Zijn hele kleine zaaltjes soms, het is wat gemoedelijker tentamen maken dan in zo'n grote hal.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb gebeld en het is dus zaal A2 in het Academiebouw. Nog nooit een tentamen daar gehad, maar blijkbaar is het zo.
nee, dit is een glitch in de Matrixquote:
https://swdownload.iphost(...)=software&no_cache=1quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:03 schreef MaxC het volgende:
Iemand vertelde mij laatst dat je via Nestor/RUG SPSS kon downloaden zodat je ook op je eigen computer kan werken aan je scriptie/onderzoek. Kan het alleen niet vinden, iemand enig idee?
Gefeliciteerdquote:
Ja, bedankt!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
https://swdownload.iphost(...)=software&no_cache=1
Bedoel je dit misschien?
Dank je!quote:
Rechten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:46 schreef Ayca het volgende:
Heb er wel zin in ja.
Het is zeker pas 2 september bekend in welke studiesuccesgroep(spaa) je zit?
Nice.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:53 schreef Ayca het volgende:
Nee economics&business economics, heb besloten dat rechten toch niet iets voor mij is.
Ga wel een vak filosofie dit semester erbij doen en taalvaardigheid Russisch het volgende semester.
Soort mentorgroep, denk ik.
Vanaf 15 september 8 weken lang stage a 40 uur per weekquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:59 schreef Etsu het volgende:
Nog 1,5 week vakantie, mensen alweer zin in het nieuwe collegejaar?
Mijn rooster is rukmaar had geen andere keuze wilde ik 4 dagen weekend hebben. Ik heb dit:
ma: 9-17
di: 9-17
wo: 9-15
do: vrij
vr: 9-11 (hc)
waarvan ma, wo en vr op Blauwborgje collegeen ik woon in het centrum, en mijn fiets is kapot.
Krijg het morgenmiddag te horen..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nice.
Nja, studiesuccesgroep heette bij ons studiestartgroepen.En ik kreeg vorig jaar per brief te horen in welke groep ik zat.
Maar sinds dit jaar werken ze met het blokkensysteem, waarvoor je zelf moest inschrijven. Geen idee of dat ook voor jou geldt.
Nog niet gedaan, maar heb ook maar 2 keer college op Zernike. Ik zie elke keer wel een bordje bij de Jumbo, waar ze me erop wijzen dat ik die route ook kan nemen, maar wordt het verder ook nog aangegeven? Zo ja, dan zal ik 't eens overwegen om een keertje zo te rijden. De normale route lijkt me echter eenvoudiger: de hele tijd dezelfde weg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:39 schreef DeProf het volgende:
Wie fietst er naar Zernike via die nieuwe routes die ze aangeven op de weg? Dus achter de Jumbo langs etc.
Achter de Jumbo langs is net zo makkelijk. Hele tijd hetzelfde fietspad, waarna je bij de tennisvelden van de ACLO het complex op komt fietsen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:51 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Nog niet gedaan, maar heb ook maar 2 keer college op Zernike. Ik zie elke keer wel een bordje bij de Jumbo, waar ze me erop wijzen dat ik die route ook kan nemen, maar wordt het verder ook nog aangegeven? Zo ja, dan zal ik 't eens overwegen om een keertje zo te rijden. De normale route lijkt me echter eenvoudiger: de hele tijd dezelfde weg.
Ok, da's op zich ook wel aardig. Zal eens een keertje zo gaan, als ik eraan denk.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef Luco het volgende:
[..]
Achter de Jumbo langs is net zo makkelijk. Hele tijd hetzelfde fietspad, waarna je bij de tennisvelden van de ACLO het complex op komt fietsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |