Ik zou het laten, tip van de dagquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om een dialectje of een taal na te doen...
Ik zat vroeger op een Helpdesk en daar begon ik gewoon een beetje Limburgs accent met sommige bellers mee te praten bv ..quote:
Was ze weg dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:32 schreef sacha het volgende:
guttegut, moet ik nou straks weer een 'welkom terug Fann' feestje organiseren
Kom jij ook eten/borrelen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:32 schreef sacha het volgende:
guttegut, moet ik nou straks weer een 'welkom terug Fann' feestje organiseren
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:37 schreef sig000 het volgende:
40+ vrouwen zijn soort van ongeleide projectielen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof je die nog niet gehoord had vandaagquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lach er maar om, ik heb mijn handen vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wablief?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat vroeger op een Helpdesk en daar begon ik gewoon een beetje Limburgs accent met sommige bellers mee te praten bv ..
nee echt niet, maar nu luister ik ff een paar nummers op joetoep van haarquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof je die nog niet gehoord had vandaag
wat een flauwekulquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:37 schreef sig000 het volgende:
40+ vrouwen zijn soort van ongeleide projectielen.
Tsja sig....ik ben de laatste die je advies kan geven, want ik ben helemaal een nitwit op dat gebied. Meestal vertelde ik maar dat ik ze helemaal begreep en gaf ze dan een zak met geld mee, zodat ze zichzelf eens lekker kon verwennen. Werkte prima....alleen meestal voor erg korte duur.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lach er maar om, ik heb mijn handen vol.
Mij ook niet. Toen ik net klaar was met mijn opleiding in Weert, betrapte ik me af en toe op Limburgse woorden. Ik zei regelmatig dat is van mich. Dat is er nu wel weer uit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Schrijven gaat het niet worden ... Alles goed Bos
Hier in A'dam zn gangetje... Hoe bevalt je baan Bos?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mij ook niet. Toen ik net klaar was met mijn opleiding in Weert, betrapte ik me af en toe op Limburgse woorden. Ik zei regelmatig dat is van mich. Dat is er nu wel weer uit.
Hier gaat het wel goed hoor, en daar??
Goed. Een deel van de wijk kan ik al zelfstandig. De rest ben ik nu aan het leren, zodat ik zodra de andere die deze wijk heeft op vakantie gaat de wijk helemaal alleen kan lopen..quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier in A'dam zn gangetje... Hoe bevalt je baan Bos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |