abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:48:22 #226
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_128839958
Had
Kon
Zou
Als
quote:
Jij bent 12x actiever, geen goed vergelijk
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_128840088
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]

Dat is basisschool logica. Dus ik ben 12x actiever omdat ik 12x meer trades heb gemaakt?
Die speler zit vast ook de hele tijd achter zijn PC. Het probleem, bij hun is dat ze kennelijk slechte trades kopen.

Wat er dus voor zorgt, dat ze lang moeten wachten om hun domme aankoop winstgevend te maken.
Ik maak winsten iedere 15minuten. Ik creëer ruimte voor mijzelf en ben daarom in staat meerdere winstgevende trades te doen.

Die mensen zijn gewoon slecht, zo simpel als dat.

Alhoewel, die jongen op de 2de plek heeft 2,06% winst in 3 dagen, volgens FOK standaards is dat kennelijk veel
Beautiful Mind
pi_128840090
De moraal van dit verhaal is volgens mij dat je alleen geld kwijt bent geraakt aan kosten, geen cent hebt verdiend noch een baan hebt gevonden.
pi_128840208
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:21 schreef tfors het volgende:
Het laatste wat ik hierover zeg: SCTY heeft een bid ask spread van ongeveer 10 cent, waarbij er een paar honderd op de bid/ask liggen. Dus die 10 cent winst per aandeel van je zou nu 0 worden, minus kosten voor slippage: ik denk vet in de min die trade.
Sssst, laat TS nou in de waan dat hij een daytrader-God is. :')
Active Topics
pi_128840418
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:54 schreef Active_Topics het volgende:

[..]

Sssst, laat TS nou in de waan dat hij een daytrader-God is. :')
Je laten mij geen keus, anders dan jullie dag kapot maken. Er word op deze simulator met alles rekening gehouden.

Commission:
$10.00

Credit Interest Rate:
3.00%

Leverage Debt Interest Rate:
6.00%

etc. het is niets voor niets de beste simulator. Ik ben verrast dat mensen hier op FOK niet bekend zijn met deze simulator. Alhoewel, dat verklaart wel waarom de mensen hier 5% winst per maand al veel vinden, jullie oefenen niet genoeg, verre van dat.
Beautiful Mind
pi_128840449
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:48 schreef Catch22- het volgende:
Dat mag wel degelijk vergeleken worden. Het gaat om rendement. Als hij meer winst maakt door aktiever te handelen dan moet hij dit vooral doen. Als je een enigszins objectieve vergelijking wilt maken dan is een vergelijking met het rendement van de S&P 500 van vandaag een logische keuze.
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:00:32 #232
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_128840508
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:59 schreef jaco het volgende:

[..]

Dat mag wel degelijk vergeleken worden. Het gaat om rendement. Als hij meer winst maakt door aktiever te handelen dan moet hij dit vooral doen. Als je een enigszins objectieve vergelijking wilt maken dan is een vergelijking met het rendement van de S&P 500 van vandaag een logische keuze.
er zullen toch weinig mensen de ganse dag voor spek en bonen zo'n tradinggame spelen, mag ik hopen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_128840534
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:58 schreef IntelligentRego het volgende:

[..]

Je laten mij geen keus, anders dan jullie dag kapot maken. Er word op deze simulator met alles rekening gehouden.

Commission:
$10.00

Credit Interest Rate:
3.00%

Leverage Debt Interest Rate:
6.00%

etc. het is niets voor niets de beste simulator. Ik ben verrast dat mensen hier op FOK niet bekend zijn met deze simulator. Alhoewel, dat verklaart wel waarom de mensen hier 5% winst per maand al veel vinden, jullie oefenen niet genoeg, verre van dat.
Mijn dag maak je niet kapot hoor, zelfingenomen clown. :D _O-
Active Topics
pi_128840610
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:52 schreef IntelligentRego het volgende:

[..]

Dat is basisschool logica. Dus ik ben 12x actiever omdat ik 12x meer trades heb gemaakt?
Die speler zit vast ook de hele tijd achter zijn PC. Het probleem, bij hun is dat ze kennelijk slechte trades kopen.

Wat er dus voor zorgt, dat ze lang moeten wachten om hun domme aankoop winstgevend te maken.
Ik maak winsten iedere 15minuten. Ik creëer ruimte voor mijzelf en ben daarom in staat meerdere winstgevende trades te doen.

Die mensen zijn gewoon slecht, zo simpel als dat.

Alhoewel, die jongen op de 2de plek heeft 2,06% winst in 3 dagen, volgens FOK standaards is dat kennelijk veel
Je trade staat inmiddels al meer dan een half uur in de min, praatjesmaker. Wat ga je doen wachten tot ie bij 42,70 komt of pak je je verlies... Wat doe je nu ?
pi_128840712
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:02 schreef cristianW het volgende:

[..]

Je trade staat inmiddels al meer dan een half uur in de min, praatjesmaker. Wat ga je doen wachten tot ie bij 42,70 komt of pak je je verlies... Wat doe je nu ?
Ik wacht, hij gaat zonder twijfel omlaag, hoe lang het nog gaat duren weet ik niet. Als ik niet afgeleid was door jullie, had ik nu een mooie winst eraan overgehouden. Zoals de twee dagen ervoor, wanneer ik geen afleiding kreeg.
Beautiful Mind
pi_128840798
En ik had hem trouwens geshort bij $43.13 en hij kwam al bij $43.06 nog geen 15 minuten geleden net toevallig toen ik mijn post had geplaatst over het begrip ''geduld''.

Nogmaals, weer het bewijs van afleiding.
Beautiful Mind
pi_128840869
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:21 schreef tfors het volgende:
Het laatste wat ik hierover zeg: SCTY heeft een bid ask spread van ongeveer 10 cent, waarbij er een paar honderd op de bid/ask liggen. Dus die 10 cent winst per aandeel van je zou nu 0 worden, minus kosten voor slippage: ik denk vet in de min die trade.
orderboek volume is toch een multiple van 100?
pi_128840888
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:06 schreef IntelligentRego het volgende:

[..]

Ik wacht, hij gaat zonder twijfel omlaag, hoe lang het nog gaat duren weet ik niet. Als ik niet afgeleid was door jullie, had ik nu een mooie winst eraan overgehouden. Zoals de twee dagen ervoor, wanneer ik geen afleiding kreeg.
Jongens, iedereen stil! Anders lukt het de TS niet meer!
pi_128840926
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:10 schreef Dallas-Green het volgende:

[..]

Jongens, iedereen stil! Anders lukt het de TS niet meer!
Maakt niet uit, dan begint hij gewoon opnieuw met nieuw spel.
pi_128840942
Dit topic. :')

Overigens wel 'toevallig' dat de live aankopen anders lijken uit te vallen. Dat zal dan wel die 6% zijn.

Trades live blijven posten om je gelijk te bewijzen. ;)
pi_128840973
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:12 schreef piepeloi55 het volgende:
Dit topic. :')

Overigens wel 'toevallig' dat de live aankopen anders lijken uit te vallen. Dat zal dan wel die 6% zijn.

Trades live blijven posten om je gelijk te bewijzen. ;)
Wat valt er anders uit dan? De eerste 20minuten had ik een winst van 1,5% toen ik twee live aankopen liet zien.
Beautiful Mind
pi_128841009
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:12 schreef Wespensteek het volgende:
Maakt niet uit, dan begint hij gewoon opnieuw met nieuw spel.
Dat deed ik vroeger bij die beurspelletjes, met de grootst mogelijk hefboom een beweging voorspellen en vervolgens een nieuw account maken als dit verkeerd uitviel.

Dat is ook de enige manier om dit soort spellen te winnen.
pi_128841029
Laten we even een paar dingen onderscheiden:

De TS geeft nu live z'n trades door. Dit is interessant omdat we zijn trades nu kunnen kontroleren met de werkelijke markt informatie. De TS kan daardoor geen vervalst trackrecord presenteren door met screen caps te rommelen of alleen zijn winstgevende accounts te presenteren. Die discussie kunnen we dus in ieder geval achter ons laten.

Blijft het feit dat de trades 'virtueel' zijn. Als de trades in werkelijkheid zouden zijn uitgevoerd dan zouden deze de marktprijs kunnen bewegen in verband met de diepte van het boek, zoals user tfors terecht suggereert. De virtuele winst zou dan niet (volledig) in de werkelijkheid verdiend zijn. Dit is iets waar we nu nauwkeurig naar kunnen kijken dankzij de openheid van TS over zijn trades.

Er zijn wel degelijk daghandelaren die geld verdienen met momentum achtige strategieen. Bijvoorbeeld Timothy Sykes heeft dit laten zien via Covestor.com en ook voor de camera's van een tv documentaire. Hoe dergelijke strategieen nou precies werken en wanneer is een beetje de vraag. Dit is een van de dingen die we van TS misschien kunnen leren.
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:19:34 #244
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_128841113
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:10 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

orderboek volume is toch een multiple van 100?
niet in dit geval. slippage met 5000 aandelen makkelijk 20 cent lijkt me
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:25:26 #245
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_128841276
Ranking: http://www.marketwatch.com/game/money-is-power/ranking
Account: http://www.marketwatch.co(...)enan%20Vici&p=607521
Transacties: http://www.marketwatch.co(...)enan%20Vici&p=607521

Interessant om bij te houden de komende twee maanden. Blow us away Rego! ^O^
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_128841329
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:25 schreef monkyyy het volgende:

scherp
Beautiful Mind
pi_128841377
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:25 schreef monkyyy het volgende:

Ik moet je er wel bij vertellen dat ik nog een week of 2 actief ben in deze game, aangezien ik erna op vakantie ben voor een periode van 5 weken en geen tijd zal heb voor aandelen.
Beautiful Mind
pi_128841435
Ik heb mijn naam veranderd naar Intelligent Rego. Veel plezier
Beautiful Mind
pi_128841456
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:33 schreef IntelligentRego het volgende:
Ik heb mijn naam veranderd naar Intelligent Rego. Veel plezier
heb je koen al gebelt?
pi_128841487
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:30 schreef IntelligentRego het volgende:

[..]

Ik moet je er wel bij vertellen dat ik nog een week of 2 actief ben in deze game, aangezien ik erna op vakantie ben voor een periode van 5 weken en geen tijd zal heb voor aandelen.
Ik kijk er naar uit om dit twee weken te mogen volgen! Ik heb de Doritos en de Coca-Cola al klaar staan. Popcorn haal ik morgen in huis.
pi_128841493
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:27 schreef IntelligentRego het volgende:

[..]

scherp
Zo zeg, maar liefst 7 spelers, dat is een behoorlijke competitie.
pi_128841554
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:34 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

heb je koen al gebelt?
Ik zal hem zo bellen.
Beautiful Mind
pi_128841567
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:35 schreef cristianW het volgende:

[..]

Zo zeg, maar liefst 7 spelers, dat is een behoorlijke competitie.
Het gaat niet zozeer om de spelers, het gaat erom dat ik winst maak, flinke winst en dat doe ik.
Beautiful Mind
pi_128841607
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:38 schreef IntelligentRego het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer om de spelers, het gaat erom dat ik winst maak, flinke winst en dat doe ik.
Bedankt man, je maakt echt mijn dag. :')
Active Topics
pi_128841654
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:34 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

heb je koen al gebelt?
Er word niet opgenomen. Ik neem aan dat hij klaar is met werk voor vandaag? Ik zal het morgen proberen. Was het helemaal vergeten, had vanmiddag een vergadering omrent een app met een designer vandaar.
Beautiful Mind
pi_128841689
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:39 schreef Active_Topics het volgende:

[..]

Bedankt man, je maakt echt mijn dag. :')
Ik heb mij al bewezen, mijn allereerste post. 221 spelers, ik stond eerste met flinke voorsprong. Echter die game is verwijderd de dag erop, erg vreemd en al helemaal aangezien het zo een succes was qua spelers. But anyway
Beautiful Mind
pi_128841725
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:14 schreef IntelligentRego het volgende:
Wat valt er anders uit dan? De eerste 20minuten had ik een winst van 1,5% toen ik twee live aankopen liet zien.
Wellicht moeten de 'spelregels' duidelijker zijn. Ik volg dit namelijk objectief, dus de eerste trade kan ik niet goedrekenen aangezien je post niet live was:

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:49 schreef IntelligentRego het volgende:
Hierbij een live trade van nog geen 5 minuten geleden. Je kunt zelf de grafiek nalezen en de cijfers vinden.
Die plaatjes erbij zeggen me niet veel, voor hetzelfde geld is die trade nooit of pas achteraf gemaakt. Voor mij hoeven die plaatjes dan ook niet zo, simpelweg het tijdstip van de trade en koers live posten is genoeg en veel duidelijker imo. Aan de hand van het tijstip van je post is dan te verifiëren of dit min of meer overeenkomt.

Bij het ontbreken van een exact tijdstip (waar je post op aansluit) is immers niet exact na te gaan of de informatie wel klopt. Trade nummer 2 is volgens deze maatstaaf dus imo niet bewezen.

Trade nummer 3 staat nog open.

Kortom: De maatstaven om je trades te posten waren misschien niet duidelijk, vandaar dat ik zou willen voorstellen de voorgaande trades nietig te verklaren. Het is zowel voor jezelf makkelijker/sneller enkel het exacte tijdstip en de koers te posten (wat aansluit op het tijdstip van je post), inplaats van allerlei printscreens die feitelijk weinig zeggen. Ook is dat makkelijker voor critici om (achteraf) te controleren bij een onafhankelijke derde bron.
pi_128841791
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:43 schreef IntelligentRego het volgende:

[..]

Ik heb mij al bewezen, mijn allereerste post. 221 spelers, ik stond eerste met flinke voorsprong. Echter die game is verwijderd de dag erop, erg vreemd en al helemaal aangezien het zo een succes was qua spelers. But anyway
Je hebt nog helemaal niks bewezen, ga handelen met echt geld en dan zullen we nog wel eens zien of je dezelfde rendementen behaald. :')
Active Topics
pi_128841823
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:44 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Wellicht moeten de 'spelregels' duidelijker zijn. Ik volg dit namelijk objectief, dus de eerste trade kan ik niet goedrekenen aangezien je post niet live was:

[..]

Die plaatjes erbij zeggen me niet veel, voor hetzelfde geld is die trade nooit of pas achteraf gemaakt. Voor mij hoeven die plaatjes dan ook niet zo, simpelweg het tijdstip van de trade en koers live posten is genoeg en veel duidelijker imo. Aan de hand van het tijstip van je post is dan te verifiëren of dit min of meer overeenkomt.

Bij het ontbreken van een exact tijdstip (waar je post op aansluit) is immers niet exact na te gaan of de informatie wel klopt. Trade nummer 2 is volgens deze maatstaaf dus imo niet bewezen.

Trade nummer 3 staat nog open.

Kortom: De maatstaven om je trades te posten waren misschien niet duidelijk, vandaar dat ik zou willen voorstellen de voorgaande trades nietig te verklaren. Het is zowel voor jezelf makkelijker/sneller enkel het exacte tijdstip en de koers te posten (wat aansluit op het tijdstip van je post), inplaats van allerlei printscreens die feitelijk weinig zeggen. Ook is dat makkelijker voor critici om (achteraf) te controleren bij een onafhankelijke derde bron.
Meen je dat nou?

http://www.marketwatch.com/game/money-is-power/portfolio/Holdings

Ga mijn transacties maar na. Leef je uit.
Beautiful Mind
pi_128841908
Mensen die mijn account volgen, zien nu dat ik winst heb.

Ik zei het toch al een uur geleden, hij gaat onder de $43.13 zonder twijfel.
Beautiful Mind
pi_128841910
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:48 schreef IntelligentRego het volgende:

[..]

Meen je dat nou?

Ga mijn transacties maar na. Leef je uit.
Ook dat zegt mij niet veel, je hebt zelf al aangegeven dat je handig bent met computers (ontwikkelen apps, websites e.d.). Voor het zelfde geld loopt er inderdaad een 'hack' zoals al eerder gesuggereerd is.

De maatstaven zoals gepost in mijn voorgaande post lijken mij dus objectiever.
pi_128841932
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:52 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Ook dat zegt mij niet veel, je hebt zelf al aangegeven dat je handig bent met computers (ontwikkelen apps, websites e.d.). Voor het zelfde geld loopt er inderdaad een 'hack' zoals al eerder gesuggereerd is.

De maatstaven zoals gepost in mijn voorgaande post lijken mij dus objectiever.
You have got to be kidding me
Beautiful Mind
pi_128842020
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:53 schreef IntelligentRego het volgende:
You have got to be kidding me
Nee hoor, al snap ik best dat dit zeer kritisch overkomt. Verder snap ik het probleem niet zo die maatstaven zijn efficienter en objectiever. Vooral voor het aantrekken van investeerders is objectiviteit zeer belangrijk, dat was je doel toch?
pi_128842150
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:56 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Nee hoor, al snap ik best dat dit zeer kritisch overkomt. Verder snap ik het probleem niet zo die maatstaven zijn efficienter en objectiever. Vooral voor het aantrekken van investeerders is objectiviteit zeer belangrijk, dat was je doel toch?
Iedereen weet nu af van mijn account en zit mij ook te volgen. Hopelijk realiseer je snel dat er niets gefaked is.
Beautiful Mind
pi_128842220
Ik heb trouwens een leuk voorstel voor iedereen hier.

Ik zou graag een game willen organiseren waarin alle ''skeptics'' zich tegenover mij kunnen bewijzen en mij ongelijk geven.

Met een startkapitaal van $25.000. klinkt redelijk toch?

En bewijs mij dan maar eens ongelijk. Ik daag jullie letterlijk uit.

En maak dan ook gebruik van jullie FOK naam.
Beautiful Mind
pi_128842249
Wat is er mis met mijn maatstaven, die fictieve beursspellen zijn namelijk te hacken en je hebt zelf al aangegeven dat je vrij kundig bent in de digitale wereld.
pi_128842274
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:07 schreef piepeloi55 het volgende:
Wat is er mis met mijn maatstaven, die fictieve beursspellen zijn namelijk te hacken en je hebt zelf al aangegeven dat je vrij kundig bent in de digitale wereld.
Ben je hier nou nog steeds?

Loop al mijn transacties na en vergelijk ze met de grafiek.
http://www.marketwatch.com/investing/stock/scty

bewijs mij ongelijk.
Beautiful Mind
pi_128842335
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:08 schreef IntelligentRego het volgende:
Ben je hier nou nog steeds?

Loop al mijn transacties na en vergelijk ze met de grafiek.
http://www.marketwatch.com/investing/stock/scty

bewijs mij ongelijk.
Dat zegt niets als je daadwerkelijk een hack hebt lopen en knoeit met bepaalde zaken. Geen idee hoe dat precies werkt, maar er zijn wel wat verhalen daarover bekend. Vandaar dat ik zeg: Wat is er mis met mijn voorgestelde maatstaven?
pi_128842399
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:10 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Dat zegt niets als je daadwerkelijk een hack hebt lopen en knoeit met bepaalde zaken. Geen idee hoe dat precies werkt, maar er zijn wel wat verhalen daarover bekend. Vandaar dat ik zeg: Wat is er mis met mijn voorgestelde maatstaven?
Je volgt toch nu live de echte grafiek van het aandeel SCTY ?
En daarnaast zie je mijn account.

Leg me a.u.b uit wat daar fake aan is.
Beautiful Mind
pi_128842490
Nogmaals, voor de mede fok leden.

Als er geïnteresseerden zijn die het op willen nemen tegen mij, dan maak ik morgen een game aan.
startkapitaal $25.000.

PS:
Mensen die mij nu volgen zien dat ik het aandeel van SCTY zojuist heb verkocht voor $41.21 een kleine winst, maar ik moest de gebruiker piepeloi55 iets bewijzen.
Beautiful Mind
pi_128842579
Zojuist 5 seconden geleden, gekocht voor $43.21 en verkocht bij $43.30 binnen 5 tellen.
Beautiful Mind
pi_128842586
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:13 schreef IntelligentRego het volgende:

[..]

Je volgt toch nu live de echte grafiek van het aandeel SCTY ?
En daarnaast zie je mijn account.

Leg me a.u.b uit wat daar fake aan is.
Niks, maar we kunnen je niet de hele dag volgen. Vandaar dat het makkelijker en objectiever (aangezien je puur theoretisch dan geen 'fake' trades tussen kunt pleuren) als je enkel het tijdstip en de koers post bij een trade.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:16 schreef IntelligentRego het volgende:
PS:
Mensen die mij nu volgen zien dat ik het aandeel van SCTY zojuist heb verkocht voor $41.21 een kleine winst, maar ik moest de gebruiker piepeloi55 iets bewijzen.
Day low: $42.65
Day high: $44.12

Hoe kun jij dat aandeel vor $41.21 verkopen?
pi_128842641
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:19 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Niks, maar we kunnen je niet de hele dag volgen. Vandaar dat het makkelijker en objectiever (aangezien je puur theoretisch dan geen 'fake' trades tussen kunt pleuren) als je enkel het tijdstip en de koers post bij een trade.

[..]

Day low: $42.65
Day high: $44.12

Hoe kun jij dat aandeel vor $41.21 verkopen?
Day low en Day high heeft toch niets te maken met de waarde van het aandeel NU

Jij weet kennelijk echt niets over aandelen.
Beautiful Mind
pi_128842661
Ik moet hier gepost hebben ;)
pi_128842711
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:22 schreef IntelligentRego het volgende:

[..]

Jawel, het geeft aan dat jouw verkoopprijs nooit bestaan heeft en er niets klopt van je verhaal.

Je hebt wel een leuke edge he, die hack, kon dat ook maar in de echte wereld. Van mij mag dit topic gesloten worden, scams worden toch niet getolereerd?
pi_128842751
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:25 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Jawel, het geeft aan dat jouw verkoopprijs nooit bestaan heeft en er niets klopt van je verhaal.

Je hebt wel een leuke edge he, die hack, kon dat ook maar in de echte wereld.
Ohh.. je bent een troll.. Ik zie begrijp het nu.
Beautiful Mind
pi_128842758
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:22 schreef IntelligentRego het volgende:

[..]

_O-
Day low is de laagste prijs op een dag. Dus SCTY is vandaag niet onder $42,65 geweest. Leef maar door in je fantasiewereldje.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_128842786
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:26 schreef miro86 het volgende:

[..]

_O-
Day low is de laagste prijs op een dag. Dus SCTY is vandaag niet onder $42,65 geweest. Leef maar door in je fantasiewereldje.
precies
pi_128842815
Ooh. omg een typfoutje

Ik zie het nu

het moest zijn $43.21 niet $41,21.

Kijk mijn transacties maar na.

Voor de duidelijkheid dus. Op de vorige pagina zei ik
van 41,21 naar 41,30 volgens mij
het moet zijn:

43,21 naar 43,30.

Dank u. En sorry voor mijn typfout uiteraard.
Beautiful Mind
pi_128842872
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:28 schreef IntelligentRego het volgende:
Ooh. omg een typfoutje

Ik zie het nu

het moest zijn $43.21 niet $41,21.

Kijk mijn transacties maar na.

Voor de duidelijkheid dus. Op de vorige pagina zei ik
van 41,21 naar 41,30 volgens mij
het moet zijn:

43,21 naar 43,30.

Dank u. En sorry voor mijn typfout uiteraard.
Maar dit is nog geen excuus voor je bewering dat "Day low" er niets mee te maken heeft.
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
pi_128842901
Ik geloof niks meer van dat verhaal, als die hack er inderdaad is heb je snel even je trade aangepast. Vandaar dat die voorgestelde maatstaven toch wel nodig zijn.

Overigens mocht de trade correct zijn is dat een verliesgevende geweest.
pi_128842928
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:30 schreef miro86 het volgende:

[..]

Maar dit is nog geen excuus voor je bewering dat "Day low" er niets mee te maken heeft.
Dit was een vergissing, aangezien ik dacht dat hij bedoelde dat ik geen aandeel kon kopen omdat ie hoger was dan de Day Low.

Maar hij bedoelde dus lager dan de Day Low omdat ik mijn typfout van 41.21 (wat 43.21 had moeten zijn) over het hoofd heb gezien.
Beautiful Mind
pi_128842949
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:31 schreef piepeloi55 het volgende:
Ik geloof niks meer van dat verhaal, als die hack er inderdaad is heb je snel even je trade aangepast. Vandaar dat die voorgestelde maatstaven toch wel nodig zijn.

Overigens mocht de trade correct zijn is dat een verliesgevende geweest.
Verliesgevende? Ik ben niet short gegaan maar buy low en sell high.

Dus gekocht voor $43.21 en 5 tellen later verkocht voor $43.30.
Beautiful Mind
pi_128842976
Bid-ask spread.
pi_128843030
Beautiful Mind
pi_128843072
Ik zit net even de transactie geschiedenis door te bladeren. Maar hou er rekening mee dat veel van die trades in het echt of niet uitgevoerd kunnen worden (gefrontrund door hft) of verliesgevend zijn (spread).
pi_128843085
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:36 schreef tjoptjop het volgende:
(gefrontrund door hft) of verliesgevend zijn (spread).
Uitgebreidere uitleg graag?
Beautiful Mind
pi_128843094
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:36 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zit net even de transactie geschiedenis door te bladeren. Maar hou er rekening mee dat veel van die trades in het echt of niet uitgevoerd kunnen worden (gefrontrund door hft) of verliesgevend zijn (spread).
Ook dat, maar ik geloof niet eens meer in de echtheid ervan. Veel plezier hier, heb het wel weer gezien. :)
pi_128843115
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:36 schreef IntelligentRego het volgende:

[..]

Uitgebreidere uitleg graag?
Ik dacht dat je alles al wist van aandelen?
pi_128843260
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:37 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Ook dat, maar ik geloof niet eens meer in de echtheid ervan. Veel plezier hier, heb het wel weer gezien. :)
Ach leuk toch, ik denk dat iedereen die wel eens met zo'n simulator heeft gespeeld op een bepaald moment dacht de hele wereld aan te kunnen zo goed als het ging. Laten we hopen dat TS niet eindigt zoals die gozer in dat R&P topic en dat het leergeld beperkt blijft tot een paar honderd ¤

dotcomtijd herinneringen O+
pi_128843263
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:37 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Waarom zou een aandeel dat stijgt wanneer je het koopt of daalt wanneer je het short verliesgevend zijn? Ik begrijp dat je soms niet al je aandelen kwijt kunt, niet genoeg buyers, Maar dit valt toch hartstikke mee lijkt mij.

Mijn ervaring op de beursplein in Amsterdam is dat er altijd (genoeg) buyers zijn.
Beautiful Mind
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:50:55 #292
369021 tfors
pi_128843495
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:37 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

ik moet het gezicht van TS zien als het kwartje valt :9
pi_128843522
Zelfs bij liquide aandelen kun je lang niet altijd voor een ton kopen tegen één koers omdat er niet genoeg in de laat staat. Waarom denk je dat brokers die handelen met investeringsfondsen nog bestaansrecht hebben?
pi_128843523
Inmiddels tot nu toe slechts een winst van 3,20% Zeer slechte dag naar mijn mening, maar jullie begrijpen wel waarom.
Beautiful Mind
pi_128843780
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:51 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Zelfs bij liquide aandelen kun je lang niet altijd voor een ton kopen tegen één koers omdat er niet genoeg in de laat staat. Waarom denk je dat brokers die handelen met investeringsfondsen nog bestaansrecht hebben?
Goed geprobeerd. Maar nee hoor, zelfs daar word rekening mee gehouden. En hier het bewijs.
Ik kan deze hoeveelheid niet kopen, vanwege een beperkt aanbod.

Dit is niet voor niets de beste simulator.

Beautiful Mind
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:05:35 #296
369021 tfors
pi_128843913
Bid: 43.15 x 500
Ask: 43.28 x 200

dit is de bied en laat van SCTY, de prijs waarop je koopt is dus 43.28 (als je 200 of minder wilt kopen, anders nog veel hoger). 43.15 daar kun je op verkopen (max. 500 aandelen).
finance.yahoo.com

ps. dus je moet nog even +- 25 50 cent winst/verlies per transactie aftellen per aandeel als je met 5000 aandelen handelt. berekend je resultaten dan nog een keer.
pi_128844071
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:05 schreef tfors het volgende:
Bid: 43.15 x 500
Ask: 43.28 x 200

dit is de bied en laat van SCTY, de prijs waarop je koopt is dus 43.28 (als je 200 of minder wilt kopen, anders nog veel hoger). 43.15 daar kun je op verkopen (max. 500 aandelen).
finance.yahoo.com

ps. dus je moet nog even +- 25 50 cent winst/verlies per transactie aftellen per aandeel als je met 5000 aandelen handelt. berekend je resultaten dan nog een keer.
Met een 1 kleine miljoen handelaars lijkt het me sterk dat er maar 200 mensen zijn die hun aandeel voor 43.15 verkopen.
Beautiful Mind
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:13:00 #298
369021 tfors
pi_128844176
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:10 schreef IntelligentRego het volgende:

[..]

Met een kleine miljoen handelaars lijkt het me sterk dat er maar 200 mensen zijn die hun aandeel voor 43.15 verkopen.
het gaat niet zozeer om het aantal. het gaat erom dat in jouw simulator je op de middenprijs kunt verkopen en kopen zoveel als je wilt.
pi_128844234
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:13 schreef tfors het volgende:

[..]

het gaat niet zozeer om het aantal. het gaat erom dat in jouw simulator je op de middenprijs kunt verkopen en kopen zoveel als je wilt.
Omdat dat logisch is. Als de waarde van het aandeel nu op $43.00 zit dan zijn er toch altijd (genoeg) mensen te vinden die de aandeel zowel kopen als verkopen voor $43.00.
Beautiful Mind
pi_128844237
ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')