OK, my bad.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:08 schreef Questionmarks het volgende:
Had het even in handboek opgezocht, lokale prijswijzigingen zitten niet in afprijzing.
Waar heb je dat in de handboeken gevonden?quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:08 schreef Questionmarks het volgende:
Had het even in handboek opgezocht, lokale prijswijzigingen zitten niet in afprijzing.
Is dit niet schiphol?quote:Op donderdag 11 juli 2013 02:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
OK, my bad.
Nou ja. Nieuw topic, nieuw raadplaatje.
[ afbeelding ]
Lijkt op Amsterdam Amstel.....quote:Op donderdag 11 juli 2013 02:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
OK, my bad.
Nou ja. Nieuw topic, nieuw raadplaatje.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:50 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Lijkt op Amsterdam Amstel.....
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:15 schreef HenkAH het volgende:
Haha het kwam me al zo bekend voor, zit op HvA Leeuwenburg maar kon er echt niet opkomen
De Bruna ernaast deed het hemquote:
Heb je nou al je beschikbaarheid in het systeem gecontroleerd? Het is toch niet mogelijk om iemand buiten die tijden in te plannen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:47 schreef d4v1d het volgende:
En ik ben weer eens ingeroosterd op tijden dat ik niet kan.. Deze tijden had ik al aangegeven op mn solicitatieformulier![]()
Ik vraag me echt af waar ze mee bezig zijn.. Er is echt teveel gedoe met mijn rooster
Dat is prima mogelijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Heb je nou al je beschikbaarheid in het systeem gecontroleerd? Het is toch niet mogelijk om iemand buiten die tijden in te plannen?
Ja, maar die krijg je ook als een medewerker meer dan z'n contracturen maakt, je boven budget zit, als de medewerker toeslaguren gaat maken. Dus de waarde van de melding is nihil.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:18 schreef mujentas het volgende:
[..]
Krijg je dan geen melding of iets dergelijks?
Als je alleen maar overdag werkt krijg je ook geen toeslagen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met toeslagen en bende als je boven je contract werkt?
Ik heb een contract van 5 uur per week en 20 per periode maar aankomende periode sta ik voor ongeveer 64 uur ingeroosterd.
Wordt het dan eigenlijk niet te duur voor de AH?
ik werk veel van ~14 tot 21:15quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je alleen maar overdag werkt krijg je ook geen toeslagen.
In een zo'n dienst zit dan maar iets minder dan een half toeslaguur, dat is wel te overzien voor iemand van jouw leeftijd. Je zal je geld wel waard zijn dan hèquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik werk veel van ~14 tot 21:15
ow oke dan valt het wel mee inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In een zo'n dienst zit dan maar iets minder dan een half toeslaguur, dat is wel te overzien voor iemand van jouw leeftijd. Je zal je geld wel waard zijn dan hè
van 2000-2100 33%, is 20 minutenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:14 schreef UncleSam het volgende:
Een half toeslag uur? Hij heeft toch 1.25 toeslag uur? Van 20.00-21.15.
Op mijn sollicitatieformulier had ik de tijden ingevuld... Bij woensdag had ik "-" neer gezet. Dit is toen overgenomen toen mijn asm het rooster voor mijn eerste week maakte (Tijdens 2de gesprek toen ik er naast zat was dat..)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Heb je nou al je beschikbaarheid in het systeem gecontroleerd? Het is toch niet mogelijk om iemand buiten die tijden in te plannen?
hoezo ben je eigenlijk van verkoop naar verkoopklaar gegaan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Op mijn sollicitatieformulier had ik de tijden ingevuld... Bij woensdag had ik "-" neer gezet. Dit is toen overgenomen toen mijn asm het rooster voor mijn eerste week maakte (Tijdens 2de gesprek toen ik er naast zat was dat..)
Maar het kan zijn dat er sommige dingen in de war geraakt zijn toen ik van Verkoop naar Verkoopklaar ging.. Ga dus straks maar weer even bij de TL/ASM aankloppen.. Word er wel een beetje moe van.
asm vond het te gevaarlijk om mij bij ovens te laten werken e.d.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoezo ben je eigenlijk van verkoop naar verkoopklaar gegaan?
ow okee op die manierquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
asm vond het te gevaarlijk om mij bij ovens te laten werken e.d.
Ik vond het zelf redelijk goed gaan. Ik kreeg ook complimenten van collega's dat ik het snel oppakte en goed deed. Maar een keer had ik niet heel lekker geslapen en vergat ik een paar keer bijna om die ovenhandschoenen aan te doen.. (Ja, net in de laatste seconde pas) En dat heeft de asm waarschijnlijk zien gebeuren via de camera's.. En toen aan het eind van die dag een gesprek "Voor je eigen veiligheid.. " .. "Ik wil nu eerst even kijken hoe het bij verkoopklaar gaat, later kan je altijd nog terug naar de bakkerij".
Vond het zelf niet helemaal terecht maar ik heb me er inmiddels maar bij neergelegd
Ja. Maar ik rende dus nog een beetje rond als een chaoot / kip zonder kop. Ze wou eerst dat ik mn plek binnen de winkel ging vinden en dan na een tijdje weer een gesprek en evalueren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ow okee op die manierdacht al volgens mij vond je het leuk bij verkoop
ach wel goed dat ze het voor je eigen veiligheid zo doenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Maar ik rende dus nog een beetje rond als een chaoot / kip zonder kop. Ze wou eerst dat ik mn plek binnen de winkel ging vinden en dan na een tijdje weer een gesprek en evalueren.
Jup, snap het aan de ene kant ook wel, maar ik had liever dat ze niet alleen op enkel die dag had geoordeeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach wel goed dat ze het voor je eigen veiligheid zo doen
Jaa, maar als jij meer dan 12 uur per week werkt, moeten zij jou toeslaguren gaan uitbetalen, wat aardig gaat kosten als je steeds tot 22:30 mag blijven. Ik kan best begrijpen dat ze jou niet zolang willen laten blijven, wanneer zij vinden dat er geen dringende reden voor is of dat jij het geld dan niet waard bent.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:53 schreef Woods het volgende:
Ook zn argument sloeg nergens op, ze mogen mij offcieel niet meer dan 12 uur inroosteren, het is gvd vakantie
Hadden we een tijd geleden met bier dat in de aanbieding was, waren paar containers Grolsch en Heineken verwisseld. Huilen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:18 schreef exelletor het volgende:
[..]
Jaa, maar als jij meer dan 12 uur per week werkt, moeten zij jou toeslaguren gaan uitbetalen, wat aardig gaat kosten als je steeds tot 22:30 mag blijven. Ik kan best begrijpen dat ze jou niet zolang willen laten blijven, wanneer zij vinden dat er geen dringende reden voor is of dat jij het geld dan niet waard bent.
///
Over verwisselde colli's gesproken, worden jullie hier niet gek van?
[ afbeelding ]
Godverquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:59 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand nog in welk filiaal dit was? Ik ben het vergeten.
Ruim een procent van alles wat je binnen krijgt, klopt niet ten opzichte van de EAB.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:18 schreef exelletor het volgende:
[..]
Jaa, maar als jij meer dan 12 uur per week werkt, moeten zij jou toeslaguren gaan uitbetalen, wat aardig gaat kosten als je steeds tot 22:30 mag blijven. Ik kan best begrijpen dat ze jou niet zolang willen laten blijven, wanneer zij vinden dat er geen dringende reden voor is of dat jij het geld dan niet waard bent.
///
Over verwisselde colli's gesproken, worden jullie hier niet gek van?
[ afbeelding ]
Geldt dat ook als je een contract hebt voor <12u p/w en incidenteel eens meer dan 12 uur per week werkt? Ik neem aan van niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:18 schreef exelletor het volgende:
[..]
Jaa, maar als jij meer dan 12 uur per week werkt, moeten zij jou toeslaguren gaan uitbetalen, wat aardig gaat kosten als je steeds tot 22:30 mag blijven.
Herkenbaar. Soms heb je er inderdaad een paar die traag van begrip zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:24 schreef Hallyu het volgende:
Gisteravond as usual weer de pineut om een nieuwe in te werken. Op zich vind ik het niet erg, ik zie het meer als een compliment dat ik dat altijd moet doen, maar die jongen... omg. Ik heb de eerste anderhalf uur elk product dat tie gevuld had moeten controleren omdat tie de dingen ernaast steeds niet (goed) spiegelde. En bij elk product hem daarop moeten wijzen en vragen of tie het nog even wou doen. (En wel tien keer voorgedaan hoe het nou wel moest.) In het laatste half uur leek het kwartje EINDELIJK gevallen te zijn hoor.![]()
Jawel toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:32 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Geldt dat ook als je een contract hebt voor <12u p/w en incidenteel eens meer dan 12 uur per week werkt? Ik neem aan van niet?
Klinkt wel vet. Werkt dat dan ook met mobiel betalen via die nfc chip in sommige telefoons (o.i.d.)?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:08 schreef TommieAH het volgende:
Wij krijgen waarschijnlijk binnenkort het mobiel zelfscan systeem. Dus met je telefoon zelfscannen. Iemand hier al gebruik van gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |