkelijk als je geen lader bij de hand hebt), Scroll herkenning etc. Denk aan opties zoals Facetime. En een open source iOs, wat te customizen is....
Voor de rest is het een complete telefoon, maar het zou veel completer moeten zijn....
Je vraagt je natuurlijk dan af waarom ik dan voor de iPhone 5 gekozen heb, dat is puur om het design (want daar kan niemand aan tippen)....
[ Bericht 0% gewijzigd door RogerFederer_17 op 12-07-2013 19:57:46 ]I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
quote:Waar blijft de iPhone 5S...?
(ben m'n iPhone 5 zat)Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Precies zoals ik dacht: een hoop gedraai en gelul in de ruimte, maar geen concreet antwoord. Gepaard met verschrikkelijke grammatica.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:40 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha, ik discussieer alleen..(no hard feelings Apple bro)
Ik heb het niet over de best camera ever, maar gewoon waardoor de iPhone mee bekend is geworden.
Het was vroeger de best smartphone ever. Samsung/HTC/Nokia/Sony konden hieraan niet tippen. (want The iPhone was the special SHIT, qua High Tech Gadget).
Nu is dat helaas veranderd in alle opzichten, en dat zie ik graag terug bij Apple, qua innovatie zou alles veel beter en moeten kunnen.
Kortom: The iPhone was vroeger niet na te bootsen, dat kwam omdat zij de enige waren. The iPhone zou dat eigenlijk in principe altijd moeten zijn. The best in all...
Because that's called The iPhone....
(antwoord op je vraag: ik mis niets in de iPhone 5, ik zou alleen wat meer snufjes in willen zien. Denk aan virtual keyboard, Media sharing (intern) niet via app, Wireless charging (toch heel makkelijk als je geen lader bij de hand hebt), Scroll herkenning etc. Denk aan opties zoals Facetime. En een open source iOs, wat te customizen is....
Voor de rest is het een complete telefoon, maar het zou veel completer moeten zijn....
Je vraagt je natuurlijk dan af waarom ik dan voor de iPhone 5 gekozen heb, dat is puur om het design (want daar kan niemand aan tippen)....![]()
Hmmz, daar denken anderen anders over...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Precies zoals ik dacht: een hoop gedraai en gelul in de ruimte, maar geen concreet antwoord. Gepaard met verschrikkelijke grammatica.
Durf nu al te zeggen dat de iPhone 6 niet te tippen is aan de Note III.....
Omdat Samsung nu heerst, gelukkkig niet in het design werk....
[ Bericht 3% gewijzigd door RogerFederer_17 op 12-07-2013 20:21:58 ]I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Ik zou je orakelgaven uitbuiten als ik jou was...dit kan niet zomaar iedereen hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:14 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Hmmz, daar denken anderen anders over...
Durf nu al te zeggen dat de iPhone 6 niet te tippen is aan de Note III.....
Omdat Samsung nu heerst, gelukkkig niet in het design werk....
Heb nu nog een 3GS die aan vervanging toe is. Ik twijfel echter nog erg tussen een iPhone 5 en de Samsung Galaxy 3.
Voordelen iPhone 5:
- Top bouwkwaliteit
- Snel
- Kan al mn bestaande (gekochte) apps blijven gebruiken
- iOS ben ik nu erg tevreden over en is erg gebruiksvriendelijk
- Gegarandeerd lang iOS updates
Nadeel:
- DUUR
Voordelen Samsung Galaxy 3:
- Goedkoop
- Snel
- Android is wat meer customizable
Nadeel:
- Ik ben niet heel bekend met Android, maar ben een beetje bang dat het een knutsel-OS waarbij ik me op den duur ga storen aan inconsistenties, bugjes e.d.
- Onduidelijk hoe lang je nog nieuwe versie van Android kunt installeren
Vind vooral het verschil in prijs een argument. iPhone 5 is minimaal 300 euro aanschaf en 30 euro per maand. Galaxy 3 kan al voor gratis en 25 euro per maand. Maarja, ben bang dat ik toch wel erg 'verknocht' ben aan iOS/iPhone en Android een downgrade wordt
Iemand ervaring met deze 2 en een enigszins objectief oordeel kan geven? Ben in principe bereid de meerprijs te betalen voor een iPhone 5, maar als die Galaxy 3 ook goed is....![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:27 schreef Palomar het volgende:
Heb nu nog een 3GS die aan vervanging toe is. Ik twijfel echter nog erg tussen een iPhone 5 en de Samsung Galaxy 3.
Voordelen iPhone 5:
- Top bouwkwaliteit
- Snel
Nadeel:
- DUUR
- Goedkoop
- Snel
Nadeel:
- Ik ben niet heel bekend met Android, maar ben een beetje bang dat het een knutsel-OS waarbij ik me op den duur ga storen aan inconsistenties, bugjes e.d.
Vind vooral het verschil in prijs een argument. iPhone 5 is minimaal 300 euro aanschaf en 30 euro per maand. Galaxy 3 kan al voor gratis en 25 euro per maand. Maarja, ben bang dat ik toch wel erg 'verknocht' ben aan iOS/iPhone en Android een downgrade wordt
Iemand ervaring met deze 2 en een enigszins objectief oordeel kan geven? Ben in principe bereid de meerprijs te betalen voor een iPhone 5, maar als die Galaxy 3 ook goed is....Android is echt meer een knutsel OS inderdaad. iOS is lekker simpel en consequent, waarbij je met android te maken hebt met verschillende UI's.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:27 schreef Palomar het volgende:
Voordelen iPhone 5:
- Top bouwkwaliteit
- Snel
Nadeel:
- DUUR
- Goedkoop
- Snel
Nadeel:
Iemand ervaring met deze 2 en een enigszins objectief oordeel kan geven? Ben in principe bereid de meerprijs te betalen voor een iPhone 5, maar als die Galaxy 3 ook goed is....
Keuze blijft bij jezelf, sommigen hebben liever iOS, anderen Android.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Heb dezelfde vraag ook even in het Android topic gepostquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Android is echt meer een knutsel OS inderdaad. iOS is lekker simpel en consequent, waarbij je met android te maken hebt met verschillende UI's.
Keuze blijft bij jezelf, sommigen hebben liever iOS, anderen Android.Zal natuurlijk kwestie van smaak zijn, maar heb ook het idee dat veel mensen voor een Android kiezen omdat dat goedkoper is en niet zozeer omdat ze een voorkeur voor Android hebben...
![]()
Of je het geld over hebt voor een iPhone is natuurlijk aan jou, daar kan ik je niet bij helpenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:51 schreef Palomar het volgende:
[..]
Heb dezelfde vraag ook even in het Android topic gepostZal natuurlijk kwestie van smaak zijn, maar heb ook het idee dat veel mensen voor een Android kiezen omdat dat goedkoper is en niet zozeer omdat ze een voorkeur voor Android hebben...
Moderator DIG
ik heb het geld ervoor over. Met mn huidige 3GS doe ik nu ook al bijna 4 jaar. Voor iets waar ik misschien wel weer 4 jaar mee ga doen mag het best iets kosten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of je het geld over hebt voor een iPhone is natuurlijk aan jou, daar kan ik je niet bij helpen![]()
Dan zou ik voor de iPhone gaanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:57 schreef Palomar het volgende:
[..]
ik heb het geld ervoor over. Met mn huidige 3GS doe ik nu ook al bijna 4 jaar. Voor iets waar ik misschien wel weer 4 jaar mee ga doen mag het best iets kosten.Je weet namelijk niet hoe lang die S3 nog voldoet, en je hebt al ervaring met de iPhone waarmee je het 4 jaar hebt gedaan. iPhone is ook beter materiaal trouwens dan dat plastik
Moderator DIG
Met een Galaxy S3 kun je dus absoluut geen 4 jaar doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:57 schreef Palomar het volgende:
[..]
ik heb het geld ervoor over. Met mn huidige 3GS doe ik nu ook al bijna 4 jaar. Voor iets waar ik misschien wel weer 4 jaar mee ga doen mag het best iets kosten.
Na 1,5 jaar vertoonde mijn Galaxy Note al irritante dingetjes, zoals schermflikkeringen (waar de telefoon bijna niet uit kwam), apps die crashten, kwam Galerij niet meer in, zomaar inene opnieuw opstarten/uitstaan.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
BRUMMETJE!!!!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Met een Galaxy S3 kun je dus absoluut geen 4 jaar doen.
Na 1,5 jaar vertoonde mijn Galaxy Note al irritante dingetjes, zoals schermflikkeringen (waar de telefoon bijna niet uit kwam), apps die crashten, kwam Galerij niet meer in, zomaar inene opnieuw opstarten/uitstaan.People assume too much.![]()
Ik ga hem wel in een hoesje doen (heb ik bij mn 3GS ook), dus wellicht dat dat scheelt. Neig na nog wat youtube filmpjes te hebben gezien toch wel een beetje naar de S3. En dan speelt de prijs mee, maar ook dat de S3 voor mijn doel denk ik net zo goed voldoet. Dan koop ik hem als los toestel, zodat ik niet aan een abonnement vastzit. Mocht ie echt niet bevallen dan verkoop ik hem weer en koop ik alsnog een iPhone. Durf het gokje wel te wagenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Met een Galaxy S3 kun je dus absoluut geen 4 jaar doen.
Na 1,5 jaar vertoonde mijn Galaxy Note al irritante dingetjes, zoals schermflikkeringen (waar de telefoon bijna niet uit kwam), apps die crashten, kwam Galerij niet meer in, zomaar inene opnieuw opstarten/uitstaan.![]()
![]()
Er wordt hier wel gelachen, maar ik ben het hier wel mee eens. Sinds Apple meer dan 10 miljoen (ondertussen al 30+ miljoen) iPhones per kwartaal verkoopt, durven ze geen risico's meer te nemen omdat dat een te groot risico voor het bedrijf is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:17 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Is het ook, qua innovatie zou dit veel beter moeten....
Neem het Apple uit 2010, bijvoorbeeld. Dat is nog niet zo heel lang geleden, maar dat was nog een tijd waarin ze (vergeleken met nu) relatief weinig iPhones verkochten (zo'n 4-6 miljoen per kwartaal).
De iPhone 4 had echt een totaal anders design dan de voorgaande iPhones en het nam risico's qua features. Apple was één van de eerste die voor een scherm met een (voor die tijd) erg hoge pixeldichtheid ging, LCD mét IPS technologie. Ze namen risico's met de chip: voor de eerste keer een 'zelf ontworpen' chip. Ze kwamen met FaceTime, en alhoewel ik er geen fan mee ben, was het in die tijd wel de enige fabrikant die met een 'universele standaard' voor de eigen apparaten kwam. Skype op mobiele apparaten was in 2010 nog lang niet zo goed zoals het nu is.
Of de iPad, een apparaat waarmee ze hun reputatie op het spel zette: wie wilt er nou een opgeblazen iPhone? Het antwoord op die vraag blijkt achteraf te zijn: iedereen wilt een grote iPhone.
Het Apple van 2010 had ook zoiets van: we hebben in elke periode van het jaar wel iets moois om te laten zien. Een iPad in het voorjaar, een iPhone in het midden, iPods in het najaar. Macs het hele jaar door.
Het Apple in het nu? iPhone in het najaar. iPad in het najaar. iPod in het najaar. Mac in het midden en het najaar. Reden? Maximum profit in holiday season.
Natuurlijk, in 2010 ging het er ook al om dat het bedrijf winst maakte, maar er leek meer nadruk te liggen op: laten we nieuwe dingen proberen. Neem bijvoorbeeld Senseg's technologie: een technologie die gemakkelijk geïmplementeerd kan worden in de iPad en iPhone. Wat doet de technologie? Het kan de 'textuur' veranderen doormiddel van elektrische velden: zo kan je je vinger op het scherm leggen en schuurpapier voelen, of juist rubber, of water.
Het Apple uit 2010 zou waarschijnlijk hebben geprobeerd om die functionaliteit mogelijk te maken. Het Apple uit nu straalt uit: nah, een te groot risico en dat kost weer $2 per unit.
Dat is ook wel het probleem van Apple (alhoewel, je kunt niet zeggen dat een bedrijf dat 30+ miljard per kwartaal maakt een probleem heeft): Apple neemt (in ieder geval 2011/2012 en mogelijk ook 2013) geen risico's. Er worden simpelweg bijna geen nieuwe functionaliteiten geintroduceerd, zelfs niet in de grote niet-S updates.
Ik hoop dat iOS 7 een teken is dat ze weer meer risico gaan nemen. Daarnaast zijn er de afgelopen maanden, alhoewel dat nu een beetje afzwakt, ook geruchten geweest van een vingerafdrukker scanner in de iPhone 5S. Niet iets dat we nooit eerder hebben gezien, maar het zou toch nog wel redelijk uniek zijn - zeker als het goed wordt uitgewerkt.
Nee, geef mij maar het Apple die risico's nam. Geef mij maar het Apple uit 2010.![]()
Daar ben ik t niet echt mee eens. Apple heeft nooit risicos genomen. En facetime kan je moeilijk innovatief noemen. Skype in een ander jasje (maar dat is natuurlijk zo met de meeste Applefeatures)Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Het is alleen wel zo dat het in 2010 makkelijker was risico's te nemen en vernieuwend te zijn, omdat Apple de enige was die echt vernieuwende producten maakte. HTC en Samsung kopieerden er vervolgens rustig op los, LG deed amper mee, en Sony was er voor degenen die een goede camera zochten. Windows was een doodvonnis voor de bruikbaarheid van een mobiel, en Android liep vooral heel erg achter de feiten aan.
Anno 2013 is elk vlaggenschip, van elke fabrikant, een toptoestel dat qua features niet echt onder doet voor de rest. Camerakwaliteit ontloopt elkaar niet heel erg, waterdichte behuizingen worden ook op vlaggenschepen gestopt, elk toestel is snel, en de pixelrace heeft zich verplaatst van camerasensoren naar beeldschermen.
De iPhone 5 had, op de voorkant na, een totaal andere vormgeving dan de 4(S), waarbij de headphone jack eindelijk naar beneden verhuisde, Apple gebruikte andere materialen, het scherm werd sterk verbeterd, en de A6-processor bewees dat een goede dualcore de vele quadcores omver kon blazen qua prestaties. Daarnaast kwamen ze met de lightning-connector. Verantwoordelijk voor veel verdeeldheid, maar wél vernieuwend.
Buiten de iPhone had je de iPod Touch 5, die eindelijk het stempel "iPhone without the phone"-waardig was met hetzelfde scherm, fantastisch design (mooier nog dan de iPhone 5 imo), een camera waarmee je daadwerkelijk leuke foto's kon schieten en dezelfde processor als de iPhone 4S. Of de MacBook Retina, misschien wel de beste laptop op de markt, met in ieder geval veruit het beste scherm.
Het is makkelijk om kritisch te zijn en te zeiken over het feit dat Apple niet meer uitsluitend voor hippe nerds is. Maar doen alsof er niet meer vernieuwd wordt, is onzin. De vernieuwingen zijn alleen meer evolutionair dan revolutionair. En dat is grotendeels omdat de iPhone 4 zo'n baanbrekend toestel was en een basis heeft gelegd waarop nog steeds voortgebouwd kan worden.![]()
Een objectief oordeel zul je nooit krijgen, een keuze tussen een bepaalde OS is vaak subjectief. Ik heb iOS gehad en gebruik nu Android ( ik heb nu een HTC One). Maar goed, dat terzijde is Android in mijn ogen tegenwoordig uitstekend. Tot nu toe geen lag ondervonden, op de HTC One. Het gaat er uiteindelijk om waar je voorkeur naar uitgaat. Zowel iOS als Android ( wanneer je een nieuwe smartphone aanschaft) heeft een goede gebruikservaring.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:27 schreef Palomar het volgende:
Voordelen iPhone 5:
- Top bouwkwaliteit
- Snel
Nadeel:
- DUUR
- Goedkoop
- Snel
Nadeel:
Iemand ervaring met deze 2 en een enigszins objectief oordeel kan geven? Ben in principe bereid de meerprijs te betalen voor een iPhone 5, maar als die Galaxy 3 ook goed is....
[ Bericht 6% gewijzigd door MisterJ.Lo op 13-07-2013 11:36:03 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Apple moet gewoon zorgen dat ze t beste allround platform blijven. Dus gaten opvullen (sharing, dingen als t control center) en de goede punten blijven bewaken (bouwkwaliteit, kwaliteit van scherm en camera, souplesse in de ui, uniformiteit in apps)Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dit. Ook het materiaal is puur voorkeur. Ja een iPhone is van metaal en glas. En meeste android phones zijn kunststof. Dat maakt echter qua degelijkheid niet uit. Een iPhone is net zo goed kapot als een galaxy als je hem goed laat vallen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een objectief oordeel zul je nooit krijgen, een keuze tussen een bepaalde OS is vaak subjectief. Ik heb iOS gehad en gebruik nu Android ( ik heb nu een HTC One). Maar goed, dat terzijde is Android in mijn ogen tegenwoordig uitstekend. Tot nu toe geen lag ondervonden, op de HTC One. Het gaat er uiteindelijk om waar je voorkeur naar uitgaat. Zowel iOS als Android ( wanneer je een nieuwe smartphone aanschaft) heeft een goede gebruikservaring.
Gaat er meer om of je liever een zwaar of een licht toestel hebt."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
iPhone 5 bestempel ik niet al zwaar, vind de 4s meer solide aanvoelenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:41 schreef znarch het volgende:
[..]
Dit. Ook het materiaal is puur voorkeur. Ja een iPhone is van metaal en glas. En meeste android phones zijn kunststof. Dat maakt echter qua degelijkheid niet uit. Een iPhone is net zo goed kapot als een galaxy als je hem goed laat vallen.
Gaat er meer om of je liever een zwaar of een licht toestel hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Nog geen 5 vastgehouden. Wel de 4s. En dat is nogal een verschil hoor met een galaxy.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:45 schreef n8n het volgende:
[..]
iPhone 5 bestempel ik niet al zwaar, vind de 4s meer solide aanvoelen"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
De 5 is super licht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:49 schreef znarch het volgende:
[..]
Nog geen 5 vastgehouden. Wel de 4s. En dat is nogal een verschil hoor met een galaxy.![]()
![]()
Nu is lichter ook niet altijd beter. Sommige 'lichte' telefoons voelen door hun gewicht super fragiel aan, ook al hebben ze een ultradegelijke unibody aluminium behuizing.quote:![]()
De HTC One is unibody aliminium. En ga er maar vanuit dat Samsung met hun Galaxy S5 ook voor een dergelijke materiaal kiest. Het begint er steeds meer op te lijken dat het ''premium'' argument vervalt en het binnenkort alleen een keuze wordt op grond van OS. Maar goed je zult altijd wel ''fanboyism'' houden, helaas. Voor mij daarentegen maakt het niet uit. Als de iPhone 6 meer waar voor mijn geld blijkt te geven, dan neem ik volgend jaar weer iOS en anders blijf ik bij Android.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:41 schreef znarch het volgende:
[..]
Dit. Ook het materiaal is puur voorkeur. Ja een iPhone is van metaal en glas. En meeste android phones zijn kunststof. Dat maakt echter qua degelijkheid niet uit. Een iPhone is net zo goed kapot als een galaxy als je hem goed laat vallen.
Gaat er meer om of je liever een zwaar of een licht toestel hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door MisterJ.Lo op 13-07-2013 14:18:37 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Heb inmiddels een galaxy s3 gekochtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een objectief oordeel zul je nooit krijgen, een keuze tussen een bepaalde OS is vaak subjectief. Ik heb iOS gehad en gebruik nu Android ( ik heb nu een HTC One). Maar goed, dat terzijde is Android in mijn ogen tegenwoordig uitstekend. Tot nu toe geen lag ondervonden, op de HTC One. Het gaat er uiteindelijk om waar je voorkeur naar uitgaat. Zowel iOS als Android ( wanneer je een nieuwe smartphone aanschaft) heeft een goede gebruikservaring.Moet zeggen dat het allemaal heel snel en stabiel aanvoelt
Wilde de telefoon los van een abo kopen en dan is deze qua prijs stukken gunstiger dan een iphone 5. Als de i5 goedkoper was had ik die ws. genomen, maar viir zover ik het nu kan beoordelen is de S3 een prima alternatief.
Alleen wel jammer dat ik een gekochte Navigon app had die ik nu nier meer kan gebruiken.![]()
Zelfde hier. Was toen tevreden met mijn iPhone en heb nu eens Android geprobeerd. Geen spijt van. Beide prima telefoons.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De HTC One is unibody aliminium. En ga er maar vanuit dat Samsung met hun Galaxy S5 ook voor een dergelijke materiaal kiest. Het begint er steeds meer op te lijken dat het ''premium'' argument vervalt en het binnenkort alleen een keuze wordt op grond van OS. Maar goed je zult altijd wel ''fanboyism'' houden, helaas. Voor mij daarentegen maakt het niet uit. Als de iPhone 6 meer waar voor mijn geld blijkt te geven, dan neem ik volgens jaar weer iOS en anders blijf ik bij Android."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
De Z is goed gebouwd, maar de 5 voelt toch steviger en beter aan. Heb nog geen toestel gezien dat zo fijn en degelijk aanvoelt.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
HTC? Als er 1 fabrikant was die toestellen uitbracht die totaal niet op een iPhone lijken dan was dat HTC wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
HTC en Samsung kopieerden er vervolgens rustig op los"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein![]()
Mijn voorkeur is dat het wel allemaal lekker en vooral ook makkelijk met mijn computer samen gaat. Nou gebruik ik al een jaartje of tien alleen maar OS X, dus blijft er voor mij maar eentje over en dat is de iPhone. Die "goede gebruikservaring" zal voor mij en ik heb het bij anderen gezien, gewoon veel minder wezen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het gaat er uiteindelijk om waar je voorkeur naar uitgaat. Zowel iOS als Android ( wanneer je een nieuwe smartphone aanschaft) heeft een goede gebruikservaring.![]()
Ik denk niet dat 2010 Apple dat Senseg eerder zou hebben geprobeerd dan Apple nu. Apple gaat uit van de gebruiker, niet van wat er nu toevallig technisch mogelijk is. Retina, IPS, FaceTime, zijn allemaal dingen waar je als gebruiker echt wat aan hebt. Het praktisch nut van een schuurpapierscherm is mij niet meteen duidelijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:24 schreef WSquater het volgende:
[..]
Er wordt hier wel gelachen, maar ik ben het hier wel mee eens. Sinds Apple meer dan 10 miljoen (ondertussen al 30+ miljoen) iPhones per kwartaal verkoopt, durven ze geen risico's meer te nemen omdat dat een te groot risico voor het bedrijf is.
Neem het Apple uit 2010, bijvoorbeeld. Dat is nog niet zo heel lang geleden, maar dat was nog een tijd waarin ze (vergeleken met nu) relatief weinig iPhones verkochten (zo'n 4-6 miljoen per kwartaal).
De iPhone 4 had echt een totaal anders design dan de voorgaande iPhones en het nam risico's qua features. Apple was één van de eerste die voor een scherm met een (voor die tijd) erg hoge pixeldichtheid ging, LCD mét IPS technologie. Ze namen risico's met de chip: voor de eerste keer een 'zelf ontworpen' chip. Ze kwamen met FaceTime, en alhoewel ik er geen fan mee ben, was het in die tijd wel de enige fabrikant die met een 'universele standaard' voor de eigen apparaten kwam. Skype op mobiele apparaten was in 2010 nog lang niet zo goed zoals het nu is.
Of de iPad, een apparaat waarmee ze hun reputatie op het spel zette: wie wilt er nou een opgeblazen iPhone? Het antwoord op die vraag blijkt achteraf te zijn: iedereen wilt een grote iPhone.
Het Apple van 2010 had ook zoiets van: we hebben in elke periode van het jaar wel iets moois om te laten zien. Een iPad in het voorjaar, een iPhone in het midden, iPods in het najaar. Macs het hele jaar door.
Het Apple in het nu? iPhone in het najaar. iPad in het najaar. iPod in het najaar. Mac in het midden en het najaar. Reden? Maximum profit in holiday season.
Natuurlijk, in 2010 ging het er ook al om dat het bedrijf winst maakte, maar er leek meer nadruk te liggen op: laten we nieuwe dingen proberen. Neem bijvoorbeeld Senseg's technologie: een technologie die gemakkelijk geïmplementeerd kan worden in de iPad en iPhone. Wat doet de technologie? Het kan de 'textuur' veranderen doormiddel van elektrische velden: zo kan je je vinger op het scherm leggen en schuurpapier voelen, of juist rubber, of water.
Het Apple uit 2010 zou waarschijnlijk hebben geprobeerd om die functionaliteit mogelijk te maken. Het Apple uit nu straalt uit: nah, een te groot risico en dat kost weer $2 per unit.
Dat is ook wel het probleem van Apple (alhoewel, je kunt niet zeggen dat een bedrijf dat 30+ miljard per kwartaal maakt een probleem heeft): Apple neemt (in ieder geval 2011/2012 en mogelijk ook 2013) geen risico's. Er worden simpelweg bijna geen nieuwe functionaliteiten geintroduceerd, zelfs niet in de grote niet-S updates.
Ik hoop dat iOS 7 een teken is dat ze weer meer risico gaan nemen. Daarnaast zijn er de afgelopen maanden, alhoewel dat nu een beetje afzwakt, ook geruchten geweest van een vingerafdrukker scanner in de iPhone 5S. Niet iets dat we nooit eerder hebben gezien, maar het zou toch nog wel redelijk uniek zijn - zeker als het goed wordt uitgewerkt.
Nee, geef mij maar het Apple die risico's nam. Geef mij maar het Apple uit 2010.![]()
Eens. Veel hedendaagse kritiek is gemankeerd in die zin dat ze positieve eigenschappen aan Apple die Apple nooit gehad heeft. Zo zat er tussen de eerste iPod en iPhone al zes jaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:46 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 2010 Apple dat Senseg eerder zou hebben geprobeerd dan Apple nu. Apple gaat uit van de gebruiker, niet van wat er nu toevallig technisch mogelijk is. Retina, IPS, FaceTime, zijn allemaal dingen waar je als gebruiker echt wat aan hebt. Het praktisch nut van een schuurpapierscherm is mij niet meteen duidelijk.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Schuurpapier is een voorbeeld. Je kan vrijwel alle soorten oppervlakte emuleren. Je kunt het gebruiken voor games, je kunt het gebruik voor een 'extra feel' (letterlijk) voor het OS. Het zou geweldig zijn voor blinde of slechtziende mensen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:46 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 2010 Apple dat Senseg eerder zou hebben geprobeerd dan Apple nu. Apple gaat uit van de gebruiker, niet van wat er nu toevallig technisch mogelijk is. Retina, IPS, FaceTime, zijn allemaal dingen waar je als gebruiker echt wat aan hebt. Het praktisch nut van een schuurpapierscherm is mij niet meteen duidelijk.
In 2007 had iemand net zo goed kunnen zeggen: "Een aanraakscherm? Ik zie daar het praktisch nut niet van in... we hebben toch keyboards?" of later "Een camera in een telefoon? Dat gaat nooit werken."
Misschien komt het omdat de smartphone zelfs in 2010 voor veel mensen nog redelijk nieuw was (en dat er dus ook nog veel meer nieuwe functionaliteiten toe te voegen waren), maar naar mijn idee was Apple toen gewoon 'innovatiever' (als je het zo kunt noemen) bezig. Niet 'verbeteringen', maar constant nieuwe functionaliteiten.
Het enige verschil tussen de iPhone 5 uit eind 2012 en de iPhone 4 uit mid-2010 is het grotere scherm: je hebt meer content. Geen nieuwe functies, enkel hier en daar verbeteringen (hogere resolutie camera, snellere processors, dat soort dingen).![]()
Maar ik zie geen verschil in product ontwikkeling tussen de iPhone en bijv. de iPod of de Mac. De eerste versie is altijd iets heel nieuws, daarna voert Apple incrementele updates door.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:43 schreef WSquater het volgende:
[..]
Schuurpapier is een voorbeeld. Je kan vrijwel alle soorten oppervlakte emuleren. Je kunt het gebruiken voor games, je kunt het gebruik voor een 'extra feel' (letterlijk) voor het OS. Het zou geweldig zijn voor blinde of slechtziende mensen.
In 2007 had iemand net zo goed kunnen zeggen: "Een aanraakscherm? Ik zie daar het praktisch nut niet van in... we hebben toch keyboards?" of later "Een camera in een telefoon? Dat gaat nooit werken."
Misschien komt het omdat de smartphone zelfs in 2010 voor veel mensen nog redelijk nieuw was (en dat er dus ook nog veel meer nieuwe functionaliteiten toe te voegen waren), maar naar mijn idee was Apple toen gewoon 'innovatiever' (als je het zo kunt noemen) bezig. Niet 'verbeteringen', maar constant nieuwe functionaliteiten.
Het enige verschil tussen de iPhone 5 uit eind 2012 en de iPhone 4 uit mid-2010 is het grotere scherm: je hebt meer content. Geen nieuwe functies, enkel hier en daar verbeteringen (hogere resolutie camera, snellere processors, dat soort dingen).![]()
Ik ben het daar niet mee eens. Maar dit is voor ons allebei heel erg subjectief: ik haal jou niet over, jij haalt mij niet over.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:59 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Maar ik zie geen verschil in product ontwikkeling tussen de iPhone en bijv. de iPod of de Mac. De eerste versie is altijd iets heel nieuws, daarna voert Apple incrementele updates door.![]()
![]()
Noem eens een voorbeeld dat jouw punt ondersteunt dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:07 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens. Maar dit is voor ons allebei heel erg subjectief: ik haal jou niet over, jij haalt mij niet over.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
De deride generatie iPod nano?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld dat jouw punt ondersteunt dan?![]()
![]()
Nogmaals even vragen: ik heb op mijn PC PDF staan die ik in een reader op mijn telefoon wil kunnen gebruiken zonder ze naar mezelf te moeten mailen. Dus gewoon via itunes overzetten. Welke app leent zich daar het best voor?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb een iPhone 3GS met een gebarsten scherm, in die zin dat de digitizer en het LCD nog intact is en 100% werken maar het glas erbovenop gebarsten is.
Ik meen ergens te hebben gehoord/gelezen dat de digitizer aan het glas vastzit; klopt dit? Zou ik dus niet enkel het glas kunnen vervangen?![]()
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:50 schreef very het volgende:
[..]
Ik zou je orakelgaven uitbuiten als ik jou was...dit kan niet zomaar iedereen hoor
Jij en ik weten wel beter....I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Volgens mij klopt dat ja, maar het scherm is meestal het duurste onderdeel. Volgens mij kost 3GS glas + digitizer niet zoveel, dus gewoon allebei vervangen.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb een iPhone 3GS met een gebarsten scherm, in die zin dat de digitizer en het LCD nog intact is en 100% werken maar het glas erbovenop gebarsten is.
Ik meen ergens te hebben gehoord/gelezen dat de digitizer aan het glas vastzit; klopt dit? Zou ik dus niet enkel het glas kunnen vervangen?2000 light years from home![]()
Dat klopt, voor 'n 25 euro ben ik klaar. Nu wil ik ook graag de achterkant vervangen (want gescheurd, zoals bij zoveel 3GS'en) en de power-knop ontbreekt ook (nu, ja, het chromen onderdeeltje. De knop die daaronder zit is er wel nog dus ik kan 'm wel ont- en vergrendelen) dus dat telt wel een beetje op.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat ja, maar het scherm is meestal het duurste onderdeel. Volgens mij kost 3GS glas + digitizer niet zoveel.
Maar goed, lijkt me een leuk projectje![]()
![]()
¤25 klinkt nog veelquote:Op zondag 14 juli 2013 18:48 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat klopt, voor 'n 25 euro ben ik klaar. Nu wil ik ook graag de achterkant vervangen (want gescheurd, zoals bij zoveel 3GS'en) en de power-knop ontbreekt ook (nu, ja, het chromen onderdeeltje. De knop die daaronder zit is er wel nog dus ik kan 'm wel ont- en vergrendelen) dus dat telt wel een beetje op.
Maar goed, lijkt me een leuk projectje.
Wat is daar beter aan? Ik gebruik goodreader al jaren en ben nog nooit ergens tegenaan gelopenquote:![]()
(wij zijn de enige 2 die geen iPhone bril op hebben)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:24 schreef WSquater het volgende:
[..]
Er wordt hier wel gelachen, maar ik ben het hier wel mee eens. Sinds Apple meer dan 10 miljoen (ondertussen al 30+ miljoen) iPhones per kwartaal verkoopt, durven ze geen risico's meer te nemen omdat dat een te groot risico voor het bedrijf is.
Nee, geef mij maar het Apple die risico's nam. Geef mij maar het Apple uit 2010.
Apple moet wat meer innovatieve ontwikkelingen uitbrengen, hierdoor zal de iPhone alleen maar topper en topper worden. De gebruiker staat niet te wachten op het zelfde mobiele telefoon. Bij Samsung wordt er altijd aandacht besteed aan wat de gebruiker precies wilt. (zie notitiecentrum bij Android, Apple heeft dit na 2 jaar pas toegepast). Een telefoon moet echt op de juiste manier geupgrade zijn wil je hem later gaan kopen. Het moet het waard zijn. En dit doe je niet door een "Do Not Disturb" functie in te greren. WTF bezielen die gasten?
De iPhone 4 had een top design maar liep al achter met de technologie van Samsung. Iets wat eigenlijk iPhone onwaardig is. Met de iPhone 3G(s) waren zij exceptioneel, nu is dat nimmer zo.
Toch werd de iPhone 4 mijn eerste iPhone. Maar als ik nu terug kijk wat voor kutdingen het zijn, dan denk ik van WTF? Wat was de iPhone 3G(s) en iPhone 4 toch dik. Apple heeft dit verbeterd in de iPhone 5 (op de achterkant na). Sommige mensen beweren dat de A6 processor dual core sneller is dan de Quad core van Samsung, is totaal bullshit. De Quad core van Samsung is vele malen sneller. Het woord zegt het al eigenlijk.
Als ik nu terug kijk naar de nieuwste Sony model die waterdicht is. Dan denk ik wtf? Waar blijft Apple dan? Niet dat wij als iPhone gebruikers op een waterdichte telefoon zitten te wachten, maar wel op innovatieve ontwikkelingen.
Verder ben ik blij met de komst van iOS 7, eindelijk iets wat "vernieuwend" is. Ik sta daar zelf wel om te popelen, want ik ben m'n iPhone 5 meer dan zat. Voor de rest kan ik alleen maar hopen dat de iPhone 6 een waardige upgrade wordt...
[ Bericht 0% gewijzigd door RogerFederer_17 op 14-07-2013 21:34:20 ]I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Betere UI en veel snellere PDF rendering.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat is daar beter aan? Ik gebruik goodreader al jaren en ben nog nooit ergens tegenaan gelopen
Notities maken gaat bij iAnnotate veel natuurlijker dan dan bij GoodReader.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Dus de iPhone 4 vond je al een "dik kutding" dat achterliep op Samsung en je bent je iPhone 5 ook al zat. Had je niet beter allang een Samsung kunnen nemen?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:43 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
(wij zijn de enige 2 die geen iPhone bril op hebben)
Apple moet wat meer innovatieve ontwikkelingen uitbrengen, hierdoor zal de iPhone alleen maar topper en topper worden. De gebruiker staat niet te wachten op het zelfde mobiele telefoon. Bij Samsung wordt er altijd aandacht besteed aan wat de gebruiker precies wilt. (zie notitiecentrum bij Android, Apple heeft dit na 2 jaar pas toegepast). Een telefoon moet echt op de juiste manier geupgrade zijn wil je hem later gaan kopen. Het moet het waard zijn. En dit doe je niet door een "Do Not Disturb" functie in te greren. WTF bezielen die gasten?
De iPhone 4 had een top design maar liep al achter met de technologie van Samsung. Iets wat eigenlijk iPhone onwaardig is. Met de iPhone 3G(s) waren zij exceptioneel, nu is dat nimmer zo.
Toch werd de iPhone 4 mijn eerste iPhone. Maar als ik nu terug kijk wat voor kutdingen het zijn, dan denk ik van WTF? Wat was de iPhone 3G(s) en iPhone 4 toch dik. Apple heeft dit verbeterd in de iPhone 5 (op de acherkant na). Sommige mensen beweren dat de A6 processor dual core sneller is dan de Quad core van Samsung, is totaal bullshit. De Quad core van Samsung is vele malen sneller. Het woord zegt het al eigenlijk.
Als ik nu terug kijk naar de nieuwste Sony model die waterdicht is. Dan denk ik wtf? Waar blijft Apple dan? Niet dat wij als iPhone gebruikers op een waterdichte telefoon zitten wachten, maar wel op innovatieve ontwikkelingen.
Verder ben ik blij met de komst van iOS 7, eindelijk iets wat "vernieuwend" is. Ik sta daar zelf wel om te popelen, want ik ben m'n iPhone 5 meer dan zat. Voor de rest kan ik alleen maar hopen dat de iPhone 6 een waardige upgrade wordt...![]()
Het verbaast mij altijd, dat mensen zichzelf zo intelligent kunnen vinden, terwijl ze niet eens normaal Nederlands kunnen typenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:43 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
(wij zijn de enige 2 die geen iPhone bril op hebben)
Toch werd de iPhone 4 mijn eerste iPhone. Maar als ik nu terug kijk wat voor kutdingen het zijn, dan denk ik van WTF? Wat was de iPhone 3G(s) en iPhone 4 toch dik. Apple heeft dit verbeterd in de iPhone 5 (op de acherkant na). Sommige mensen beweren dat de A6 processor dual core sneller is dan de Quad core van Samsung, is totaal bullshit. De Quad core van Samsung is vele malen sneller. Het woord zegt het al eigenlijk.
Als ik nu terug kijk naar de nieuwste Sony model die waterdicht is. Dan denk ik wtf? Waar blijft Apple dan? Niet dat wij als iPhone gebruikers op een waterdichte telefoon zitten wachten, maar wel op innovatieve ontwikkelingen.
Verder ben ik blij met de komst van iOS 7, eindelijk iets wat "vernieuwend" is. Ik sta daar zelf wel om te popelen, want ik ben m'n iPhone 5 meer dan zat. Voor de rest kan ik alleen maar hopen dat de iPhone 6 een waardige upgrade wordt...![]()
![]()
Ik refereer: Toch werd de iPhone 4 mijn eerste iPhone.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:46 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dus de iPhone 4 vond je al een "dik kutding" dat achterliep op Samsung en je bent je iPhone 5 ook al zat. Had je niet beter allang een Samsung kunnen nemen?
(dit puur om het design, iets wat bij mij hoog in het vaandel staat)
Niet in de tijd toen hij zo populair was, toen vond ik hem ook mooi.
Dat kutding had ik niet moeten zeggen, maar dat komt omdat ik m'n iPhone zat ben...
Maar wie weet zal dat gaan veranderen met iOS 7...(Official version)
Tot die tijd zal ik het maar moeten overleven
[ Bericht 7% gewijzigd door RogerFederer_17 op 14-07-2013 21:40:40 ]I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Dit is al de 2de keer dat je inhoudelijk niets toevoegt...quote:Op zondag 14 juli 2013 21:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het verbaast mij altijd, dat mensen zichzelf zo intelligent kunnen vinden, terwijl ze niet eens normaal Nederlands kunnen typen
Dus je raadt het al....I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Als je een andere telefoon wilt omdat je er op uitgekeken bent, ben je gewoon kinderachtig bezig. Ik mag hopen dat Apple geen speeltuin van de iPhone wil maken.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:17 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Ik refereer: Toch werd de iPhone 4 mijn eerste iPhone.
(dit puur om het design, iets wat bij mij hoog in het vaandel staat)
Niet in de tijd toen hij zo populair was, toen vond ik hem ook mooi.
Dat kutding had ik niet moeten zeggen, maar dat komt omdat ik m'n iPhone zat ben...
Maar wie weet zal dat gaan veranderen met iOS 7...(Official version)2000 light years from home![]()
Ik heb nergens gehad over een andere telefoon?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je een andere telefoon wilt omdat je er op uitgekeken bent, ben je gewoon kinderachtig bezig. Ik mag hopen dat Apple geen speeltuin van de iPhone wil maken.
Speeltuin?
Ik citeer: Ook zijn er kleurrijke iPhones op komst.....![]()
(over kinderachtig gesproken)I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
"Uitgekeken" vind ik gewoon een slap argument. Dat is geen eigenschap om een telefoon op te beoordelen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:43 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gehad over een andere telefoon?
Speeltuin?
Ik citeer: Ook zijn er kleurrijke iPhones op komst.....![]()
(over kinderachtig gesproken)2000 light years from home![]()
Hmm, nu je het zegt... 't is wel een apparaat van 4(!) jaar oud inderdaad. Maar ach... leuk speeltje dan:+quote:![]()
Ja, uitgekeken/zat zijn? Noem hoe je het noemen wilt.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
"Uitgekeken" vind ik gewoon een slap argument. Dat is geen eigenschap om een telefoon op te beoordelen.
Ik ben gewoon toe aan vernieuwingen. Vernieuwingen die Apple zeker kan toepassen.
Daar geloof ik heilig in, het is niet voor niets "The iPhone"I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Vernieuwen om het vernieuwen past niet in de filosofie van Apple. Apple vernieuwt pas als het nodig is voor de gebruiker. Dit betekent vaak dat een nieuwe techniek of functie pas wordt gebruikt als hij volwassen is.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:50 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Ja, uitgekeken/zat zijn? Noem hoe je het noemen wilt.
Ik ben gewoon toe aan vernieuwingen. Vernieuwingen die Apple zeker kan toepassen.
Daar geloof ik heilig in, het is niet voor niets "The iPhone"
Misschien moet je overstappen naar Android, waar het wel de trend is om zoveel mogelijk snufjes in een toestel te stoppen.
En het is niet "The iPhone". Het is gewoon iPhone. Het is gewoon een smartphone, net als alle andere, geen mythisch apparaat dat bij elke incarnatie de wereld verandert.
[ Bericht 8% gewijzigd door Splackavellie02 op 14-07-2013 22:33:07 ]![]()
De iPhone reeks, waar het steeds minder over de iPhone zelf gaat
En waar iedereen om de paar posts elkaar in de haren vliegtquote:Op zondag 14 juli 2013 22:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
De iPhone reeks, waar het steeds minder over de iPhone zelf gaat![]()
![]()
Kennis van me heeft brandplekken op de voorkant van z'n iPhone. Rookt niet, legt hem niet midden in de zon... Valt dit onder fabrieksgarantie? Vergeten foto's ervan te maken maar het zijn duidelijke 'langwerpige' vlekken aan de linkerkant van het scherm.
Iemand een idee?![]()
![]()
quote:Meisje geëlektrocuteerd door iPhone
Een 23-jarige meisje zou door een stroomstoot zijn gedood toen zij haar iPhone 5 gebruikte terwijl deze werd opgeladen.
Het oudere zusje van het meisje, Ma Ailun, vraagt op Weibo, het Chinese Twitter, om een verklaring van Apple. Ze dringt er bij andere mensen ook op aan om voorzichtig te zijn en hun iPhone niet te gebruiken als die aan de oplader ligt.
Volgens Chinese media heeft Apple een verklaring uitgegeven dat ze de klacht serieus nemen en het incident grondig zullen onderzoeken. Apple zegt volledig te zullen meewerken met de autoriteiten bij het onderzoek naar de dood van het meisje.
Volgens de China Daily bevestigt de politie dat het meisje door elektrocutie is gestorven, maar staat niet vast welke rol de iPhone daarbij speelde.
Experts zeggen – volgens de South China Morning Post – dat er altijd een risico is als je een elektrisch apparaat gebruikt terwijl het wordt opgeladen, of dat nou een telefoon is of een scheerapparaat.
Volgens Ma’s zusje was de iPhone een paar maanden oud en zat er nog garantie op.
Het slachtoffer was stewardess en zou in augustus gaan trouwen.![]()
Geloof ik geen fuck van. Misschien met een neplader ofzo.
12v op 1,5A ga je niet eens voelenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik denk nep-iPhone met neplader. Het blijft China he?quote:Op maandag 15 juli 2013 09:22 schreef Catch22- het volgende:
Geloof ik geen fuck van. Misschien met een neplader ofzo.
12v op 1,5A ga je niet eens voelen
For great justice!![]()
Dan nog... die draadjes vanaf de lader zijn zo dun, daar krijg je echt niet zo snel een dodelijke stroom doorheen.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk nep-iPhone met neplader. Het blijft China he?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Inderdaad, ik denk eerder dat de kabel/aansluiting zou moeten smelten.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan nog... die draadjes vanaf de lader zijn zo dun, daar krijg je echt niet zo snel een dodelijke stroom doorheen.2000 light years from home![]()
Laat maar, had de antwoord al gevonden nadat ik die postte vannacht. 29 August is zijn expiration date.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 15-07-2013 14:26:29 ]![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Laat maar, had de het antwoord al gevonden nadat ik die postte vannacht. 29 August is zijn expiration date.2000 light years from home![]()
Nog zo'n achterlijk bericht,..
quote:Apple aangeklaagd om porno in Safari
Als Apple om porno in het nieuws is, kan het vaak maar om één ding gaan: uitgevers of ontwikkelaars die tegen het bijzonder strikte beleid van Apple aanlopen. Zo kwam een Franse stripuitgever laatst nog in het nieuws omdat de strips te pikant waren. Aanpassen of verwijderen, was de opdracht.
Toch klaagt een man uit Nashville, VS Apple aan om precies het tegenovergestelde. In de aanklacht, die overigens vol spelfouten zit, is te lezen dat de man van mening is dat Apple moet waarschuwen voor het feit dat het bedrijf apparaten maakt die porno kunnen weergeven. In de aanklacht staat dat het huwelijk van de aanklager zwaar verziekt is omdat Apple hem toestond porno te bekijken via Safari.![]()
Krijgen die debiele Amerikanen ook alleen maar voor elkaar. Waarschijnlijk is zijn huwelijk op de klippen gelopen door zijn pornoverslaving en wil 'ie nu de schuld op Apple schuiven.quote:
Deels mogelijk door het misbaksel wat ze daar een rechtssysteem noemen, maar goed. Trieste zaak i.i.g., dat er nog aandacht aan wordt gegeven ook![]()
![]()
Had ik gisteren ook, na een paar keer proberen deed 'ie het.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:13 schreef Hexley het volgende:
Vraagje, is het normaal dat ik de PM's niet kan openen @ Safari (iOS 6.whatever)?sig verwijderd door FA![]()
Heb je voor sommige running-apps mobiel internet nodig?Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Dit is echt zo'n vraag waar je helemaal niks mee kan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:59 schreef Brummetje_ het volgende:
Heb je voor sommige running-apps mobiel internet nodig?![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:04 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n vraag waar je helemaal niks mee kan.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht: Misschien weet iemand hier het (toevallig).quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:04 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n vraag waar je helemaal niks mee kan.
Geeft niet hoor, dat je het niet weet.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Nee, alleen als je onderweg de kaart wilt zien heb je het wel nodig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:59 schreef Brummetje_ het volgende:
Heb je voor sommige running-apps mobiel internet nodig?![]()
voor sommige welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:59 schreef Brummetje_ het volgende:
Heb je voor sommige running-apps mobiel internet nodig?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Grappig dat ik het wel begrijp.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:04 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n vraag waar je helemaal niks mee kan.
Nee, er zijn ook keurig standalone apps.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
5S in aantocht....![]()
Liever iPhone 6....
Je hoeft hem niet te kopen hoor,...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:26 schreef RogerFederer_17 het volgende:
5S in aantocht....![]()
Liever iPhone 6....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:26 schreef RogerFederer_17 het volgende:
5S in aantocht....![]()
Liever iPhone 6....
Want je weer natuurlijk al precies wat de volgende iPhone gaat zijn![]()
![]()
Haha, doe ik ook niet.quote:
Sla die reeksen altijd over..
Daarom .....
The "iPhone 6"I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
De specs zijn al gelektquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Want je weer natuurlijk al precies wat de volgende iPhone gaat zijn
Hij loopt blijkbaar achter...quote:
(laat hem)I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:02 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Hij loopt blijkbaar achter...
(laat hem)
Ze weten waarschijnlijk zelf nog niet eens welke specs er in de 6 komen
5S welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:45 schreef very het volgende:
[..]
Ze weten waarschijnlijk zelf nog niet eens welke specs er in de 6 komenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
ja...dat is te verwachten ja.quote:
Maar die "gelekte" specs zijn wederom speculaties, en niemand weet 100% zeker dat dat de specs inderdaad zullen zijn totdat ze door Apple zelf bevestigd worden.People assume too much.![]()
Haha, that's why it called "The iPhone"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:45 schreef very het volgende:
[..]
Ze weten waarschijnlijk zelf nog niet eens welke specs er in de 6 komen
You never know with this brand...
Serieuze vraag: hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:49 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha, that's why it called "The iPhone"
You never know with this brand...People assume too much.![]()
Seriously hoe oud ben jij?quote:
50?I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Vorige keer waren de specs ook precies zoals gelekt, dus ik ga er wel vanuit dat het kloptquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:49 schreef very het volgende:
[..]
ja...dat is te verwachten ja.
Maar die "gelekte" specs zijn wederom speculaties, en niemand weet 100% zeker dat dat de specs inderdaad zullen zijn totdat ze door Apple zelf bevestigd worden.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
De helft van 25. Plus nog eens de helft van 25. Plus 1/5e van 25.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:54 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Seriously hoe oud ben jij?
50?People assume too much.![]()
Seriously?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:55 schreef very het volgende:
[..]
De helft van 25. Plus nog eens de helft van 25. Plus 1/5e van 25.I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Wij Apple gebruikers zullen Samsung een poepie laten ruiken....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vorige keer waren de specs ook precies zoals gelekt, dus ik ga er wel vanuit dat het klopt
(ey, die understatement hoorde ik vorig jaar ook van Apple zelf)
Als het klopt vind ik het best wel een aardige upgrade voor een S-versie trouwens:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vorige keer waren de specs ook precies zoals gelekt, dus ik ga er wel vanuit dat het klopt
Dubbel zoveel ram, betere GPU, hoger geklokte cpu, zuiniger display = betere batterijduur, NFC, 12MP camera, dual flash en een vingerafdrukscannerPeople assume too much.![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:55 schreef very het volgende:
[..]
De helft van 25. Plus nog eens de helft van 25. Plus 1/5e van 25.Mooie leeftijd!
![]()
Serieuze vraag: ben jij dit?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:59 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Wij Apple gebruikers zullen Samsung een poepie laten ruiken....
(ey, die understatement hoorde ik vorig jaar ook van Apple zelf)
Tell me something new......quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:02 schreef very het volgende:
[..]
Als het klopt vind ik het best wel een aardige upgrade voor een S-versie trouwens:
Dubbel zoveel ram, betere GPU, hoger geklokte cpu, zuiniger display = betere batterijduur, NFC, 12MP camera, dual flash en een vingerafdrukscanner
Seriously?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:03 schreef very het volgende:
[..]
Serieuze vraag: ben jij dit?
[ afbeelding ]
How the hell you get this picture?
It was private......
Ja, dat trekt mij ook echt om die 5S te gaan halen. Lijkt me echt een fijn toestelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:02 schreef very het volgende:
[..]
Als het klopt vind ik het best wel een aardige upgrade voor een S-versie trouwens:
Dubbel zoveel ram, betere GPU, hoger geklokte cpu, zuiniger display = betere batterijduur, NFC, 12MP camera, dual flash en een vingerafdrukscanner
Goeie camera, en gimmicks als NFC en vingerprintscanner.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop ook nog op die 60fps cameraquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, dat trekt mij ook echt om die 5S te gaan halen. Lijkt me echt een fijn toestel
Goeie camera, en gimmicks als NFC en vingerprintscanner.quote:Spreek eens gewoon Nederlandsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:06 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Seriously?
How the hell you get this picture?
It was private......
Vingerprintscanner vind ik niet echt een gimmick. Zoiets heeft de potentie om al je wachtwoorden te vervangen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, dat trekt mij ook echt om die 5S te gaan halen. Lijkt me echt een fijn toestel
Goeie camera, en gimmicks als NFC en vingerprintscanner.![]()
Ben alleen benieuwd hoe Apple het gaat verwezenlijken. Tot nu toe heb ik nog geen goeie ervaring gehad met een vingerprintscanners in laptopsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:33 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Vingerprintscanner vind ik niet echt een gimmick. Zoiets heeft de potentie om al je wachtwoorden te vervangen.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik teken ervoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:02 schreef very het volgende:
[..]
Dubbel zoveel ram, betere GPU, hoger geklokte cpu, zuiniger display = betere batterijduur, NFC, 12MP camera, dual flash en een vingerafdrukscanner![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:38 schreef no1uknow het volgende:
He Splacka zeker weten wordt het een iPhone 7 toch, of was het nou 8?
slecht geheugen sorryquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien kunnen we nog iets oudere koeien uit de sloot trekken?![]()
Icloud backup en meerdere fotos tegelijk sturen in de whatsapp update. Sweet.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Twee functies die ik zeer verwelkomquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:24 schreef Catch22- het volgende:
Icloud backup en meerdere fotos tegelijk sturen in de whatsapp update. Sweet.Werd ook wel eens tijd trouwens.
Nu nog een update voor de verouderde/lelijke UI graag.![]()
Ik denk dat ze hun uiterlijk mee zullen trekken bij de release van iOS7 om een soort eenheidsworst te vormen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:59 schreef OverRated het volgende:
[..]
Twee functies die ik zeer verwelkomWerd ook wel eens tijd trouwens.
Nu nog een update voor de verouderde/lelijke UI graag.![]()
Worden foto's nu nog steeds zowel op camerarol als binnen de app bewaard? Want dat maakt WA wel heeeeeeeeeeeeeeel traag.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:24 schreef Catch22- het volgende:
Icloud backup en meerdere fotos tegelijk sturen in de whatsapp update. Sweet.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dit vind ik altijd zo een mooie uitspraak. Want wat moeten ze doen dan? Je hebt het zelf over de Iphone 5. Die is tot aan elk schroefje aan toe volledig opnieuw ontworpen om het product te zijn wat het nu is. Sneller, platter, lichter en toch zuiniger. Dat is ook innovatiequote:Op zondag 14 juli 2013 19:43 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Apple moet wat meer innovatieve ontwikkelingen uitbrengen.
Apple heeft als bedrijfsvoering alleen dat geen te gebruiken waar van Apple vind dat de grote meerendeel van de gebruikers het gebruiken. Alle andere functies waar Apple nog niet van overtuigd is laten ze weg. Juist dat zorgt voor de gebruiksvriendelijkheid van hun product.
Samsung heeft als bedrijfsvoering zoveel mogelijk functies inbouwen als mogelijk!! Ongeacht of het nou veel gebruikt gaat worden of niet! Zolang wij het maar kunnen!! Tevens zijn het functies die het net niet zijn of net niet helemaal goed door ontwikkeld zijn.
Beide verhalen niks mis mee, het is alleen een andere beleidsvoering. En aan de gebruiker te keuze welke het beste bij hun past.
Zelf ben ik een Apple gebruiker, het werkt altijd goed, werkt goed samen zonder enige moeite. Android vind ik een overhaast os. Het werkt regelmatig net even niet of half. Win8 voor bv de nokia vind ik er super uitzien, maar ook daar is het net niet af. Het werkt net niet vlekkeloos. Maar lossen ze dat op, is het een zeer mooi mobiel besturing systeem!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
En we mogen ook per jaar dokkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:24 schreef Catch22- het volgende:
Icloud backup en meerdere fotos tegelijk sturen in de whatsapp update. Sweet.![]()
![]()
Alleen als je nog geen lid bent. Als bestaand lid heb je een levenslang abonnement.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En we mogen ook per jaar dokkensig verwijderd door FA![]()
Sja, ik kan er niets om geven.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En we mogen ook per jaar dokkenZolang je geen ander nummer neemtquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alleen als je nog geen lid bent. Als bestaand lid heb je een levenslang abonnement.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Sja, ik kan er niets om geven.
[..]
Zolang je geen ander nummer neemt![]()
![]()
Je kunt je nummer ook wijzigen, al weet ik niet of je dan ook moet betalen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Sja, ik kan er niets om geven.
[..]
Zolang je geen ander nummer neemtsig verwijderd door FA![]()
Iddquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:24 schreef Catch22- het volgende:
Icloud backup en meerdere fotos tegelijk sturen in de whatsapp update. Sweet..
Dat kan je gewoon uitzettenquote:Op woensdag 17 juli 2013 07:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Worden foto's nu nog steeds zowel op camerarol als binnen de app bewaard? Want dat maakt WA wel heeeeeeeeeeeeeeel traag..
Ik zat daar ook al over na te denken ja. Op de dag dat iOS7 gereleased wordt, zullen veel apps wel een cosmetische update krijgen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun uiterlijk mee zullen trekken bij de release van iOS7 om een soort eenheidsworst te vormen.![]()
Waar zou het verschil in zitten?quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun uiterlijk mee zullen trekken bij de release van iOS7 om een soort eenheidsworst te vormen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
in het uiterlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Waar zou het verschil in zitten?People assume too much.![]()
Heb hem inmiddels mijn 4S gedowngraded naar 6.1.3. iOS 7 is tof, ik kan niet wachten tot de official release maar deze beta oogt niet zo goed en smoothwerkend zoals velen beweren, en dat mis ik toch wel van iOS 6. En ik ga binnenkort op vakantie dus is het sowieso niet handig om een beta mee te nemen. Ik wacht wel af tot de GM.
![]()
Hij is zo smooth als een aal op mijn 4squote:Op woensdag 17 juli 2013 15:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Heb hem inmiddels mijn 4S gedowngraded naar 6.1.3. iOS 7 is tof, ik kan niet wachten tot de official release maar deze beta oogt niet zo goed en smoothwerkend zoals velen beweren, en dat mis ik toch wel van iOS 6. En ik ga binnenkort op vakantie dus is het sowieso niet handig om een beta mee te nemen. Ik wacht wel af tot de GM.
![]()
Qua alles? De animaties haperen bij het unlocken en het openen van sommige native apps. In het begin vind je het niet erg maar op den duur gaat je het wel irriteren bij native apps als Messages, Camera en Mail, die ik toch wel vaak gebruik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij is zo smooth als een aal op mijn 4s
[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 17-07-2013 15:52:14 ]![]()
Heel af en toe een schokje maar dat heb ik ook in ios6.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Qua alles? De animaties haperen bij het unlocken en het openen van sommige native apps. In het begin vind je het niet erg maar op den duur gaat je het wel irriteren bij native apps als Messages, Camera en Mail, die ik toch wel vaak gebruik.![]()
Ik draai nog ios 7 beta 2 en draait meer dan prima en soepel. Soms wat gekke foutjes maar alles op hinderlijk na. Hij is nu 3x opnieuw opgestart, wat tevens snel gaat. Binnen kort naar beta 3.
Accu gaat wel rap leeg en soms begint de telefoon erg warm te worden. Maar goed, wat kan je anders verwachten van een betaz
Iphone 5 trouwensAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Minimaal gok ik. Het blijft een tekstballon met een toetsenbord he...quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Is met messages ook zo natuurlijk, maar toch:quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Minimaal gok ik. Het blijft een tekstballon met een toetsenbord he...
Zou de S upgrade een toegevoegde waarde geven met een groter scherm.quote:'iPhone 5s vertraagd door groter scherm'
Gepubliceerd: Woe 17 jul 2013
Apple zou de iPhone 5s met een 4,3 inch-scherm willen uitrusten. Omdat dit afwijkt van de 4 inch iPhone 5 wordt de telefoon met vertraging uitgebracht.
Dat schrijft de doorgaans betrouwbare the Commercial Times, zo meldt Bloomberg. De Koreaanse krant had eerder correcte informatie over de iPad 3, het eerste Windows Phone-toestel van Nokia en de plannen van HP om de pc-afdeling af te stoten.
De verwachting is dat Apple een nieuwe iPhone in september of oktober presenteert. Volgens the Commercial Times gaat dat niet lukken vanwege het grotere scherm van 4,3 inch. De krant baseert zich op bronnen bij onderdelenleveranciers.
Voorheen had de iPhone slechts een 3,5 inch-scherm. De iPhone 5 was de eerste smartphone van Apple met een 4 inch-scherm. Als gevolg daarvan moesten apps aangepast worden om heel het scherm te vullen en kon er een extra rij applicaties getoond worden op het startscherm.
De resolutie werd namelijk aangepast van 960 x 640 pixels naar 1136 x 640 pixels. Als Apple de resolutie hetzelfde houdt als bij de iPhone 5 zou een aanpassing van apps voor een 4,3 inch-scherm niet noodzakelijk zijn.
Goedkopere iPhone
Apple werkt volgens hardnekkige geruchten ook aan een goedkopere iPhone. Die komt volgens de Taiwanese krant aan het eind van het derde kwartaal op de markt. Leveringen van chips voor die telefoon zijn volgens de bronnen in juni van start gegaan.
Leveringen van chips voor de iPhone 5s zouden nog tot augustus op zich laten wachten. Dat zou wijzen op een latere lancering.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Wat ik nou trouwens wel zie; de knop om je taal aan te passen is weg in ios7?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:44 schreef very het volgende:
[..]
Is met messages ook zo natuurlijk, maar toch:
[ afbeelding ]
Kan iemand dit bevestigen/tegenspreken? Want hoe is dat dan straks met emoji geregeld? Ik gebruik het niet, maar mijn vrouwelijke wederhelft wel
waar lees je dit?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zou de S upgrade een toegevoegde waarde geven met een groter scherm.People assume too much.![]()
Ziet er nogal native uit behalve dat het kleurtje aangepast wordt... Ik voorzie daar geen schokkende dingen in. Behalve die lelijke blauwe vlek in het toetsenbord, goddamn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:44 schreef very het volgende:
[..]
Is met messages ook zo natuurlijk, maar toch:
[ afbeelding ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Die is er nog gewoon.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:51 schreef very het volgende:
[..]
Wat ik nou trouwens wel zie; de knop om je taal aan te passen is weg in ios7?
Kan iemand dit bevestigen/tegenspreken? Want hoe is dat dan straks met emoji geregeld? Ik gebruik het niet, maar mijn vrouwelijke wederhelft welquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zou de S upgrade een toegevoegde waarde geven met een groter scherm.Er komt geen groter scherm.quote:Here’s a dumb rumor. According to a new report out of the East, the iPhone 5S is being delayed because Apple, at the last minute, decided to phase out the current 4-inch display for a 4.3-inch one.![]()
Dat is de vorige tekstballon onder het toetsenbord, lampie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ziet er nogal native uit behalve dat het kleurtje aangepast wordt... Ik voorzie daar geen schokkende dingen in. Behalve die lelijke blauwe vlek in het toetsenbord, goddamn.![]()
Het bericht komt van nu.nl, maar goed blijft altijd nog speculeren. Alhoewel ik het wel kan appreciëren, mocht dit waar zijn.quote:Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
okquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ziet er nogal native uit behalve dat het kleurtje aangepast wordt... Ik voorzie daar geen schokkende dingen in.People assume too much.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het bericht komt van nu.nl, maar goed blijft altijd nog speculeren. Alhoewel ik het wel kan appreciëren, mocht dit waar zijn.
Maar vertraging dan weer nietAldus het orakelquote:
Nou wat denk je. Maanden lang foto's van ongeveer hetzelfde scherm als de 5, met een iets afwijkende connector en nu ÉÉN (1) gerucht van een groter scherm terwijl het design van de 5s al maanden klaar is....quote:
Alle zichzelf respecterend mac nieuwssites (cult of mac, 9-to-5 mac, appleinsider, mac rumors) zeggen "bullshit".![]()
Niemand kan de toekomst voorspellen, maar een 4,3" scherm is compleet tegenstrijdig met alle geloofwaardige en consistente berichtgeving/leaks die we al hebben gezien. Kan het me niet voorstellen dakbalken de 5S hierom vertraagt.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik kan t me niet voorstellen. Een iphone met een 4,7 inch scherm lijkt me wel masterHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik gokte al wel zoiets maar geen toegang tot beta, hou me er ook niet mee bezig. (en dan nog vind ik het lillik)quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is de vorige tekstballon onder het toetsenbord, lampie.
Het was alleen niet logisch.Lange telefoon dan...quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:03 schreef Catch22- het volgende:
Ik kan t me niet voorstellen. Een iphone met een 4,7 inch scherm lijkt me wel masterI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Inderdaad. Ik vind de schermgrootte's van de S3/S4 en de HTC One briljant en superhandig. Alleen 1 probleem: Dat zijn geen iPhone's.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:03 schreef Catch22- het volgende:
Ik kan t me niet voorstellen. Een iphone met een 4,7 inch scherm lijkt me wel master![]()
Het zou best kunnen in dezelfde behuizing. Mocht men voor een scherm structuur gaan met dunnere randen. Het is afwachten. Maar Apple kennende zullen ze dat wel voor de opvolger van de iPhone 5S bewaren.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Jup. 5S zal niet meer dan een nieuwe proc, meer geheugen en betere cam worden. Ook prima.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het zou best kunnen in dezelfde behuizing. Mocht men voor een scherm structuur gaan met dunnere randen. Het is afwachten. Maar Apple kennende zullen ze dat wel voor de opvolger van de iPhone 5S bewaren.
scherm wat gewoon volledige voorkant gebruikt, geen homebutton meer
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mooi gesproken, jij bent een van de weinigen die normaal reageert....quote:Op woensdag 17 juli 2013 07:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo een mooie uitspraak. Want wat moeten ze doen dan? Je hebt het zelf over de Iphone 5. Die is tot aan elk schroefje aan toe volledig opnieuw ontworpen om het product te zijn wat het nu is. Sneller, platter, lichter en toch zuiniger. Dat is ook innovatie
Apple heeft als bedrijfsvoering alleen dat geen te gebruiken waar van Apple vind dat de grote meerendeel van de gebruikers het gebruiken. Alle andere functies waar Apple nog niet van overtuigd is laten ze weg. Juist dat zorgt voor de gebruiksvriendelijkheid van hun product.
Samsung heeft als bedrijfsvoering zoveel mogelijk functies inbouwen als mogelijk!! Ongeacht of het nou veel gebruikt gaat worden of niet! Zolang wij het maar kunnen!! Tevens zijn het functies die het net niet zijn of net niet helemaal goed door ontwikkeld zijn.
Beide verhalen niks mis mee, het is alleen een andere beleidsvoering. En aan de gebruiker te keuze welke het beste bij hun past.
Zelf ben ik een Apple gebruiker, het werkt altijd goed, werkt goed samen zonder enige moeite. Android vind ik een overhaast os. Het werkt regelmatig net even niet of half. Win8 voor bv de nokia vind ik er super uitzien, maar ook daar is het net niet af. Het werkt net niet vlekkeloos. Maar lossen ze dat op, is het een zeer mooi mobiel besturing systeem!
Dat is zeker innovatie, ik heb ook nooit gezegd dat de iPhone 5 een waardeloze tel is.
(anders zou ik hem zelf niet hebben)
Apple hoeft Samsung ook weer niet na te klonen in de 5S, door specs van de S4 te gebruiken. Ze moeten wel origineel blijven, waar de iPhone destijds voor stond. Alleen wat niet gekopieerd is de vingerafdruk. Voor de rest nog steeds geen Quadcore? Dat zijn toch wel essentiele kenmerken wil je bijblijven met de top toestellen.I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Innovatie is meer dan meer crap erin rammen wat niemand gebruikt iig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wel of geen quad core boeit echt werkelijk waar niemand. Als ie maar snel en soepel is, en dat is de iPhone 5. Browsen op een iPhone 5 is 100x fijner dan op een SGS4 oid, puur omdat alles sneller, snappier en vloeiender gaat. Of je bereikt met een dual core of quad core maakt niet uit. Het zegt ook vrij weinig over innovatie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:33 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Mooi gesproken, jij bent een van de weinigen die normaal reageert....
Dat is zeker innovatie, ik heb ook nooit gezegd dat de iPhone 5 een waardeloze tel is.
(anders zou ik hem zelf niet hebben)
Apple hoeft Samsung ook weer niet na te klonen in de 5S, door specs van de S4 te gebruiken. Ze moeten wel origineel blijven, waar de iPhone destijds voor stond. Alleen wat niet gekopieerd is de vingerafdruk. Voor de rest nog steeds geen Quadcore? Dat zijn toch wel essentiele kenmerken wil je bijblijven met de top toestellen.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Jup. De HTC One is de eerste directe concurrent waarvan ik oprecht onder de indruk ben.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel of geen quad core boeit echt werkelijk waar niemand. Als ie maar snel en soepel is, en dat is de iPhone 5. Browsen op een iPhone 5 is 100x fijner dan op een SGS4 oid, puur omdat alles sneller, snappier en vloeiender gaat. Of je bereikt met een dual core of quad core maakt niet uit.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wil alleen maar aangeven dat het anders zou kunnen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel of geen quad core boeit echt werkelijk waar niemand. Als ie maar snel en soepel is, en dat is de iPhone 5. Browsen op een iPhone 5 is 100x fijner dan op een SGS4 oid, puur omdat alles sneller, snappier en vloeiender gaat. Of je bereikt met een dual core of quad core maakt niet uit. Het zegt ook vrij weinig over innovatie.
Dat de toekomstige iPhone concept alleen maar sneller en sneller zou kunnen worden tov de voorganger.I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Hey,
Ik heb net mijn Serie nummer nagekeken van mijn iPhone en er staat dat ik geen garantie meer heb... maar er staat dat ik maar 1 jaar garantie heb? Ik heb toch 2 jaar garantie hier in NL?.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
Niet bij Apple.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:42 schreef Ramkraker het volgende:
Hey,
Ik heb net mijn Serie nummer nagekeken van mijn iPhone en er staat dat ik geen garantie meer heb... maar er staat dat ik maar 1 jaar garantie heb? Ik heb toch 2 jaar garantie hier in NL?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dan is dit ook gelijk de eerste en laatste iPhone die ik ooit heb aangeschaftquote:
.
.![]()
http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:42 schreef Ramkraker het volgende:
Hey,
Ik heb net mijn Serie nummer nagekeken van mijn iPhone en er staat dat ik geen garantie meer heb... maar er staat dat ik maar 1 jaar garantie heb? Ik heb toch 2 jaar garantie hier in NL?![]()
Jawelquote:Hetzij beperkt, maar ze horen zich gewoon aan de Nederlandse consumentenwetgeving te houden.
![]()
Je hebt nergens 2 jaar garantie. Je hebt 6 maanden garantie. Daarna heb je recht op een vergoeding als je non-conformiteit kan aantonen. Dat veel fabrikanten, om gezeur te voorkomen, dan maar 2 jaar volledige garantie aanbieden doet daar niets aan af.
Hoe dan ook, wanneer een product non-conform is, zal ook apple kosteloos de schade moeten vergoeden.
-edit- Sterker nog, niet apple, maar de verkopende partij.![]()
Horen ze te doen ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
JawelHetzij beperkt, maar ze horen zich gewoon aan de Nederlandse consumentenwetgeving te houden.
Ik denk dat ik hem dan zelf maar maak, ben ik voor 3 tientjes klaar en heb ik ook geen gezeik met de reparatie centra die alles op waterschade verhalen![]()
En dan meteen verkopen dat ding
.
.![]()
Haha, hoezo dat? Alleen vanwege dat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:45 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Dan is dit ook gelijk de eerste en laatste iPhone die ik ooit heb aangeschaft
Ik heb ook alleen maar 4 maanden garantie op dit moment..
Maar dat wilt niet zeggen dat het m'n laaste iPhone wordt...I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Eh, nederland is daar opzettelijk vaag in maar stelt een te verwachten levensduur die in verhouding staat met de aanschafprijs van het product. De EU stelt de 2 jaars-grens.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Je hebt nergens 2 jaar garantie. Je hebt 6 maanden garantie. Daarna heb je recht op een vergoeding als je non-conformiteit kan aantonen. Dat veel fabrikanten, om gezeur te voorkomen, dan maar 2 jaar volledige garantie aanbieden doet daar niets aan af.
Hoe dan ook, wanneer een product non-conform is, zal ook apple kosteloos de schade moeten vergoeden.
Dat Apple en velen anderen schaamteloos extra kosten rekenen doet daar niets aan af.Ook bij Apple.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Een iPhone is helaas geen Sony Xperia.....quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:50 schreef Ramkraker het volgende:
Ik denk dat ik hem dan zelf maar maak, ben ik voor 3 tientjes klaar en heb ik ook geen gezeik met de reparatie centra die alles op waterschade verhalen![]()
Gewoon het achterklepje vervangen dus?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:50 schreef Ramkraker het volgende:
Of wat moet je fixen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Wat het meer z'n feest, maar je leest ontzettend veel dat alles op waterschade verhaalt word daar bij applequote:Op woensdag 17 juli 2013 18:52 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Een iPhone is helaas geen Sony Xperia.....Dock connector is kapot.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon het achterklepje vervangen dus?.
.![]()
Nederland is daar helemaal niet vaag in. 6 maanden is keihard, no questions asked. Na die periode moet je non-conformiteit aan kunnen tonen en heb je, gedurende de te verwachten levensduur van het product, recht op gehele of gedeeltelijke vergoeding van de kosten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, nederland is daar opzettelijk vaag in maar stelt een te verwachten levensduur die in verhouding staat met de aanschafprijs van het product. De EU stelt de 2 jaars-grens.
Dat Apple en velen anderen schaamteloos extra kosten rekenen doet daar niets aan af.
[..]
Ook bij Apple.
Veel fabrikanten vertalen dit tot 2 jaar onvoorwaardelijke garantie (sowieso) en je moet wel erg lange adem hebben wil je na die 2 jaar iets van een vergoeding willen.![]()
Dit is niet zo gek toch? Bijna elke onhandige chicka laat zijn peperdure pokkie vallen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:53 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Wat het meer z'n feest, maar je leest ontzettend veel dat alles op waterschade verhaalt word daar bij apple
[..]
Dock connector is kapot.
Het laatste:
Dat is heel makkelijk te vervangen..
Koop een handy-set om je iPhone uit elkaar te halen, en de benodigheden.
En voila.........I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Onderdeel zit aan 10 euro en uit elkaar halen dat is 30 minuten werk, maar ik wou het eerst op de garantie proberen, maar ik doe het wel zelf voor 10 euro of laat het doen voor 30 euro..quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:56 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Dit is niet zo gek toch? Bijna elke onhandige chicka laat zijn peperdure pokkie vallen.
Het laatste:
Dat is heel makkelijk te vervangen..
Koop een handy-set om je iPhone uit elkaar te halen, en de benodigheden.
En voila..........
.![]()
Juistem..quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:57 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Onderdeel zit aan 10 euro en uit elkaar halen dat is 30 minuten werk, maar ik wou het eerst op de garantie proberen, maar ik doe het wel zelf voor 10 euro of laat het doen voor 30 euro..
Voor 10 euro ga jij je peperdure pokkie toch niet verkopen....
Gewoon gebruiken die handel....
Word ik voor gek verklaard als ik zeg dat ik laatst bij de Genius Bar mijn accu kosteloos heb laten vervangen in het tweede jaar van mijn iPhone? Heb niet de indruk gehad dat ze enig moment er moeilijk over deden.![]()
Klopt, zeker als je 'm bij apple gekocht hebt. Kijk als jij 'm bij vodafone hebt gekocht zal de geniusbar in de applestore 'm niet vervangen na dat jaar. Dan is vodafone simpelweg je aanspreekpunt. En als die waterschade roepen zal JIJ moeten aantonen dat dat niet zo is (non-conformiteit).quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Word ik voor gek verklaard als ik zeg dat ik laatst bij de Genius Bar mijn accu kosteloos heb laten vervangen in het tweede jaar van mijn iPhone? Heb niet de indruk gehad dat ze enig moment er moeilijk over deden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: