Meh, Blake is wel aardigquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]![]()
Echt gewoon nee & nog is nee..
Federica Nargi.. daar val ik op.. Of Lauren Conrad/Blake Lively
Meh ik vind het toch net te fake. kan het niet uitleggenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:58 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Victoria Moore is ook niet slecht of Melanie Iglesias
kan me geen reet boeien hoe ze kijktquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:58 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Victoria Moore is ook niet slecht of Melanie Iglesias
Ik zou d'r verder wel duwen enzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jezus kan het nog nepperik bedoel ze zal heus wel mooi zijn iets meer naturel maar dat hele stijltje bevalt me gewoon niet
Dat dusquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jezus kan het nog nepperik bedoel ze zal heus wel mooi zijn iets meer naturel maar dat hele stijltje bevalt me gewoon niet
Wat een verschrikkelijke foto.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
omgggquote:
ik las neukig :squote:
neukigquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik las neukig :s
die wenkbrauwen zijn iets te maar ze is wel heel mooi ja
Elke keer als ik jou naam zie moet ik denken aan 'Dearest creature in creation'quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik las neukig :s
die wenkbrauwen zijn iets te maar ze is wel heel mooi ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou naam zie moet ik denken aan 'Dearest creature in creation'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat moeten ze gewoon in 4 havo voor laten lezen, frustratiiieeeeLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou naam zie moet ik denken aan 'Dearest creature in creation'OH ik kan die als ik me goed concentreerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i still see your shadows in my room
Jaloers?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan me niet voorstellen dat ze dat foutloos kunnen thoughquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat moeten ze gewoon in 4 havo voor laten lezen, frustratiiieeee
Ik nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
OH ik kan die als ik me goed concentreer
zou er wel zo uit willen zien ja alleen dan zou ik niet zo veel make up op doen als zijquote:
Hoezo is dat gelijk jaloers?quote:
Gaat het niet omquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze dat foutloos kunnen though
sowieso pwn ik dan xdquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat moeten ze gewoon in 4 havo voor laten lezen, frustratiiieeee
heb er dan ook echt op doodgehamerd toen ik een jaar of 13 was en ik 'm in mn engels boek zag en ik 'm per se moest kunnen van mezelfquote:
ditttquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo is dat gelijk jaloers?Niet iedereen vind dat mooi
ROFLquote:
Ik ken een paar woorden simpelweg niet dus zou het niet foutloos kunnen uitsprekenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
heb er dan ook echt op doodgehamerd toen ik een jaar of 13 was en ik 'm in mn engels boek zag en ik 'm per se moest kunnen van mezelf
wannabe engelsman hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken een paar woorden simpelweg niet dus zou het niet foutloos kunnen uitspreken![]()
Stiekem zit Stu ergens in Friesland in een schuilkelder. Elke ochtend loopt hij door Londen met google maps om het gevoel van een Londenaar te krijgenquote:
Maar ik wil jou wel eens foutloos dat horen voorlezen eigenlijkquote:
Hahahahahaquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stiekem zit Stu ergens in Friesland in een schuilkelder. Elke ochtend loopt hij door Londen met google maps om het gevoel van een Londenaar te krijgen
als je me een halve liter vodka geeft kan ik het ook achterstevorenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik wil jou wel eens foutloos dat horen voorlezen eigenlijk
En dan met zo'n stoere, zwarte hoed op zoals wachters hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stiekem zit Stu ergens in Friesland in een schuilkelder. Elke ochtend loopt hij door Londen met google maps om het gevoel van een Londenaar te krijgen
hihihi, moest giechelenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
En dan met zo'n stoere, zwarte hoed op zoals wachters hebben.
Ik geloof er geen flikker van dat je het helemaal foutloos kunt overigensquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
als je me een halve liter vodka geeft kan ik het ook achterstevoren
zou nu vast wel wat verwaterd zijn maar heb me er toen echt dood op geoefend en toen lukte het wel 2 of 3 keerquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geloof er geen flikker van dat je het helemaal foutloos kunt overigens
Russisch vast door je afkomst dan? Is behoorlijk lastig dat te lerenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:12 schreef Rozzje het volgende:
Ik kan Duits/Engels/Nederlands/Russisch en wat Spaans bitch please
Ik kan HTML, CSS, PHP, JAVASCRIPT (JQUERY) en VB.NETquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:12 schreef Rozzje het volgende:
Ik kan Duits/Engels/Nederlands/Russisch en wat Spaans bitch please
wat moet je kuthomo. Ga Harry Styles deepthroaten ofzoquote:
Jup.. Schrijven kan ik niet maar praten kan ik wel.. Denk als ik 2-3 maanden in Rusland blijf dat ik het zo 123 perfect kanquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Russisch vast door je afkomst dan? Is behoorlijk lastig dat te leren
ik help welquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat moet je kuthomo. Ga Harry Styles deepthroaten ofzo
Nice. Half Russisch?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:14 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Jup.. Schrijven kan ik niet maar praten kan ik wel.. Denk als ik 2-3 maanden in Rusland blijf dat ik het zo 123 perfect kan
Ben benieuwdquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
zou nu vast wel wat verwaterd zijn maar heb me er toen echt dood op geoefend en toen lukte het wel 2 of 3 keerwoorden die ik niet wist gegoogeld
Ja, je spreekt het vast vloeiendquote:
Vissenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:15 schreef Tjacka het volgende:
gaan jullie zondag nog fishomania kijken?
Ja.. en idd het is heel lastig maar met elke taal kan je het leren.. Ligt eraan hoeveel motivatie/inzet je erin steekt.. Pep de nieuwe coach van Bayern had in 2-3 maanden Duits geleerdquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. Half Russisch?
Ja schrijven is niet te doen, zo`n verschil qua alfabet.
Ja.. En schrijven ook so what is your problem mate?quote:
Ja tuurlijk maar Duits is niet te vergelijken met Russisch of Mandarijn bijv.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:16 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja.. en idd het is heel lastig maar met elke taal kan je het leren.. Ligt eraan hoeveel motivatie/inzet je erin steekt.. Pep de nieuwe coach van Bayern had in 2-3 maanden Duits geleerd
Dat is which geloof ik toch?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:17 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja.. En schrijven ook so what is your problem mate?
English should be a part of your education no matter what part of the world you are from..
Nee echtquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]geef het een kans
SPT / FISH'O'MANIA: 14 juli 2013, RTL7
Ik word soms een beetje moe van mensen die claimen vloeiend Engels te spreken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:17 schreef Rozzje het volgende:
[..]
English should be a part of your education no matter what part of the world you are from..
Doe ik ook wel eensquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:13 schreef Dearest het volgende:
ik zit gewoon droge cornflakes te vreten, is dat normaal
ee lekker homoquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:17 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja, accentloos ook nog, tuurlijkquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:20 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Oeps maar ik ga me niet druk maken om zulke fouten.. Ik praat accentloos Engels
ik ga wel kijkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee echtIk snap al niet hoe je uren met een hengel in het gras kunt zitten wachtend op een vis die je vangt. Laat staan kijken op tv
Nee dat snap ik maar ik praat accentloos Nederlands en Engels..quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik word soms een beetje moe van mensen die claimen vloeiend Engels te spreken.
Ik hoor het bijna dagelijks en de werkelijkheid laat toch echt iets anders horen
Vast welquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:20 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nee dat snap ik maar ik praat accentloos Nederlands en Engels..
Buiten Vi en Tour de Jour enzo kijk ik ook geen RLT7 hoorquote:
Persoonlijk vind ik vloeiend Engels spreken meer van.. Je kan praten zonder 10x per zin te hoeven nadenken of "uh" te zeggen.. Als je een paar kleine foutjes maakt is het niet erg wat mij betreftquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik word soms een beetje moe van mensen die claimen vloeiend Engels te spreken.
Ik hoor het bijna dagelijks en de werkelijkheid laat toch echt iets anders horen
Ik ga me niet druk maken of iemand op FOK me wel of niet gelooft maar waarom zou je het niet geloven?quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buiten Vi en Tour de Jour enzo kijk ik ook geen RLT7 hoorDarts vind ik ook niet veel aan
Vloeiend voor mij is dat je het spreekt als je moedertaalquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik vloeiend Engels spreken meer van.. Je kan praten zonder 10x per zin te hoeven nadenken of "uh" te zeggen.. Als je een paar kleine foutjes maakt is het niet erg wat mij betreft
Jouw reacties in dat topicquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]ik geef er ook niks om.
maar moet er wel om lachen.
Nou, misschien omdat ik al mijn halve leven in Engeland woon en Nederlanders en zo tussenuit pik? Waarom denk jij dat je accentloos Engels spreekt dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:22 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik ga me niet druk maken of iemand op FOK me wel of niet gelooft maar waarom zou je het niet geloven?
Als iemand in zijn tweede taal don't en doesn't door elkaar haalt vind ik nog steeds dat dit mooi vloeiend is.. Als het echter je moedertaal is hoef je niet te zeggen dat je het vloeiend spreekt..quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vloeiend voor mij is dat je het spreekt als je moedertaal
Ik spreek wel aardig Engels maar vloeiend zal ik niet zo snel roepen. En zeker niet als ik nog nooit in een Engels sprekend land heb gewoond en gewerkt als is dat laatste niet het geval bij mijquote:
Wat is je moedertaal dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:23 schreef Dearest het volgende:
Ik spreek nieteens accentloos Nederlands laat staan Engelsals het daar op aan komt is mijn accent in het Engels nog minder erg omdat ik dan wat meer moeite doe
Misschien omdat mijn stiefvader Engels is? Ik kijk al mijn hele leven BBC in plaats van het NOS toen ik jonger was maar dat is minder geworden..quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, misschien omdat ik al mijn halve leven in Engeland woon en Nederlanders en zo tussenuit pik? Waarom denk jij dat je accentloos Engels spreekt dan?
Twentsquote:
Nou, als iemand he don't zegt vind ik dat echt niet vloeiend hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als iemand in zijn tweede taal don't en doesn't door elkaar haalt vind ik nog steeds dat dit mooi vloeiend is.. Als het echter je moedertaal is hoef je niet te zeggen dat je het vloeiend spreekt..
Ik spreek ook geen vloeiend Nederlands dan omdat ik 'me <ding>' zeg..
Dus je stiefvader is Engels en je hebt ook nog dusdanig Russische roots dat je dat kan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:25 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Misschien omdat mijn stiefvader Engels is? Ik kijk al mijn hele leven BBC in plaats van het NOS toen ik jonger was maar dat is minder geworden..
tukkersquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:25 schreef Dearest het volgende:
[..]
TwentsNouja geen taal maar je hoort het wel als ik ABN praat
huh je echte pa is toch amerikaansquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:25 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Misschien omdat mijn stiefvader Engels is? Ik kijk al mijn hele leven BBC in plaats van het NOS toen ik jonger was maar dat is minder geworden..
Je spreekt het nagenoeg net zoveel als dat je Nederlands spreekt? Mijn vader is Engels, ik werk hier, heb hier op school gezeten en woon hier al mijn halve leven en nog zal ik niet roepen dat ik het accentloos spreek. Wat een onzin manquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:25 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nee oke, maar er zijn ook gevallen waar don't en doesn't beide goed klinkt terwijl er maar één correct is (Ik kan geen voorbeeld bedenken, en ik maak de fout zelf ook gok ik..quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, als iemand he don't zegt vind ik dat echt niet vloeiend hoor![]()
Niet racistisch bedoeld maar veel Afro-Amerikanen praten toch ook zoquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, als iemand he don't zegt vind ik dat echt niet vloeiend hoor![]()
Dat vind ik wel suffe fouten danquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee oke, maar er zijn ook gevallen waar don't en doesn't beide goed klinkt terwijl er maar één correct is (Ik kan geen voorbeeld bedenken, en ik maak de fout zelf ook gok ik..)
THE eieren staan therequote:Op donderdag 11 juli 2013 00:25 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb ook echt collega's die niet even simpel een klant in het Engels kunnen zeggen waar de eieren staan..
Ik heb geen ervaring met hetgeen je hierboven zegt eigenlijkquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:26 schreef Dearest het volgende:
[..]
Niet racistisch bedoeld maar veel Afro-Amerikanen praten toch ook zoVind je dan dat die geen Engels kunnen?
Ik ben in Nederland geboren he.. Het is wel leuk dat je meerdere talen kan maar het is geen wonder ofzoquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je stiefvader is Engels en je hebt ook nog dusdanig Russische roots dat je dat kan?
Luister Herman Finkers maarquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, zo ver kwam ik nog wel, maar hoe klinkt dat ditdat.
Ja maar die heb ik nooit gekendquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:26 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
huh je echte pa is toch amerikaans
ik ken wel wat vragen hoor. maar met gesprekken toch moeitequote:Op donderdag 11 juli 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik spreek wel aardig Engels maar vloeiend zal ik niet zo snel roepen. En zeker niet als ik nog nooit in een Engels sprekend land heb gewoond en gewerkt als is dat laatste niet het geval bij mij
hahaha even een filmpje zoeken ofzo hoor, ik ga zelf niks insprekenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, zo ver kwam ik nog wel, maar hoe klinkt dat ditdat.
Nee, dat is inderdaad geen wonder. Wat wel een wonder is is dat je meerdere talen vloeiend en bovenal accentloos kunt sprekenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:27 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik ben in Nederland geboren he.. Het is wel leuk dat je meerdere talen kan maar het is geen wonder ofzo
Jawel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:28 schreef Dearest het volgende:
[..]
hahaha even een filmpje zoeken ofzo hoor, ik ga zelf niks inspreken
No offense, maar wat was je examen cijfer voor Engels?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ken wel wat vragen hoor. maar met gesprekken toch moeite
Oefening baart kunstquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ken wel wat vragen hoor. maar met gesprekken toch moeite
6quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
No offense, maar wat was je examen cijfer voor Engels?
ok misschien ooitquote:
Ja maar je hoort wel een sterk Twentse tongvalquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:30 schreef Dearest het volgende:
[..]
ok misschien ooit
zoals fokit zei idd herman finkers, hij praat trouwens geen twents in die filmpjes maar nederlandsdan klinkt het dus zo
Heb je er zelf geen belang bij om dan bijles Engels te nemen.. Of gewoon wat zelfstudie? Lijkt me toch wel fijn als je een gesprek in het Engels kan voeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb je er zelf geen belang bij om dan bijles Engels te nemen.. Of gewoon wat zelfstudie? Lijkt me toch wel fijn als je een gesprek in het Engels kan voeren.Waarom zou hij bijles moeten? Hij is toch geslaagd? Niet iedereen hoeft foutloos Engels te kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik wil jouw Engelse uitspraak wel eens horenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:31 schreef Stuart het volgende:
Ik mag zeker niet vragen om een luistervoorbeeld van het accentloze Engels?
Ik begrijp het ook niet helemaalquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou hij bijles moeten? Hij is toch geslaagd? Niet iedereen hoeft foutloos Engels te kunnen.
Ik claim niet accentloos en vloeiend Engels te spreken though, al werk ik op een school hierquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil jouw Engelse uitspraak wel eens horen![]()
Nee, het hoeft niet.. Maar hij zei dat die amper een gesprek kon voeren.. Het lijkt mij toch fijn om dit te kunnen..quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou hij bijles moeten? Hij is toch geslaagd? Niet iedereen hoeft foutloos Engels te kunnen.
Nee snap ikquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik claim niet accentloos en vloeiend Engels te spreken though, al werk ik op een school hier
Ik ook.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil jouw Engelse uitspraak wel eens horen![]()
Moeite met een gesprek, dat is wat anders. Vind ik wel logisch. Je praat toch in een andere taal, dan gaat het altijd wat gebrekkiger.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, het hoeft niet.. Maar hij zei dat die amper een gesprek kon voeren.. Het lijkt mij toch fijn om dit te kunnen..
Maar goed, we moeten natuurlijk wel een uitdagend stukje tekst hebben om voor te lezenquote:
Shakespearequote:Op donderdag 11 juli 2013 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar goed, we moeten natuurlijk wel een uitdagend stukje tekst hebben om voor te lezen
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb je er zelf geen belang bij om dan bijles Engels te nemen.. Of gewoon wat zelfstudie? Lijkt me toch wel fijn als je een gesprek in het Engels kan voeren.geen behoefte aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alleen op mijn werk soms last van maar komt sporadisch voor.
en in Engeland moet ik weten waar het stadion staat.Groot fan van User Wotte
Oh my, daar heb ik best moeite mee hoorquote:
Jij poste toch net iets met uitspraak? (Waar je bij dearest aan dacht)quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar goed, we moeten natuurlijk wel een uitdagend stukje tekst hebben om voor te lezen
Ik ben gewoon heel erg goed in Engels.. Snap niet wat er speciaal aan is aangezien ik het dagelijks praat met me pa.. Al die dingen tellen allemaal meequote:Op donderdag 11 juli 2013 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad geen wonder. Wat wel een wonder is is dat je meerdere talen vloeiend en bovenal accentloos kunt spreken
Dan las ik het fout..quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moeite met een gesprek, dat is wat anders. Vind ik wel logisch. Je praat toch in een andere taal, dan gaat het altijd wat gebrekkiger.
Dat moet wel lukken als je vloeiend en accentloos bent ja. Ik zou het niet foutloos kunnenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij poste toch net iets met uitspraak? (Waar je bij dearest aan dacht)
Nah. zolang je geslaagd bent kan je basis Engelsquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan las ik het fout..Ik dacht helemaal 0..
Ik zei nergens dat het foutloos hoeft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken als je vloeiend en accentloos bent ja. Ik zou het niet foutloos kunnen![]()
Ik spreek het ook dagelijks. Op school waar ik werk. Al jarenlang daar ik ook op school heb gezeten hier. Dus ja, het is best speciaal. Heel goed in Engels zijn geloof ik best, accentloos nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:34 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel erg goed in Engels.. Snap niet wat er speciaal aan is aangezien ik het dagelijks praat met me pa.. Al die dingen tellen allemaal mee
Kon ook zijn dat schrijven wel redelijk ging maar mondeling echt kut. En dat compenseert elkaar volgens mij op je eindcijferquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. zolang je geslaagd bent kan je basis Engels![]()
Moet het straks ook 2 maanden lang spreken, ben benieuwd hoe dat me afgaat
"ei don't ka-no the wee. kan u help me?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. zolang je geslaagd bent kan je basis Engels![]()
Moet het straks ook 2 maanden lang spreken, ben benieuwd hoe dat me afgaat
Maar als je vloeiend en accentloos bent mag het toch ook wel foutloosquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat het foutloos hoeft.
Ik ben waarschijnlijk stukken erger
Maar jij bent niet vloeiend en accentloos zei je net..quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar als je vloeiend en accentloos bent mag het toch ook wel foutloos
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar als je vloeiend en accentloos bent mag het toch ook wel foutloos
`ei surtsj for de leedieboisj''quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
"ei don't ka-no the wee. kan u help me?
Ik leg mijn grens misschien wat hogerquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar jij bent niet vloeiend en accentloos zei je net..
Ik volg het niet meer
Ik probeer kinderen wat wiskunde te lerenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:37 schreef Dearest het volgende:
[..]heerlijk
wat voor werk doe je trouwens op die school?
Maar neem het gewoon opquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik leg mijn grens misschien wat hoger
Ik peins er niet overquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar neem het gewoon opIk doe morgen ook wel een poging..
Ik weiger dat ook in het Nederlands overigens.quote:
Nah, laten we dat maar niet doenquote:
jammurquote:
Hoe klink je dan in 't Nederlands? Heb je dan een Brits accent?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weiger dat ook in het Nederlands overigens.
quote:
Zoek dan een iets makkelijkere Engelse tekstquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weiger dat ook in het Nederlands overigens.
Nee, tenzij ik dat wil, dan welquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hoe klink je dan in 't Nederlands? Heb je dan een Brits accent?
Ja dat zeg je toch wel vaker. Laten we dat maar niet doen, ipv laat ik dat maar niet doen.quote:
Serieus, meen je dat?!quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zeg je toch wel vaker. Laten we dat maar niet doen, ipv laat ik dat maar niet doen.
al heb je het over jezelf
Nee, dat is niet leuk. Ik wil juist woorden erin hebben als Harwich, Leicester, Though, Through, Tough, Touch, Cough, Hiccough etc.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zoek dan een iets makkelijkere Engelse tekstDan sta ik ook minder voor gek
omgquote:
Met mijn ma praat ik ook Engels/Russisch.. Nederlands is niet haar beste kant laat ik het zo zeggen en op school gewoon Nederlands.. Ik ben wel blij dat ik meerdere talen kan spreken maar wat ik wel merk is dat mn duits echt alleen maar achteruit gaat omdat ik het nooit spreek of gebruik..quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik spreek het ook dagelijks. Op school waar ik werk. Al jarenlang daar ik ook op school heb gezeten hier. Dus ja, het is best speciaal. Heel goed in Engels zijn geloof ik best, accentloos niet
Naja, ik doe het wel jaquote:
Ik haak bij deze afquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is niet leuk. Ik wil juist woorden erin hebben als Harwich, Leicester, Though, Through, Tough, Touch, Cough, Hiccough etc.
easyquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is niet leuk. Ik wil juist woorden erin hebben als Harwich, Leicester, Though, Through, Tough, Touch, Cough, Hiccough etc.
Kutkindquote:
quote:
Dat heb ik ook wel somsquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:42 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb, omdat ik ook veel Engels typ en lees, het automatisme om sommige Engelse woorden die lijken op de Nederlandse variant te vervangen als ik Nederlands typ.. Bijvoorbeeld 'text' ipv 'tekst'.. Is gewoon automatisme..
oh die weet ik juist wel, alleen hiccough heb ik beetje twijfelsquote:
hiccupquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:44 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh die weet ik juist wel, alleen hiccough heb ik beetje twijfels
Wat doe je toch allemaal?quote:
Nou, als je zo zeker bent van jezelf kun je ons toch wel iets laten horen? Ik ben minder zeker dan jij dus durf nog nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:42 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Met mijn ma praat ik ook Engels/Russisch.. Nederlands is niet haar beste kant laat ik het zo zeggen en op school gewoon Nederlands.. Ik ben wel blij dat ik meerdere talen kan spreken maar wat ik wel merk is dat mn duits echt alleen maar achteruit gaat omdat ik het nooit spreek of gebruik..
lachenquote:
Wow, op je 3de al opa. knap.quote:
quote:
kan beidequote:Op donderdag 11 juli 2013 00:44 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh is dat dat
ik dacht dat je dat zo schreef
Alleen die laatste 2 nietquote:
Hoe moet ik wat laten horen? Ik hoef niks te bewijzen maar ja waarom nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, als je zo zeker bent van jezelf kun je ons toch wel iets laten horen? Ik ben minder zeker dan jij dus durf nog niet![]()
Ja doe jij maar een slotje down there als je zo`n perverse gedachten hebtquote:
watquote:
Nou, kies een paar leuke woorden die de meeste mensen verkeerd uitspreken en maak er iets leuks van. Je krijgt mijn eeuwige respect als het goed klinktquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:46 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Hoe moet ik wat laten horen? Ik hoef niks te bewijzen maar ja waarom niet
is serieus wel eens gebeurdquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja doe jij maar een slotje down there als je zo`n perverse gedachten hebt
kan hoorquote:
Seriously?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
is serieus wel eens gebeurd
[..]
kan hoor
hoaxquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
is serieus wel eens gebeurd
[..]
kan hoor
Bizar..quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
http://www.kennislink.nl/publicaties/zevenjarig-jochie-zwanger
Hoe spreek je Cough uit dan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:51 schreef Stuart het volgende:
Miscellaneous, Caucasian, Though, Through, Touch, Tough, Cough, Harwich, Leicester, Otolaryngology, Remuneration en Entrepreneurship. Gewoon een paar leuke voorbeelden
Hmmz, in het Nederlands misschien als 'kaf'quote:
Cut dus?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmz, in het Nederlands misschien als 'kaf'
Ja dat is katquote:
Doow en tafquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:54 schreef Ezell het volgende:
wat is het verschil tussen though en tough?
hoewel en taaiquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:54 schreef Ezell het volgende:
wat is het verschil tussen though en tough?
Ja en nu?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:51 schreef Stuart het volgende:
Miscellaneous, Caucasian, Though, Through, Touch, Tough, Cough, Harwich, Leicester, Otolaryngology, Remuneration en Entrepreneurship. Gewoon een paar leuke voorbeelden
Er is verschil tussen though en dough..quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:56 schreef Stuart het volgende:
Maar dan komt het meer interessante. Hoor je het verschil tussen woorden als though en dough
Wees creatief. Maak een paar zinnen of lees en paar leuke woorden foutloos voor. Verras onsquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja en nu?
Hoe moet ik het gaan doen dan
Leg het verschil in uitspraak eens uit in het Nederlands svpquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:57 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Er is verschil tussen though en dough..
Tough zeg je letterlijk en dough hoor je de u niet weet niet als ik het uitspreek hoor ik het.. Maar ik snap niet waarom je verbaasd moet zijn als ik accentloos engels spreek aangezien mijn achtergrond..quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leg het verschil in uitspraak eens uit in het Nederlands svp
Dat ben ik wel. Ik spreek meer Engels dan jij namelijk en heb daarbij geen andere talen dus ben meer dan verbaasd. En ik had het over though en niet over touch dat heel anders klinktquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:59 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Tough zeg je letterlijk en dough hoor je de u niet weet niet als ik het uitspreek hoor ik het.. Maar ik snap niet waarom je verbaasd moet zijn als ik accentloos engels spreek aangezien mijn achtergrond..
Maar goed..
Nee hoor, ik ken namelijk ook niet alle woordenquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik ken een kwart van de woorden ook nietis mijn vocabulaire dan slecht?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik ken 2 woorden niet, ik ben net 17 geworden en zit in de 1e van het MBO.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Echt hè.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Welke 2 ken je niet? Dan vraag ik er daarna namelijk een paar die ik niet of niet goed kenquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
Ik ken 2 woorden niet, ik ben net 17 geworden en zit in de 1e van het MBO.
ff voor de zekerheid.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
Ik ken 2 woorden niet, ik ben net 17 geworden en zit in de 1e van het MBO.
welk stuk, ik ben niet foutloos maar kom een heel eind denk ikquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ken namelijk ook niet alle woorden
Ik heb meer waardering voor iemand als jij die eerlijk is dan voor de mensen die roepen dat hele stuk foutloos te kunnen voorlezen. Ik moet dat namelijk eerst nog eens meemaken
Otolaryngology, Remunerationquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welke 2 ken je niet? Dan vraag ik er daarna namelijk een paar die ik niet of niet goed ken
Ja, dat lijstje van Stuartquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Otolaryngology, Remuneration
Entrepeneurship weet ik wel wat het is maar zou niet weten hoe ik het in het Nederlands naar 1 woord moet vertalen
Ik spreek het al mijn hele leven met me mijn vader/moeder thuis.. Dus daarom spreek ik het zo goed.. Ik ken ook iemand en die spreekt/schrijft het ook heel erg goed alleen via muziek luisteren en videogames dus zo moeilijk is het niet..quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ben ik wel. Ik spreek meer Engels dan jij namelijk en heb daarbij geen andere talen dus ben meer dan verbaasd. En ik had het over though en niet over touch dat heel anders klinkt
volgensmij quote je de verkeerdequote:Op donderdag 11 juli 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat lijstje van Stuarthehe.
Kijk dat filmpje eens
Nee, jij zegt net dat je 2 woorden maar niet kent, dus ik stuur je dat filmpje of je dat lijstje wat Stuart zei bedoelde of die hele tekst.quote:
Jaquote:
Nou, het hele ding is gewoon wel moeilijkquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
welk stuk, ik ben niet foutloos maar kom een heel eind denk ik
De 2e verbaasd me overigensquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Otolaryngology, Remuneration
Entrepeneurship weet ik wel wat het is maar zou niet weten hoe ik het in het Nederlands naar 1 woord moet vertalen
oh, nee ik bedoelde alleen dat tekstje hahaquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, jij zegt net dat je 2 woorden maar niet kent, dus ik stuur je dat filmpje of je dat lijstje wat Stuart zei bedoelde of die hele tekst.
Ik ben ook tweetalig opgevoed hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:06 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik spreek het al mijn hele leven met me mijn vader/moeder thuis.. Dus daarom spreek ik het zo goed.. Ik ken ook iemand en die spreekt/schrijft het ook heel erg goed alleen via muziek luisteren en videogames dus zo moeilijk is het niet..
Er zitten genoeg heel lastige woorden tussenquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, jij zegt net dat je 2 woorden maar niet kent, dus ik stuur je dat filmpje of je dat lijstje wat Stuart zei bedoelde of die hele tekst.
Ja, moet je dat filmpje ff kijkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh, nee ik bedoelde alleen dat tekstje haha
*geeft licht*quote:
Ik heb al eerder gezegd dat ik fouten maak in beide talenquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
verbaast*
zo zie je maar, iedereen kan nog leren
quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:12 schreef Rozzje het volgende:
We zitten op een internet forum waarom doet iedereen zo moeilijk over spelling?
Soms typ ik ook te snel en maak ik wat fouten who cares?
Het was een terechte opmerking. Ik maak namelijk veel D/T fouten in het Nederlandsquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:12 schreef Rozzje het volgende:
Mja, is wel zo handig als je het goed kan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:12 schreef Rozzje het volgende:
Typfoutje kan best, maar ik verwacht hier gewoon degelijke spelling hoor. Geen 'tog' of 'zobiezo' of 'ik vindt'quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:12 schreef Rozzje het volgende:
sleep wellquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:13 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:13 schreef Stuart het volgende:
![]()
soberso voor de ekte bazenquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Typfoutje kan best, maar ik verwacht hier gewoon degelijke spelling hoor. Geen 'tog' of 'zobiezo' of 'ik vindt'
Slaapzequote:Op donderdag 11 juli 2013 01:13 schreef Stuart het volgende:
![]()
Gnquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:13 schreef Stuart het volgende:
![]()
Nou nou. Dat zeg ik ook niet over Directioners.quote:
One erectionquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:18 schreef Toto69 het volgende:
Ook ik ga slapen,
#directioner4life #harrystyles #zaynmalik
One love, one direction!
don't let the bedbugs bitequote:Op donderdag 11 juli 2013 01:13 schreef Stuart het volgende:
![]()
dag teauteauquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:18 schreef Toto69 het volgende:
Ook ik ga slapen,
#directioner4life #harrystyles #zaynmalik
One love, one direction!
wist niet dat dit bestond tbh, ik ga morgen voor de #1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |