Bedoel je niet baarmoeder?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:08 schreef spierbal het volgende:
In raak meestal de buikmoederhals tijdens doggy
Natuurlijk verschilt dat per persoon. Bepaalde standjes zorgen wel voor makkelijker dieper gaan etc dus standjes kunnen verschil maken, maar wat ze lekker vinden hangt af van de vrouw natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:59 schreef Elan het volgende:
Verschilt dat ook per persoon, of zijn er echt standjes waarbij de illustere g-spot meer stimulans krijgt dan bij andere standjes?
Het is dat ik je mijn lul niet kan lenen, maar dat zou ze het lekkerste vinden. Vraag maar aan mijn vrouw.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:59 schreef Elan het volgende:
Verschilt dat ook per persoon, of zijn er echt standjes waarbij de illustere g-spot meer stimulans krijgt dan bij andere standjes?
Die spot zit bij elke vrouw toch op dezelfde plek? Dus dan zou het standje alle verschil maken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:13 schreef Macrador het volgende:
[..]
Natuurlijk verschilt dat per persoon. Bepaalde standjes zorgen wel voor makkelijker dieper gaan etc dus standjes kunnen verschil maken, maar wat ze lekker vinden hangt af van de vrouw natuurlijk.
Ja en de hoek van je lul ook :pquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Die spot zit bij elke vrouw toch op dezelfde plek? Dus dan zou het standje alle verschil maken.
Of zoals Ruud van BB1 zei, de invalshoek.
Meer.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:13 schreef rosepetals het volgende:
Ik kom bovenop altijd het beste klaar eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |