Dit. Het wordt ook ieder jaar erger. Misschien roept hij het niet vaker, maar begint het mij steeds meer te vervelen.quote:
twitter:BreukEB twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 15:01:41Ok @maduc supportert nu ineens weer voor Patrick Levevre en het 'oude'wielrennen. Prachtig! Onnavolgbaar! reageer retweet
twitter:maduc twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 23:42:44@BreukEB hee Erik denk niet dat ik tegen het oude wielrennen ben. Iets nieuws kan alleen ontstaan vanuit t vruchtbare deel van t oude reageer retweet
Wat een diarree.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:51 schreef Slobeend het volgende:
twitter:BreukEB twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 15:01:41Ok @maduc supportert nu ineens weer voor Patrick Levevre en het 'oude'wielrennen. Prachtig! Onnavolgbaar! reageer retweet
twitter:maduc twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 23:42:44@BreukEB hee Erik denk niet dat ik tegen het oude wielrennen ben. Iets nieuws kan alleen ontstaan vanuit t vruchtbare deel van t oude reageer retweet
Haha dat was wel hilarisch inderdaad. 't Was meteen wel duidelijk dat Porte niet goed zat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:45 schreef Boezeidekoe het volgende:
Gisteren typisch Herbert: Ik denk niet dat Porte moet lossen. 5 seconden later: Porte moet lossen!
Het is toch werkelijk bij de beesten af, je mag toch op z'n minst verwachten dat een wielercommentator een klein beetje inzicht in de koers heeft?
Ligt niet aan het weer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:10 schreef Nappie-Oleon het volgende:
gaat het nu alweeeeer over schaatsen??
Staat gratis op internet. Iets met wikipedia ofzo;)quote:Op zondag 20 juli 2014 18:27 schreef Ypmaha het volgende:
Waar kan ik het grote kastelenboek wat herbert gebruikt kopen?
quote:Op maandag 21 juli 2014 10:12 schreef Vriezzer het volgende:
Frankijk - maandag 21 juli 2014 - 06:45
*Gestommel in de slaapkamer van een nietszeggend hotel*
Herbert: WAAR IS MOLLEMA?!
Maarten: Rustig maar Herbert, het is een rustdag vandaag!
Herbert: Zit Mollema nog bij de groep?
Maarten: Ja, ik zie hem harken aan het ontbijt dat Lau voor hem gemaakt heeft. Met zijn typische stijl.
Herbert: Goh! Hahah! Wat een legendarisch duo die Bau en Lau!
quote:Op maandag 21 juli 2014 10:12 schreef Vriezzer het volgende:
Frankijk - maandag 21 juli 2014 - 06:45
*Gestommel in de slaapkamer van een nietszeggend hotel*
Herbert: WAAR IS MOLLEMA?!
Maarten: Rustig maar Herbert, het is een rustdag vandaag!
Herbert: Zit Mollema nog bij de groep?
Maarten: Ja, ik zie hem harken aan het ontbijt dat Lau voor hem gemaakt heeft. Met zijn typische stijl.
Herbert: Goh! Hahah! Wat een legendarisch duo die Bau en Lau!
Na al die jaren kunnen ze, de Nederlanders en buitenlandse toppers uitgezonderd, nog steeds geen renner herkennen.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:39 schreef Falco het volgende:
Na al die jaren zijn het idd nu echt bazen geworden.
Om maar over dat Cavendish, Cavendish van afgelopen zondag te zwijgen. Ik dacht echt dat ze bijna een climax bereikten bij de finish.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |