Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Eigenlijk wilde ik serieus naar een groot bos gaan, dan zelf een hutje maken van de takken & bladeren en overleven op wat het bos daar te bieden heeft (dan wel een bos met alles erop en eraan).quote:
Niks mis met een lekker borstje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:11 schreef Unscrewed het volgende:
Ik stop liever geen vaseline in mijn eten, thank you very much.
Zou dr eten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:11 schreef Unscrewed het volgende:
Ik stop liever geen vaseline in mijn eten, thank you very much.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:12 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zit nu echt de hele tijd te scrollen met een wieltje die er niet is.
Ja omdat je echt maar wat zat te prutsen voorheen qua etenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze is wel trots hoor, elke keer als ik iets van haar geleerd heb
Prutsen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja omdat je echt maar wat zat te prutsen voorheen qua eten
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En niemand is blij dat mijn hartproblemen over zijn.
Stelletje ***
Ik wist niet eens dat je hartproblemen hadquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En niemand is blij dat mijn hartproblemen over zijn.
Stelletje ***
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je hartproblemen had
Daarom zeg ik nu ook dat het genezen isquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je hartproblemen had
fyquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
Ik snap het alleen niet, een soort wormvormig aanhangsel heeft zich getransformeerd tot een hartklep?
O ja joh, nou gefeliciteerd denk ik dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik nu ook dat het genezen is
die editquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O ja joh, nou gefeliciteerd denk ik dan?
Omg WAAROM MOET JIJ ALTIJD WEER...quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O ja joh, nou gefeliciteerd denk ik dan?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow, weet nu niet of ik op een homoerotische manier bejegend word, of je een foutje maakt
quote:
Wat een onzin, eerlijk. Kan gewoon.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Kutzooi ik ben net mee uitgevraagd door de neger van de coffeeshop![]()
![]()
![]()
Maar hij is begin 40 ofzo, dus ik zeg zo ik denk dat je een beetje te oud voor me bent, ik ben 19
Hij zo ooooh oooh shit nee laat maar.
Awkward.
Nu kan ik dus niet meer naar die coffeeshop als hij er staat.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Kutzooi ik ben net mee uitgevraagd door de neger van de coffeeshop![]()
![]()
![]()
Maar hij is begin 40 ofzo, dus ik zeg zo ik denk dat je een beetje te oud voor me bent, ik ben 19
Hij zo ooooh oooh shit nee laat maar.
Awkward.
Nu kan ik dus niet meer naar die coffeeshop als hij er staat.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat een onzin, eerlijk. Kan gewoon.
So what hij heeft je uitgevraagd? Laat het gaan.
Als je meteen zo gaat doen, wordt het alleen maar meer awkward en meer awkward.
Wil je met me uit?
Omdat dat toch tering awkward is man, hij is al een paar maanden zo bezig dat kon ik nog wel handelen aangezien ik snel weer buiten sta maar dit is toch wel ergquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoezo kan je er nu niet meer heen dan? Boeie
Nouja, nu is zijn gedoe wel afgelopenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Omdat dat toch tering awkward is man, hij is al een paar maanden zo bezig dat kon ik nog wel handelen aangezien ik snel weer buiten sta maar dit is toch wel erg
Maarja jullie zijn mannen jullie begrijpen dat niet.
haha ja hij staat achter de toonbankquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, nu is zijn gedoe wel afgelopen
Was het de gast die achter de toonbank staat? Dan krijg je misschien de volgende paar keer een dikkere zak omdat hij het goed wil maken.
Nah, moest je maar eerder duidelijk zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Omdat dat toch tering awkward is man, hij is al een paar maanden zo bezig dat kon ik nog wel handelen aangezien ik snel weer buiten sta maar dit is toch wel erg
Maarja jullie zijn mannen jullie begrijpen dat niet.
Nice. Moet je de volgende keer gewoon met een big smile binnenlopen en zeggen:quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
haha ja hij staat achter de toonbank
Moet ik er een plasticje omheen doen, of wil je hem meteen blowen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nice. Moet je de volgende keer gewoon met een big smile binnenlopen en zeggen:
"Hey pervert, doe mij maar een dikke zak vandaag."
Ja tuurlijk, die ene keer per 2 weken dat ik hem zie en ik binnen 2 min weer buiten staquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, moest je maar eerder duidelijk zijn.
Ah, je lichaamshouding gaf waarschijnlijk de verkeerde signalen af als hij meerdere maanden met je flirt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, die ene keer per 2 weken dat ik hem zie en ik binnen 2 min weer buiten sta.
Waarom dan papa? Je hebt me toch wel genoeg betast?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
misschien moeten we het gesprekje over de bloemetjes en de bijtjes nog even hebben.
Uiteraard kom jij weer met gare speculaties, kan ook niet andersquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, je lichaamshouding gaf waarschijnlijk de verkeerde signalen af als hij meerdere maanden met je flirt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, je lichaamshouding gaf waarschijnlijk de verkeerde signalen af als hij meerdere maanden met je flirt.
Komop, jij bent een vrouw... ik ben een man. Dat betekent dat ik per definitie al gelijk hebquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uiteraard kom jij weer met gare speculaties, kan ook niet anders
Damn right.quote:
Ik denk dat je methodes beter werken bij meiden in Hollyquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Damn right.
Dus, kan ik deze awkward silence gebruiken om seksueel te doen en een quickie proberen te scoren?
Mijn 'methodes'?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je methodes beter werken bij meiden in Holly
Zeker omdat je het goede gaatje niet wist te vinden hahahah ;P xD rofl.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:18 schreef Unscrewed het volgende:
3. Geef haar een roofie en neuk d'r in d'r dikke vette reet.
zo naiefquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Komop, jij bent een vrouw... ik ben een man. Dat betekent dat ik per definitie al gelijk heb
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeker omdat je het goede gaatje niet wist te vinden hahahah ;P xD rofl.
Godver.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, omdat als ik jou fix, ik een pik van 20cm dik rondom nodig heb om ook maar iets te voelen hahahah ;P xD rofl.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dayum, jij hebt je poepert flink laten oprekkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, omdat als ik jou fix, ik een pik van 20cm dik rondom nodig heb om ook maar iets te voelen hahahah ;P xD rofl.
Ja, we waren ook hypothetisch aan het praten. Ik ben beter dan dat.quote:
Huh? Dat slaat nergens op, ik heb het over haar neukgat IKSDEE IK ZEI NEUK HIHAHO EN POEP!!!!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Dayum, jij hebt je poepert flink laten oprekken
Haha, je zei dat je een pik van 20 cm rondom nodig had. Homo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Huh? Dat slaat nergens op, ik heb het over haar neukgat IKSDEE IK ZEI NEUK HIHAHO EN POEP!!!!
Omg lol dat is eigenlijk best garpig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha, je zei dat je een pik van 20 cm rondom nodig had. Homo.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omg lol dat is eigenlijk best warpig.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Huh? Dat slaat nergens op, ik heb het over haar neukgat IKSDEE IK ZEI NEUK HIHAHO EN POEP!!!!
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha, je zei dat je een pik van 20 cm rondom nodig had. Homo.
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omg lol dat is eigenlijk best garpig.
Klinkt vrolijk, laat ik even opstaan.quote:
Sowieso hellsongs.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Klinkt vrolijk, laat ik even opstaan.
kan komen omdat ik niet wist dat er een stonertopic was en ik postte onder een kloon.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat ik je hier nooit eerder heb gezien en we in het stonerstopic zitten?
Jij bent van het radiotopic he?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef Viro het volgende:
[..]
kan komen omdat ik niet wist dat er een stonertopic was en ik postte onder een kloon.
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je UI doet vet naar:
[ afbeelding ]
Ik heb hem voor je gefixed:
[ afbeelding ]
zoveel werk en dan dit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ok, sterkte met je vercrackte UI dan
Jouw probleem niet de mijnequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ok, sterkte met je vercrackte UI dan
Eik wel he?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
zoveel werk en dan dit.![]()
Ik zou hem een stoner subforum ban aansmeren.
zeker een minuut of 3quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eik wel he?weet je hoe lang ik er op heb zitten ploeteren?
Goed punt ja, hoewel ik irritantere UI's ben tegen gekomenquote:
30 seconden ofzoquote:
Het is maar 3 frames/layers eruit tyfenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
zoveel werk en dan dit.![]()
Ik zou hem een stoner subforum ban aansmeren.
Mensen die hun werk niet enorm overdrijven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed punt ja, hoewel ik irritantere UI's ben tegen gekomen
[..]
30 seconden ofzo
Ja ik hoef hier geen uren voor te schrijven mangquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die hun werk niet enorm overdrijven.
Waarom druk maken om UI van een ander? Zonde van jouw tijdquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed punt ja, hoewel ik irritantere UI's ben tegen gekomen
[..]
30 seconden ofzo
Ik maak me niet druk, ik doe je een ongevraagde gunst en ik had niets te doen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom druk maken om UI van een ander? Zonde van jouw tijd
Gaat al verkeerd bij ongevraagd gunst doen...quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, ik doe je een ongevraagde gunst en ik had niets te doen.
Picsquote:
Gaat nergens verkeerd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Gaat al verkeerd bij ongevraagd gunst doen...
Ik vind/vond jouw versie van mij UI niet passen bij mij. Als je het had gevraagd dan had het iets kunnen worden wat ik leuk zou kunnen vinden.quote:
maar toch bedankt voor alle moeite hork leuk dat er nog mensen zoals jij bestaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Gaat al verkeerd bij ongevraagd gunst doen...
Oké, akkoord.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik vind/vond jouw versie van mij UI niet passen bij mij. Als je het had gevraagd dan had het iets kunnen worden wat ik leuk zou kunnen vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |