quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:35 schreef spijkerbroek het volgende:
"Waarom doet die Amerikaan een aflossing van 3 uur? Omdat ie lekker bij het wiel in de motor zit."
"Ja, zijn fiets is gemaakt van carbon, dat is een soort van gesteven papier macher."quote:
gecensureerd door de NOSquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:43 schreef silverhill het volgende:
Er was toch een wikiquote pagina van Ducrot met zo'n beetje z'n hele oeuvre?
Alleen kom ik nu niet verder dan dit: http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrot
Ja, heb ik me vorig jaar nog boos om zitten maken. Lag aan Wikiquote, die bronvermelding eisten. Iets uit uitzendingen op tv telde niet dus weg was een enorm goed gevulde Ducrot-wikiquote:
Schandalig. De niet-wetenden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, heb ik me vorig jaar nog boos om zitten maken. Lag aan Wikiquote, die bronvermelding eisten. Iets uit uitzendingen op tv telde niet dus weg was een enorm goed gevulde Ducrot-wiki
Kun je daar geen geschiedenis bekijken?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, heb ik me vorig jaar nog boos om zitten maken. Lag aan Wikiquote, die bronvermelding eisten. Iets uit uitzendingen op tv telde niet dus weg was een enorm goed gevulde Ducrot-wiki
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je daar geen geschiedenis bekijken?
Mart Smeets: "Er zijn ook mensen die wel eens een biertje nemen." Maarten: "Nou, dat heb ik één keer gedaan en toen werd ik vier dagen later wakker." Over drinken tijdens de etappe.quote:Herbert: "En daar gaat die Kuchynski weer!" Maarten: "Inderdaad weer Kuchynski, die hebben we al vaker zien gaan vandaag." Boogerd: "Dit is volgens mij niet Kuchynski". Maarten: "Het is inderdaad niet Kuchynski". Herbert: "Dit lijkt me dan Kreuziger of Nibali." Maarten: "Dat lijkt mij ook." Boogerd: "Het is in elk geval niet Kreuziger, Nibali denk ik inderdaad." Geen van de drie commentatoren herkent Liquigas renner Frederik Willems, wel noemen ze bijna de helft van zijn ploeggenoten op alvorens zijn naam in beeld verschijnt
9e Etappe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |