Op dit soort momenten vind ik het echt jammer dat er geen 24/7 gym in Rotterdam is (of er moet eentje zijn die ergens verstopt zit want ik heb zoveel research gedaanquote:
Vrouwen en zelfs je eigen kinderen slaan mag niet meer in NL dus dan maar zo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
Echt iedereen gaat naar de gym wat is dit.
Ous was met jou?! Ik zie een kant van jou die ik nog nooit eerder heb gezien. Ik begin bang te worden....quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen en zelfs je eigen kinderen slaan mag niet meer in NL dus dan maar zo.
Komt door het trainen. Ik lijk lief op het internet en ik lijk heel popijopi op FB maar eigenlijk ben ik gewoon zo'n froeze moker met weinig vrienden. Daarom zit ik op FOK!.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ous was met jou?! Ik zie een kant van jou die ik nog nooit eerder heb gezien. Ik begin bang te worden....
Je hebt mij op facebook en dat is alles wat je nodig hebt in het leven!quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Komt door het trainen. Ik lijk lief op het internet en ik lijk heel popijopi op FB maar eigenlijk ben ik gewoon zo'n froeze moker met weinig vrienden. Daarom zit ik op FOK!.
Nee hoor. Zonder eten en drinken ga je gewoon doodquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je hebt mij op facebook en dat is alles wat je nodig hebt in het leven!
Almere: 365 dagen, 24 uur, hamam, douche, boksen, ruimte voor vrouwen apart, TV in cardio apparaten, gratis eet- en trainschema''s voor 20 eu. Come at me!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Op dit soort momenten vind ik het echt jammer dat er geen 24/7 gym in Rotterdam is (of er moet eentje zijn die ergens verstopt zit want ik heb zoveel research gedaan). Zou ideaal zijn met de Ramadan.
Je hebt ze in Amsterdam, Den Haag, Utrecht en zelfs in bloody Zoetermeer en Almere. Maar niet in Rotterdam!
quote:
Het is alleen jammer dat almere een ekte vieze pauperstad is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:22 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Almere: 365 dagen, 24 uur, hamam, douche, boksen, ruimte voor vrouwen apart, TV in cardio apparaten, gratis eet- en trainschema''s voor 20 eu. Come at me!
Klopt. Vroegâh was het beter. Den Haag is trouwens wel leuk en gezelligquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat almere een ekte vieze pauperstad is.
Hoelaat stoppen jullie met eten, 3 uur?quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:22 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Almere: 365 dagen, 24 uur, hamam, douche, boksen, ruimte voor vrouwen apart, TV in cardio apparaten, gratis eet- en trainschema''s voor 20 eu. Come at me!
[..]
Alleen jammer dat het in Almere is en dat Almere überhaupt bestaat. Maar ik gun het jou van harte, khoya.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:22 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
[..]
True true. Alleen best apart dat ze het niet in Rotterdam hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het in Almere is en dat Almere überhaupt bestaat. Maar ik gun het jou van harte, khoya.
Mijn familie is een mix, remember. Ene dag Shia-way andere dag Sunna-wayquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoelaat stoppen jullie met eten, 3 uur?
Met jullie bedoelde ik echt gewoon 'jullie' stromingvrij, gewoon jullie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:29 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
True true. Alleen best apart dat ze het niet in Rotterdam hebben.
[..]
Mijn familie is een mix, remember. Ene dag Shia-way andere dag Sunna-way
Ah die ''jullie''. Geen idee, ik werd alleen wakker voor het gebed.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met jullie bedoelde ik echt gewoon 'jullie' stromingvrij, gewoon jullie.
That's the wayquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:29 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
True true. Alleen best apart dat ze het niet in Rotterdam hebben.
[..]
Mijn familie is een mix, remember. Ene dag Shia-way andere dag Sunna-way
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |