Wat begrijp je niet als ik zeg "als hij fit is"?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voegt hij dan net zoveel toe als vorig seizoen?
Dat is hij niet zo vaak helaasquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:34 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet als ik zeg "als hij fit is"?
Kost weer geld enzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:37 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Dan ben je binnen een half jaar dus weer van hem af. Geen probleem lijkt me.
Ach wat maakt het uit allemaal we huren gewoon nog een paar spelers erbij kost toch niet zoveelquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:40 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Het is wat zeg. Alle spelers kosten geld.
Gast, ga even janken om een paar ton. Dat geld gedoe schiet echt te ver door bij sommige Ajax supporters. Zolang er meer binnenkomt dan er uitgegeven wordt is het goed. Daarnaast is er dus totaal geen lange termijn risico.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit allemaal we huren gewoon nog een paar spelers erbij kost toch niet zoveel
Je zou economie moeten gaan studerenquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:45 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Gast, ga even janken om een paar ton. Dat geld gedoe schiet echt te ver door bij sommige Ajax supporters. Zolang er meer binnenkomt dan er uitgegeven wordt is het goed. Daarnaast is er dus totaal geen lange termijn risico.
Ik ook wel maar het is natuurlijk wel zo dat als je al 1 speler voor 1 plek huurt waarom dan nog 1 die niet eens fit is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:55 schreef BankAardappel het volgende:
Daarin verschillen we dus duidelijk van mening. Maar ja, jij bent altijd al fan geweest van Boerrigter. Ik zie liever Cuenca dan Boerrigter of Sana. Omdat zij hier spelen wil niet zeggen dat je ze hoeft te houden ofzo.
Cuenca moet alleen komen als hij gekocht wordt of huren met optie tot koop.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook wel maar het is natuurlijk wel zo dat als je al 1 speler voor 1 plek huurt waarom dan nog 1 die niet eens fit is.
Maar als Barcelona beslist dat het beter is voor hem om in Amsterdam te herstellen en ze lenen hem gratis uit is het wel leuk om hem erbij te hebben.
Waarom zou je hem kopen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cuenca moet alleen komen als hij gekocht wordt of huren met optie tot koop.
Sana en boer zit je aan 'vast'. Het is een dun lijntje van niet verkopen tot je een betere voor in de basis hebt. Ze moeten elkaar er uit spelen. Het zijn misschien niet de meeste briljante spelers maar de positie is nu driedubbel bezet. Dan moet er toch minimaal eentje weg voor je gaat nadenken over nog een huur.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:55 schreef BankAardappel het volgende:
Daarin verschillen we dus duidelijk van mening. Maar ja, jij bent altijd al fan geweest van Boerrigter. Ik zie liever Cuenca dan Boerrigter of Sana. Omdat zij hier spelen wil niet zeggen dat je ze hoeft te houden ofzo. Ik zie hem sowieso nog wel komen ook eigenlijk, hij zal niet zulke uitspraken doen als hij weet dat Ajax niet voor zijn terugkomst open staat.
En de jeugd dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om een goede aanvaller in je selectie te hebben.
Huren met koopoptie vind ik nog niet zo gek ideequote:Op woensdag 10 juli 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cuenca moet alleen komen als hij gekocht wordt of huren met optie tot koop.
Bojan kan overal in de aanval uit de voeten. Beter 3 goede buitenspelers, dan dat je weer een paar wedstrijden Derk ofzo moet opstellen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu niet maar daarom heb je Bojan dit seizoen
Bojan moet zich richten op de rechtsvoor positie. Leuk dat hij ook in de spits kan en op links maar daar is hij dus niet voor gehaald. Met Bojan,Meleg en Sana die echt nog wel een kans verdiend heb je 3 spelers die rechts kunnen spelen dat is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bojan kan overal in de aanval uit de voeten. Beter 3 goede buitenspelers, dan dat je weer een paar wedstrijden Derk ofzo moet opstellen.
Ja in eerste instantie wel ja. Maar hij kan ook op die andere posities uit de voeten, kan je toch mooi rouleren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bojan moet zich richten op de rechtsvoor positie. Leuk dat hij ook in de spits kan en op links maar daar is hij dus niet voor gehaald. Met Bojan,Meleg en Sana die echt nog wel een kans verdiend heb je 3 spelers die rechts kunnen spelen dat is meer dan genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |