Ok. Is het dan ok als ik jou dan 1 keer per maand 15 euro geef om hem ook te wassen? Dat is voor mij nog voordeliger dan op-en-neer rijden. Maak ik begin 2014 gewoon 180 euro over.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:46 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Dan kom ik je auto gratis en geheel uitzuigen TS! Ik regio Woerden dus dat is zo te lezen wel redelijk in de buurt ook.
Ja kijk maar naar afbeelding 2. $10 commisie bij aankoop en weer $10 bij verkoopquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:54 schreef monkyyy het volgende:
Zitten er trouwens spreads en commissies in die simulator?
Hmm. Interessant. Dus je verkoopt een aandeel als je verwacht dat het in waarde gaat dalen en koopt het dan terug als dit gebeurd is. Het verschil tussen verkoopprijs en aankoopprijs is dan positief (want als verkoopprijs = K1 en aankooprijs = K2, dan geldt dat winst = aantal aandelen * (K1-K2).quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:51 schreef IntelligentRego het volgende:
Hieronder een aantal korte stappen over het volgende:
$342.26 verdienen in minder dan 1 minuut met een inleg van ruim $119.000.
(Ik maakte gebruik van short traden)
Let op, dit is natuurlijk een kleine irrelevante trade, zoals je misschien wel zult opmerken. Maar jullie willen de stappen zien en daar gaat het om.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah. Ik vind er wel wat inzitten. Door duur te verkopen en goedkoop te kopen houd je telkens een positief bedrag over. Het lijkt weinig, maar als je dit inderdaad net als TS tientallen keren op een avond doet dan kan dit toch leuk oplopen! Veel particulieren doen net andersom (buy high-sell low). Die halen zulke rendementen dan ook niet.quote:
Zo snel mogelijk je verliezen terug trekken natuurlijk. Als ik het gevoel heb dat de aandeel flink zal stijgen zo snel mogelijk verkopen dus.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hmm. Interessant. Dus je verkoopt een aandeel als je verwacht dat het in waarde gaat dalen en koopt het dan terug als dit gebeurd is. Het verschil tussen verkoopprijs en aankoopprijs is dan positief (want als verkoopprijs = K1 en aankooprijs = K2, dan geldt dat winst = aantal aandelen * (K1-K2).
Op die manier heb je inderdaad dus altijd winst. Maar wat doe je dan als je verwacht dat een aandeel juist gaat stijgen? Wacht je dan even of verkoop je dan toch?
Waar let je dan op als je het volgt? En is het niet vreselijk vermoeiend om meerdere aandelen tegelijk te volgen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:56 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk je verliezen terug trekken natuurlijk. Als ik het gevoel heb dat de aandeel flink zal stijgen zo snel mogelijk verkopen dus.
Maar bij SCTY was dat vandaag niet het geval. Als liep de aandeel omhoog van 41.86 naar bijv. 42.10 dan zou ik de aandeel nog steeds houden want ik weet dat ie zal zakken naar onder de 41.86. Mede doordat ik dit aandeel al een week of 3 aan het volgen ben.
Ik vroeg mij enkel af, ben ik nou zo goed of zijn de huidige traders zo slecht.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
ongelovelijk wat een pareltje dit topic....!!
ik weet niet hoe oud je bent TS maar er hangt een geur van puberaal narcisme rond dit topic., zelden iemand ontmoet die zo vol is van zichzelf dat hij er speciaal een account voor aan maakt om het de hele wereld te vertellen
Nee, ik bedoelde eigenlijk, als je nog helemaal geen trade hebt staan en je verwacht dat een aandeel gaat stijgen ipv dalen. Wat doe je dan? Verkoop je dan toch?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:56 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk je verliezen terug trekken natuurlijk. Als ik het gevoel heb dat de aandeel flink zal stijgen zo snel mogelijk verkopen dus.
Hangt ervan af, ik volg meestal 5 aandelen het eerste uur. Ik kijk welke aandelen het meest te voorspellen zijn. Ik houd er dan meestal 3 over. En deze volg ik dan continou en ik blijf de best mogelijke beslissingen nemen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waar let je dan op als je het volgt? En is het niet vreselijk vermoeiend om meerdere aandelen tegelijk te volgen?
Veel mensen kopen juist op de top en wachten dan tot een aandeel fors gedaald is en verkopen uit paniek. Dat is de strategie van de meeste particulieren. Mijn gevoel zegt dat dit ook minder rendabel is dan jouw strategie, maar precies uitleggen kan ik het niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:58 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Ik vroeg mij enkel af, ben ik nou zo goed of zijn de huidige traders zo slecht.
jij bent de beste...!!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:58 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Ik vroeg mij enkel af, ben ik nou zo goed of zijn de huidige traders zo slecht.
Maar dan drie weken lang? Hoe houd je dat allemaal uit elkaar?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Hangt ervan af, ik volg meestal 5 aandelen het eerste uur. Ik kijk welke aandelen het meest te voorspellen zijn. Ik houd er dan meestal 3 over. En deze volg ik dan continou en ik blijf de best mogelijke beslissingen nemen.
Dit dus! Maar ik vind het wel fascinerend om te volgenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
ongelovelijk wat een pareltje dit topic....!!
ik weet niet hoe oud je bent TS maar er hangt een geur van puberaal narcisme rond dit topic., zelden iemand ontmoet die zo vol is van zichzelf dat hij er speciaal een account voor aan maakt om het de hele wereld te vertellen
Toen hij werd geboren was ik al aan het handelen!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:02 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Dit dus! Maar ik vind het wel fascinerend om te volgenGa dus ook vooral door TS!
P.s. TS is trouwens 20 jaar.
en waarschijnlijk al een paar keer goed op je bek gegaan.. gelukkig zal dat TS niet overkomen..quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Toen hij werd geboren was ik al aan het handelen!
Dan heb je geeneens 1987 meegemaaktquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Toen hij werd geboren was ik al aan het handelen!
Als ik verwacht dat een aandeel gaat stijgen, interessant.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde eigenlijk, als je nog helemaal geen trade hebt staan en je verwacht dat een aandeel gaat stijgen ipv dalen. Wat doe je dan? Verkoop je dan toch?
Niet als trader, nee. Bovendien stelde dat echt helemaal niks voor vergeleken met de dotcomcrash, de kredietcrisis en de Eurocrisis. Laatste deed mij het meeste pijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:04 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Dan heb je geeneens 1987 meegemaakt
En heeft dat denken dan nog invloed op de koers? Of is dat alleen voor jezelf?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:05 schreef IntelligentRego het volgende:
Ik ging hier meestal de fout in, vroeg shorten en dan minuten, zelfs uren wachten tot ie eindelijk onder mijn grens komt. Daarom is geduld erg van belang. Je moet zelf in je hoofd denken ''de trade zal verder stijgen, nog niet kopen'' ''de trade zal verder stijgen, nog niet kopen''.
uiteraard heeft het invloed op de koers. Ik volg zekere aandelen enkele weken en heb al de golf te pakken om het zomaar te noemen. Ik voorspel de meeste situaties in de aankomende 30 minuten zeer accuraat en kan hierbij goed inspelen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
En heeft dat denken dan nog invloed op de koers? Of is dat alleen voor jezelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |