Jij bent 12x actiever, geen goed vergelijkquote:
Dat is basisschool logica. Dus ik ben 12x actiever omdat ik 12x meer trades heb gemaakt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Jij bent 12x actiever, geen goed vergelijk
Sssst, laat TS nou in de waan dat hij een daytrader-God is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:21 schreef tfors het volgende:
Het laatste wat ik hierover zeg: SCTY heeft een bid ask spread van ongeveer 10 cent, waarbij er een paar honderd op de bid/ask liggen. Dus die 10 cent winst per aandeel van je zou nu 0 worden, minus kosten voor slippage: ik denk vet in de min die trade.
Je laten mij geen keus, anders dan jullie dag kapot maken. Er word op deze simulator met alles rekening gehouden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:54 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Sssst, laat TS nou in de waan dat hij een daytrader-God is.
Dat mag wel degelijk vergeleken worden. Het gaat om rendement. Als hij meer winst maakt door aktiever te handelen dan moet hij dit vooral doen. Als je een enigszins objectieve vergelijking wilt maken dan is een vergelijking met het rendement van de S&P 500 van vandaag een logische keuze.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:48 schreef Catch22- het volgende:
Jij bent 12x actiever, geen goed vergelijk
er zullen toch weinig mensen de ganse dag voor spek en bonen zo'n tradinggame spelen, mag ik hopen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:59 schreef jaco het volgende:
[..]
Dat mag wel degelijk vergeleken worden. Het gaat om rendement. Als hij meer winst maakt door aktiever te handelen dan moet hij dit vooral doen. Als je een enigszins objectieve vergelijking wilt maken dan is een vergelijking met het rendement van de S&P 500 van vandaag een logische keuze.
Mijn dag maak je niet kapot hoor, zelfingenomen clown.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:58 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Je laten mij geen keus, anders dan jullie dag kapot maken. Er word op deze simulator met alles rekening gehouden.
Commission:
$10.00
Credit Interest Rate:
3.00%
Leverage Debt Interest Rate:
6.00%
etc. het is niets voor niets de beste simulator. Ik ben verrast dat mensen hier op FOK niet bekend zijn met deze simulator. Alhoewel, dat verklaart wel waarom de mensen hier 5% winst per maand al veel vinden, jullie oefenen niet genoeg, verre van dat.
Je trade staat inmiddels al meer dan een half uur in de min, praatjesmaker. Wat ga je doen wachten tot ie bij 42,70 komt of pak je je verlies... Wat doe je nu ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:52 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Dat is basisschool logica. Dus ik ben 12x actiever omdat ik 12x meer trades heb gemaakt?
Die speler zit vast ook de hele tijd achter zijn PC. Het probleem, bij hun is dat ze kennelijk slechte trades kopen.
Wat er dus voor zorgt, dat ze lang moeten wachten om hun domme aankoop winstgevend te maken.
Ik maak winsten iedere 15minuten. Ik creëer ruimte voor mijzelf en ben daarom in staat meerdere winstgevende trades te doen.
Die mensen zijn gewoon slecht, zo simpel als dat.
Alhoewel, die jongen op de 2de plek heeft 2,06% winst in 3 dagen, volgens FOK standaards is dat kennelijk veel
Ik wacht, hij gaat zonder twijfel omlaag, hoe lang het nog gaat duren weet ik niet. Als ik niet afgeleid was door jullie, had ik nu een mooie winst eraan overgehouden. Zoals de twee dagen ervoor, wanneer ik geen afleiding kreeg.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:02 schreef cristianW het volgende:
[..]
Je trade staat inmiddels al meer dan een half uur in de min, praatjesmaker. Wat ga je doen wachten tot ie bij 42,70 komt of pak je je verlies... Wat doe je nu ?
orderboek volume is toch een multiple van 100?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:21 schreef tfors het volgende:
Het laatste wat ik hierover zeg: SCTY heeft een bid ask spread van ongeveer 10 cent, waarbij er een paar honderd op de bid/ask liggen. Dus die 10 cent winst per aandeel van je zou nu 0 worden, minus kosten voor slippage: ik denk vet in de min die trade.
Jongens, iedereen stil! Anders lukt het de TS niet meer!quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:06 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Ik wacht, hij gaat zonder twijfel omlaag, hoe lang het nog gaat duren weet ik niet. Als ik niet afgeleid was door jullie, had ik nu een mooie winst eraan overgehouden. Zoals de twee dagen ervoor, wanneer ik geen afleiding kreeg.
Maakt niet uit, dan begint hij gewoon opnieuw met nieuw spel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:10 schreef Dallas-Green het volgende:
[..]
Jongens, iedereen stil! Anders lukt het de TS niet meer!
Wat valt er anders uit dan? De eerste 20minuten had ik een winst van 1,5% toen ik twee live aankopen liet zien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:12 schreef piepeloi55 het volgende:
Dit topic.![]()
Overigens wel 'toevallig' dat de live aankopen anders lijken uit te vallen. Dat zal dan wel die 6% zijn.
Trades live blijven posten om je gelijk te bewijzen.
Dat deed ik vroeger bij die beurspelletjes, met de grootst mogelijk hefboom een beweging voorspellen en vervolgens een nieuw account maken als dit verkeerd uitviel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:12 schreef Wespensteek het volgende:
Maakt niet uit, dan begint hij gewoon opnieuw met nieuw spel.
niet in dit geval. slippage met 5000 aandelen makkelijk 20 cent lijkt mequote:Op donderdag 11 juli 2013 17:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
orderboek volume is toch een multiple van 100?
scherpquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:25 schreef monkyyy het volgende:
Ranking: http://www.marketwatch.com/game/money-is-power/ranking
Account: http://www.marketwatch.co(...)enan%20Vici&p=607521
Transacties: http://www.marketwatch.co(...)enan%20Vici&p=607521
Interessant om bij te houden de komende twee maanden. Blow us away Rego!
Ik moet je er wel bij vertellen dat ik nog een week of 2 actief ben in deze game, aangezien ik erna op vakantie ben voor een periode van 5 weken en geen tijd zal heb voor aandelen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:25 schreef monkyyy het volgende:
Ranking: http://www.marketwatch.com/game/money-is-power/ranking
Account: http://www.marketwatch.co(...)enan%20Vici&p=607521
Transacties: http://www.marketwatch.co(...)enan%20Vici&p=607521
Interessant om bij te houden de komende twee maanden. Blow us away Rego!
heb je koen al gebelt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:33 schreef IntelligentRego het volgende:
Ik heb mijn naam veranderd naar Intelligent Rego. Veel plezier
Ik kijk er naar uit om dit twee weken te mogen volgen! Ik heb de Doritos en de Coca-Cola al klaar staan. Popcorn haal ik morgen in huis.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:30 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Ik moet je er wel bij vertellen dat ik nog een week of 2 actief ben in deze game, aangezien ik erna op vakantie ben voor een periode van 5 weken en geen tijd zal heb voor aandelen.
Het gaat niet zozeer om de spelers, het gaat erom dat ik winst maak, flinke winst en dat doe ik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:35 schreef cristianW het volgende:
[..]
Zo zeg, maar liefst 7 spelers, dat is een behoorlijke competitie.
Bedankt man, je maakt echt mijn dag.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:38 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de spelers, het gaat erom dat ik winst maak, flinke winst en dat doe ik.
Er word niet opgenomen. Ik neem aan dat hij klaar is met werk voor vandaag? Ik zal het morgen proberen. Was het helemaal vergeten, had vanmiddag een vergadering omrent een app met een designer vandaar.quote:
Ik heb mij al bewezen, mijn allereerste post. 221 spelers, ik stond eerste met flinke voorsprong. Echter die game is verwijderd de dag erop, erg vreemd en al helemaal aangezien het zo een succes was qua spelers. But anywayquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:39 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Bedankt man, je maakt echt mijn dag.
Wellicht moeten de 'spelregels' duidelijker zijn. Ik volg dit namelijk objectief, dus de eerste trade kan ik niet goedrekenen aangezien je post niet live was:quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:14 schreef IntelligentRego het volgende:
Wat valt er anders uit dan? De eerste 20minuten had ik een winst van 1,5% toen ik twee live aankopen liet zien.
Die plaatjes erbij zeggen me niet veel, voor hetzelfde geld is die trade nooit of pas achteraf gemaakt. Voor mij hoeven die plaatjes dan ook niet zo, simpelweg het tijdstip van de trade en koers live posten is genoeg en veel duidelijker imo. Aan de hand van het tijstip van je post is dan te verifiëren of dit min of meer overeenkomt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:49 schreef IntelligentRego het volgende:
Hierbij een live trade van nog geen 5 minuten geleden. Je kunt zelf de grafiek nalezen en de cijfers vinden.
Je hebt nog helemaal niks bewezen, ga handelen met echt geld en dan zullen we nog wel eens zien of je dezelfde rendementen behaald.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:43 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Ik heb mij al bewezen, mijn allereerste post. 221 spelers, ik stond eerste met flinke voorsprong. Echter die game is verwijderd de dag erop, erg vreemd en al helemaal aangezien het zo een succes was qua spelers. But anyway
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:44 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Wellicht moeten de 'spelregels' duidelijker zijn. Ik volg dit namelijk objectief, dus de eerste trade kan ik niet goedrekenen aangezien je post niet live was:
[..]
Die plaatjes erbij zeggen me niet veel, voor hetzelfde geld is die trade nooit of pas achteraf gemaakt. Voor mij hoeven die plaatjes dan ook niet zo, simpelweg het tijdstip van de trade en koers live posten is genoeg en veel duidelijker imo. Aan de hand van het tijstip van je post is dan te verifiëren of dit min of meer overeenkomt.
Bij het ontbreken van een exact tijdstip (waar je post op aansluit) is immers niet exact na te gaan of de informatie wel klopt. Trade nummer 2 is volgens deze maatstaaf dus imo niet bewezen.
Trade nummer 3 staat nog open.
Kortom: De maatstaven om je trades te posten waren misschien niet duidelijk, vandaar dat ik zou willen voorstellen de voorgaande trades nietig te verklaren. Het is zowel voor jezelf makkelijker/sneller enkel het exacte tijdstip en de koers te posten (wat aansluit op het tijdstip van je post), inplaats van allerlei printscreens die feitelijk weinig zeggen. Ook is dat makkelijker voor critici om (achteraf) te controleren bij een onafhankelijke derde bron.
Ook dat zegt mij niet veel, je hebt zelf al aangegeven dat je handig bent met computers (ontwikkelen apps, websites e.d.). Voor het zelfde geld loopt er inderdaad een 'hack' zoals al eerder gesuggereerd is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:48 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
http://www.marketwatch.com/game/money-is-power/portfolio/Holdings
Ga mijn transacties maar na. Leef je uit.
You have got to be kidding mequote:Op donderdag 11 juli 2013 17:52 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Ook dat zegt mij niet veel, je hebt zelf al aangegeven dat je handig bent met computers (ontwikkelen apps, websites e.d.). Voor het zelfde geld loopt er inderdaad een 'hack' zoals al eerder gesuggereerd is.
De maatstaven zoals gepost in mijn voorgaande post lijken mij dus objectiever.
Nee hoor, al snap ik best dat dit zeer kritisch overkomt. Verder snap ik het probleem niet zo die maatstaven zijn efficienter en objectiever. Vooral voor het aantrekken van investeerders is objectiviteit zeer belangrijk, dat was je doel toch?quote:
Iedereen weet nu af van mijn account en zit mij ook te volgen. Hopelijk realiseer je snel dat er niets gefaked is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:56 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Nee hoor, al snap ik best dat dit zeer kritisch overkomt. Verder snap ik het probleem niet zo die maatstaven zijn efficienter en objectiever. Vooral voor het aantrekken van investeerders is objectiviteit zeer belangrijk, dat was je doel toch?
Ben je hier nou nog steeds?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:07 schreef piepeloi55 het volgende:
Wat is er mis met mijn maatstaven, die fictieve beursspellen zijn namelijk te hacken en je hebt zelf al aangegeven dat je vrij kundig bent in de digitale wereld.
Dat zegt niets als je daadwerkelijk een hack hebt lopen en knoeit met bepaalde zaken. Geen idee hoe dat precies werkt, maar er zijn wel wat verhalen daarover bekend. Vandaar dat ik zeg: Wat is er mis met mijn voorgestelde maatstaven?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:08 schreef IntelligentRego het volgende:
Ben je hier nou nog steeds?
Loop al mijn transacties na en vergelijk ze met de grafiek.
http://www.marketwatch.com/game/money-is-power/portfolio/Holdings
http://www.marketwatch.com/investing/stock/scty
bewijs mij ongelijk.
Je volgt toch nu live de echte grafiek van het aandeel SCTY ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:10 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Dat zegt niets als je daadwerkelijk een hack hebt lopen en knoeit met bepaalde zaken. Geen idee hoe dat precies werkt, maar er zijn wel wat verhalen daarover bekend. Vandaar dat ik zeg: Wat is er mis met mijn voorgestelde maatstaven?
Niks, maar we kunnen je niet de hele dag volgen. Vandaar dat het makkelijker en objectiever (aangezien je puur theoretisch dan geen 'fake' trades tussen kunt pleuren) als je enkel het tijdstip en de koers post bij een trade.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:13 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Je volgt toch nu live de echte grafiek van het aandeel SCTY ?
En daarnaast zie je mijn account.
Leg me a.u.b uit wat daar fake aan is.
Day low: $42.65quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:16 schreef IntelligentRego het volgende:
PS:
Mensen die mij nu volgen zien dat ik het aandeel van SCTY zojuist heb verkocht voor $41.21 een kleine winst, maar ik moest de gebruiker piepeloi55 iets bewijzen.
Day low en Day high heeft toch niets te maken met de waarde van het aandeel NUquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:19 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Niks, maar we kunnen je niet de hele dag volgen. Vandaar dat het makkelijker en objectiever (aangezien je puur theoretisch dan geen 'fake' trades tussen kunt pleuren) als je enkel het tijdstip en de koers post bij een trade.
[..]
Day low: $42.65
Day high: $44.12
Hoe kun jij dat aandeel vor $41.21 verkopen?
Jawel, het geeft aan dat jouw verkoopprijs nooit bestaan heeft en er niets klopt van je verhaal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:22 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Day low en Day high heeft toch niets te maken met de waarde van het aandeel NU
Jij weet kennelijk echt niets over aandelen.
Ohh.. je bent een troll.. Ik zie begrijp het nu.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:25 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Jawel, het geeft aan dat jouw verkoopprijs nooit bestaan heeft en er niets klopt van je verhaal.
Je hebt wel een leuke edge he, die hack, kon dat ook maar in de echte wereld.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:22 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Day low en Day high heeft toch niets te maken met de waarde van het aandeel NU
Jij weet kennelijk echt niets over aandelen.
preciesquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:26 schreef miro86 het volgende:
[..]![]()
Day low is de laagste prijs op een dag. Dus SCTY is vandaag niet onder $42,65 geweest. Leef maar door in je fantasiewereldje.
Maar dit is nog geen excuus voor je bewering dat "Day low" er niets mee te maken heeft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:28 schreef IntelligentRego het volgende:
Ooh. omg een typfoutje
Ik zie het nu
het moest zijn $43.21 niet $41,21.
Kijk mijn transacties maar na.
Voor de duidelijkheid dus. Op de vorige pagina zei ik
van 41,21 naar 41,30 volgens mij
het moet zijn:
43,21 naar 43,30.
Dank u. En sorry voor mijn typfout uiteraard.
Dit was een vergissing, aangezien ik dacht dat hij bedoelde dat ik geen aandeel kon kopen omdat ie hoger was dan de Day Low.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:30 schreef miro86 het volgende:
[..]
Maar dit is nog geen excuus voor je bewering dat "Day low" er niets mee te maken heeft.
Verliesgevende? Ik ben niet short gegaan maar buy low en sell high.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:31 schreef piepeloi55 het volgende:
Ik geloof niks meer van dat verhaal, als die hack er inderdaad is heb je snel even je trade aangepast. Vandaar dat die voorgestelde maatstaven toch wel nodig zijn.
Overigens mocht de trade correct zijn is dat een verliesgevende geweest.
Uitgebreidere uitleg graag?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:36 schreef tjoptjop het volgende:
(gefrontrund door hft) of verliesgevend zijn (spread).
Ook dat, maar ik geloof niet eens meer in de echtheid ervan. Veel plezier hier, heb het wel weer gezien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:36 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zit net even de transactie geschiedenis door te bladeren. Maar hou er rekening mee dat veel van die trades in het echt of niet uitgevoerd kunnen worden (gefrontrund door hft) of verliesgevend zijn (spread).
Ik dacht dat je alles al wist van aandelen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:36 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Uitgebreidere uitleg graag?
Ach leuk toch, ik denk dat iedereen die wel eens met zo'n simulator heeft gespeeld op een bepaald moment dacht de hele wereld aan te kunnen zo goed als het ging. Laten we hopen dat TS niet eindigt zoals die gozer in dat R&P topic en dat het leergeld beperkt blijft tot een paar honderd ¤quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:37 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Ook dat, maar ik geloof niet eens meer in de echtheid ervan. Veel plezier hier, heb het wel weer gezien.
Waarom zou een aandeel dat stijgt wanneer je het koopt of daalt wanneer je het short verliesgevend zijn? Ik begrijp dat je soms niet al je aandelen kwijt kunt, niet genoeg buyers, Maar dit valt toch hartstikke mee lijkt mij.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alles al wist van aandelen?
ik moet het gezicht van TS zien als het kwartje valtquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alles al wist van aandelen?
Goed geprobeerd. Maar nee hoor, zelfs daar word rekening mee gehouden. En hier het bewijs.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:51 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Zelfs bij liquide aandelen kun je lang niet altijd voor een ton kopen tegen één koers omdat er niet genoeg in de laat staat. Waarom denk je dat brokers die handelen met investeringsfondsen nog bestaansrecht hebben?
Met een 1 kleine miljoen handelaars lijkt het me sterk dat er maar 200 mensen zijn die hun aandeel voor 43.15 verkopen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:05 schreef tfors het volgende:
Bid: 43.15 x 500
Ask: 43.28 x 200
dit is de bied en laat van SCTY, de prijs waarop je koopt is dus 43.28 (als je 200 of minder wilt kopen, anders nog veel hoger). 43.15 daar kun je op verkopen (max. 500 aandelen).
finance.yahoo.com
ps. dus je moet nog even +- 25 50 cent winst/verlies per transactie aftellen per aandeel als je met 5000 aandelen handelt. berekend je resultaten dan nog een keer.
het gaat niet zozeer om het aantal. het gaat erom dat in jouw simulator je op de middenprijs kunt verkopen en kopen zoveel als je wilt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:10 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Met een kleine miljoen handelaars lijkt het me sterk dat er maar 200 mensen zijn die hun aandeel voor 43.15 verkopen.
Omdat dat logisch is. Als de waarde van het aandeel nu op $43.00 zit dan zijn er toch altijd (genoeg) mensen te vinden die de aandeel zowel kopen als verkopen voor $43.00.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:13 schreef tfors het volgende:
[..]
het gaat niet zozeer om het aantal. het gaat erom dat in jouw simulator je op de middenprijs kunt verkopen en kopen zoveel als je wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |