Kan wel zijn maar 10 chars cappen zou voor mij aanvoelen als werk, ik heb 5 90's maar ik ben blij als ik er twee capquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:03 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Zodra je er eentje valor capped hebt, gaat de rest een stuk sneller met valor of the ancients, dan krijg je 50% meer valor per character.
Nee joh, ik had eerst m'n druid naar 90 maar die verveelde vrij snel (al 2 expansions gepeeld) en toen DK naar 90 gedaan dat is nu m'n main.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En die valor cap je allemaal elke week?
Dat gebeurde nog regelmatig, mensen in een raid die zo'n "u heeft nog 30 minuten speeltijd" waarschuwing kregen en dan snel een gamecard moesten toevoegenquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Precies als je midden in een raid zit.
Gratzquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
Vorige week 2 uur gewiped op Ji'Kun heroic, nu oneshotten we hem.
Misschien een aantal mensen een epic cloak erbij? Dat hielp ons bij Heroic Quon en Twins ook enorm.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
Vorige week 2 uur gewiped op Ji'Kun heroic, nu oneshotten we hem.
Nu je het zo zegt valt het ook wel mee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
12 euro per maand is toch niet duur?
Waarschijnlijk is je telefoonabbo al het drievoudige.
Speel dit spel nooit langer dan 1/2 maanden aan een stuk doorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:12 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Als je elke keer per maand betaalt wel ja
klinkt cool maar ik loop dan al gelijk achterquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:26 schreef Junglebeast het volgende:
Hey ben met iets bezig voor de zomermaanden. Ik level een alt (holy paladin, nu lvl 21 ALLIANCE btw ) op een nieuwe server zonder heirlooms. Voeg me toe op Junglebeast#2495 als mee wilt levelen.
Ik loop alleen dungeons trouwens..en heb 2 farm proffs voor wat inkomen
Nice, we beginnen nu net pas aan heroics. Dus ik hoop dat 5.4 nog even op zich laat wachten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:10 schreef Pritt het volgende:
Mijn mannetje is wel redelijk klaar met 5.3 qua gear, alleen nog wat heroics, laat 5.4 maar komen.
http://eu.battle.net/wow/en/character/twisting-nether/Stuv/simple
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |