omdat ze stiekem alle aluminiumfabrieken in handen hebben en die moeten toch ook blijven draaien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:13 schreef adnapekkid het volgende:
Waarom zouden illuminatieleden uberhaupt overal symbolen droppen
Enki is nebuchadnezzar/lucifer, de eerste koning van de mens. Een mammon aanbiddende projects escapee heeft niks van enki.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
Kesha heeft als je je ogen half dichtknijpt wel iets weg van Enki, ts uiteraard welbekend. Zouden ze haar daarom uitgekozen hebben?
Idd, als ze zo'n enorm geheime organisatie zouden zijn, waarom je bij c-artiesten aan de massa verkondigen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:13 schreef adnapekkid het volgende:
ik bedoelde de broer van dinges, hoe heetie ook alweer?quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Enki is nebuchadnezzar/lucifer, de eerste koning van de mens. Een mammon aanbiddende projects escapee heeft niks van enki.
Alle politiek is samenzweren en ik kan het weten ik zat immers in de politiek, zowel binnenlands als internationaal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee. Uiteraard zijn er wel complotten, neem bijv. het Watergate schandaal in de jaren 70. Maar dat zijn politieke spellen, dat zal er altijd zijn, net als spionage. Maar zoals ik al zei, daar stopt het.
Deel van de occulte/esoterische regels die ze blijkbaar moeten volgen is dat ze de massa (op welke obscure manier dan ook) moeten waarschuwen voor grote gebeurtenissen en hun bestaan kenbaar moet maken om hun Uilen God/De Intergalactische multi-dimensionale gemeenschap tevreden te houden (het heeft weer te maken met vrije wil) [/noshit]quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:13 schreef adnapekkid het volgende:
lijkt me wat vergezocht, het doel van geheime symbolen is om de eigen kring te bedienen en juist de rest het niet te laten merken...quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Deel van de occulte/esoterische regels die ze blijkbaar moeten volgen is dat ze de massa (op welke obscure manier dan ook) moeten waarschuwen voor grote gebeurtenissen en hun bestaan kenbaar moet maken om hun Uilen God/De Intergalactische multi-dimensionale gemeenschap tevreden te houden (het heeft weer te maken met vrije wil) [/noshit]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:43 schreef Copycat het volgende:
Sex sells ... Mysterious illuminati symbols sell too.
En TS trapt erin.
Wat zijn dit nou weer voor ongefundeerde aluhoedjes-verhalen? Alsof het bij artiesten niet om hun muziek zou gaan maar om symbolen bij de verkoop?quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:01 schreef Maharajah het volgende:
Niet doorhebben dat pop en rap artiesten gebruik maken van de illuminati hype en dus expres allemaal symbolisme in hun video's gooien voor extra 'controverse'.![]()
Faalhazen.
Als ik zie hoeveel mensen echt denken dat Lil Wayne en Kesha bv duivels zijn en echt als doel hebben de mensheid te veranderen in slaven verlies ik m'n laatste beetje hoop in de mensheid
En ja Illuminati bestaat en bestond echt. Nu schijnt het toch echt een ander organisatie te zijn dan vroeger, maar doe maar eens wat echt onderzoek en ga niet naar die bullshit sites die denken dat Kesha dus bestuurd word dor hagedis mannen uit de ruimte die een nieuwe wereld orde willen maken.
Joh, maar toch, de theorie is er.quote:
Blijkbaar niet, als je zo de liedjes, films, series en publieke figuren bekijkt met hun illuminatie/vrijmetselaar symbolen. Als je het geheim wil houden dan tatoeer je het tussen je bilnaad of ergens anders waar het niet gezien wordt en doe je geen rare handgebaren terwijl je ergens op een podium staat (in het geval van presidenten/politici dan, zangers, acteurs etc doen gewoon alles om aandacht te krijgen dus lekker boeiend wat zij uitvreten)quote:het doel van geheime symbolen is om de eigen kring te bedienen en juist de rest het niet te laten merken...
Waar is je bron dan dat het marketingsymbolen zijn? Als dat zou is, dan zou daar toch wel ergens over verteld worden?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:29 schreef Copycat het volgende:
Het zijn juist geen complotbeweringen ... Of je moet marketing ook als complot willen zien. Dat kan natuurlijk.
Is dat voor presidenten en politici dan ook marketing? 'Laten we lekker controversieel doen dat is goed voor de aandacht.'quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:28 schreef jogy het volgende:
en doe je geen rare handgebaren terwijl je ergens op een podium staat (in het geval van presidenten/politici dan)
quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:44 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg nergens dat het marketingsymbolen zijn, maar dat met deze controversiële symboliek handig wordt ingespeeld op de zucht naar mysterie en 'there is more than meets the eye'.
Oh jee, we hebben weer een zelfbenoemd expert die 'wel normaal kan nadenken'...quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:46 schreef Copycat het volgende:
Mijn common sense. En mijn jarenlange ervaring met marketingwerking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |