ik jat gewoon je baby. Waar je naast staat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je mooi naast mango gaan zitten. Hou ik mn tas wel bij jullie vandaan.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:51 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik jat gewoon je baby. Waar je naast staat.
Doe dat nou niet, straks denken ze dat ik jou ben omdat ik met 2 baby's loop!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:51 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik jat gewoon je baby. Waar je naast staat.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:54 schreef Ticootje het volgende:
OH OH OH, mijn baby is zo leuk, het kinderdagverblijf heeft zn foto op de omslag van de facebookpagina gezet.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, straks denken ze dat ik jou ben omdat ik met 2 baby's loop!
da was ik nie, ...quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, straks denken ze dat ik jou ben omdat ik met 2 baby's loop!
Ik zou het een pelbare kleine sinaasappel noemen!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja euh, mijn plaatje heeft ook niks met mijn nickname te maken hoor!
Slingert google aan: een kruising tussen een manderijn en een grapefruit.
Lust ik niet hoor
lust ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:12 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik zou het een pelbare kleine sinaasappel noemen!
Regel ikquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:15 schreef As1981 het volgende:
Misschien kan iemand ze meenemen de 21ste
I wish....quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:50 schreef Gulara het volgende:
Ik baal nog steeds een beetje veul dat ik niet kan komen.Kan er niemand bij mij op bezoek komen?
Over een tijdje! Je moet er wel even een jaartje of wat op wachten, ok?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:50 schreef Gulara het volgende:
Ik baal nog steeds een beetje veul dat ik niet kan komen.Kan er niemand bij mij op bezoek komen?
Ja het is jouw schuld! Jouw meisjes zijn gewoon té leuk en nu wil ik de rest ook zien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:51 schreef Kyara het volgende:
Ik wil heel graag bij jou op bezoek komen Gulara. Maar ja....
LOL, dan zit jij daar en Gulara is hier gezellig met ons aan het meeten....quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:52 schreef Mineola het volgende:
[..]
Over een tijdje! Je moet er wel even een jaartje of wat op wachten, ok?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha! En van jouw nick had ik juist weer een soort spirituele oorsprong verwacht ofzo. In ieder geval iets heel doordachts. Totdat ik net jouw post lees en dat woord een op Google heb ingetikt.
60!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:21 schreef SupremeEvil het volgende:
Hoeveel broodjes zal ik smeren eigenlijk?
wat wil je er voor hebben?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:35 schreef SupremeEvil het volgende:
Ja check, lime groenmet tafeltje... (Die laatste moet ik nog wel even lokaliseren )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |