Jij bent 12x actiever, geen goed vergelijkquote:
Dat is basisschool logica. Dus ik ben 12x actiever omdat ik 12x meer trades heb gemaakt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Jij bent 12x actiever, geen goed vergelijk
Sssst, laat TS nou in de waan dat hij een daytrader-God is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:21 schreef tfors het volgende:
Het laatste wat ik hierover zeg: SCTY heeft een bid ask spread van ongeveer 10 cent, waarbij er een paar honderd op de bid/ask liggen. Dus die 10 cent winst per aandeel van je zou nu 0 worden, minus kosten voor slippage: ik denk vet in de min die trade.
Je laten mij geen keus, anders dan jullie dag kapot maken. Er word op deze simulator met alles rekening gehouden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:54 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Sssst, laat TS nou in de waan dat hij een daytrader-God is.
Dat mag wel degelijk vergeleken worden. Het gaat om rendement. Als hij meer winst maakt door aktiever te handelen dan moet hij dit vooral doen. Als je een enigszins objectieve vergelijking wilt maken dan is een vergelijking met het rendement van de S&P 500 van vandaag een logische keuze.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:48 schreef Catch22- het volgende:
Jij bent 12x actiever, geen goed vergelijk
er zullen toch weinig mensen de ganse dag voor spek en bonen zo'n tradinggame spelen, mag ik hopen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:59 schreef jaco het volgende:
[..]
Dat mag wel degelijk vergeleken worden. Het gaat om rendement. Als hij meer winst maakt door aktiever te handelen dan moet hij dit vooral doen. Als je een enigszins objectieve vergelijking wilt maken dan is een vergelijking met het rendement van de S&P 500 van vandaag een logische keuze.
Mijn dag maak je niet kapot hoor, zelfingenomen clown.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:58 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Je laten mij geen keus, anders dan jullie dag kapot maken. Er word op deze simulator met alles rekening gehouden.
Commission:
$10.00
Credit Interest Rate:
3.00%
Leverage Debt Interest Rate:
6.00%
etc. het is niets voor niets de beste simulator. Ik ben verrast dat mensen hier op FOK niet bekend zijn met deze simulator. Alhoewel, dat verklaart wel waarom de mensen hier 5% winst per maand al veel vinden, jullie oefenen niet genoeg, verre van dat.
Je trade staat inmiddels al meer dan een half uur in de min, praatjesmaker. Wat ga je doen wachten tot ie bij 42,70 komt of pak je je verlies... Wat doe je nu ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:52 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Dat is basisschool logica. Dus ik ben 12x actiever omdat ik 12x meer trades heb gemaakt?
Die speler zit vast ook de hele tijd achter zijn PC. Het probleem, bij hun is dat ze kennelijk slechte trades kopen.
Wat er dus voor zorgt, dat ze lang moeten wachten om hun domme aankoop winstgevend te maken.
Ik maak winsten iedere 15minuten. Ik creëer ruimte voor mijzelf en ben daarom in staat meerdere winstgevende trades te doen.
Die mensen zijn gewoon slecht, zo simpel als dat.
Alhoewel, die jongen op de 2de plek heeft 2,06% winst in 3 dagen, volgens FOK standaards is dat kennelijk veel
Ik wacht, hij gaat zonder twijfel omlaag, hoe lang het nog gaat duren weet ik niet. Als ik niet afgeleid was door jullie, had ik nu een mooie winst eraan overgehouden. Zoals de twee dagen ervoor, wanneer ik geen afleiding kreeg.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:02 schreef cristianW het volgende:
[..]
Je trade staat inmiddels al meer dan een half uur in de min, praatjesmaker. Wat ga je doen wachten tot ie bij 42,70 komt of pak je je verlies... Wat doe je nu ?
orderboek volume is toch een multiple van 100?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:21 schreef tfors het volgende:
Het laatste wat ik hierover zeg: SCTY heeft een bid ask spread van ongeveer 10 cent, waarbij er een paar honderd op de bid/ask liggen. Dus die 10 cent winst per aandeel van je zou nu 0 worden, minus kosten voor slippage: ik denk vet in de min die trade.
Jongens, iedereen stil! Anders lukt het de TS niet meer!quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:06 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Ik wacht, hij gaat zonder twijfel omlaag, hoe lang het nog gaat duren weet ik niet. Als ik niet afgeleid was door jullie, had ik nu een mooie winst eraan overgehouden. Zoals de twee dagen ervoor, wanneer ik geen afleiding kreeg.
Maakt niet uit, dan begint hij gewoon opnieuw met nieuw spel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:10 schreef Dallas-Green het volgende:
[..]
Jongens, iedereen stil! Anders lukt het de TS niet meer!
Wat valt er anders uit dan? De eerste 20minuten had ik een winst van 1,5% toen ik twee live aankopen liet zien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:12 schreef piepeloi55 het volgende:
Dit topic.![]()
Overigens wel 'toevallig' dat de live aankopen anders lijken uit te vallen. Dat zal dan wel die 6% zijn.
Trades live blijven posten om je gelijk te bewijzen.
Dat deed ik vroeger bij die beurspelletjes, met de grootst mogelijk hefboom een beweging voorspellen en vervolgens een nieuw account maken als dit verkeerd uitviel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:12 schreef Wespensteek het volgende:
Maakt niet uit, dan begint hij gewoon opnieuw met nieuw spel.
niet in dit geval. slippage met 5000 aandelen makkelijk 20 cent lijkt mequote:Op donderdag 11 juli 2013 17:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
orderboek volume is toch een multiple van 100?
scherpquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:25 schreef monkyyy het volgende:
Ranking: http://www.marketwatch.com/game/money-is-power/ranking
Account: http://www.marketwatch.co(...)enan%20Vici&p=607521
Transacties: http://www.marketwatch.co(...)enan%20Vici&p=607521
Interessant om bij te houden de komende twee maanden. Blow us away Rego!
Ik moet je er wel bij vertellen dat ik nog een week of 2 actief ben in deze game, aangezien ik erna op vakantie ben voor een periode van 5 weken en geen tijd zal heb voor aandelen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:25 schreef monkyyy het volgende:
Ranking: http://www.marketwatch.com/game/money-is-power/ranking
Account: http://www.marketwatch.co(...)enan%20Vici&p=607521
Transacties: http://www.marketwatch.co(...)enan%20Vici&p=607521
Interessant om bij te houden de komende twee maanden. Blow us away Rego!
heb je koen al gebelt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:33 schreef IntelligentRego het volgende:
Ik heb mijn naam veranderd naar Intelligent Rego. Veel plezier
Ik kijk er naar uit om dit twee weken te mogen volgen! Ik heb de Doritos en de Coca-Cola al klaar staan. Popcorn haal ik morgen in huis.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:30 schreef IntelligentRego het volgende:
[..]
Ik moet je er wel bij vertellen dat ik nog een week of 2 actief ben in deze game, aangezien ik erna op vakantie ben voor een periode van 5 weken en geen tijd zal heb voor aandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |