Alibaba en/of alixxpressquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
AliExpress? Of van waar?
Ja, dat is sowieso handig bij die Chinezen.
Meestal is Alibaba goedkoper als je er meerdere besteld.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
AliExpress? Of van waar?
Ja, dat is sowieso handig bij die Chinezen.
Ik krijg net slecht nieuws uit Oostenrijk.... Shiz is niet meerquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:11 schreef shiznuts het volgende:
Yeheas! Mistertao heeft de andere twee ook binnen. Laat het doorsturen beginnen.
Waarom overkomt mij dat nou nooit?quote:Een flinke meevaller voor de 56-jarige Chris Reynolds uit het Amerikaanse Pennsylvania. Toen hij wakker werd en de balans van zijn bankrekening via de e-mail checkte, bleek hij in het bezit te zijn van 92.233.720.368.547.800 dollar. Dat is een slordige 92 biljard dollar (70 biljard euro). Het bleek een foutje van het Amerikaanse banksysteem PayPal.
Tegen de Philadelphia Daily News zegt Reynolds: 'Eerst dacht ik dat ik biljarden dollars schulden had.' Dat bleek niet het geval, hij was rijk geworden. 'Dat was me wel een verrassing.' Met het bedrag zou Reynolds meteen de rijkste man ter wereld zijn geweest zijn. Hij zou Bill Gates (73,9 miljard) en Carlos Slim (67,7 miljard) ruim voor blijven.
Helaas voor hem, het bleek een foutje, op de website van PayPal stond de rekening van Reynolds alweer snel op nul.
Toch houdt Reynolds een gelukzalig gevoel over aan de tijdelijke, virtuele rijkdom. Hij schonk meteen 30 dollar aan een goed doel. In het geval hij wel echt miljardair was geworden dan zou hij het geld hebben gebruikt om de staatsschuld af te betalen en, mits voor een mooie prijs, zijn favoriete baseballclub 'the Phillies' kopen.
Reynolds is al tien jaar klant van PayPal dat hij gebruikt om spullen op eBay, zoals vintage auto-onderdelen, te kopen en te verkopen. Normaal spendeert hij nooit meer dan 100 dollar per maand met PayPal.
Niet als die 10 meter lang is. (Dan kosten ze hier een vermogen).quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:20 schreef monkeybrain het volgende:
Wat is dat toch met je VGA kabel. Die dingen kun je toch gratis afhalen bij de computershop in de rotzooi bak
"Ja grote schade"quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik krijg net slecht nieuws uit Oostenrijk.... Shiz is niet meer![]()
[ afbeelding ]
Super vet. Griezelige beheersing. Dat hooveren boven het gras, ondersteboven...quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:46 schreef Downstar het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)likopter_skills.html
heb mijn copter skills maar even op dumpert gezet..
hahaha wtf!
jatoch, wij doen wel even een 720 corkquote:
Epke Zonderland is er niks bij.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
jatoch, wij doen wel even een 720 cork
Jij woont richting de Evenaar?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:46 schreef Downstar het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)likopter_skills.html
heb mijn copter skills maar even op dumpert gezet..
hahaha wtf!
Hey, jij had toch een mic besteld. Al binnen, is het wat?quote:
Nope, 27 juni besteld, 3 juli verzonden. Even afwachten nog dus tot hij binnen is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hey, jij had toch een mic besteld. Al binnen, is het wat?
Hebben ze voor jou inmiddels niet een aparte kast staan bij het postkantoor vol met jouw pakjes?quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:14 schreef shiznuts het volgende:
Ah ok.Keep us posted!
Mijn Hubsan X4 is ook tergend langzaam. Zou al sinds de 26e onderweg moeten zijn, maar nog niks.
Misschien ligt 'ie weer op het postkantoor met wat andere pakjes zonder notificatie... misschien eens langsgaan en checken voor de zekerheid over een paar uur.
Eerder een apart postkantoor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hebben ze voor jou inmiddels niet een aparte kast staan bij het postkantoor vol met jouw pakjes?
Hier duren twee pakketjes ook al redelijk langquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Pfff, ik wacht nog op 2 eBay-dingen die al 3 weken geleden zijn verstuurd (of 2,5 aangezien eBay-verkopers het meteen als verzonden markeren), en blijkbaar is 1 Aliexpress-bestelling volgens de tracking niet al 2 weken onderweg hier naartoe, maar pas gisteren uit de douane
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:34 schreef neo2000 het volgende:
[..]
We storten het first thing, volgend jaar maart terug meneer Bobbert!
Wil u dit bespoedigen dan kunt u dit doen door neo2000 150000 euro te giften op Paypal. Weet dat wij uw klacht erg serieus nemen!
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:38 schreef neo2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klantenservice
Ik zie dat dit probleem uw aan het hart gaat. Ik laat u contacteren door een van onze medewerkers, N.I Gerianprince genaamd, welke u gaat assisteren bij het verhelpen van het probleem.
Met groetelige groetjes / kthnxbai,
Paypal customer 'support'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:32 schreef FreaZ het volgende:
Jajaja, back on topic kinders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Real power isn't given, it must be taken-
Ik bestelde altijd bij DX, maar dat duurde mij vaak te lang voordat het binnen was.quote:
Ik snap Aliexpress nog steeds niet want op die chats wordt niet of nauwelijks gereageerd en vaak willen ze alleen wholesale doen, dus 100 stuks tegelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik bestelde altijd bij DX, maar dat duurde mij vaak te lang voordat het binnen was.
Mijn laatste bestelling deed ik volledig bij Aliexpress, en zowaar binnen 8 dagen alles binnen.
Ik ga hier vaker bestellen.
nee hoor, je moet klikken op 1 piece onlyquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:56 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik snap Aliexpress nog steeds niet want op die chats wordt niet of nauwelijks gereageerd en vaak willen ze alleen wholesale doen, dus 100 stuks tegelijk.
Daar kun je niet op "klikken"quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nee hoor, je moet klikken op 1 piece only
Weet je zeker dat je niet op Alibaba aan het kijken bent?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:02 schreef W00fer het volgende:
[..]
Daar kun je niet op "klikken"
Bovendien wil het gros alleen met EMS verzenden, en niet met Air Mail. En DHL is vaak te duur.
Dus als iemand nog tips heeft voor Aliexpress....
Check, maar hoe zit het met verzenden. via Escrow kom ik wel uit maar verzenden willen die gasten toch vaak via DHL (wat zeker douane inhoud en duurder is).quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet op Alibaba aan het kijken bent?
AliExpress is zo self-explainatory als het maar kan dacht ik. Je kunt bij een search zelfs premium carriers wegfilteren en filteren dat je maar max 1 stuk wilt kopen.
Enige waar ik weleens op stuit is dat wanneer je de prijzen van laag naar hoog sorteert er opeens een paar listings wegvallen for no apparant reason.
Wel eens van Paypal claim gebruik moeten maken (of van een Taobao aankoop?)quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:11 schreef shiznuts het volgende:
Nee hoor. Zoals gezegd, ik filter die listings toch altijd weg. Wil zelf ook alleen CN/HK, Swiss of SG Post en dat is nog nooit een probleem geweest... en daar heb ik nooit problemen mee gehad dat er gedwongen werd 100 stuks af te nemen en/of met express services te laten verzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |