Meh, Blake is wel aardigquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]![]()
Echt gewoon nee & nog is nee..
Federica Nargi.. daar val ik op.. Of Lauren Conrad/Blake Lively
Meh ik vind het toch net te fake. kan het niet uitleggenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:58 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Victoria Moore is ook niet slecht of Melanie Iglesias
kan me geen reet boeien hoe ze kijktquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:58 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Victoria Moore is ook niet slecht of Melanie Iglesias
Ik zou d'r verder wel duwen enzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jezus kan het nog nepperik bedoel ze zal heus wel mooi zijn iets meer naturel maar dat hele stijltje bevalt me gewoon niet
Dat dusquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jezus kan het nog nepperik bedoel ze zal heus wel mooi zijn iets meer naturel maar dat hele stijltje bevalt me gewoon niet
Wat een verschrikkelijke foto.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
omgggquote:
ik las neukig :squote:
neukigquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik las neukig :s
die wenkbrauwen zijn iets te maar ze is wel heel mooi ja
Elke keer als ik jou naam zie moet ik denken aan 'Dearest creature in creation'quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik las neukig :s
die wenkbrauwen zijn iets te maar ze is wel heel mooi ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou naam zie moet ik denken aan 'Dearest creature in creation'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat moeten ze gewoon in 4 havo voor laten lezen, frustratiiieeeeLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou naam zie moet ik denken aan 'Dearest creature in creation'OH ik kan die als ik me goed concentreerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i still see your shadows in my room
Jaloers?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan me niet voorstellen dat ze dat foutloos kunnen thoughquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat moeten ze gewoon in 4 havo voor laten lezen, frustratiiieeee
Ik nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
OH ik kan die als ik me goed concentreer
zou er wel zo uit willen zien ja alleen dan zou ik niet zo veel make up op doen als zijquote:
Hoezo is dat gelijk jaloers?quote:
Gaat het niet omquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze dat foutloos kunnen though
sowieso pwn ik dan xdquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat moeten ze gewoon in 4 havo voor laten lezen, frustratiiieeee
heb er dan ook echt op doodgehamerd toen ik een jaar of 13 was en ik 'm in mn engels boek zag en ik 'm per se moest kunnen van mezelfquote:
ditttquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo is dat gelijk jaloers?Niet iedereen vind dat mooi
ROFLquote:
Ik ken een paar woorden simpelweg niet dus zou het niet foutloos kunnen uitsprekenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
heb er dan ook echt op doodgehamerd toen ik een jaar of 13 was en ik 'm in mn engels boek zag en ik 'm per se moest kunnen van mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |