Dat beweer ik ook niet. Maar iedereen die een scriptie maakt streeft toch naar een zo goed mogelijk eindresultaat, ook als het gaat om de kleine details die niet direct invloed hebben op het eindcijfer?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:34 schreef xminator het volgende:
Het zal heus niet je cijfer beïnvloeden
ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:25 schreef TheFastOne het volgende:
Iemand ervaring met de studie Internationale betrekkingen en Internationale Organisatie?
Wat snap je niet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe het precies werkt met die 30 vrije studiepunten?
Je minor bedoel je ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe het precies werkt met die 30 vrije studiepunten?
Snap het al.quote:
Op Zernike. Als je onder het viaduct doorfietst direct links de brug over. Gebouw heeft wat oranje tinten, kan niet missen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:31 schreef Zaran het volgende:
Ik heb volgende week tentamens in de A Jacobshal maar heb geen idee waar dat is, weet iemand dat toevallig?
Bedankt, de exacte code is 250 A Jacobshal 02quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:43 schreef Viezze het volgende:
[..]
Op Zernike. Als je onder het viaduct doorfietst direct links de brug over. Gebouw heeft wat oranje tinten, kan niet missen.
Bedanktquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:16 schreef Viezze het volgende:
250 zou ik niet weten. 02 staat voor hal 2 (er zijn drie hallen in de Aletta Jacobshal)
250 zal de gebouwcode zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:10 schreef Zaran het volgende:
[..]
Bedankt, de exacte code is 250 A Jacobshal 02
Staat die 250 A en 02 nog ergens voor?
Academie?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Normaal heb ik alleen maar (her)tentamens in de Aletta Jacobshal maar nu heb ik een hertentamen van een vak van een andere faculteit (Letteren) en bij de locatie staat alleen 'Zaal A2'. Weet iemand wat daarmee bedoelt wordt? Waar moet ik zijn? Het gewone tentamen was wel in de A. Jacobshal en dat stond er ook gewoon bij, maar hier dus alleen 'Zaal A2'.
Mja, als ik Google op 'Rug zaal a2' (quote:Op zondag 7 juli 2013 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Academie?
A-weg is het sowieso niet. Zou niet weten wat het anders kan betekenen.
Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, als ik Google op 'Rug zaal a2 letteren' () krijg ik ook alleen een Academiegebouwzaal inderdaad. Maar ik ben gewoon niet gewend om naar een andere zaal dan de A. Jacobs te moeten, dat ik het me niet kan voorstellen
! Misschien is het toch zo..
Zou kunnen hoor! Alleen het gewone tentamen was wel in A. Jacobs dusja.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.Ik heb ook alleen tentamens in A. Jacobs. Misschien is het een extreem klein vak wat in dat zaaltje van de Academie getentamineerd kan worden?
Heb gebeld en het is dus zaal A2 in het Academiebouw. Nog nooit een tentamen daar gehad, maar blijkbaar is het zoquote:Op zondag 7 juli 2013 22:35 schreef Viezze het volgende:
Staat er geen gebouwcijfer bij?
Hier zie ik ook geen A2 staan.. :
http://www.rug.nl/about-u(...)map=onderwijsruimten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |