Ik zou het laten, tip van de dagquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om een dialectje of een taal na te doen...
Ik zat vroeger op een Helpdesk en daar begon ik gewoon een beetje Limburgs accent met sommige bellers mee te praten bv ..quote:
Was ze weg dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:32 schreef sacha het volgende:
guttegut, moet ik nou straks weer een 'welkom terug Fann' feestje organiseren
Kom jij ook eten/borrelen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:32 schreef sacha het volgende:
guttegut, moet ik nou straks weer een 'welkom terug Fann' feestje organiseren
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:37 schreef sig000 het volgende:
40+ vrouwen zijn soort van ongeleide projectielen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof je die nog niet gehoord had vandaagquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lach er maar om, ik heb mijn handen vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wablief?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat vroeger op een Helpdesk en daar begon ik gewoon een beetje Limburgs accent met sommige bellers mee te praten bv ..
nee echt niet, maar nu luister ik ff een paar nummers op joetoep van haarquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof je die nog niet gehoord had vandaag
wat een flauwekulquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:37 schreef sig000 het volgende:
40+ vrouwen zijn soort van ongeleide projectielen.
Tsja sig....ik ben de laatste die je advies kan geven, want ik ben helemaal een nitwit op dat gebied. Meestal vertelde ik maar dat ik ze helemaal begreep en gaf ze dan een zak met geld mee, zodat ze zichzelf eens lekker kon verwennen. Werkte prima....alleen meestal voor erg korte duur.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lach er maar om, ik heb mijn handen vol.
Mij ook niet. Toen ik net klaar was met mijn opleiding in Weert, betrapte ik me af en toe op Limburgse woorden. Ik zei regelmatig dat is van mich. Dat is er nu wel weer uit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Schrijven gaat het niet worden ... Alles goed Bos
Hier in A'dam zn gangetje... Hoe bevalt je baan Bos?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mij ook niet. Toen ik net klaar was met mijn opleiding in Weert, betrapte ik me af en toe op Limburgse woorden. Ik zei regelmatig dat is van mich. Dat is er nu wel weer uit.
Hier gaat het wel goed hoor, en daar??
Goed. Een deel van de wijk kan ik al zelfstandig. De rest ben ik nu aan het leren, zodat ik zodra de andere die deze wijk heeft op vakantie gaat de wijk helemaal alleen kan lopen..quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier in A'dam zn gangetje... Hoe bevalt je baan Bos?
Gaat je helemaal lukken Bos...quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed. Een deel van de wijk kan ik al zelfstandig. De rest ben ik nu aan het leren, zodat ik zodra de andere die deze wijk heeft op vakantie gaat de wijk helemaal alleen kan lopen..
Ik werd keihard uitgelachen toen ik dat jaren geleden op Fok! verteldequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:29 schreef Speedball het volgende:
Dialect maakt juist leuk, brabants en limburgs is best geil vind ik dan.
hahaha want je roots zijn niet daar waar je woont, neem ik nu aanquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werd keihard uitgelachen toen ik dat jaren geleden op Fok! vertelde
Jawel, nou ja, bijna dan, ik ben geboren en opgegroeid in Rotterdam en woon nu 25 km verderop. Maar misschien is dat juist een reden dat ik Limburgs een lekker dialect vindquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha want je roots zijn niet daar waar je woont, neem ik nu aan
Ah ok. Dan zijn we het daar over eens .. En lach ik nog eens heel hard .. HAHAHAquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, nou ja, bijna dan, ik ben geboren en opgegroeid in Rotterdam en woon nu 25 km verderop. Maar misschien is dat juist een reden dat ik Limburgs een lekker dialect vind![]()
Misschien heb je Chufi wel eens aan de helldesktelefoon gehad en vond je hem met en Limburgs dialect wel heel spannendquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, nou ja, bijna dan, ik ben geboren en opgegroeid in Rotterdam en woon nu 25 km verderop. Maar misschien is dat juist een reden dat ik Limburgs een lekker dialect vind![]()
Ze is gelukkig Leandra, probeer me nou niet te koppelenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien heb je Chufi wel eens aan de helldesktelefoon gehad en vond je hem met en Limburgs dialect wel heel spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is gelukkig Leandra, probeer me nou niet te koppelenIk probeer niet te koppelen, ik zie alleen voor me hoe Deisyy 20 jaar geleden ooit gedacht heeft "wat klinkt die Limbo lekker" en jou dan aan de telefoon hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar op die helpdesk wist ik met wie en waar ik belde.. Dus ik zou geen Limburgs proberen te praten tegen iemand uit Rotterdam en omgevingquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik probeer niet te koppelen, ik zie alleen voor me hoe Deisyy 20 jaar geleden ooit gedacht heeft "wat klinkt die Limbo lekker" en jou dan aan de telefoon had
Ze was vast op vakantie in Limburgquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar op die helpdesk wist ik met wie en waar ik belde.. Dus ik zou geen Limburgs proberen te praten tegen iemand uit Rotterdam en omgeving
Ben je al in het huizenmarkt topic geweest?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:10 schreef Laysa het volgende:
Ik snap sowieso niet dat het zo enorm belangrijk is om je gelijk te halen op een forum.
En als je dan je zin niet krijgt op de meest valse manieren iemand probeert te schofferen, kwetsen en belachelijk maken...Raar volk en dan maakt leeftijd duidelijk weinig uit
OK dan, als je zo volhoudt... Heb ik dus waarschijnlijk ooit een zakelijk erotische conversatie gevoerd ergens in de begin jaren 90 in Limburgs accent... met een Fokster ...quote:
Nee, mijn zin begon met "misschien", niet met "waarschijnlijk".quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan, als je zo volhoudt... Heb ik dus waarschijnlijk ooit een zakelijk erotische conversatie gevoerd ergens in de begin jaren 90 in Limburgs accent... met een Fokster ...
Dus dit verhaal en mijn bekentenis heeft waarschijnlijk nooit plaats gevonden...quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, mijn zin begon met "misschien", niet met "waarschijnlijk".
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom ook elders in SC's en zo'n bende als hier heb ik nog niet meegemaakt.
Een 40+ meet zie ik er ook niet snel van komen...
haha, daar dacht ik ook meteen aanquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan had de RLS ook niks voor je geweestdaar was het nog 50 keer erger vond ik zelf
Waarom is dat 'zwakjes'? Als de lol eraf is, blijf je toch niet hangen? Dat zou ik nogal eeehh 'dom' vinden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:07 schreef Margo37 het volgende:
Je krijgt pas steken onder water als je niet alles mag zeggen, zo zie ik dat tenminste. De 1 ligt de ander nou éénmaal beter dan de ander, dat er daardoor mensen vertrekken vind ik een beetje eeehhh 'zwakjes'
Tussendoor is er toch ook wel lol, ik bedoel een reeks hangt niet af van 1 of 2 personen toch?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom is dat 'zwakjes'? Als de lol eraf is, blijf je toch niet hangen? Dat zou ik nogal eeehh 'dom' vinden.
Wat ik wel eens zie is dat juist één of twee personene het verpesten voor een hele groep. En vaak zijn het dan gasten die net komen kijken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tussendoor is er toch ook wel lol, ik bedoel een reeks hangt niet af van 1 of 2 personen toch?
Zit je Fann nou af te zeiken omdat ze weer een Fannetje doet?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:07 schreef Margo37 het volgende:
Je krijgt pas steken onder water als je niet alles mag zeggen, zo zie ik dat tenminste. De 1 ligt de ander nou éénmaal beter dan de ander, dat er daardoor mensen vertrekken vind ik een beetje eeehhh 'zwakjes'
Snap ik niet hoor, daar ben je toch zelf voor bij?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:08 schreef Senzune het volgende:
[..]
Wat ik wel eens zie is dat juist één of twee personene het verpesten voor een hele groep. En vaak zijn het dan gasten die net komen kijken.
Neuh, ik weet niet eens wat een 'Fannetje' is, reageerde ook deels op de opmerking die Marrije quote van Heks, over het RLS gedeelte.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit je Fann nou af te zeiken omdat ze weer een Fannetje doet?
Dat klopt ook wel en het beste is om dat soort figuren te negeren maar ik heb ook het forum niet in de hand.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:29 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Snap ik niet hoor, daar ben je toch zelf voor bij?
Maar dat is zo leuk aan Fann, ze komt altijd weer terugquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:07 schreef Margo37 het volgende:
Beterquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat is zo leuk aan Fann, ze komt altijd weer terug
En dat is dus een Fannetje doen, aankondigen dat je de SC verlaat en dan na een paar dagen weer terug komenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:22 schreef Margo37 het volgende:
[..]
BeterEn ik ken Fann verder niet, maar ach niemand schiet er wat mee op met dat geneuzel, pies pies
Ben ik weer wat wijzerquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat is dus een Fannetje doen, aankondigen dat je de SC verlaat en dan na een paar dagen weer terug komen
Lesbische spam!quote:Pas op bij de IKEA
Alsjeblieft delen met al je contactpersonen, waarschuw ze allemaal!!
Ik wil iedereen die wel eens bij de Ikea komt, waarschuwen voor misleidende praktijken die mij, en naar ik heb gehoord ook een aantal
anderen, onlangs zijn overkomen..
Mij overkwam het op de parkeerplaats van de Ikea in Duiven, maar let op:
het schijnt ook elders in het land te gebeuren.
Het werkt als volgt: twee meiden van begin twintig (vermoedelijk uit
Oost-Europa) spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je de
boodschappen aan het inladen bent. Ze hebben hele strakke T-shirts aan
waar hun borsten bijna uitvallen. Je moet een flinke vent zijn om niet
te kijken..
Met een erg zielig, maar toch wel geloofwaardig verhaal bedelen ze om
een lift naar een plaats in de buurt.
Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten,
waarbij ze er goed voor zorgen dat je dat kunt zien via je binnenspiegel.
Daarna klimt een van hen naar de voorstoel en heeft seks met je.
Ondertussen merk je niet dat de ander je portefeuille of portemonnee steelt.
Die van mij is afgelopen zaterdag, dinsdag, donderdag en vrijdag gestolen.
Vrijdag zelfs twee keer!
Woensdag kon ik helaas niet.
Dus wees gewaarschuwd!
Ik ook, maar ik was 'em nog nog niet eerder tegengekomenquote:
Gelijk weer aan het Ikea meubilair zitten denken? Ik kom er echt nooit meer... En langzaam worden alle Ikea stukken vervangen door iets andersquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik was 'em nog nog niet eerder tegengekomen
Mijn tafel van een paar honderd gulden wordt never vervangen. Prachtig ding, de rest jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelijk weer aan het Ikea meubilair zitten denken? Ik kom er echt nooit meer... En langzaam worden alle Ikea stukken vervangen door iets anders
Slopen die meubels zou ik zeggenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn tafel van een paar honderd gulden wordt never vervangen. Prachtig ding, de rest jaqua meubels
Je kunt tegenwoordig ook (sinds kort) online kopen .. Dus zou ik datde volgende keer die iemand aanradenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:20 schreef Margo37 het volgende:
Ikea brrrr, net een doolhof daar, laatste keer geweest omdat iemand wat moest hebben, voor mezelf kom ik er nooit.
Wist ik ja, voor meubels ga ik er sowieso niet naartoe, voor de hebbedingetjes is tie mij te groot.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig ook (sinds kort) online kopen ..
Ja voor starters leuk, maar soms die afwijkend skandinavische maten .....quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:25 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wist ik ja, voor meubels ga ik er sowieso niet naartoe, voor de hebbedingetjes is tie mij te groot.
Sinaasappelkistjes zijn ook leukquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja voor starters leuk, maar soms die afwijkend skandinavische maten .....
Ik vind het een verschrikkelijke winkel en die eigenaar is ook nog zo'n vrek, die gun ik mijn geld sowieso niet maar wat wel handig is dat ze voorraad hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja voor starters leuk, maar soms die afwijkend skandinavische maten .....
Ja onderdelen.. Nog niets online gevonden ... Kleerhangerstang adapter in kast kapot... Alles onder in de kast .... ik zoek wel een andere oplossingquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:34 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Sinaasappelkistjes zijn ook leukNee hoor weleens over de verhalen van schroefjes enzo, maar goed, moet iedereen zelf weten
Dat dus, die persoon had ringen nodig voor gordijnenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja onderdelen.. Nog niets online gevonden ... Kleerhangerstang adapter in kast kapot... Alles onder in de kast .... ik zoek wel een andere oplossing
Alles wordt 100.000 keer getest, maar das al de 2e keer dat ie het begeeft... En ik gebruik die hanger echt niet zo vaak...quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:38 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat dus, die persoon had ringen nodig voor gordijnen
Billy? ben jij het?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:21 schreef sig000 het volgende:
Ik heb nog steeds een kast die ik 35 jaar geleden al 2e hands gekocht heb.
Ben zo dit kijken, die zijn nog geen 40+quote:
vrouwen kunnen niet voetballenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:33 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ben zo dit kijken, die zijn nog geen 40+![]()
EK Voetbal Vrouwen: Nederland-Duitsland
Sorry, maar vrouwenvoetbal is het aanzien niet waard.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:33 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ben zo dit kijken, die zijn nog geen 40+![]()
EK Voetbal Vrouwen: Nederland-Duitsland
In mijn geval ben ik dat met je eensquote:
Ach tis EK en tegen Duitsland ennnn tis komkommertijdquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar vrouwenvoetbal is het aanzien niet waard.
Ben een keer bij Ajax bij het damesteam wezen kijken (een deel loopt nu in Zweden op het veld), maar het is bedroevend...
Nederland tegen Duitsland moet toch wel een meerwaarde geven lijkt me.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben een keer bij Ajax bij het damesteam wezen kijken (een deel loopt nu in Zweden op het veld), maar het is bedroevend...
Birgit Prinz heeft ooit een aanbod gekregen om bij een serie-B team te gaan voetballen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Italie is dat toch ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Birgit Prinz heeft ooit een aanbod gekregen om bij een serie-B team te gaan voetballen.
nee maar vond de opmerking van Sas gewoon humor want ik snapte hemquote:
Daarom staat tie hier aan, las dat Duitsland de grote kanshebber was.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nederland tegen Duitsland moet toch wel een meerwaarde geven lijkt me.
Ik nu ook.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee maar vond de opmerking van Sas gewoon humor want ik snapte hem
Nederland is kansloos. Duitsland is wereldtop bij de vrouwen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:41 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Daarom staat tie hier aan, las dat Duitsland de grote kanshebber was.
Alles in de strijd dan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nederland is kansloos. Duitsland is wereldtop bij de vrouwen.
Zag je dat, bijna een goal jonguhhh aan de andere kantquote:
Heb serieus eens tegen Zweden gevoetbald, verstond het nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:49 schreef chufi het volgende:
Vrouwen zeggen ook geen Sorry als ze een ongelukkige overtreding hebben begaan ...
Je moet niet op het veld kijken, maar naar de tribune.quote:
Køt, jö møt di bål vör gévø...quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:50 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb serieus eens tegen Zweden gevoetbald, verstond het niet
quote:
Zweedse vrouwen kunnen echt wel sorry zeggen , maar niet op een voetbalveld ... Dan zijn het Svenska Flickas op hun hardstquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:50 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb serieus eens tegen Zweden gevoetbald, verstond het niet
Klinkt alsquote:
Dacht meer aan Iris Kroes met Johannes onder de douchequote:Op donderdag 11 juli 2013 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ze niet hoeft te gaan maar wel moet met Aap toch?
Ow die, wel oke toch?quote:
Ja en dus ... Maar Eilanders onder elkaar zijn altijd overal bij zeker in zo'n kleine gemeenschap lijkt me.. Maar hebben jullie ook atijd vrij toegang tot al die evenementen?quote:
nee, geen vrije toegang tenzij...quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dus ... Maar Eilanders onder elkaar zijn altijd overal bij zeker in zo'n kleine gemeenschap lijkt me.. Maar hebben jullie ook atijd vrij toegang tot al die evenementen?
WatsUp?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:27 schreef trippy_trippy het volgende:
hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallohallo hallo hallo hallo hallo hallo hallohallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallohallo hallo
Die is een beetje Hyperquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:32 schreef Toverheks het volgende:
volgens mij is het pilletje niet goed gevallen bij trippy
Ja, en ze weet niet eens wie Anouk is ppfffttquote:
Maxima is ook gek op Anoukquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:37 schreef trippy_trippy het volgende:
wat heeft anouk met de koning en koningin te maken
Ik ben Maxima de enige echte, maar blijft tussen ons hequote:
Maar daar is het ook bij gebleven ... Want ooit nog iets van gehoord?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond Johannes wel goed hoor tijdens TVOH
Ja blond en uit een buitenlandse omgeving .. Truequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ben Maxima de enige echte, maar blijft tussen ons he
Van de week was hij nog bij Radio 538. Maar de meeste deelnemers van TVOH zijn toch wel ééndagsvliegen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar daar is het ook bij gebleven ... Want ooit nog iets van gehoord?
Ik kom het je binnenkort wel een keer uitleggen dat perspectief,,, Maar Maxima is Anouk waardigquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:43 schreef Toverheks het volgende:
Maxima
oh en dan haar koningsblauwe jurk, wat een plaatje was ze, was vanmiddag nog ff gluren naar het balkon van Paleis, maar zeg maar rustig Balkonnetje, wat is dat maar een klein ding voor zo een groot *huis*
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom het je binnenkort wel een keer uitleggen dat perspectief,,, Maar Maxima is Anouk waardig
Die kleine kijkt toch gewoon over die Japannertjes heen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:50 schreef Toverheks het volgende:
Was vanmiddag ff de stad in en op de dam, wat een droefenis met al die jappaners/chinezen, echt sta ik met die kleine bij de vieze schijtduiven ze gaan gewoon voor je staan, sta ik bij de paarden en ja hoor ze gaan gewoon voor je staan.
Ik heb een half Japanner als collega... Vreemd volk iddquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:50 schreef Toverheks het volgende:
Was vanmiddag ff de stad in en op de dam, wat een droefenis met al die jappaners/chinezen, echt sta ik met die kleine bij de vieze schijtduiven ze gaan gewoon voor je staan, sta ik bij de paarden en ja hoor ze gaan gewoon voor je staan.
hahaha, nee dus, echt ergerde me de ************quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:51 schreef APK het volgende:
[..]
Die kleine kijkt toch gewoon over die Japannertjes heen?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:51 schreef APK het volgende:
[..]
Die kleine kijkt toch gewoon over die Japannertjes heen?
doe nie zo overdrevenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:50 schreef Toverheks het volgende:
luister, heb de hele dag met een dreumes door gebracht, nu ben ik weer thuis heb geen zin in dat kinderachtige gedoe van jou, dus ik zwaai je vast gedagquote:
Heb je wat aan de haak geslagen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:59 schreef sacha het volgende:
heeft iemand hier vissen in een aquarium?
Wel een vijverquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:59 schreef sacha het volgende:
heeft iemand hier vissen in een aquarium?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:01 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, er staat hier opeens een aquarium met 4 oranje vissen welke achteruit zwemmen
luister ik weet precies hoe het is dus ik heb geen zin in dat kinderachtige gedoe van jou!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
luister, heb de hele dag met een dreumes door gebracht, nu ben ik weer thuis heb geen zin in dat kinderachtige gedoe van jou, dus ik zwaai je vast gedag
Gewoon 180 graden draaienquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:01 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, er staat hier opeens een aquarium met 4 oranje vissen welke achteruit zwemmen
Was ze met je kleine op stap of zo?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:03 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
luister ik weet precies hoe het is dus ik heb geen zin in dat kinderachtige gedoe van jou!!
Dan waren het geen Japanners maar Chinezen, die hebben geen manierenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:50 schreef Toverheks het volgende:
Nou de Jappaners kunnen zich soms ook wel laten gaan maar dat kan natuurlijk ok per persoon verschillen .. En zo zal dat met een hele hoop mensen zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan waren het geen Japanners maar Chinezen, die hebben geen manieren
kippen passen niet in een Aquariumquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:10 schreef sacha het volgende:
ik heb gevraagd om kippen en nu heb ik vier vissen
Dan moet je met plaatjes werken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:12 schreef sacha het volgende:
boom roos vis vuur
er is iets misgegaan in de communicatie met mijn dyslectische huisgenoten
dat klinkt logischquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kippen passen niet in een Aquarium
Die zullen niet voordringen of zo, Rood Chinezen doen dat wel omdat ze gewoon niet weten hoe het hoort.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou de Jappaners kunnen zich soms ook wel laten gaan maar dat kan natuurlijk ok per persoon verschillen .. En zo zal dat met een hele hoop mensen zijn
kycklingbrösten?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je met plaatjes werken.
[ afbeelding ]
0-0 'gewonnen'quote:
Ja mij ook, had het op de achtergrond aanstaan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt niet tegen, even gekeken maar het ging me wat te langzaam allemaal
Ben anderhalf jaar geleden 3 weken in Japan geweest en heb nog nooit zo'n gedisciplineerd, onderdanig volk meegemaakt. Iets te onderdanig zelfs, de beleefdheid was soms eng...quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou de Jappaners kunnen zich soms ook wel laten gaan maar dat kan natuurlijk ok per persoon verschillen .. En zo zal dat met een hele hoop mensen zijn
Wat let je?quote:
Ja OK. Ik heb nu een collega die al 6 jaar in Nederland woont en die me bijna bij alles wat ie gaat doen vraagt wat ie moet gaan doen terwijl hij het zelf al uitgezocht heeft wat ie zou moeten doen .... Vermoeiend... Maar goed .. Beter ieman\d dan niemandquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben anderhalf jaar geleden 3 weken in Japan geweest en heb nog nooit zo'n gedisciplineerd, onderdanig volk meegemaakt. Iets te onderdanig zelfs, de beleefdheid was soms eng...
Niet vreemd dat ze nauwelijks werkloosheid kennen in Japan. Iedereen is wel bezig met een ander, op een of andere wijze. Bij wegwerkzaamheden zetten ze geen simpel waarschuwingsbord neer in de berm, maar een persoon met een draagbaar bord...quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK. Ik heb nu een collega die al 6 jaar in Nederland woont en die me bijna bij alles wat ie gaat doen vraagt wat ie moet gaan doen terwijl hij het zelf al uitgezocht heeft wat ie zou moeten doen .... Vermoeiend... Maar goed .. Beter ieman\d dan niemand
dat zij mijn moeder bij Broer Konijn en Zus Cavia ook...quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt ze toch ook in zee vrijlaten?
En hoe liep het af?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zij mijn moeder bij Broer Konijn en Zus Cavia ook...
Is dat dezelfde moeder die je laatst in de aanbieding deed?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
volgens mij maakt ie zich ook niet druk om eventueel gauw weer iets anders te zullen vinden waar dan ookquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet vreemd dat ze nauwelijks werkloosheid kennen in Japan. Iedereen is wel bezig met een ander, op een of andere wijze. Bij wegwerkzaamheden zetten ze geen simpel waarschuwingsbord neer in de berm, maar een persoon met een draagbaar bord...
Je moet ze ook niet blijven uitzwaaien, maar het vertrouwen hebben dat ze zich redden met de vaardigheden die je ze hebt bijgebrachtquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dat dezelfde moeder die je laatst in de aanbieding deed?
ik ben geen pauper ouderquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet blijven uitzwaaien, maar het vertrouwen hebben dat ze zich redden met de vaardigheden die je ze hebt bijgebracht
Las ik het verkeerdquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben je iig op tijd wakker voor de vrijdagavondrel
Slaap lekker![]()
Hoe laat begint die? Kan ik me er op inlezen of zo.. Wie wat of waar gaan we over rellen ... is dat al besloten ? Of hangt dat weer van het weer van vrijdag af?..quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben je iig op tijd wakker voor de vrijdagavondrel
Slaap lekker![]()
Na een uitgebreide Brede Maatschappelijk Discussie (referenda zijn veel te nieuwerwets), hebben we besloten dat daarover nog niets definitief besloten is. U hoort meer van ons als alle lokale actiegroepen hun plan van aanpak hebben ingeleverd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat begint die? Kan ik me er op inlezen of zo.. Wie wat of waar gaan we over rellen ... is dat al besloten ? Of hangt dat weer van het weer van vrijdag af?..
Ik ook en de lamme armen van het draaien...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan de geur van een stencilmachine weer helemaal voor me halen
Ja, ik dacht er van de week toevallig nog aan, toen hadden we het over kopietjes maken en realiseerde me dat ik ruim 35 jaar geleden m'n vader al regelmatig hielp met stencilen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan de geur van een stencilmachine weer helemaal voor me halen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:30 schreef chufi het volgende:
Hebben we nu al een rel over de stencilmachine?
Leukquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:09 schreef Margo37 het volgende:
Het is hier soms net apenkooi thuisMe oudste in de bocht met Sarah.
http://smg.photobucket.co(...)zps3a1775f7.mp4.html
Vind het meer voor Paupervolk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet maar vind het wel vermakelijk
Ja je schiet er niets mee op toch... Je windt je op over iets dat nergens over gaat..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vind het meer voor Paupervolk.al dat rellen, wat heb je eraan.
Uitlokken tot is je dan weer niet vreemdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja maar dat zal bij mij niet zo gauw lukken, daarnaast woont ze hier ergens om de hoek dus ze zal wel uitkijkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Uitlokken tot is je dan weer niet vreemd![]()
Ik lees het morgen of overmorgen wel
Heb teveel naar jou gekekenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Uitlokken tot is je dan weer niet vreemd![]()
Ik lees het morgen of overmorgen wel
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen maakt terugtrekkende bewegingen
Ik was het nietquote:
Ik ben hier dan ook nu niet...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen maakt terugtrekkende bewegingen
Denk ik hardcoreporno te krijgen is het een hondquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:09 schreef Margo37 het volgende:
Me oudste in de bocht met Sarah.
http://smg.photobucket.co(...)zps3a1775f7.mp4.html
EN dan nog het commentaar...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Denk ik hardcoreporno te krijgen is het een hond
Heb je nog wat PvA's binnengekregen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Denk ik hardcoreporno te krijgen is het een hond
Ik heb gisteravond als een echte pauper real life gereld met een colporteur....voelde me daarna een stuk beter, dus voor je persoonlijke welzijn is rellen erg goed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
De stencils schijnen klaar te zijn en als iedereen vandaag alles op de post gedaan heeft, dan zijn ze met een beetje geluk komende dinsdag binnen. Daarna gaan we ze evalueren en terugkoppelen naar de basis, zodat iedereen democraties met de voorgestelde aksiepunten in kan gaan stemmen of nog verbeterpunten in kan brengen.quote:
Stelletje burocraten daar in het Noorden dus rel vrijdag met minstens een week uitgesteld...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De stencils schijnen klaar te zijn en als iedereen vandaag alles op de post gedaan heeft, dan zijn ze met een beetje geluk komende dinsdag binnen. Daarna gaan we ze evalueren en terugkoppelen naar de basis, zodat iedereen democraties met de voorgestelde aksiepunten in kan gaan stemmen of nog verbeterpunten in kan brengen.
Het is net als met waaieretappes....ze komen altijd wanneer je ze niet verwacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Stelletje burocraten daar in het Noorden dus rel vrijdag met minstens een week uitgesteld...
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is net als met waaieretappes....ze komen altijd wanneer je ze niet verwacht.
Wat bedoel je met paupervolk?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kutwijfquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:11 schreef Toverheks het volgende:
Ben in een goeie bui vanavond, doe alleen aan Gesjellig
Ja nee we hebben het geprobeerd maar niemand meldt zich...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:07 schreef drakin het volgende:
Geen rel vanavond?
Ik was in Amsterdam vandaag aan het traditioneel en multiculti doen tegelijk. Omdat dat lekker ook kan.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee we hebben het geprobeerd maar niemand meldt zich...Ja ik heb gelezen hoe jij het vooral probeerde uit te lokken, maar goed dan geen rel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Berg de oranjekoek en berenburg wel weer op. (Ik heb geen chips en cola)Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik probeerde het uit te lokken voor de lol... Me er zelf in mengen is niet mn ding, maar als je het daar niet mee eens bent doen we de korte rel versie snel in een 1 - 2tje of zo iets..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ik heb gelezen hoe jij het vooral probeerde uit te lokken, maar goed dan geen rel.
Berg de oranjekoek en berenburg wel weer op. (Ik heb geen chips en cola)
Ik snapte het wel Choefiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeerde het uit te lokken voor de lol... Me er zelf in mengen is niet mn ding, maar als je het daar niet mee eens bent doen we de korte rel versie snel in een 1 - 2tje of zo iets..
Beerenburg is zo 70-ies
Wel vermaakt dus...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik snapte het wel Choefie
Berenburg en oranjekoek kreeg ik vanmiddag in A'dam. En nog veul meer.
Zijn we toch familie ... Mijn moeder ookquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:32 schreef Deisyy het volgende:
Had je een Fries feestje in Amsterdam?
Grappig, mijn moeder is in Amsterdam geboren en de meeste van haar broers en zussen hebben altijd in Friesland gewoond.
Dan moet jij vast en zeker mijn broer zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn we toch familie ... Mijn moeder ook
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:32 schreef Deisyy het volgende:
Had je een Fries feestje in Amsterdam?
Grappig, mijn moeder is in Amsterdam geboren en de meeste van haar broers en zussen hebben altijd in Friesland gewoond.
Vroeger ooit een boottripje gemaakt door Friesland... En ja de Beerenburg lag in het vooronder, maar niet voor lang .. Ik ging er van vliegenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:29 schreef drakin het volgende:
Berenburg is lekker in de koffie, maar de meesten gooien het in de cola.
En ja het is Fries, net als de oranjekoek.
Ja ik dacht al jarenlang dat ik iets miste ... Dees eindelijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet jij vast en zeker mijn broer zijn
hmmm klinkt ook goedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel vermaakt dus...Als je nog eens langs wilt komen laat het weten ... doen we een Smirnoffje -lime op de supperclubboat of zo
Een multi-culti Hartquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:41 schreef drakin het volgende:
Deze foto vind ik trouwens heel mooi van vanmiddag:
[ link | afbeelding ]
En jij hoopt dat het Ljouwert wordt? Misschien ben ik wat voorbarig, maar ik ga ervan uit dat je Fries bent.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Ja, vanmiddag werd op de westerplantage het bidbook van Leeuwarden aangeboden aan de jury.
[ link | afbeelding ]
40 Friese paarden (jaja ook al Friezen die wereldberoemd zijn) die stonden voor 40 projecten uit het bidbook.
En heul veul multiculti muziek.
Leeuwarden is kandidaat voor Culturele hoofdstad 2018 en daar moest dit jaar het bidbook voor klaar zijn. Nu gaat een jury beoordelen of Leeuwarden, Maastricht, of Eindhoven het mag worden.
Ik heb nu eindelijk een broerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik dacht al jarenlang dat ik iets miste ... Dees eindelijk
Ja eindelijk... ik miste die extra 6 zussen al de hele tijd, naast mij nog 1 broer en zus voor jouw er bij.. Nee we waren niet gelovigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nu eindelijk een broer![]()
En jij 6 zussen
Een paar omgekeerde rode billen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:41 schreef drakin het volgende:
Deze foto vind ik trouwens heel mooi van vanmiddag:
[ link | afbeelding ]
Wij ook niet, maar mijn ouders hebben net zolang geprobeerd tot ze een zoon hadden en hebben na mij de hoop maar opgegevenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja eindelijk... ik miste die extra 6 zussen al de hele tijd, naast mij nog 1 broer en zus voor jouw er bij.. Nee we waren niet gelovig
Ja je hebt hem door, dit zijn een paar billen van een Friese vrouw ergens in de 14e eeuw als voorbeeld genomen, De ronde billen van die vrouw waar de naam van is vergeten heeft heel wat rondbillige dames uit de hele wereld naar Friesland doen komen omdat dit het enige land is waar rondbillige dames niet gediscrimineerd worden.quote:
Weer wat geleerd....altijd nuttig dit soort educatieve informatie....thnx!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja je hebt hem door, dit zijn een paar billen van een Friese vrouw ergens in de 14e eeuw als voorbeeld genomen, De ronde billen van die vrouw waar de naam van is vergeten heeft heel wat rondbillige dames uit de hele wereld naar Friesland doen komen omdat dit het enige land is waar rondbillige dames niet gediscrimineerd worden.
Laten we er het beste van maken... Iets eerder sprong ik al een gat in de lucht van vreugde om mn nieuwe zusje Dees (en dr 5 erbij) Gezelligquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij ook niet, maar mijn ouders hebben net zolang geprobeerd tot ze een zoon hadden en hebben na mij de hoop maar opgegeven
Eigenlijk een halve, maar ik heb Friesland en Leeuwarden leren kennen terwijl ik hier woon en het steeds meer gaan waarderen en ontdekt hoeveel bijzondere dingen hier eigenlijk zijn. Stad van 3 talen en heel veel cultuur, veel multi culti, maar ook veel aandacht voor het traditionele en beide wordt in hun waarde gelaten, dat heben ze vooral vandaag heel mooi gecombineerd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En jij hoopt dat het Ljouwert wordt? Misschien ben ik wat voorbarig, maar ik ga ervan uit dat je Fries bent.
Zou wel leuk zijn als dat waar zou zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weer wat geleerd....altijd nuttig dit soort educatieve informatie....thnx!
Slaap lekker Drakin... tot de volgende keerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:00 schreef drakin het volgende:
En nu ga ik pitten, morgen andere dingen doen.
Karina heeft zojuist haar bezem door het topic gehaaldquote:
wat heeft ze weg gevaagd ? Ik kan terugkijken maar zie het niet zo snelquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Karina heeft zojuist haar bezem door het topic gehaald
Oh ja dat tussen 22:00 en 23:28quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
wat heeft ze weg gevaagd ? Ik kan terugkijken maar zie het niet zo snel
nahquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Karina heeft zojuist haar bezem door het topic gehaald
Net zo als zoietsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:40 schreef sacha het volgende:
als het nergens over gaat is dat nog altijd meer als niets
Business as usualquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Eindelijk eens een normale avond. Lekker gestapt?
Ja wat gehossel met de dames al hierquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Business as usual
Jij ook lekker gewoon je normale vrijdagavondding gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |