Haha dat is wel erg zuur. Welke server?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:07 schreef Tim_G het volgende:
Fijn, log je na meer dan een jaar weer aan. Is je hele server dood.... zelfs de AH is bijna leeg.
Dus wat nu?! Ergens compleet opnieuw beginnen is ook zo weer wat maar om nu 8 characters a 20 euro te transferen is ook geen optie. Vind sowieso die 20 euro wel erg veel geld voor zo'n transfer.
Iemand enig idee of Blizz daar nog wat mee gaat doen de komende tijd? Zou niet verkeerd zijn om wat servers te mergen.
Zenedar, knap waardeloos eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha dat is wel erg zuur. Welke server?
Gister toevallig weer eens ingelogd, was bij mijn broer en er was nog een computer vrij. Even 10 day trial aangezet (volgens mij 3e x dit jaar) en dan kan je tot lvl 85 levelen. Het blijft wel echt een verslavend spelletje.
silvermoon voor ally ,kazzak (of stormscale) horde. Kijk anders eens op http://wow.realmpop.com/eu.htmlquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:14 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Zenedar, knap waardeloos eigenlijk.
Geen zin om helemaal opnieuw te beginnen....maar zit weinig anders op ben ik bang! Iemand nog een leuke server tip, wel graag zonder queues![]()
Dat is wel balen ja, maar als je nog even geduld hebt komt er Virtual Realms. Eigenlijk een soort server merge. De details moeten nog duidelijk gemaakt worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:07 schreef Tim_G het volgende:
Iemand enig idee of Blizz daar nog wat mee gaat doen de komende tijd? Zou niet verkeerd zijn om wat servers te mergen.
Speel hier zelf ook op.quote:Op zondag 28 juli 2013 10:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ragnaros voor een leuke balance, wel pvp..
Was sowieso niet van plan 20 euro te betalen. Neem aan dat het per character is of mag je alles van de ene server na de ander verplaatsen voor 20 euro? Dan zou het nog wel te doen zijn. Maar ga geen 8 x 20 euro betalenquote:Op zondag 28 juli 2013 19:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat is wel balen ja, maar als je nog even geduld hebt komt er Virtual Realms. Eigenlijk een soort server merge. De details moeten nog duidelijk gemaakt worden.
Maar voordat je een smak geld uit gaat geven, zou ik even wachten op wat ze precies gaan doen hiermee.
Per character... helaasquote:Op maandag 29 juli 2013 09:18 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Was sowieso niet van plan 20 euro te betalen. Neem aan dat het per character is of mag je alles van de ene server na de ander verplaatsen voor 20 euro? Dan zou het nog wel te doen zijn. Maar ga geen 8 x 20 euro betalen
Eigenlijk schandalig, is het nu een speelbare server en je wilt weg vanwege vrienden ergens anders dan is het je eigen keus. Nu zit je gewoon op een dode server met je 8 lvl85 characters. Profs gemaxxed en helemaal zelf voorzienend. Maarja... 1 voordeel, het is lekker rustig met lvl-enquote:
Dat is juist het saaie,zit je alleen op de wereld.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:37 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Eigenlijk schandalig, is het nu een speelbare server en je wilt weg vanwege vrienden ergens anders dan is het je eigen keus. Nu zit je gewoon op een dode server met je 8 lvl85 characters. Profs gemaxxed en helemaal zelf voorzienend. Maarja... 1 voordeel, het is lekker rustig met lvl-en
Je komt toch andere spelers tegen door CRZ (alleen niet in pandaria) ,alleen je hoofdsteden zijn wat leeg maar dat verandert met 5.4 ook wel door virtual realmsquote:Op maandag 29 juli 2013 10:37 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Eigenlijk schandalig, is het nu een speelbare server en je wilt weg vanwege vrienden ergens anders dan is het je eigen keus. Nu zit je gewoon op een dode server met je 8 lvl85 characters. Profs gemaxxed en helemaal zelf voorzienend. Maarja... 1 voordeel, het is lekker rustig met lvl-en
Ik zou als ik jou was gewoon opnieuw beginnen op een andere server. Ik heb de oude toons ook achter me gelaten om op een high pop server te rerollen... zo lang duurt het levelen niet dus die euro's kan je prima uitsparenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:07 schreef Tim_G het volgende:
Fijn, log je na meer dan een jaar weer aan. Is je hele server dood.... zelfs de AH is bijna leeg.
Dus wat nu?! Ergens compleet opnieuw beginnen is ook zo weer wat maar om nu 8 characters a 20 euro te transferen is ook geen optie. Vind sowieso die 20 euro wel erg veel geld voor zo'n transfer.
Jep onlangs weer begonnen met levelenquote:Op zondag 28 juli 2013 23:06 schreef zerokil het volgende:
[..]
Speel hier zelf ook op.
Nog meer mensen die hier op spelen?
Dat kan, maar dan laat ik nog 7 85'ers achter waarmee ik alle profs gemaxed heb.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik heb gedaan is gewoon m'n main transferen met al het gold, heirlooms, crafting mats enz en dan alts gewoon opnieuw levellen inderdaad.
Yup, volgende patch worden servers virtueel gemerged.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:07 schreef Tim_G het volgende:
Dus even geduld nog, komt goed.quote:New Feature: Virtual Realms
• Virtual Realms are sets of realms that are fused together, and will behave exactly as if they were one cohesive realm. Players on the same Virtual Realm will be able to join guilds, access a single Auction House, join arena teams and raids, as well run dungeons or group up to complete quests.
• Players belonging to the same Virtual Realm will have a (#) symbol next to their name.
Nopequote:Op maandag 29 juli 2013 21:37 schreef zerokil het volgende:
Geen mogelijkheid om looms te traden tussen realms .. ?
Mooi, dan op het gemakje maar even lvl-enquote:Op maandag 29 juli 2013 17:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Yup, volgende patch worden servers virtueel gemerged.
Uit de patchnotes:
[..]
Dus even geduld nog, komt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |