quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:05 schreef Astaat het volgende:
Denk dat ze bij level 100 wel gaan stoppen hoor. Het spel moet een keer ophouden, de engine is daarbij ook al sterk verouderd (circa 2005 ofzo).
Daar heb je gelijk in. Deze week kreeg ik naast de gebruikelijke drop van Lei Shen er ook nog een op de Twins en sta daarmee op 3. Zal dus nog wel minimaal een week of 6 gaan duren voordat ik aan die cloak mag gaan denken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Naja, ik zeg ook niet dat 't niet gebeurt, 't is gewoon een lage droprate
Ik heb er ondertussen 4 in 4 weken ><
Gewoon even google'en op 'gametime 60 dagen', dan krijg je wel een paar hits. Zijn dezelfde sites die ook xboxlive e.d. aanbieden, +- 23,- je kunt via ideal betalen en je hebt dan direct de code. 30 dagen gametime kan alleen via blizzard zelf en CC/paypall.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:15 schreef Xetran het volgende:
weet iemand toevallig nog een plek om goedkoop aan gametime Keys te komen?
Ik gebruik http://www.curse.com/addons/wow/pettrackerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:28 schreef Evertjan het volgende:
weet iemand een goede addon om bij tehouden welke pets je per zone kan vangen?
Vergeet ook niet dat addons en de interface an sich een hoop vertraagt. Als ik bijv. LFR aan t doen ben is op sommige bosses mn framerate ineens 10, terwijl 't echt niet aan mn pc en videokaart ligt (staat zo goed als op ultra, met wat kleine tweaks), en als ik dan op alt+z druk is mn framerate ineens weer 60 zodra ik geen interface zie. Zet ik mn interface aan, is ie weer traag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Engine is met name de laatste 2 jaar enorm vooruit gegaan. Ik kan alleen nog maar op 'lowest' spelen en bij bosses als Elegon en Primordius moet ik blij zijn als ik de 2 fps haal.
![]()
Ik heb een crap videokaart ja, working on it! Maar die was 3 jaar geleden nog goed genoeg voor de één na hoogste setting, nu dus al op lowest niet goed genoeg.
Ligt er een beetje aan wat je wil spelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:17 schreef NoNickOne het volgende:
Ik heb geen ervaring met de game maar wil graag beginnen.. Maakt het nog uit welke Realm ik kies? Zo ja, hebben jullie aanbevelingen?
http://wow.realmpop.com/eu.htmlquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:17 schreef NoNickOne het volgende:
Ik heb geen ervaring met de game maar wil graag beginnen.. Maakt het nog uit welke Realm ik kies? Zo ja, hebben jullie aanbevelingen?
uhm azuremyst horde heeft nog geen 2400 horde 90'squote:Op zondag 11 augustus 2013 00:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je wil spelen.
Er zijn verschillende soorten realms:
Normal = Player versus Environment (PVE). Op deze realms kun je alleen PVP'en in de daarvoor bestemde instances (Battlegrounds en Arenas), en/of als je er zelf voor kiest (en een tegenstander ook) om je PVP 'aan' te zetten. Hier kun je naar mijn mening het beste op je gemak de ingame wereld leren kennen.
RP = Role Playing. Hier moet je van houdenHet is de bedoeling dat je volledig in karakter blijft; alles dat je zegt komt dus niet van jou maar van je character, die dikwijls een hele historie heeft die jij hebt verzonnen. Deze realms zijn ook PVE.
PVP = Player versus Player. Op deze realms kun je bijna overal in de open wereld spelers van de andere faction aanvallen. Ook hier moet je van houden, het kan vervelend zijn als je gewoon je ding wilt doen zonder dat je steeds aangevallen wordt, maar misschien heb je wat vrienden die jou kunnen helpen als je wordt 'geganked' en kun je die persoon samen te grazen nemen, kan lollig zijn.
RPPVP = een combinatie van RP en PVP.
Verder kun je op dit moment nog wel kiezen voor een heel drukke (veel mensen om dingen mee te doen) of heel lege server (lekker rustig als je spullen wil verzamelen, het is er altijd), of iets ertussenin, maar komende patch gaan ze servers mergen dus dan is, denk ik, alles redelijk druk.
Wat je vaak wel ziet op erg drukke servers is dat men een beetje elitist is en niet staat te springen om 'Noobs'. Op dunbevolkte servers is het vaak wat vriendelijker toeven. Maar dat is mijn ervaring, misschien gaat dat bij jou niet op ofzo.
Ik zit zelf op Azuremyst, Horde kant. Het is een 'medium' bevolkte server en Alliance is hier veel groter maar het is een PvE server (en ik speel zelf amper PvP) dus dat vind ik niet zo erg. Het is aan de Horde kant dus heerlijk rustig, en ik heb het er prima naar mn zin![]()
Er zijn nog geen officiële statements van Blizzard qua datum, maar ik gok (hoop) begin september.quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:56 schreef Xetran het volgende:
Nog een vraag van een leek: Wanneer komt die nieuwe patch?
De realm waar ik momenteel op zit is dood, en geld om 7 chars te xferen heb ik niet.
ze zijn nog bezig met heroic testen en dat nieuwe gebeuren, ik ga het een graf patch vinden want ik ben een tank dus dat word leuk met de vengeance nerf. niet te vergeten dat het weer een grindfest gaat worden met de timeless coinsquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:51 schreef Xernov het volgende:
[..]
Er zijn nog geen officiële statements van Blizzard qua datum, maar ik gok (hoop) begin september.
Kies een high of full realm is mijn advies (óók als je voor een PVP realm gaat). Medium of low populated realms zijn op sterven na dood en je zal met bepaalde zaken meer moeite hebben, denk aan de koop of verkoop van bepaalde items (minder vraag en aanbod) en minder groepen voor bepaalde achievements (oude raids, dungeons etc). Plus het is gewoon een stuk gezelliger als er een beetje leven in de brouwerij isquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:17 schreef NoNickOne het volgende:
Klopt, dat zou ik ook doen. Een van de realms die Maureentje hierboven zegt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:40 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Kies een high of full realm is mijn advies (óók als je voor een PVP realm gaat). Medium of low populated realms zijn op sterven na dood en je zal met bepaalde zaken meer moeite hebben, denk aan de koop of verkoop van bepaalde items (minder vraag en aanbod) en minder groepen voor bepaalde achievements (oude raids, dungeons etc). Plus het is gewoon een stuk gezelliger als er een beetje leven in de brouwerij is
Dan heb je een pauper pc.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Engine is met name de laatste 2 jaar enorm vooruit gegaan. Ik kan alleen nog maar op 'lowest' spelen en bij bosses als Elegon en Primordius moet ik blij zijn als ik de 2 fps haal.
![]()
Ik heb een crap videokaart ja, working on it! Maar die was 3 jaar geleden nog goed genoeg voor de één na hoogste setting, nu dus al op lowest niet goed genoeg.
WoW is allang niet meer wat het vroeger was.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef 2Happy4U het volgende:
Een cash shop in een spel waar je al maandelijks voor moet betalen
PC's die niet eens WoW op ultra aankunnen _____________________________________quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan heb je een pauper pc.
Graphics zijn echt zwaar outdated van WoW.
Enige is dat je door de XP nerfs nog altijd maar een deel van de quests hoeft te doen in een zone voor je overpowered bent...quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:36 schreef GlenSpey het volgende:
Ben nu bezig met het levelen van een mage. Eerste character in een zeer lange tijd die ik zonder heirlooms level (iets wat ik sinds de introductie van die dingen niet meer heb gedaan). Ik moet zeggen dat het levelen opeens weer een heerlijke uitdaging biedt. Quests kunnen daadwerkelijk nog moeilijk zijn ook en ik kom in gebieden waar ik in geen jaren niet meer geweest ben omdat ik normaal hele stukken over kan slaan door alle extra xp. Moet in sommige stukken ook echt op mn hoede zijn omdat ik anders gewoon doodga door teveel mobs enzo
Om het klassieke gevoel nog iets meer vast te houden doe ik ook geen dungeons tijdens het levelen en gebruik ik dus ook geen dungeon rewards.
Aanradertje voor iedereen die nog een toon wil levelen en es ff geen zin heeft in alweer een te makkelijke faceroll. Het is ook supertof dat je daadwerkelijk weer wat hebt aan al die gear van quest rewards...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |