Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Eigenlijk wilde ik serieus naar een groot bos gaan, dan zelf een hutje maken van de takken & bladeren en overleven op wat het bos daar te bieden heeft (dan wel een bos met alles erop en eraan).quote:
Niks mis met een lekker borstje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:11 schreef Unscrewed het volgende:
Ik stop liever geen vaseline in mijn eten, thank you very much.
Zou dr eten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:11 schreef Unscrewed het volgende:
Ik stop liever geen vaseline in mijn eten, thank you very much.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:12 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zit nu echt de hele tijd te scrollen met een wieltje die er niet is.
Ja omdat je echt maar wat zat te prutsen voorheen qua etenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze is wel trots hoor, elke keer als ik iets van haar geleerd heb
Prutsen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja omdat je echt maar wat zat te prutsen voorheen qua eten
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En niemand is blij dat mijn hartproblemen over zijn.
Stelletje ***
Ik wist niet eens dat je hartproblemen hadquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En niemand is blij dat mijn hartproblemen over zijn.
Stelletje ***
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je hartproblemen had
Daarom zeg ik nu ook dat het genezen isquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je hartproblemen had
fyquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
Ik snap het alleen niet, een soort wormvormig aanhangsel heeft zich getransformeerd tot een hartklep?
O ja joh, nou gefeliciteerd denk ik dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik nu ook dat het genezen is
die editquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O ja joh, nou gefeliciteerd denk ik dan?
Omg WAAROM MOET JIJ ALTIJD WEER...quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O ja joh, nou gefeliciteerd denk ik dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |