Wij hebben een facebookpagina, maar die wordt vooral door medewerkers gebruikt. That's itquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:25 schreef JesseW het volgende:
Doen jullie winkels veel met sociale media?
Volgens mij is het niet de bedoeling dat elke winkel zich gaat uiten via FB of Twitter, we hebben namelijk al de officiële landelijke AH Facebook pagina of Twitter, waar een professioneel communicatie team achter zit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:25 schreef JesseW het volgende:
Doen jullie winkels veel met sociale media?
Dit inderdaad, al heb je de franchisers die natuurlijk een actieve FB pagina hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:34 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet de bedoeling dat elke winkel zich gaat uiten via FB of Twitter, we hebben namelijk al de officiële landelijke AH Facebook pagina of Twitter, waar een professioneel communicatie team achter zit.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:34 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet de bedoeling dat elke winkel zich gaat uiten via FB of Twitter, we hebben namelijk al de officiële landelijke AH Facebook pagina of Twitter, waar een professioneel communicatie team achter zit.
Ik doelde inderdaad vooral op de franchisers. Maar ik denk dat het voor de filialen ook meerwaarde kan opleveren. Op lokaal niveau in contact kunnen komen met je klanten is nooit verkeerd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:35 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dit inderdaad, al heb je de franchisers die natuurlijk een actieve FB pagina hebben.
Gisteren bestond bijna de helft van onze hele vulling uit bier/fris.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:04 schreef Questionmarks het volgende:
Hier ook behoorlijk wat fris binnengekomen. Vandaag pittig avondje gehad op HB, shiftklaar staat aardig wat in .. ..
Dan waren jullie dus lekker snel klaar?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:12 schreef exelletor het volgende:
[..]
Gisteren bestond bijna de helft van onze hele vulling uit bier/fris.
Woensdag is bij ons een redelijk zware dag, omdat de initiele actie dan ook binnenkomt en nu er veel medewerkers op vakantie zijn, valt het toch een beetje tegen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Dan waren jullie dus lekker snel klaar?
Lijkt me inderdaad een overkill aan bier/fris haha.
Nee, je krijgt gewoon 60cpu voor bijna alle hb paden waarin de dagrestanten ook gelopen moeten zijn. Magazijnman is bij ons gewoon een vuller die na twee uur de emballageband, afboekingen etc komt doen, maar de karton en de lege karren moeten de vullers zelf rijden en opruimen. Op Bier/fris/chips wordt de norm op normale dagen meestal niet gehaald, maar daar wordt wel rekening mee gehouden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:38 schreef Questionmarks het volgende:
Hebben jullie nog een magazijnman op doordeweekse dagen? If not, hebben jullie dan een tijd die een vuller heeft om zijn afval op te ruimen? Soort van "overstaptijd".
Je bent Teamleider?quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:58 schreef Patrickk het volgende:
Weet iemand of er een uitleg of iets in die richting op Plaza staat over het salarisstrookje? Vandaag een medewerker gehad die denkt dat hij te weinig uren heeft gekregen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet precies weet hoe ik zo'n salarisstrook moet lezen. Volgens mij moet je gewerkt en TVT bij elkaar optellen en is dat je totale aantal gewerkte uren, of heb ik dit fout?
Kan alleen over het algemeen weet de teamleider beter of de gewerkte uren van medewerker kloppen. Misschien als teamleider even vragen aan je (A)SM om wat uitleg hierover.quote:
Wij zitten daar bijna overal een paar colli boven. Minimaal 60cpu bij ons.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:41 schreef Questionmarks het volgende:
Wat vindt je van deze normen:
Pasa, mltdcomponenten: 56
Kruiden, international, olie: 55
Sauzen, groentenconserven: 56
Viscons, soepen, bakpro: 56
Cereals, broodbeleg, tussendoor: 57
Koek, koffie, suiker en thee: 55
Wijnen, premixen, noten: 55
Hb melk, koffiemelk: 55
Vruchtensappen, chips: 58
Snoep, chocolade: 57
Drogmetica: 57
Baby, luiers,spec voeding: 57
Koken en tafelen: 57
Wc papier en toiletartikelen: 57
Wasmiddelen, schoonmaak: 62
Frisdrank: 72
Water, bier: 82
Wat vinden jullie er van? Vindt het prima normen.
Ja ben inderdaad TL. Ik kan wel nagaan of de uren kloppen, alleen ik vraag me gewoon af hoe ik dat loonstrookje moet lezen. Wat moet je nu eigenlijk bij elkaar optellen om de totale gewerkte uren van die periode te krijgen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 06:56 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Je bent Teamleider?
[..]
Kan alleen over het algemeen weet de teamleider beter of de gewerkte uren van medewerker kloppen. Misschien als teamleider even vragen aan je (A)SM om wat uitleg hierover.
TVT + gewerkte uren. Dacht in het begin ook altijd ADV maar dat moet niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:26 schreef Patrickk het volgende:
[..]
Ja ben inderdaad TL. Ik kan wel nagaan of de uren kloppen, alleen ik vraag me gewoon af hoe ik dat loonstrookje moet lezen. Wat moet je nu eigenlijk bij elkaar optellen om de totale gewerkte uren van die periode te krijgen?
dankuquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:32 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
TVT + gewerkte uren. Dacht in het begin ook altijd ADV maar dat moet niet.
Dan zet je twee man op het gangpadquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:55 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Wij zitten daar bijna overal een paar colli boven. Minimaal 60cpu bij ons.
Maar wat ik me net af zat te vragen. Als ik dus twee gangen van 60cpu heb en 120 colli binnen krijg ben ik dus precies twee uur bezig zonder opruimen enzo. Dan ben je toch altijd aan het overwerken?
quote:
Waarom doe je er niks aan? Meende dat jij ook teamleider wou worden!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:06 schreef Hallyu het volgende:
[..]![]()
Nee, maar bij onze Ah worden wij zo ingepland dat we altijd 2 uur aan het vullen zijn. De twee uur die je staat ingepland om te werken. Maar na het vullen moeten we natuurlijk ook nog opruimen en dat haal je dus nooit binnen de tijd en zijn we dus altijd aan het overwerken. En dan kijken ze ons altijd aan met het feit dat het altijd uitloopt. :l
I heb nu drie weken vakantie! Maar was wel van plan om ernaar te vragen als ik weer moest werken ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:31 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Waarom doe je er niks aan? Meende dat jij ook teamleider wou worden!
opruimen zit in principe in de normquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:06 schreef Hallyu het volgende:
[..]![]()
Nee, maar bij onze Ah worden wij zo ingepland dat we altijd 2 uur aan het vullen zijn. De twee uur die je staat ingepland om te werken. Maar na het vullen moeten we natuurlijk ook nog opruimen en dat haal je dus nooit binnen de tijd en zijn we dus altijd aan het overwerken. En dan kijken ze ons altijd aan met het feit dat het altijd uitloopt. :l
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |