Nog maar drie weken ofzo. Alleen ben ik dan op vakantie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
En nieuw topic en nieuw seizoen nieuwe kansen de bal is rond het is 11 tegen 11.
Naar de VS met Kees Jansma?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog maar drie weken ofzo. Alleen ben ik dan op vakantie.
Dus overweeg ik mijn vakantie om te boeken.
Naar Boedapest, want ik zit in mijn boeddhistische fase. Ik lees dan ook continu vlugschriften van Eckhart Tolle en lees boeken van Carlos Castaneda. Ik denk dat ik je niet hoef te vertellen wat voor een uitspraak hij gedaan heeft.quote:
Geen idee, maar ik heb hier nog wel een nieuw Arno Pijpertje...quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naar Boedapest, want ik zit in mijn boeddhistische fase. Ik lees dan ook continu vlugschriften van Eckhart Tolle en lees boeken van Carlos Castaneda. Ik denk dat ik je niet hoef te vertellen wat voor een uitspraak hij gedaan heeft.
Daar zit ik niet op te wachten en ik dring er ook niet op aan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb hier nog wel een nieuw Arno Pijpertje...
29 juli, topshow.gifquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:37 schreef Emvem het volgende:
Het is vast en zeker al meerdere malen gevraagd en gezegd maar, wanneer begint VI eigenlijk weer?
http://www.totaaltv.nl/ni(...)t_Johan_Derksen.htmlquote:WILFRED GENEE WIL EINDE RUZIE MET JOHAN DERKSEN
In het belang van het voortbestaan van het RTL 7-voetbaldiscussieprogramma Voetbal International wil Wilfred Genee de ruzie met tafelgenoot Johan Derksen beëindigen.
Een ruzie over de interne gang van zaken bij voetbalclub Heerenveen liep enige maanden geleden zo uit de hand dat Johan Derksen tijdens een live-uitzending van de Europa League uit het programma wegliep. De weken daarvoor had Genee de redacteuren van het voetbalblad Voetbal International – waarvan Derksen op dat moment hoofdredacteur was – met enkele uitspraken in het tv-programma Voetbal International in diskrediet gebracht. Naar nu blijkt had Genee over de kwestie Heerenveen het ongelijk en Derksen het gelijk aan hun zijde.
NIEUWE SEIZOEN VOETBAL INTERNATIONAL
Wilfred Genee wil voor het begin van het nieuwe seizoen Voetbal International – de eerste aflevering is op 29 juli op RTL 7 te zien – met Johan Derksen op de tafel gaan zitten. In weekblad Story zegt Genee dat tijdens zijn vakantie tot rust kwam en mede op aandrang van zijn vrouw tot deze conclusie gekomen is. "We moeten eruit zien te komen. Het heeft geen zin om nog langer ruzie te maken", aldus Genee.
PROGRAMMA REDDEN
Genee denkt zelfs dat er een gesprek tussen beide kemphanen moet komen om het populaire voetbaldiscussieprogramma van de ondergang te redden. "We hebben samen het programma uit het slop gehaald toen RTL niet meer verder wilde. Het is belachelijk om te stoppen omdat de presentatoren ruzie hebben."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit heeft niets met Sierd De Vos te maken, je moet wel videos van hem uploaden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen jullie eens naar dit filmpje kijken?
Zulke lage kijkcijfers ben ik niet meer gewend, terwijl het inhoudelijk mijn beste werk is.
Aad maakt deel uit van het legendarische duo De Vos en De Mos.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dit heeft niets met Sierd De Vos te maken, je moet wel videos van hem uploaden.
Johannes moet helemaal niksquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dit heeft niets met Sierd De Vos te maken, je moet wel videos van hem uploaden.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:34 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor een kwaliteitspost. Die schijtlolligheden doen julllie maar ergens anders.
[..]
http://www.totaaltv.nl/ni(...)t_Johan_Derksen.htmlIk vind het goed dat de twee op de tafel willen gaan zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook een baasje. Volgens mij heeft hij in het verleden al af en toe wat gedaan voor VI. Het is met die commentatoren nooit helemaal duidelijk of ze freelance of in vaste contract dienst staan, in het verleden waren mannen als Wytse, Sierd, Pascal Kamperman niet zozeer verbonden aan een zender zoals EL of Sport1, maar eerder aan een bedrijf zoals Infostrada Sports. Volgend seizoen zit Wytse in elk geval bij Fox Sports International, of er dan ook ruimte is om nog iets voor VI of bijv. rond de Europa League op RTL7 te doen weet ik niet.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:46 schreef IBAZ het volgende:
[..]hier moet tegen opgetreden wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Wilfred Genee is erg veranderd sinds hij vader is. 'Nu ik vader ben, ben ik veel minder bezig met grote kwesties als 'wie ben ik' en 'waar ga ik naartoe'. Nu ben ik vooral bezig een goede vader te zijn', vertelt de presentator in een interview met het AD.
Niet alleen is hij op persoonlijk vlak anders dan voorheen, ook op werkgebied merkt hij verschil. 'Sinds ik vader ben, ben ik als presentator 10 procent minder goed geworden', zegt hij. 'Dat ene vrije uur thuis besteed ik niet meer aan het lezen over voetbal, maar aan het spelen met m'n dochter. Dat geeft zo veel meer voldoening', laat Genee weten.
De presentator vindt het vaderschap heel belangrijk en is er erg over te spreken. 'Het is veel leuker dan ik had gehoopt. Tuurlijk is kinderen krijgen niet alleen een roze wolk, maar dat vergeet ik makkelijk als ik die kleine man dan in z'n ledikantje van huilbui naar schaterlach zie gaan.'
Genee is vader van dochter Isabeau (bijna 4) en zoon Luca (10 maanden).
uit zijn boedistische vader dus.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:04 schreef Evertjan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-vaderschap.dhtml
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |