ik zeg niet dat het zo is he, ik zeg alleen dat mijn collega blaasjes op zijn handen kreeg, daarna werden zijn handen helemaal rood en schilferig en het duurde echt weken voordat ze opeens doorhadden dat het door de achterkant van blackberry kwam die hij altijd in die hand had en niet in zijn andere hand. Toen andere telefoon gepakt en t was in no time overquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]srsly wat de neuk moet ik dan met die tas
Ik weet dat t niet zo hoeft te zijn maar t zou wel mooi klote zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het zo is he, ik zeg alleen dat mijn collega blaasjes op zijn handen kreeg, daarna werden zijn handen helemaal rood en schilferig en het duurde echt weken voordat ze opeens doorhadden dat het door de achterkant van blackberry kwam die hij altijd in die hand had en niet in zijn andere hand. Toen andere telefoon gepakt en t was in no time over
dus hou t wel ff in de gaten, misschien tas tijdje aan je andere hand dagen en zodra je ziet dat het daar begint weet je het zeker
Ja is t ook, maar misschien is t van iets andersquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet dat t niet zo hoeft te zijn maar t zou wel mooi klote zijn
Ik schommel altijd een paar keer per jaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alweer of nog steeds? Jij had toch rond januari alles alweer op peil gekregen?
Datquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Nou sorry maar ik zit in Eindhoven en het is dichtbewolkt
Het is hier nu net iets aan het dichttrekken maar het was echt nog zonnig hoor!quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Nou sorry maar ik zit in Eindhoven en het is dichtbewolkt
Dan zit je precies onder het gat in de ozonlaagquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is hier nu net iets aan het dichttrekken maar het was echt nog zonnig hoor!
Ik denk hetquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zit je precies onder het gat in de ozonlaag![]()
HEt mag niet koud worden want ik heb een rokje aan en een t shirt en geen jas bij me
Dat... Jurkje; zonder panty en dunne korte mouw bolero en geen jas. Dus nee het mag gewoon niet koud worden/zijn vandaagquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zit je precies onder het gat in de ozonlaag![]()
HEt mag niet koud worden want ik heb een rokje aan en een t shirt en geen jas bij me
Wijfquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik schommel altijd een paar keer per jaarIn februari ofzo had ik mijn streef gewicht gehaald; dit is tot vorige maand goed gegaan en toen had ik weer een EAT DRINK EVERYTHING OMNOMNOM.
Dus nu weeg ik weer 62. Maar 5 kilo is niet zo'n groot drama; alleen wel genoeg om het te voelen aan mijn spannende broeken
Overigens heb ik dit standaard eigenlijk wel met de vakantie; want velen bbq en dus velen bier/aperitief alles... en ook eind van het jaar![]()
En dan baal ik van mezelf omdat ik me gewoon niet fijn voel in mijn vel dan
(en verder ga ik helemaal niet zeuren hierover![]()
)
Even onder spoiler want ja het gaat om dieet/gewicht gezeikquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wijf![]()
Ik ben dus een paar jaar echt zo stabiel als de tyfus geweest. Daarom baal ik nu dus![]()
En broeken die strakker zitten is gewoon vervelend, wat voor een gewicht je ook hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Even onder spoiler want ja het gaat om dieet/gewicht gezeik
Je hoeft je echt dit soort dingen niet in spoiler te zetten joh, als ik een paar kilo aankom voel ik mij ook niet lekker in mij vel hoor, t is niet zo dat alleen mensen die zwaarder wegen mogen klagen over gewichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is t nu wat beter weer, gewoon lekker veel fruitjes eten en wat minder chips, dat helpt al een hoop![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Even onder spoiler want ja het gaat om dieet/gewicht gezeik
Nou, het is bij mij natuurlijk wat complexer door het verledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb ongeveer een jaar stabiel op 54 gezeten, maar dat was een periode van flinke stress (afstuderen) en mijn enige manier om rust in m'n hoofd te krijgen was sporten. Dus dat deed ik echt als een malle. Ik paste m'n eten aan op m'n beweging, als ik dat niet had gedaan was ik lager gegaan en dat is niet de bedoeling. Toen die periode voorbij was ben ik gestabiliseerd op 56 en daar heb ik heel lang op gezeten.
Het is een beetje bedroevend geworden sinds ik de auto heb en tevens niet meer op de fiets naar het werk kan omdat het net wat te ver is. Waar ik voorheen ongeveer 60km per week fietste, fiets ik nu bijna niks meer. Daarbij ging ik wat makkelijker snacken, terwijl ik eerst een heel vast eetpatroon had. Alles leuk en aardig, maar zit nu op 60 en heb nog maar twee broeken die passen.
Dus ik ben nu gestopt met 's avonds en tussendoor snacken. Dat was een paar dagen afzien maar ben ik nu al gewend. Daarbij wat meer beweging pakken. Maar ik zou echt willen dat ik weer op fietsafstand werkte, want toen hoefde ik me er helemaal geen zorgen om te maken
. Daarbij merk ik gewoon hoe goed het voor me is.
Terug naar 56 is het doel. En zonder rare dingen doen, want daar ben ik iets te goed in
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ja mijn vaste tussendoor-momentjes zijn voor mij heel logisch, het gaat me meer om de dingen die daar nog tussendoor komenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
tussendoor snacken is overigens best goed voor je he, zolang je dingen pakt als tomaatjes, fruit, beetje yoghurt etc
Dit ja!quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
tussendoor snacken is overigens best goed voor je he, zolang je dingen pakt als tomaatjes, fruit, beetje yoghurt etc
Dat verklaart wel je haarkleur!quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit ja!
Ik moet wle zeggen dat k het soms lastig vind om te bedenken
Want die tussendoor repen dingest uit de supermarkt zit heel vaak alsnog wel bende in, dus ik val altijd wel terug op fruitjes want ik los geen tomaatjes. En wortels maar daar kan k een hele bos van opeten en dat vult dan nog niet echt
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat verklaart wel je haarkleur!
Slechte grap. Jouw haarkleur
.
Ja idd daarom dat ik het vroeg; voor jou is het ook wat lastiger inzake je verleden; maar idd feit dat je niet meer kan fietsen is wel een grotequote:Op woensdag 10 juli 2013 12:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou, het is bij mij natuurlijk wat complexer door het verleden.
Ik heb ongeveer een jaar stabiel op 54 gezeten, maar dat was een periode van flinke stress (afstuderen) en mijn enige manier om rust in m'n hoofd te krijgen was sporten. Dus dat deed ik echt als een malle. Ik paste m'n eten aan op m'n beweging, als ik dat niet had gedaan was ik lager gegaan en dat is niet de bedoeling. Toen die periode voorbij was ben ik gestabiliseerd op 56 en daar heb ik heel lang op gezeten.
Het is een beetje bedroevend geworden sinds ik de auto heb en tevens niet meer op de fiets naar het werk kan omdat het net wat te ver is. Waar ik voorheen ongeveer 60km per week fietste, fiets ik nu bijna niks meer. Daarbij ging ik wat makkelijker snacken, terwijl ik eerst een heel vast eetpatroon had. Alles leuk en aardig, maar zit nu op 60 en heb nog maar twee broeken die passen.
Dus ik ben nu gestopt met 's avonds en tussendoor snacken. Dat was een paar dagen afzien maar ben ik nu al gewend. Daarbij wat meer beweging pakken. Maar ik zou echt willen dat ik weer op fietsafstand werkte, want toen hoefde ik me er helemaal geen zorgen om te maken
. Daarbij merk ik gewoon hoe goed het voor me is.
Terug naar 56 is het doel. En zonder rare dingen doen, want daar ben ik iets te goed in
ja, 15 km is wel wat veel idd. En s'avonds nog snacken scheelt echt veel. Je zit zo ongemerkt honderden overbodige kcals te verstouwen. Doe dat drie maanden en er plakt vijf kilo aan...quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja mijn vaste tussendoor-momentjes zijn voor mij heel logisch, het gaat me meer om de dingen die daar nog tussendoor komen![]()
En ik heb jarenlang 's avonds niks meer gegeten omdat ik daar gewoon geen trek meer in had. Heb nu even gemerkt hoe snel die gewoonte er weer in kruipt.
En nu weer hoe snel hij er weer uit gaat, want ik heb er nu al geen behoefte meer aan
Fietsen naar m'n werk is 15km enkele reis. Reken daarbij dat mijn diensten over het algemeen 10 uur duren, slaapdienst nog langer... Dan vind ik het net wat teveel van het goede
Dat merk ik hier dus dus goed nu - geen chips/koekjes/andere zooi meer scheelt veel! Ik pak alleen af en toe een stukje pure chocolade, maar dat is ook nooit heel veel achter elkaar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, 15 km is wel wat veel idd. En s'avonds nog snacken scheelt echt veel. Je zit zo ongemerkt honderden overbodige kcals te verstouwen. Doe dat drie maanden en er plakt vijf kilo aan...
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:49 schreef PriemGirl het volgende:
Naja ik erger me vooral aan mezelf omdat ik heel goed weet waar het vandaan komt en dat ik dan 1 brok onzekerheid word
dus ik moet gewoon niet zeiken en mijn eetpatroon weer anders maken
Ja precies.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, 15 km is wel wat veel idd. En s'avonds nog snacken scheelt echt veel. Je zit zo ongemerkt honderden overbodige kcals te verstouwen. Doe dat drie maanden en er plakt vijf kilo aan...
Met maximizer he! Dus das eigenlijk valsspelenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:51 schreef megamandy het volgende:
Huh ik was aan het teruglezen en toen zag ik die omvangmaten. Nu heb ik dus altijd in mijn hoofd gehad dat mijn bustemaat 90 wasen die van Schaar en Deb rond de 85?
*gaat op zoek naar het meetlint*
Dat is normaal, dat je 's morgens honger hebt. Maar als je echt met hònger naar bed gaat moet je 's avonds nog even komkommer ofzo pakken of een appel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik eet nu geen pak koek meer elke avond, maar heb nu wel honger als k naar bed ga daar moet ik echt aan wennenin d eochtend moet ik ook atlijd gelijk wat eten nu
Ik moet tegenwoordig 's ochtends ook altijd iets hebben... Ik grijp nu wel vaker naar een ontbijtkoek (want nope boterham smeren enzo dat lukt nog steeds nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik eet nu geen pak koek meer elke avond, maar heb nu wel honger als k naar bed ga daar moet ik echt aan wennenin d eochtend moet ik ook atlijd gelijk wat eten nu
Dan ga ik het alsnog metenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Met maximizer he! Dus das eigenlijk valsspelen.
Haha ik ben benieuwdquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan ga ik het alsnog meten
Gister stond ik in de andere winkel omdat de storemanager op vakantie is en ander de assistent 14 dagen achter elkaar moest werken en toen ging het ook opeens over tieten.
Dus ik zeggen dat ik best wel een borstverkleining zou willen, zegt dat wijf: "Nog kleiner?!?!?!"
Tuurlijk, het is net als stoppen met roken. Je maag is gewend dat ie eten krijgt om half tien, dus gaat ie lopen mekkeren. Als je dat twee weken kan negeren houdt het vanzelf op.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja precies.
En ik weet niet hoe het bij anderen zit, maar bij mij zit er zoveel gewenning in. Ik heb een paar avonden honger gehad 's avonds (echt honger, dat ik het in m'n maag voelde) en dat is nu over. Dus heb ik er nu ook geen behoefte aan.
En dat gaat echt over 's avonds, overdag vind ik die balans veel moeilijker. Maar na m'n avondeten is het eten voor die dag klaar. En dan is het prima.
En bedanktquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan ga ik het alsnog meten
Gister stond ik in de andere winkel omdat de storemanager op vakantie is en ander de assistent 14 dagen achter elkaar moest werken en toen ging het ook opeens over tieten.
Dus ik zeggen dat ik best wel een borstverkleining zou willen, zegt dat wijf: "Nog kleiner?!?!?!"
Ze was zelf wat flinker en zal denk ik dus daarom ook een kleinere cupmaat hebben. Maar dan nogquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ik ben benieuwd!
En whuuuut? Hoe durven ze zoiets te zeggen over jouw epische boobies.
Ik meen serieus dat het afvallen me makkelijker af ging toen ik nog rooktequote:Op woensdag 10 juli 2013 12:58 schreef PriemGirl het volgende:
Misschien moet ik gewoon meer roken
![]()
Nee ok; niet echt
Die laatste doe ik ongetwijfeldquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is net als stoppen met roken. Je maag is gewend dat ie eten krijgt om half tien, dus gaat ie lopen mekkeren. Als je dat twee weken kan negeren houdt het vanzelf op.
Er zijn natuurlijk wel trucjes om het makkelijker te maken, waaronder een lange wandeling maken, je tanden poetsen of meer roken
Ga dan gewoon aan de cokequote:Op woensdag 10 juli 2013 12:58 schreef PriemGirl het volgende:
Misschien moet ik gewoon meer roken
![]()
Nee ok; niet echt
Merk wel dat ik ook echt naar voor met mijn schouders ga, als ik ze met mijn handen helemaal optil (dus het gewicht ophef om het even vaag te zeggenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En bedankt
Maar jij hebt wel flinke borsten in verhouding, maar verkleinen ja? Zulke gigantische uiers zijn het toch ook weer niet?
Iemand inhuren die de hele dag je tetten omhoog houdt voor jequote:Op woensdag 10 juli 2013 12:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Merk wel dat ik ook echt naar voor met mijn schouders ga, als ik ze met mijn handen helemaal optil (dus het gewicht ophef om het even vaag te zeggen) voelt dat gewoon zooooo veeel beter.
En ik vind het ook super vaak irritant met kleding dat de knopen gaan spannen en alles omdat het totaal niet in verhouding met mijn taille is
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iemand inhuren die de hele dag je tetten omhoog houdt voor je![]()
Ik ken hier wel iemand
dit klinkt wel herkenbaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Merk wel dat ik ook echt naar voor met mijn schouders ga, als ik ze met mijn handen helemaal optil (dus het gewicht ophef om het even vaag te zeggen) voelt dat gewoon zooooo veeel beter.
En ik vind het ook super vaak irritant met kleding dat de knopen gaan spannen en alles omdat het totaal niet in verhouding met mijn taille is
Ik eet wel meer avondeten dan normaal, echt een vol bordquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is normaal, dat je 's morgens honger hebt. Maar als je echt met hònger naar bed gaat moet je 's avonds nog even komkommer ofzo pakken of een appel.
Of meer avondeten
bb zat maandag weer op 99.... en die is 1.87 en heeft een broekmaat 34/36quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:00 schreef PriemGirl het volgende:
En ik vind dat cif eik ook wat moet afvallen; maar hij zit nog steeds nét onder de 100 en vindt het priiiima... Maar ik vind 38/36 zoveel erger klinken dan broekmaat 36/36![]()
Wijvenbwain
Ik kan het me op zich wel iets voorstellen iddquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik meen serieus dat het afvallen me makkelijker af ging toen ik nog rookte
Want als ik dan trek had in "iets" ging ik gewoon paffen.
Als ik nu trek heb in "iets" kan ik alleen maar de vaatwasser gaan uitruimen terwijl ik aan chocolade denk![]()
![]()
Dan is het gewenning, gewoon negeren dan houdt t vanzelf opquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik eet wel meer avondeten dan normaal, echt een vol bordIk denk dat ik er ok aan moet wennen dat ik daarna niet meer zoveel eet
Maar ik pak nu idd maar een fruitje maar alsnog aardig wat honger als k ga slapen
Whutquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb zat maandag weer op 99.... en die is 1.87 en heeft een broekmaat 34/36
hoewel dat een kwestie van verdeling is denk ik... ik pas met mijn obesilijf ook in maat 42quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb zat maandag weer op 99.... en die is 1.87 en heeft een broekmaat 34/36
Ik vraag me af of Baas al onder de 100 zit nu!quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:00 schreef PriemGirl het volgende:
En ik vind dat cif eik ook wat moet afvallen; maar hij zit nog steeds nét onder de 100 en vindt het priiiima... Maar ik vind 38/36 zoveel erger klinken dan broekmaat 36/36![]()
Wijvenbwain
ik zou ze toch minstens een half uur speling geven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
hoe laat is het okay om de dhl te bellen? ze zouden tussen 9 en 1 komen, ik wil best nog wel ff wachten maar wil eigenlijk douchen en gezichtsmasker op doen enzo dus t zou fijn zijn als ze ff opschieten
Okay!quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou ze toch minstens een half uur speling geven.
1, 2, 5, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17. Juuupquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:22 schreef PriemGirl het volgende:
Velen is idd herkenbaar![]()
[ afbeelding ]
Jup! Van mij mag 10 en 16 daar ook wel bij tbhquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
vooral 5, 11 en 14 zijn schokkende ontdekkingen
Spannend!! Hoe laat moet ie?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:36 schreef Debsterr het volgende:
AAAAH ik hoop zo dat Baas z'n theorie haalt vandaag!
Als ik niet krijg wat ik betaald heb hou ik m lekker toch omdat t kanquote:
je kunt em toch nog terug sturen gratischquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik niet krijg wat ik betaald heb hou ik m lekker toch omdat t kanmisshien dan ooit leer op de hengsels laten maken
zou wel typisch voor jou zijn als je allergisch blijkt voor die tasquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik niet krijg wat ik betaald heb hou ik m lekker toch omdat t kanmisshien dan ooit leer op de hengsels laten maken
Dit jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
zou wel typisch voor jou zijn als je allergisch blijkt voor die tas
Ja ermahgerd, dat ik jou nog nooit tegen ben gekomen daar is wel raar. We werken echt vlakbij elkaar en ik reis ook altijd via arena.quote:
Het mag niet zo zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ermahgerd, dat ik jou nog nooit tegen ben gekomen daar is wel raar. We werken echt vlakbij elkaar en ik reis ook altijd via arena.
gratz voor baas!quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:51 schreef Debsterr het volgende:
JEEEEEEEEUJ jullie geduim heeft geholpenwoohoo!
EN IK DANquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ermahgerd, dat ik jou nog nooit tegen ben gekomen daar is wel raar. We werken echt vlakbij elkaar en ik reis ook altijd via arena.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:51 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:51 schreef Debsterr het volgende:
Normaliter om kwart voor 8, maar nu zijn erquote:
Ja ermahgerd ik ben er rond kwart over 8 pas want ik begin pas om half 9 met werken /lui.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Normaliter om kwart voor 8, maar nu zijn erwerkzaamheden
bij Den Bosch dus ben ik er pas kwart over 8.
Vandaag laatste dag trouwens voor mij, want werkzaamheden tot de 11e en donderdag is mn vrije dag.
DIT!!quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:54 schreef Mss het volgende:
[..]
JA ERMAHGERD
WE MOETEN EEN ARENAMEET ORGANISEREN. GEHEIM NATUURLIJK
Ik zou teleurgesteld zijn als ie NIET geheim was!quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:54 schreef Mss het volgende:
[..]
JA ERMAHGERD
Is die collega ook zo'n lekker wijf? No? There's your answer!quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en hoor net dat ik evenveel verdien als een collega die hier al 6 jaar werkten die werkt 0.9 fte en ik 0.8. What are this
starbucksmeet want hipsterquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:54 schreef Mss het volgende:
[..]
JA ERMAHGERD
Soberso!quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou teleurgesteld zijn als ie NIET geheim was!
En dan kunnen we een neger estafette doen!quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DIT!!
Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is die collega ook zo'n lekker wijf? No? There's your answer!
Stel je voor dat je 'Zap de neger' in de Bijlmer moet doenquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:57 schreef Mss het volgende:
[..]
En dan kunnen we een neger estafette doen!
Dab wordt het zap de blankequote:Op woensdag 10 juli 2013 13:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Stel je voor dat je 'Zap de neger' in de Bijlmer moet doencomazuipen ftw
Dat feeeeeeeelquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:58 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben echt ZO blij. Zou er dan na 7 jaar eindelijk een chauffeur bij komen hier?
En dan naar de kfc uiteraard!quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Potverquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dan muilen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan ga ik tegenover jullie zitten dan kunnen jullie die fles wel aan je mond houden
Ja ik in het begin ook wel echt hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind autorijden heerlijk en was heel blij dat mijn ex geen rijbewijs had
Yeahhhh en hem nu 7 jaar laten bobbenquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:58 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben echt ZO blij. Zou er dan na 7 jaar eindelijk een chauffeur bij komen hier?
Geen grap, dat is de afspraak ja!quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Yeahhhh en hem nu 7 jaar laten bobben
Ja dat, zijn pa woonde in Walonië, dat is gewoon fijn als je het kan afwisselen soms of met feestdagen, mijn fam woont in Almere, zijn fam woont in Brabant en Rdam. Dan zit je al gauw hele dagen achter het stuur.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:03 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind autorijden ook niet erg, maar ik rij al heel veel voor m'n werk (ruim 10k sinds half januari) en familie woont ver weg, dan is het best kak als je altijd bob bent.
Nicequote:
Woohoo!!quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:51 schreef Debsterr het volgende:
Geen stuurbekrachtigingquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
oh ja ik kan wel begrijpen dat het veel handiger is om beide rijbewijs te hebben hoor
ik rij ook niet in SF zijn auto want geen stuurbekrachtiging dus HOW ABOUT NO
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:07 schreef SuperFruitig het volgende:
GA NIET HATEN IK POMP DIE SUBWOOFER MET MN KUIPSTOELTJES JE WEET
SORRY MENEERquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:07 schreef SuperFruitig het volgende:
GA NIET HATEN IK POMP DIE SUBWOOFER MET MN KUIPSTOELTJES JE WEET
Er trouwt voorlopig toch niemand!quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Dat wordt lopen naar de volgende bruiloft![]()
O +O +
![]()
![]()
![]()
![]()
32 O.o? Dafuq did you get?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jas, rok van zalando en als t goed is 32 lakjes
Jullie ermahgerd!quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Na schaar ben ik serieus benieuwd wie de volgende isVolgens mij zijn alle stellen die je wel een beetje aan zag komen getrouwd toch?
Waaaaaaaaaantz!quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NeeIk zal ff wat fotos op de WA gooien
[..]
Loqi ja!!!
quote:
jijquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk wel dat er eerder een nieuwe gaat biggen dan dat er iemand gaat trouwen. De vraag is wie eerder is, ik of Molo
Of ergens een onverwachte, bami ofzo!quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk wel dat er eerder een nieuwe gaat biggen dan dat er iemand gaat trouwen. De vraag is wie eerder is, ik of Molo
Das heul niet onverwacht jongeuh!quote:
ik betwijfel het!quote:
Baren he, geen bruiloftcrashenquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Das heul niet onverwacht jongeuh!
ermahgerd en dan hebben we ook gelijk een bruiloftquote:
ohai. al wel eerst school afmakenquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
Potentiele moeders-in-spe hebben we toch wel een aantal
Ermahgerd mini Lorren. Cuuuuuuuuuuuutequote:Op woensdag 10 juli 2013 14:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ohai. al wel eerst school afmaken
WAAROM IK NIETquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie space en brum toch ook wel trouwen over een jaartje of drie
Uft en Intro ook wel
dit sobersoquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben al een kattenmoeder, handen vol aan_
Of Lindy is een trolololo actie aan het voorbereiden, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, de vrijgezellen scoren niet zo hoog....
Ik denk wel dat de beste kansen liggen bij de getrouwde kinderlozen momenteel. Dus ik, molo, priem en MC.
Het is jammer dat Lindy niet zwanger kan worden
Ik heb geen idee. Ik heb minder trouwvibes bij jou.quote:
Nee, ik wil veel dingen geloven in de wereld, maar geen lindymoeder. Noooo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Of Lindy is een trolololo actie aan het voorbereiden, dat kan natuurlijk ook.
Dat het ineens is van 'ermahgerd er balanceert een baby op mijn tetten'.
Jezus wat een sneuneuzenquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig heeft Hi nog steeds niet teruggemaild
en ik heb niet eens een klacht of een moeilijke vraag he. Ik wil alleen maar mijn rekeningnummer voor de automagische incasso wijzigen. Hoe moeilijk kan het zijnquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik betwijfel het!
Hoewel ik al eerder op Molo had ingezet en toen kwam bubsel er tussendoor, dus mja
Gewoon storneren dan weten ze je zo te vindenquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ik heb niet eens een klacht of een moeilijke vraag he. Ik wil alleen maar mijn rekeningnummer voor de automagische incasso wijzigen. Hoe moeilijk kan het zijn
Ja, die had je zelf natuurlijk ook niet helemaal zo getimed, dus ik zal het je vergeven.quote:
Kan je niet beter bellen of moet je dan honderdmiljoen jaar in de wacht staan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ik heb niet eens een klacht of een moeilijke vraag he. Ik wil alleen maar mijn rekeningnummer voor de automagische incasso wijzigen. Hoe moeilijk kan het zijn
ja, dan is dat weer een andere afdeling en die gaan daar dan niet overquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon storneren dan weten ze je zo te vinden
Dat kan, maar het is nu een beetje een principe-dingetje aan het wordenquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan je niet beter bellen of moet je dan honderdmiljoen jaar in de wacht staan?
Ja dat begrijp ik, maar je hebt er meer jezelf mee denk ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dan is dat weer een andere afdeling en die gaan daar dan niet overwedden!
[..]
Dat kan, maar het is nu een beetje een principe-dingetje aan het worden
FMLquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb minder trouwvibes bij jou.
Then again had ik ook geen kindervibes bij bubsel, dus verras me eens
quote:
Ja ik wacht ook nog even, eerst school af hebben enzo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent 22, wacht nog maar eveneen jaartje of vijf.
Die wordt in november 26.quote:
ja en dan gaan ze sorry mevrouw zeggenquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar je hebt er meer jezelf mee denk ikAls je belt kan je roepen dat je verdorie al twee keer gemaild heb en hoe belachelijk het allemaal is
25, mannelijk en dan al rammelen. Waar moet dat heenquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[..]
Ja ik wacht ook nog even, eerst school af hebben enzo.
[..]
Die wordt in november 26.
GENIET!quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en dan gaan ze sorry mevrouw zeggen
ik kan ook iets neerpoten op klacht.nlquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dreigen met kassa schijnt het ook goed te doen
hebben ze t toen wel opgelost? Zoveel failquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn vriend had laatst ook iets met een of ander kutbedrijf dat ze een probleem niet wilde oplossen. Toen had ie de klacht ergens op een forum neergeplempt, tweakers ofzo. Werd ie meteen gebeld door dat bedrijf
Ja uiteraardquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hebben ze t toen wel opgelost? Zoveel fail
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:40 schreef Mss het volgende:
Ik had een boze vrouw aan de lijn omdat we anoniem belden. Ja hallo, als het incassobureau met afzender gaat bellen gaat er helemaal niemand meer opnemen
Ik doe debiteurenbeheer, wij bellen wel met nr, maar ik bel voornamelijk bedrijven. Onze incassoafdeling belt ook privequote:Op woensdag 10 juli 2013 14:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja jullie bellen ook anoniem neem ik aan?
Nee ik doe ook debiteurenbeheer, maar het kan uiteindelijk wel op incasso uitdraaien en bedrijven zien dat verschil niet dus ze zien mij als incassobureau en ervaren telefoontjes als vervelend. Daarom bellen we anoniem.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd werk je bij een incassobureau? Dat wist ik niet. Epic
Maar jij belt ook particuliere klanten?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee ik doe ook debiteurenbeheer, maar het kan uiteindelijk wel op incasso uitdraaien en bedrijven zien dat verschil niet dus ze zien mij als incassobureau en ervaren telefoontjes als vervelend. Daarom bellen we anoniem.
Ja ik ook, en ook alleen bedrijven, maar toch zijn er genoeg mensen die niet zouden opnemen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik doe debiteurenbeheer, wij bellen wel met nr, maar ik bel voornamelijk bedrijven. Onze incassoafdeling belt ook prive
Nederlandersquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
Pffff....net familie opgehaald van vakantie (ze waren met de bus en moest ze dus ergens op een parkeerplaats gaan halen) en ze waren alleen maar aant zeuren hoe warm het daar wel niet wasen dat ze niets konden doen omdat het dus zo warm was
![]()
En daarna klagen dat het hier geen mooi weer meer was
Nope, alleen bedrijven, want het gaat om uitzendkrachten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar jij belt ook particuliere klanten?
Ohja ik heb een direct nummer, dus dan komen ze gelijk bij mij uit. Dat scheelt wel. En als we bedrijven bellen die een 06-nr opgeven nemen ze 9 van de 10 keer ook niet op. Maar meestal kom ik gewoon bij de receptioniste binnen en die vertelt meteen of die persoon er is of nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik ook, en ook alleen bedrijven, maar toch zijn er genoeg mensen die niet zouden opnemen.
Buiten dat is het ook onpraktisch als mensen zouden terugbellen, ze bij heel iemand anders uitkomen en voordat je dan doorhebt wie er gebeld heeft ben je alweer even verder. Dan kun je beter zelf nog een keer bellen.
godsamme, wat een gedoequote:Op woensdag 10 juli 2013 14:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Met mijn man gaat het nog niet goed nu veel hoofdpijn. De druk te hoog waarschijnlijk, we kijken het nog even aan we zullen wel snel weer naar het ziekenhuis bellen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Met mijn man gaat het nog niet goed nu veel hoofdpijn. De druk te hoog waarschijnlijk, we kijken het nog even aan we zullen wel snel weer naar het ziekenhuis bellen.
Heel veel sterkte!quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sterktequote:Op woensdag 10 juli 2013 14:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je weet dat ze zeggen dat dronken mensen altijd de waarheid spreken hequote:Op woensdag 10 juli 2013 15:12 schreef megamandy het volgende:
En babys en kleine kinderen
Ja ik vind het leuk om te zien hoe die met spiegels omgaan in de winkel maar na 2 minuten ben ik dat ook wel weer zat en mogen ze van mij weer gaan
Gelukkig heeft megatoby ook totaal niet zulke gevoelens (behalve soms als hij uhm niet helemaal nuchter is).
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
Uh sterkte bubs
[..]
Je weet dat ze zeggen dat dronken mensen altijd de waarheid spreken he![]()
![]()
![]()
Om te werken? Join the clubquote:
Oeh nee dat is zuurderquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
In ziek zijnmaar als ik vandaag gewerkt had had ik zeker weten bij je club gehoord
Thnx mopquote:
Bwuh.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
luie kutpubersquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:09 schreef Mirjam het volgende:
zucht
een ongeïnterreseerde knul die een kassa opengooit, vervolgens de helft van m'n spullen langs de scanner haalt terwijl hij naar buiten staart, het subtotaal aanslaat, het bedrag noemt, het beurtbalkje weghaalt en de boodschappen van de volgende gaat scannen
dus ik zo 'mag ik misschien eerst even afrekenen voordat je doorgaat met de spullen van de volgende..?'
Hij kijkt me schaapachtig aan en vervolgens hebben we minutenlang een discussie of er wel of geen beurtbalkje tussenstond, ga godverdomme die stront uit je ogen vegen man
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:09 schreef Mirjam het volgende:
zucht
een ongeïnterreseerde knul die een kassa opengooit, vervolgens de helft van m'n spullen langs de scanner haalt terwijl hij naar buiten staart, het subtotaal aanslaat, het bedrag noemt, het beurtbalkje weghaalt en de boodschappen van de volgende gaat scannen
dus ik zo 'mag ik misschien eerst even afrekenen voordat je doorgaat met de spullen van de volgende..?'
Hij kijkt me schaapachtig aan en vervolgens hebben we minutenlang een discussie of er wel of geen beurtbalkje tussenstond, ga godverdomme die stront uit je ogen vegen man
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:09 schreef Mirjam het volgende:
zucht
Ja, daarom, wat een dwaas johquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij zal dus ook tussendoor op (sub)totaal hebben geduwd als hij het bedrag noemde, dus waar slaat het op
bestelaidsquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:22 schreef Mss het volgende:
Ik heb ze al sinds maandag ongeopend in de kast liggen. Komt een pakketje eens aan, doe ik er nog niks mee
Te groot?quote:
Rare pasvorm, maar ook het patroon en de stof dragen er wel aan bijquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Te groot?Of gewoon lelijke 'vorm'?
Niet da'k weet?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg Mirjam, hedde gai mij nou ontvriend?
Kan die oude nog wel terug dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, maar ik heb een andere bolletjesjurk gevonden die wel heul mooi is
Want>? Je mist me op feestboek?quote:
Ja, die terug gaat is van Asos, die gaat gewoon terug. Die andere heb ik in de stad gekocht.quote:
ik zag ineens geen blauw vinkje meer achter je naam staan in de geheime fbquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Want>? Je mist me op feestboek?Ik ben sowieso wat minder actief laatste tijd. Zal straks s ff kieken
Vinkjes?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zag ineens geen blauw vinkje meer achter je naam staan in de geheime fb
straks s ff op de ipad kijken want dit ken ik nietquote:
Oh ja, die quick dry van NYC.. nou ja, heb nu weer 8 flesjes Essence op voorraadquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:03 schreef Mirjam het volgende:
Vanmiddag flesjes essence quick dry en quick dry van NYC gehaald om te proberen, die schijnen ook te shizznitt te zijn. Mooi geprijsd nu, 2 voor 3 en 2 voor 4 euro
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, die quick dry van NYC.. nou ja, heb nu weer 8 flesjes Essence op voorraad.
jamaar jij orijgt alles gratis als youtubegoeroequote:Op woensdag 10 juli 2013 17:17 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga nog steeds goed met mijn no-buy van makeup enzo
Nee nog niet! Ik heb maar 4 flesjes bijgehaald hoor, had er nog 4 staanquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]![]()
Heb jij die van nyc al eens geprobeerd?
ik ben ze elemaal top gaan vinden, was ff wennen maar nu blij dat ik me geen zorgen hoef te maken waar ik seche vandaan moet halenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee nog niet! Ik heb maar 4 flesjes bijgehaald hoor, had er nog 4 staan. Maar stuur ze zo vaak mee met swaps enzo.
Is die van NYC echt quick dry zoals Seche?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben ze elemaal top gaan vinden, was ff wennen maar nu blij dat ik me geen zorgen hoef te maken waar ik seche vandaan moet halen
Ja, dat lees ik wel, en de amerikanen zijn er ook gek opquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is die van NYC echt quick dry zoals Seche?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |