Is er uberhaupt een hbo'er die die titel voert? Zou sneu zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:24 schreef poepeneesje het volgende:
Voor een hbo'er is het toch BASc en niet BSc?
In zakelijke correspondentie vind ik wel dat je je titels moet voeren (tenzij hboquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:33 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Met titels smijten is sowieso sneu (tenzij je in Duitsland gaat werken, want daar doen ze het allemaal) maar ik ben toch wel blij met mijn ouderwetsche titeltje.
Ik gebruik 'm overigens alleen maar bij het ondertekenen van boze bezwaarschriften en klachten richting energie-, telecom- en internetboeren.
Hangt ervan af vind ik. Als je elkaar al een tijdje kent en je gaat op een collegiale manier met elkaar om... neuh. Ik doe het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:34 schreef ejfaar het volgende:
[..]
In zakelijke correspondentie vind ik wel dat je je titels moet voeren (tenzij hbo).
Ing. mag volgens mij niet gebruikt worden door nieuw afgestudeerde studenten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Is er uberhaupt een hbo'er die die titel voert? Zou sneu zijn
Ik heb onder elke mail een standaardafsluiting staanquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:35 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Hangt ervan af vind ik. Als je elkaar al een tijdje kent en je gaat op een collegiale manier met elkaar om... neuh. Ik doe het in ieder geval niet.
Regelmatig zie ik ing voorbij komen en sommigen heb ik er serieus over horen opscheppen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:36 schreef Legatus het volgende:
[..]
Regelmatig zie ik ing voorbij komen en sommigen heb ik er serieus over horen opscheppen.
Hij staat op mn visitekaartje... Nooit hbo gedaan, maar na mn bachelor moest ik 10 maanden wachten tot ik met een master kon beginnen en heb toen ook gesolliciteerd op leuke functies waar ze academici vroegen. Ben aangenomen en werk er nog steeds. Maar met BSc ben ik niet bij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zou het ook bijzonder treurig vinden als mensen hun BSc. serieus gaan voeren. 'Jeej, ik heb een bijzonder matige opleiding afgerond, kijk mij!'.
Waarom zou ik dat überhaupt willenquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Storm in een glas water als je t mij vraagt. Feitelijk verandert er bar weinig. Het enige wat er dus gebeurt is dat een aantal hbo bachelors dezelfde naam krijgen als wo bachelors. Het is dus niet zo dat hbo-bachelors gelijk worden gesteld aan wo-bachelors. Bovendien gaat het om een bachelor, geen eens een master.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:40 schreef Skv het volgende:
Sommige hbo’ers zullen dezelfde afstudeertitels krijgen als academici. Zo hoeven fysiotherapeuten zich niet langer bachelor of health te noemen, maar krijgen ze de internationaal gebruikelijke titel bachelor of science.
Nee, hbo masters mogen geen drs. uitdelen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Euh, wat? Nee. hbo'ers kunnen straks BSc.-titels halen. Nu bieden sommige hogescholen ook 'masters' aan, dus ik vraag me af of ze dan ook MSc. mogen uitdelen. Als dat het geval is, zou een hbo'er theoretisch gezien drs. mogen gaan voeren.
Ik hoop dat iemand me duidelijkheid kan verschaffen over of hogescholen ook MSc.-titels uit mogen delen.
Op het moment dat de uitkomst hetzelfde is (titel) worden de hbo en wo bachelors dus wel aan elkaar gelijk gesteld. Juist omdat ze niet hetzelfde zijn is het totaal debiel dat ze dit invoeren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Storm in een glas water als je t mij vraagt. Feitelijk verandert er bar weinig. Het enige wat er dus gebeurt is dat een aantal hbo bachelors dezelfde naam krijgen als wo bachelors. Het is dus niet zo dat hbo-bachelors gelijk worden gesteld aan wo-bachelors. Bovendien gaat het om een bachelor, geen eens een master.
Nog niet inderdaad. Maar de kans dat ze daar ook MSc mogen gaan uitdelen in de toekomst wordt wel groter nu natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee, hbo masters mogen geen drs. uitdelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |