abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129836267
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:14 schreef Weltschmerz het volgende:

Maar eigenlijk vond ze de missionarishouding in de meest 'preutse' variant, zonder hoogopgetrokken benen of zo, het lekkerst. Kwestie van de hoeken die je maakt tov de g-spot en het voelen van je gewicht en kracht zonder verpletterd te worden leek me.
Werkt bij mij net zo. Het gaat me ook niet alleen maar om de "invalshoek" maar ook om de intimiteit. Begrijp me niet verkeerd, ik kan ook genieten van doggystyle (of een versie daarvan op je zij oid), maar ik wil tussendoor het liefst gewoon natte kusjes kunnen geven en elkaar af en toe aankijken van heel dichtbij.. En sowieso is het sterke, mannelijke lichaam bovenop me al bijna het halve werk.
pi_129837395
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:11 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Werkt bij mij net zo. Het gaat me ook niet alleen maar om de "invalshoek" maar ook om de intimiteit. Begrijp me niet verkeerd, ik kan ook genieten van doggystyle (of een versie daarvan op je zij oid), maar ik wil tussendoor het liefst gewoon natte kusjes kunnen geven en elkaar af en toe aankijken van heel dichtbij.. En sowieso is het sterke, mannelijke lichaam bovenop me al bijna het halve werk.
Dus dat heeft niet eens zo met het standje te maken, maar meer met de persoon bij je dan. Wat ik eigenlijk dan wel weer een heel goed antwoord vind.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_129839240
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 23:48 schreef quirigua het volgende:
Hier dan, Sonic !
Doggy style, ik half slapend en soezend. We slapen naakt nu het zo warm is, geen textiele belemmeringen. Meestal zie ik wel aankomen, als we gaan slapen, wat zoenen en zo, of het later in de nacht doggy style neuken wordt, ik wacht er nooit op, lig nog te soezen of te slapen als ik merk dat vriendje met me bezig is. Weinig voorspel nodig, soms zit hij er al in vóór ik echt wakker ben, ben iig met doggy altijd nat genoeg, gaat vanzelf, ook zonder voorspel.
Als vriendje het goed doet, niet helemaal de diepte in, wrijft ie met zijn eikel over mijn g-spot, iig kom ik daardoor heel intensief klaar, vaginaal orgasme, hoef er niks voor te doen. Wat niet wil zeggen dat ik soms het initiatief neem, maar dan niet doggy.
Mijn vriend haalt ook wel eens zulke streken uit als ik (half) slaap, vindt ie blijkbaar heel erg leuk. En tegen de tijd dat ik goed wakker word ben ik inderdaad toch al opgewonden als een konijn :9
pi_129839331
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:49 schreef iXVI het volgende:

[..]

Dus dat heeft niet eens zo met het standje te maken, maar meer met de persoon bij je dan. Wat ik eigenlijk dan wel weer een heel goed antwoord vind.
Inderdaad. Ik zou sowieso nooit seks hebben met iemand waar ik geen gevoelens voor heb. Het verliefde gevoel wat je bij elkaar opwekt maakt het zo lekker..
pi_129839690
Doggy en daarna ik op mijn rug, hij overeind zittend en benen in zijn nek.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:34:37 #56
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_129840346
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:13 schreef erodome het volgende:
Doggy en daarna ik op mijn rug, hij overeind zittend en benen in zijn nek.
bij dat laatste standje is het toch zo dat je als man zijnde lekker diep kunt gaan ??
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:36:54 #57
408723 F1978
pi_129840414
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:02 schreef pasopikbijt het volgende:
Inderdaad. Ik zou sowieso nooit seks hebben met iemand waar ik geen gevoelens voor heb. Het verliefde gevoel wat je bij elkaar opwekt maakt het zo lekker..
DIT !!
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:39:27 #58
408723 F1978
pi_129840502
Ik zou het ook zeker niet kunnen, zonder verliefd te zijn op iemand zomaar ermee de slaapkamer in, veels te koeltjes voor mij....
pi_129840672
Volgens mijn vrouw, doggy style
pi_129840811
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:34 schreef F1978 het volgende:

[..]

bij dat laatste standje is het toch zo dat je als man zijnde lekker diep kunt gaan ??
:Y
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:51:02 #61
408723 F1978
pi_129840886
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:48 schreef erodome het volgende:

[..]

:Y
Dat is ook mijn lievelings-standje ja, lekker intiem en je kan lekker stevig doorpompen. :9~ :9~ :D :D
pi_129840932
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 08:30 schreef Vansschoen het volgende:
Doggy O+

Ook het ''schildpad'' (hihi :@ ) standje van Sekhmet staat hoog aan mijn lijstje.
de schildpad? :@
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_129841028
quote:
11s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:52 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

de schildpad? :@
Moet je even terugbladeren ;)

quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:34 schreef F1978 het volgende:

[..]

Bij ons gaat het dan altijd heel makkelijk iets té diep en dat doet nogal pijn.. En toen we in het begin nog niet zo goed op elkaar ingespeeld waren in bed floepte hij er ook nog wel eens per ongeluk uit. Maar tegenwoordig vind ik dat ook wel een fijn standje, om mee af te wisselen dan :)
  donderdag 8 augustus 2013 @ 19:59:53 #64
408723 F1978
pi_129841182
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:54 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis: een soort doggy waarbij je ligt.

[..]

Bij ons gaat het dan altijd heel makkelijk iets té diep en dat doet nogal pijn.. En toen we in het begin nog niet zo goed op elkaar ingespeeld waren in bed floepte hij er ook nog wel eens per ongeluk uit. Maar tegenwoordig vind ik dat ook wel een fijn standje, om mee af te wisselen dan :)
Hangt misschien ook af van de lengte van het geval en de dikte ook , maar ik heb ook bovengemiddeld dus ligt misschien aan iets anders ofzo dan
pi_129841290
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:54 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Moet je even terugbladeren ;)

[..]

Daar lees ik alleen maar over afgebroken peners :') ;(
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_129841479
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:59 schreef F1978 het volgende:

[..]

Hangt misschien ook af van de lengte van het geval en de dikte ook , maar ik heb ook bovengemiddeld dus ligt misschien aan iets anders ofzo dan
Kwam vooral omdat we nog niet zo goed doorhadden hoe het moest denk ik :P De vrouw moet goed haar bekken omhoog houden, een kussentje onder je kont kan al helpen. En rustig aan beginnen zodat je je een beetje kan concentreren ;)

quote:
11s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Daar lees ik alleen maar over afgebroken peners :') ;(
Soort van doggy op z'n zij (maar dan omgekeerd), met haar benen tegen elkaar. Weinig ruimte dus, wat zorgt voor meer wrijving.
pi_129842879
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 18:59 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Mijn vriend haalt ook wel eens zulke streken uit als ik (half) slaap, vindt ie blijkbaar heel erg leuk. En tegen de tijd dat ik goed wakker word ben ik inderdaad toch al opgewonden als een konijn :9
Ach : mannetjes _O- zo zijn ze
pi_129845298
On top, doggie en "schildpadjes" (nooit geweten dat dat zo noemde)
soms missionaris met mijn benen over zijn schouders. Maar dat vind k met dit warme weer meestal niet te doen.
On top toch wel verreweg favoriet :3
  donderdag 8 augustus 2013 @ 22:23:45 #69
408723 F1978
pi_129847113
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:50 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
soms missionaris met mijn benen over zijn schouders. Maar dat vind k met dit warme weer meestal niet te doen.
Kijk zo hoort het nou, daar hou ik nou van een vrouw die van variatie houdt.....niet saai in elk geval...
pi_129847292
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:50 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
On top vind ik ook erg lekker, maar heb daarmee hetzelfde probleem als met staand neuken. Het is zo lastig vol te houden, als ik eenmaal klaarkom begeven mijn benen het.
Zeker bij on top duurt dat niet zo lang, bij staand wat langer.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 22:32:48 #71
408723 F1978
pi_129847505
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:27 schreef erodome het volgende:

[..]

On top vind ik ook erg lekker, maar heb daarmee hetzelfde probleem als met staand neuken. Het is zo lastig vol te houden, als ik eenmaal klaarkom begeven mijn benen het.
ja op zich niet vreemd wat je hebt tenslotte toch de spieren niet ontspannen dan, maar aan de andere kant heb je ook weer afwisseling nodig, dus het blijft uitproberen....en vooral altijd creatief blijven en nieuwe standjes verzinnen om te doen.
pi_129851175
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja dat probleem heb ik ook wel, maar zodra mijn vriend merkt dat ik klaarkom krijgt hij direct zo'n geilheidsboost dat hij me meteen strak tegen zich aan trekt dus dan hoeft t toch niet zo meer ;)
pi_129857477
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:11 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat er iets in zit van overweldigd worden, machteloos zijn, als je op armen leunt worden die spieren aan de achterkant ook keihard, daar zitten vrouwen ook altijd graag aan. Maar hoe is dat dan als je op je buik ligt en de man er bovenop? Je mist het aankijken natuurlijk als je de spiegel niet goed hebt opgesteld, maar hoe is dat met het voelen van kracht en gewicht?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_129857949
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 18:59 schreef pasopikbijt het volgende:

[Doggy style, ik half slapend en soezend. We slapen naakt nu het zo warm is, geen textiele belemmeringen. Meestal zie ik wel aankomen, als we gaan slapen, wat zoenen en zo, of het later in de nacht doggy style neuken wordt, ik wacht er nooit op, lig nog te soezen of te slapen als ik merk dat vriendje met me bezig is]

edit: doggy style moet zijn lepeltje - zo tegen elkaar liggen soezen, dan sloom wakker worden en merken dat vriendje er al half in zit :Y
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:22:01 #75
408723 F1978
pi_129858320
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:08 schreef quirigua het volgende:

[..]

edit: doggy style moet zijn lepeltje - zo tegen elkaar liggen soezen, dan sloom wakker worden en merken dat vriendje er al half in zit :Y
tja....dat zijn nog eens de leuke momenten in de slaapkamer....echt zo van: VERASSING!! :W
pi_129884187
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat er iets in zit van overweldigd worden, machteloos zijn, als je op armen leunt worden die spieren aan de achterkant ook keihard, daar zitten vrouwen ook altijd graag aan. Maar hoe is dat dan als je op je buik ligt en de man er bovenop? Je mist het aankijken natuurlijk als je de spiegel niet goed hebt opgesteld, maar hoe is dat met het voelen van kracht en gewicht?
Overweldigd wel, machteloos niet perse. Onderop betekend natuurlijk niet meteen dat je niks kan doen :D Ik heb iets met het mannelijk bovenlichaam en dan vooral de schouders. Het zal wel met kracht te maken hebben wat ik aantrekkelijk vind, maar heel onderdanig word ik er niet perse van..

Als ik op mijn buik lig met vriend bovenop is hij soms iets minder voorzichtig met zijn gewicht (wat ik opzich kan begrijpen want een rug ziet er toch redelijk stevig uit). Kan soms een beetje verstikkend zijn maar dan zorg ik wel dat we in een andere positie terechtkomen. Het aankijken gaat zo inderdaad niet echt makkelijk, maar ik word wel hoteldebotel als ik dan kusjes krijg in mijn nek en bij mijn oor. Mja ik kan dan geen strak aangespannen armen en rug vastpakken :'( Elkaar aankijken via een spiegel lijkt me dan weer helemaal niks eigenlijk. Ik vind het juist zo sexy dichtbij.

[ Bericht 2% gewijzigd door pasopikbijt op 10-08-2013 00:02:36 ]
pi_129884360
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:08 schreef quirigua het volgende:

[..]

Als wij het lepeltje lepeltje doen hou ik dat eigenlijk niet zo lang vol omdat de wrijving op een gegeven moment irritant wordt aan mn bovenbenen :') Uiteindelijk eindigen we dan zo dat hij op zijn zij ligt en ik op mijn rug bij hem "op schoot". Dat is nog een stukje relaxter moet ik zeggen.
pi_129894633
Ik merk juist dat, als hij midden in de nacht actief wordt (ik lig soezend/slapend tegen vriendje aan), het erg snel nat wordt tussen mijn dijen/schaamlippen, alleen al van eventjes strelen, vooral als hij daarbij mijn tepels "vingert. Niet eindeloos aan mijn klit of kut vingeren, dat is zelfs vervelend, het leidt af. Mijn tepels worden al stijf als hij ze aanraakt, daarvan word ik in de kortste keren zo nat dat hij zijn penis zonder gedoe naar binnen krijgt (lepeltje), zijn eikel en voorhuid zijn dan zelfs nog droog, zijn pik gaat er in zonder dat het stroef is. Ik word vaak pas echt wakker als hij er al diep in zit en stevig neukt. Vriendje weet dat ondertussen, en maakt er geregeld "misbruik" van om mij snel in de stemming te krijgen voor sex. Zalig gevoel, zo eindeloos slapen, beter dan eindeloos voorspel, soort overweldigd worden zonder dat het pijn doet, in één ruk door naar orgasmes, en, als hij ook klaar is gekomen, zalig wegdromen/slapen tegen zijn lijf aan. Het helpt wel dat het nu zo warm is en we altijd naakt slapen, geen textiele belemmeringen en zo. Wel vaak de lakens wassen !
pi_129895104
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:44 schreef quirigua het volgende:
Ik merk juist dat, als hij midden in de nacht actief wordt (ik lig soezend/slapend tegen vriendje aan), het erg snel nat wordt tussen mijn dijen/schaamlippen, alleen al van eventjes strelen, vooral als hij daarbij mijn tepels "vingert. Niet eindeloos aan mijn klit of kut vingeren, dat is zelfs vervelend, het leidt af. Mijn tepels worden al stijf als hij ze aanraakt, daarvan word ik in de kortste keren zo nat dat hij zijn penis zonder gedoe naar binnen krijgt (lepeltje), zijn eikel en voorhuid zijn dan zelfs nog droog, zijn pik gaat er in zonder dat het stroef is. Ik word vaak pas echt wakker als hij er al diep in zit en stevig neukt. Vriendje weet dat ondertussen, en maakt er geregeld "misbruik" van om mij snel in de stemming te krijgen voor sex. Zalig gevoel, zo eindeloos slapen, beter dan eindeloos voorspel, soort overweldigd worden zonder dat het pijn doet, in één ruk door naar orgasmes, en, als hij ook klaar is gekomen, zalig wegdromen/slapen tegen zijn lijf aan. Het helpt wel dat het nu zo warm is en we altijd naakt slapen, geen textiele belemmeringen en zo. Wel vaak de lakens wassen !
.... Ik weet niet wat ik moet zeggen _O-
pi_129895338
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:56 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Overweldigd wel, machteloos niet perse. Onderop betekend natuurlijk niet meteen dat je niks kan doen :D Ik heb iets met het mannelijk bovenlichaam en dan vooral de schouders. Het zal wel met kracht te maken hebben wat ik aantrekkelijk vind, maar heel onderdanig word ik er niet perse van..
Dat bedoel ik ook niet, onderdanigheid is meer een geestelijke toestand. Je kunt prima dominant zijn terwijl je fysiek 'hulpeloos' bent. Als fysieke kracht bepalend is voor wat er gebeurt dan hebben het niet over leuke seks. Alleen vinden veel vrouwen het volgens mij lekker om te voelen dat ze fysiek machteloos zijn, of ze binnen dat kader nou dominant of onderdanig zijn, dat is hun keuze.

quote:
Als ik op mijn buik lig met vriend bovenop is hij soms iets minder voorzichtig met zijn gewicht (wat ik opzich kan begrijpen want een rug ziet er toch redelijk stevig uit). Kan soms een beetje verstikkend zijn maar dan zorg ik wel dat we in een andere positie terechtkomen. Het aankijken gaat zo inderdaad niet echt makkelijk, maar ik word wel hoteldebotel als ik dan kusjes krijg in mijn nek en bij mijn oor. Mja ik kan dan geen strak aangespannen armen en rug vastpakken :'( Elkaar aankijken via een spiegel lijkt me dan weer helemaal niks eigenlijk. Ik vind het juist zo sexy dichtbij.
Cheek to cheek vind ik ook wel leuk altijd. Ik hou zelf sowieso wel van allerlei visuele prikkels, maar elkaar aankijken op een afstandje vind ik vaak intiemer en spannender. Voor de spiegel, maar bijvoorbeeld ook als je tegenover elkaar zitten neukt allebei leunend op je armen, dan moet je ook helemaal samen het ritme maken waarbij het oogcontact helpt. Dat vind ik het meest intieme standje, vooral daardoor.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_129897231
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 12:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook niet, onderdanigheid is meer een geestelijke toestand. Je kunt prima dominant zijn terwijl je fysiek 'hulpeloos' bent. Als fysieke kracht bepalend is voor wat er gebeurt dan hebben het niet over leuke seks. Alleen vinden veel vrouwen het volgens mij lekker om te voelen dat ze fysiek machteloos zijn, of ze binnen dat kader nou dominant of onderdanig zijn, dat is hun keuze.
Ja ik moet zeggen dat ik het hoe dan ook heel erg sexy vind als de man sowieso al sterker is dan ik. Ik ben zelf wel stevig gebouwd en hij moet me wel aankunnen vind ik :)

quote:
Cheek to cheek vind ik ook wel leuk altijd. Ik hou zelf sowieso wel van allerlei visuele prikkels, maar elkaar aankijken op een afstandje vind ik vaak intiemer en spannender. Voor de spiegel, maar bijvoorbeeld ook als je tegenover elkaar zitten neukt allebei leunend op je armen, dan moet je ook helemaal samen het ritme maken waarbij het oogcontact helpt. Dat vind ik het meest intieme standje, vooral daardoor.
Dat is ook een fijn standje ja, maar uiteindelijk gooi ik toch mn hoofd naar achter. Ik kan m'n ogen ook niet heel lang openhouden, al helemaal niet als het licht aan is. Zal wel komen omdat door de opwinding m'n pupillen groter worden, dan is licht irritant :@
  maandag 12 augustus 2013 @ 21:25:04 #82
394033 Witchybitch
het gaat goed met mijn hont
pi_129994595
Doggy of missionaris of schildpad of soort van scharen.
klassieke autist en zolderbewoner
  maandag 12 augustus 2013 @ 22:02:15 #83
365231 Fera
Fire & Blood
pi_129996540
Doggy en schildpad zijn beiden fijn, maar ik ben nog nooit klaargekomen door het neuken. Maar dat is niet erg, want ik word altijd verwend van tevoren. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_129997365
quote:
klinkt als een super verhaal maar wat ik niet snap , dat in slaap vallen er na..... mijn vriendin (exen) moesten altijd pissen na de hand ...;)
pi_129999112
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef galaxy84 het volgende:

[..]

klinkt als een super verhaal maar wat ik niet snap , dat in slaap vallen er na..... mijn vriendin (exen) moesten altijd pissen na de hand ...;)
gewoon niks drinken na het eten, simpel
pi_129999291
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 22:58 schreef quirigua het volgende:

[..]

gewoon niks drinken na het eten, simpel
huh ? je eet om half 6 en midden in de nacht heb je sex ..... saaie avond als je nix meer kunt drinken dan ;)
pi_129999482
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:01 schreef galaxy84 het volgende:

[..]

huh ? je eet om half 6 en midden in de nacht heb je sex ..... saaie avond als je nix meer kunt drinken dan ;)
nop, niet voor 8 uur, en lol 's avonds kan ook zonder C2H5OH ; en samen slapen niet elke dag, dat gaat vervelen ;(

[ Bericht 5% gewijzigd door quirigua op 12-08-2013 23:28:54 ]
pi_130006118
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef galaxy84 het volgende:

[..]

Dat plassen na de seks is ook wel zo verstandig ivm blaasontstekingen :Y

Misschien niet zo romantisch als samen in slaap vallen, maar liever even naar het toilet na de seks dan de pijn en ongemak die het kan opleveren als je dat niet doet. Samen weer in slaap vallen kan ook een paar min later.
pi_130014169
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 03:37 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat plassen na de seks is ook wel zo verstandig ivm blaasontstekingen :Y

Misschien niet zo romantisch als samen in slaap vallen, maar liever even naar het toilet na de seks dan de pijn en ongemak die het kan opleveren als je dat niet doet. Samen weer in slaap vallen kan ook een paar min later.
Mijn vriend stuitert na de seks toch altijd door de kamer, opzoek naar een afveegdoek oid :') (ohja en hij heeft een beetje ADHD) En iedereen mij maar vertellen dat mannen na de seks altijd in slaap vallen.. Maarja dan kan ik net zo goed even gaan plassen. Samen in slaap vallen kan inderdaad even later ook nog wel.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:23:50 #90
394033 Witchybitch
het gaat goed met mijn hont
pi_130024701
quote:
6s.gif Op maandag 12 augustus 2013 22:02 schreef Fera het volgende:
Doggy en schildpad zijn beiden fijn, maar ik ben nog nooit klaargekomen door het neuken. Maar dat is niet erg, want ik word altijd verwend van tevoren. :@
als ik goed heet ben lukt het wel.
klassieke autist en zolderbewoner
pi_130027746
ik heb ook mee gemaakt dat een meid ... meteen na de sex uit bed sprong en wijdbeens boven mijn linoleum ging staan "persen" omdat het spul er weer uit moest damnn he... draar knap je dan ff lekker op af , dan toch liever gewoon naar de wc hoe deromantiserend het ook is ;)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:29:20 #92
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_130029169
quote:
Je kan me altijd een DM sturen he schat
En altijd het laatste woord.
pi_130030083
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:51 schreef galaxy84 het volgende:
ik heb ook mee gemaakt dat een meid ... meteen na de sex uit bed sprong en wijdbeens boven mijn linoleum ging staan "persen" omdat het spul er weer uit moest damnn he... draar knap je dan ff lekker op af , dan toch liever gewoon naar de wc hoe deromantiserend het ook is ;)
Wut.. :')

Ikzelf vind Missionaris en Doggy wel lekker. Vooral als hij diep ingaat. :9
pi_130032303
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:51 schreef galaxy84 het volgende:
meteen na de sex uit bed sprong en wijdbeens boven mijn linoleum ging staan "persen"
Kan ze geen handdoek pakken en daarop gaan zitten (persen)?
Mijn partner doet dat.
pi_130040903
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:47 schreef Arriens het volgende:

[..]

Kan ze geen handdoek pakken en daarop gaan zitten (persen)?
Mijn partner doet dat.
om mij gaat ze boven de wasmand hangen ;) ik was er wel klaar mee ....lettelijk en figuurlijk ;)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:56:39 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_130042440
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:13 schreef bert_van_dirkjan het volgende:

[..]

Bedoel je niet baarmoeder? :')
Nee
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:02:03 #97
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_130042676
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:22 schreef F1978 het volgende:

[..]

tja....dat zijn nog eens de leuke momenten in de slaapkamer....echt zo van: VERASSING!! :W
Verassing lijkt me minder.. Doe dan maar verrassing :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_130042980
Ik vind het heerlijk om te beginnen met strelen in lepeltje-lepeltje positie en dan door te gaan in standje 69 waarbij ik bovenop zit. Daarna op mijn rug liggend terwijl hij van onder naar boven mij strelend en likend zich op mij manoeuvreert en me neemt in de missionarishouding. Na enige tijd legt hij mijn benen tegen zijn bovenlijf aan en daarna is het heel fijn om dan doggy te doen. Maar ook al vind ik het enorm geil om het gevoel te hebben dat ik genomen wordt, vaak eindig ik na het doggy standje toch bovenop hem, omdat ik dan gemakkelijker klaarkom.

[ Bericht 1% gewijzigd door lippenstift op 14-08-2013 00:19:35 (typo's) ]
pi_130051324
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:09 schreef lippenstift het volgende:
Ik vind het heerlijk om te beginnen met strelen in lepeltje-lepeltje positie en dan door te gaan in standje 69 waarbij ik bovenop zit. Daarna op mijn rug liggend terwijl hij van onder naar boven mij strelend en likend zich op mij manoeuvreert en me neemt in de missionarishouding. Na enige tijd legt hij mijn benen tegen zijn bovenlijf aan en daarna is het heel fijn om dan doggy te doen. Maar ook al vind ik het enorm geil om het gevoel te hebben dat ik genomen wordt, vaak eindig ik na het doggy standje toch bovenop hem, omdat ik dan gemakkelijker klaarkom.
Klinkt als een goede vrijpartij ^O^
  woensdag 14 augustus 2013 @ 12:24:17 #100
365231 Fera
Fire & Blood
pi_130052834
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:23 schreef Witchybitch het volgende:

[..]

als ik goed heet ben lukt het wel.
Mij dus niet. Hoewel het wel lukt met een vibrator. :@ Maar dan moet 'ie wel op een flinke trilstand staan.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')