abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juli 2013 @ 11:56:18 #1
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128791043
SHJN SC Databank

:') :') :') ..... :') ... :') .............. :') ... :') :') :') :') ... :')
:') ................. :') ... :') :') ........ :') ................. :') ....... :')
:') :')............ :') ... :') .... :') ... :') .............. :') .......... :')
:') ................. :') ... :') ....... :') . :') ....... :') ......................
:') :') :') ..... :') ... :') ............... :') ... :') :') :') :') ... :')
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_128791060
Godverdomme wat een matige grap zou dat zijn :')
pi_128791081
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

:r srsly wat de neuk moet ik dan met die tas :')
ik zeg niet dat het zo is he, ik zeg alleen dat mijn collega blaasjes op zijn handen kreeg, daarna werden zijn handen helemaal rood en schilferig en het duurde echt weken voordat ze opeens doorhadden dat het door de achterkant van blackberry kwam die hij altijd in die hand had en niet in zijn andere hand. Toen andere telefoon gepakt en t was in no time over

dus hou t wel ff in de gaten, misschien tas tijdje aan je andere hand dagen en zodra je ziet dat het daar begint weet je het zeker
pi_128791120
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik zeg niet dat het zo is he, ik zeg alleen dat mijn collega blaasjes op zijn handen kreeg, daarna werden zijn handen helemaal rood en schilferig en het duurde echt weken voordat ze opeens doorhadden dat het door de achterkant van blackberry kwam die hij altijd in die hand had en niet in zijn andere hand. Toen andere telefoon gepakt en t was in no time over

dus hou t wel ff in de gaten, misschien tas tijdje aan je andere hand dagen en zodra je ziet dat het daar begint weet je het zeker
Ik weet dat t niet zo hoeft te zijn maar t zou wel mooi klote zijn :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 11:59:15 #5
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128791155
Dat zou zeker kut zijn Spees ;(.
  woensdag 10 juli 2013 @ 11:59:17 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_128791156
Nou sorry maar ik zit in Eindhoven en het is dichtbewolkt _O-
disclaimer
pi_128791159
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik weet dat t niet zo hoeft te zijn maar t zou wel mooi klote zijn :')
Ja is t ook, maar misschien is t van iets anders :) ff in de gaten houden dus
pi_128791191
quote:
3s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:31 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Alweer of nog steeds? Jij had toch rond januari alles alweer op peil gekregen?
Ik schommel altijd een paar keer per jaar :') In februari ofzo had ik mijn streef gewicht gehaald; dit is tot vorige maand goed gegaan en toen had ik weer een EAT DRINK EVERYTHING OMNOMNOM.
Dus nu weeg ik weer 62. Maar 5 kilo is niet zo'n groot drama; alleen wel genoeg om het te voelen aan mijn spannende broeken :')

Overigens heb ik dit standaard eigenlijk wel met de vakantie; want velen bbq en dus velen bier/aperitief alles... en ook eind van het jaar :@
En dan baal ik van mezelf omdat ik me gewoon niet fijn voel in mijn vel dan :')

(en verder ga ik helemaal niet zeuren hierover O-) :* )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_128791220
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Dat :D
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:00:40 #10
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128791221
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Het is hier nu net iets aan het dichttrekken maar het was echt nog zonnig hoor!
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:01:34 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_128791251
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Het is hier nu net iets aan het dichttrekken maar het was echt nog zonnig hoor!
Dan zit je precies onder het gat in de ozonlaag :D :D
HEt mag niet koud worden want ik heb een rokje aan en een t shirt en geen jas bij me :(
disclaimer
pi_128791263
Tas kopen anyone? :')_
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:01:59 #13
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128791269
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

HEt mag niet koud worden want ik heb een rokje aan en een t shirt en geen jas bij me :(
Ik denk het O+.
pi_128791303
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
wacht nou eerst ff af chick _O-
pi_128791323
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

wacht nou eerst ff af chick _O-
Ik kan er niet tegen :'(
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:03:49 #16
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128791358
Baas heeft zometeen theorie examen.. de spanning!
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:04:03 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_128791366
het kan ook gewoon eczeem zijn, had ik vorig jaar ook ineens. Het is nu overal weer weg behalve op mijn rechterpoot.
disclaimer
pi_128791386
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat... Jurkje; zonder panty en dunne korte mouw bolero en geen jas. Dus nee het mag gewoon niet koud worden/zijn vandaag }:|
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:05:42 #19
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_128791435
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik bied 10 euro hihaho
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_128791453
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ik schommel altijd een paar keer per jaar :') In februari ofzo had ik mijn streef gewicht gehaald; dit is tot vorige maand goed gegaan en toen had ik weer een EAT DRINK EVERYTHING OMNOMNOM.
Dus nu weeg ik weer 62. Maar 5 kilo is niet zo'n groot drama; alleen wel genoeg om het te voelen aan mijn spannende broeken :')

Overigens heb ik dit standaard eigenlijk wel met de vakantie; want velen bbq en dus velen bier/aperitief alles... en ook eind van het jaar :@
En dan baal ik van mezelf omdat ik me gewoon niet fijn voel in mijn vel dan :')

(en verder ga ik helemaal niet zeuren hierover O-) :* )
Wijf O+
Ik ben dus een paar jaar echt zo stabiel als de tyfus geweest. Daarom baal ik nu dus :')
En broeken die strakker zitten is gewoon vervelend, wat voor een gewicht je ook hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_128791938
quote:
3s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Wijf O+
Ik ben dus een paar jaar echt zo stabiel als de tyfus geweest. Daarom baal ik nu dus :')
En broeken die strakker zitten is gewoon vervelend, wat voor een gewicht je ook hebt.
Even onder spoiler want ja het gaat om dieet/gewicht gezeik :@ O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:23:20 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_128792030
waarom moet dat onder een spoiler? Gimme the diet drama O+ O+
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:25:26 #23
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_128792121
Ik merk nu voornamelijk doordat ik eventjes geblesseerd ben (en dus niet kan/mag rennen) dat alles weer strakker begint te zitten. Ik viel niet af door het rennen maar het was wat constanter en broeken zaten net wat lekkerder.

Helaas heb ik allang geen gewicht weer gevonden waar ik me prettig bij voelde :@ Ja misschien toen ik 55kilo woog en 16 was....nu schommelt het rond de 65kilo en wil eigenlijk weer terug naar die 55 (al denk ik dat dat redelijk overdreven is dus 60kilo zou ook mooi zijn....maar ja dan moet je ook wel gezond gaan eten enzo... :D )

Ik eet trouwens niet veel....alleen 'savonds die zak chips of dat ijsje enzo he 8)7
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_128792186
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:20 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft je echt dit soort dingen niet in spoiler te zetten joh, als ik een paar kilo aankom voel ik mij ook niet lekker in mij vel hoor, t is niet zo dat alleen mensen die zwaarder wegen mogen klagen over gewicht

Gelukkig is t nu wat beter weer, gewoon lekker veel fruitjes eten en wat minder chips, dat helpt al een hoop :9
pi_128792283
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:20 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

SPOILER
Nou, het is bij mij natuurlijk wat complexer door het verleden :').
Ik heb ongeveer een jaar stabiel op 54 gezeten, maar dat was een periode van flinke stress (afstuderen) en mijn enige manier om rust in m'n hoofd te krijgen was sporten. Dus dat deed ik echt als een malle :'). Ik paste m'n eten aan op m'n beweging, als ik dat niet had gedaan was ik lager gegaan en dat is niet de bedoeling. Toen die periode voorbij was ben ik gestabiliseerd op 56 en daar heb ik heel lang op gezeten.
Het is een beetje bedroevend geworden sinds ik de auto heb en tevens niet meer op de fiets naar het werk kan omdat het net wat te ver is. Waar ik voorheen ongeveer 60km per week fietste, fiets ik nu bijna niks meer. Daarbij ging ik wat makkelijker snacken, terwijl ik eerst een heel vast eetpatroon had. Alles leuk en aardig, maar zit nu op 60 en heb nog maar twee broeken die passen.
Dus ik ben nu gestopt met 's avonds en tussendoor snacken. Dat was een paar dagen afzien maar ben ik nu al gewend :). Daarbij wat meer beweging pakken. Maar ik zou echt willen dat ik weer op fietsafstand werkte, want toen hoefde ik me er helemaal geen zorgen om te maken -O- . Daarbij merk ik gewoon hoe goed het voor me is.
Terug naar 56 is het doel. En zonder rare dingen doen, want daar ben ik iets te goed in :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:31:59 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_128792334
tussendoor snacken is overigens best goed voor je he, zolang je dingen pakt als tomaatjes, fruit, beetje yoghurt etc ;)
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:32:36 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_128792355
hoe ver is het naar je werk Schaar?
disclaimer
pi_128792383
ik hoop ook zo dat mijn fiets snel gemaakt kan worden, want daardoor krijg ik nu geen beweging en dan voel ik mij in mijn hoofd gelijk dikker :')
pi_128792470
pakketjesman komt tussen 9 en 1 .. buuuh waarom gaat hij precies op t laatste moment komen :'(
pi_128792502
ehmygewrd zalando komt vandaag ook , maar die komt tussen 12 en 7

yaayy
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:39:38 #31
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128792563
AAAARGH OMA FLIKKER OP MET JE GARE DOORSTUUR MAILTJES!
pi_128792679
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
tussendoor snacken is overigens best goed voor je he, zolang je dingen pakt als tomaatjes, fruit, beetje yoghurt etc ;)
Ja mijn vaste tussendoor-momentjes zijn voor mij heel logisch, het gaat me meer om de dingen die daar nog tussendoor komen :@
En ik heb jarenlang 's avonds niks meer gegeten omdat ik daar gewoon geen trek meer in had. Heb nu even gemerkt hoe snel die gewoonte er weer in kruipt.
En nu weer hoe snel hij er weer uit gaat, want ik heb er nu al geen behoefte meer aan :)

Fietsen naar m'n werk is 15km enkele reis. Reken daarbij dat mijn diensten over het algemeen 10 uur duren, slaapdienst nog langer... Dan vind ik het net wat teveel van het goede :{
pi_128792803
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
Dit ja!

Ik moet wle zeggen dat k het soms lastig vind om te bedenken

Want die tussendoor repen dingest uit de supermarkt zit heel vaak alsnog wel bende in, dus ik val altijd wel terug op fruitjes want ik los geen tomaatjes. En wortels maar daar kan k een hele bos van opeten en dat vult dan nog niet echt :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:47:40 #34
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128792832
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Dit ja!

Ik moet wle zeggen dat k het soms lastig vind om te bedenken

Want die tussendoor repen dingest uit de supermarkt zit heel vaak alsnog wel bende in, dus ik val altijd wel terug op fruitjes want ik los geen tomaatjes. En wortels maar daar kan k een hele bos van opeten en dat vult dan nog niet echt :')
Dat verklaart wel je haarkleur!

Slechte grap :'). Jouw haarkleur O+.
pi_128792855
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat verklaart wel je haarkleur!

Slechte grap :'). Jouw haarkleur O+.
:D :D

ik vond em wel grappig :')
pi_128792864
quote:
3s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:30 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Nou, het is bij mij natuurlijk wat complexer door het verleden :').
Ik heb ongeveer een jaar stabiel op 54 gezeten, maar dat was een periode van flinke stress (afstuderen) en mijn enige manier om rust in m'n hoofd te krijgen was sporten. Dus dat deed ik echt als een malle :'). Ik paste m'n eten aan op m'n beweging, als ik dat niet had gedaan was ik lager gegaan en dat is niet de bedoeling. Toen die periode voorbij was ben ik gestabiliseerd op 56 en daar heb ik heel lang op gezeten.
Het is een beetje bedroevend geworden sinds ik de auto heb en tevens niet meer op de fiets naar het werk kan omdat het net wat te ver is. Waar ik voorheen ongeveer 60km per week fietste, fiets ik nu bijna niks meer. Daarbij ging ik wat makkelijker snacken, terwijl ik eerst een heel vast eetpatroon had. Alles leuk en aardig, maar zit nu op 60 en heb nog maar twee broeken die passen.
Dus ik ben nu gestopt met 's avonds en tussendoor snacken. Dat was een paar dagen afzien maar ben ik nu al gewend :). Daarbij wat meer beweging pakken. Maar ik zou echt willen dat ik weer op fietsafstand werkte, want toen hoefde ik me er helemaal geen zorgen om te maken -O- . Daarbij merk ik gewoon hoe goed het voor me is.
Terug naar 56 is het doel. En zonder rare dingen doen, want daar ben ik iets te goed in :')
Ja idd daarom dat ik het vroeg; voor jou is het ook wat lastiger inzake je verleden; maar idd feit dat je niet meer kan fietsen is wel een grote :X En zomaar gaan fietsen... Naja het is niet iets wat ik heul snel zou doen :')
Ik heb dan ook meteen zo'n blob gevoel als mijn broeken zo slecht dicht gaan... :')
En ik weet ook waar het probleem zit; want idd als ik ga snacken dan grijp ik altijd naar snoep en velen velennnnn chips en wijntjes/biertjes en frisdrank :X en het wordt een gewoonte; waardoor je dus vaker en makkelijker gaat snacken (ongezonde dingen gaat snacken dan). Vorige week greep ik iedere avond wel naar 'iets'...
Dus nu beperk ik mezelf weer tot koffie en water en na avondeten niet meer eten - behalve mijn kwark toetje :9 (want ik snack 's avonds eik nooit omdat ik honger heb; maar gewoon omdat ik 'zin' heb in iets)

Ik moet idd gewoon meer fruit kopen zodat ik ook 's avonds een keer naar het fruit grijp dan naar de borrelnootjes ofzo....
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:48:45 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_128792874
quote:
3s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ja mijn vaste tussendoor-momentjes zijn voor mij heel logisch, het gaat me meer om de dingen die daar nog tussendoor komen :@
En ik heb jarenlang 's avonds niks meer gegeten omdat ik daar gewoon geen trek meer in had. Heb nu even gemerkt hoe snel die gewoonte er weer in kruipt.
En nu weer hoe snel hij er weer uit gaat, want ik heb er nu al geen behoefte meer aan :)

Fietsen naar m'n werk is 15km enkele reis. Reken daarbij dat mijn diensten over het algemeen 10 uur duren, slaapdienst nog langer... Dan vind ik het net wat teveel van het goede :{
ja, 15 km is wel wat veel idd. En s'avonds nog snacken scheelt echt veel. Je zit zo ongemerkt honderden overbodige kcals te verstouwen. Doe dat drie maanden en er plakt vijf kilo aan...
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:49:40 #38
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128792907
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, 15 km is wel wat veel idd. En s'avonds nog snacken scheelt echt veel. Je zit zo ongemerkt honderden overbodige kcals te verstouwen. Doe dat drie maanden en er plakt vijf kilo aan...
Dat merk ik hier dus dus goed nu - geen chips/koekjes/andere zooi meer scheelt veel! Ik pak alleen af en toe een stukje pure chocolade, maar dat is ook nooit heel veel achter elkaar.
pi_128792919
Naja ik erger me vooral aan mezelf omdat ik heel goed weet waar het vandaan komt en dat ik dan 1 brok onzekerheid word :')
dus ik moet gewoon niet zeiken en mijn eetpatroon weer anders maken O-)
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:50:34 #40
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128792935
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:49 schreef PriemGirl het volgende:
Naja ik erger me vooral aan mezelf omdat ik heel goed weet waar het vandaan komt en dat ik dan 1 brok onzekerheid word :')
dus ik moet gewoon niet zeiken en mijn eetpatroon weer anders maken O-)
:* je weet dat we je toch wle ene babe vinden he O+? Maar ik snap het heel goed :*.
pi_128792967
Ik eet nu geen pak koek meer elke avond, maar heb nu wel honger als k naar bed ga daar moet ik echt aan wennen :@ in d eochtend moet ik ook atlijd gelijk wat eten nu
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:51:55 #42
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_128792992
Huh ik was aan het teruglezen en toen zag ik die omvangmaten. Nu heb ik dus altijd in mijn hoofd gehad dat mijn bustemaat 90 was :') en die van Schaar en Deb rond de 85?
*gaat op zoek naar het meetlint*
吴 曼 迪
pi_128793013
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja precies.
En ik weet niet hoe het bij anderen zit, maar bij mij zit er zoveel gewenning in. Ik heb een paar avonden honger gehad 's avonds (echt honger, dat ik het in m'n maag voelde) en dat is nu over. Dus heb ik er nu ook geen behoefte aan.
En dat gaat echt over 's avonds, overdag vind ik die balans veel moeilijker. Maar na m'n avondeten is het eten voor die dag klaar. En dan is het prima :).
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:53:06 #44
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128793032
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:51 schreef megamandy het volgende:
Huh ik was aan het teruglezen en toen zag ik die omvangmaten. Nu heb ik dus altijd in mijn hoofd gehad dat mijn bustemaat 90 was :') en die van Schaar en Deb rond de 85?
*gaat op zoek naar het meetlint*
Met maximizer he! Dus das eigenlijk valsspelen ;).
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:54:37 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_128793104
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik eet nu geen pak koek meer elke avond, maar heb nu wel honger als k naar bed ga daar moet ik echt aan wennen :@ in d eochtend moet ik ook atlijd gelijk wat eten nu
Dat is normaal, dat je 's morgens honger hebt. Maar als je echt met hònger naar bed gaat moet je 's avonds nog even komkommer ofzo pakken of een appel.
Of meer avondeten :P
disclaimer
pi_128793113
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moet tegenwoordig 's ochtends ook altijd iets hebben... Ik grijp nu wel vaker naar een ontbijtkoek (want nope boterham smeren enzo dat lukt nog steeds niet :') )
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:54:56 #47
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_128793115
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:53 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Met maximizer he! Dus das eigenlijk valsspelen ;).
Dan ga ik het alsnog meten :P

Gister stond ik in de andere winkel omdat de storemanager op vakantie is en ander de assistent 14 dagen achter elkaar moest werken en toen ging het ook opeens over tieten.
Dus ik zeggen dat ik best wel een borstverkleining zou willen, zegt dat wijf: "Nog kleiner?!?!?!"
:')
吴 曼 迪
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:55:45 #48
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128793137
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:54 schreef megamandy het volgende:

[..]

Gister stond ik in de andere winkel omdat de storemanager op vakantie is en ander de assistent 14 dagen achter elkaar moest werken en toen ging het ook opeens over tieten.
Dus ik zeggen dat ik best wel een borstverkleining zou willen, zegt dat wijf: "Nog kleiner?!?!?!"
Haha ik ben benieuwd :D!

En whuuuut? Hoe durven ze zoiets te zeggen over jouw epische boobies o|O.
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:56:08 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_128793150
quote:
3s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:52 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ja precies.
En ik weet niet hoe het bij anderen zit, maar bij mij zit er zoveel gewenning in. Ik heb een paar avonden honger gehad 's avonds (echt honger, dat ik het in m'n maag voelde) en dat is nu over. Dus heb ik er nu ook geen behoefte aan.
En dat gaat echt over 's avonds, overdag vind ik die balans veel moeilijker. Maar na m'n avondeten is het eten voor die dag klaar. En dan is het prima :).
Tuurlijk, het is net als stoppen met roken. Je maag is gewend dat ie eten krijgt om half tien, dus gaat ie lopen mekkeren. Als je dat twee weken kan negeren houdt het vanzelf op.
Er zijn natuurlijk wel trucjes om het makkelijker te maken, waaronder een lange wandeling maken, je tanden poetsen of meer roken :')
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:58:19 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_128793224
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:54 schreef megamandy het volgende:

[..]

En bedankt :')
Maar jij hebt wel flinke borsten in verhouding, maar verkleinen ja? Zulke gigantische uiers zijn het toch ook weer niet?
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:58:21 #51
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_128793225
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:55 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Haha ik ben benieuwd :D!

En whuuuut? Hoe durven ze zoiets te zeggen over jouw epische boobies o|O.
Ze was zelf wat flinker en zal denk ik dus daarom ook een kleinere cupmaat hebben. Maar dan nog :')
Ze zou zelf nog wel groter willen hoor! Maar dan ook met een grotere spleet :')

Verder bleek achteraf dat ze 17 was, misschien zegt dat allemaal wel genoeg :')
吴 曼 迪
pi_128793227
:D Misschien moet ik gewoon meer roken :Y *O*

Nee ok; niet echt :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:59:00 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_128793255
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:58 schreef PriemGirl het volgende:

Ik meen serieus dat het afvallen me makkelijker af ging toen ik nog rookte :')
Want als ik dan trek had in "iets" ging ik gewoon paffen.
Als ik nu trek heb in "iets" kan ik alleen maar de vaatwasser gaan uitruimen terwijl ik aan chocolade denk :') :')
disclaimer
pi_128793268
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Tuurlijk, het is net als stoppen met roken. Je maag is gewend dat ie eten krijgt om half tien, dus gaat ie lopen mekkeren. Als je dat twee weken kan negeren houdt het vanzelf op.
Er zijn natuurlijk wel trucjes om het makkelijker te maken, waaronder een lange wandeling maken, je tanden poetsen of meer roken :')
Die laatste doe ik ongetwijfeld :')
Ik drink ook wel een stuk meer 's avonds :D (nee geen alcohol :'))
En niet omdat ik denk "ermagerd ik moet drinken", maar gewoon omdat ik dorst heb.

Honger omzetten in dorst, mijn lichaam kan het :')
pi_128793270
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:58 schreef PriemGirl het volgende:

Ga dan gewoon aan de coke *O*
  woensdag 10 juli 2013 @ 12:59:58 #56
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_128793281
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En bedankt :')
Maar jij hebt wel flinke borsten in verhouding, maar verkleinen ja? Zulke gigantische uiers zijn het toch ook weer niet?
Merk wel dat ik ook echt naar voor met mijn schouders ga, als ik ze met mijn handen helemaal optil (dus het gewicht ophef om het even vaag te zeggen :P ) voelt dat gewoon zooooo veeel beter.
En ik vind het ook super vaak irritant met kleding dat de knopen gaan spannen en alles omdat het totaal niet in verhouding met mijn taille is :r
吴 曼 迪
pi_128793297
En ik vind dat cif eik ook wat moet afvallen; maar hij zit nog steeds nét onder de 100 en vindt het priiiima... Maar ik vind 38/36 zoveel erger klinken dan broekmaat 36/36 :') :')
Wijvenbwain O+
pi_128793306
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:59 schreef megamandy het volgende:

[..]

Merk wel dat ik ook echt naar voor met mijn schouders ga, als ik ze met mijn handen helemaal optil (dus het gewicht ophef om het even vaag te zeggen :P ) voelt dat gewoon zooooo veeel beter.
En ik vind het ook super vaak irritant met kleding dat de knopen gaan spannen en alles omdat het totaal niet in verhouding met mijn taille is :r
Iemand inhuren die de hele dag je tetten omhoog houdt voor je *O*
Ik ken hier wel iemand O+
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:01:09 #59
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_128793323
quote:
3s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:00 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Iemand inhuren die de hele dag je tetten omhoog houdt voor je *O*
Ik ken hier wel iemand O+
_O- O+
吴 曼 迪
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:01:11 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_128793324
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:59 schreef megamandy het volgende:

[..]

dit klinkt wel herkenbaar _O-
disclaimer
pi_128793339
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat is normaal, dat je 's morgens honger hebt. Maar als je echt met hònger naar bed gaat moet je 's avonds nog even komkommer ofzo pakken of een appel.
Of meer avondeten :P
Ik eet wel meer avondeten dan normaal, echt een vol bord :Y Ik denk dat ik er ok aan moet wennen dat ik daarna niet meer zoveel eet :) Maar ik pak nu idd maar een fruitje maar alsnog aardig wat honger als k ga slapen
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:01:56 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_128793356
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:00 schreef PriemGirl het volgende:
En ik vind dat cif eik ook wat moet afvallen; maar hij zit nog steeds nét onder de 100 en vindt het priiiima... Maar ik vind 38/36 zoveel erger klinken dan broekmaat 36/36 :') :')
Wijvenbwain O+
bb zat maandag weer op 99.... en die is 1.87 en heeft een broekmaat 34/36 :?
disclaimer
pi_128793359
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik meen serieus dat het afvallen me makkelijker af ging toen ik nog rookte :')
Want als ik dan trek had in "iets" ging ik gewoon paffen.
Als ik nu trek heb in "iets" kan ik alleen maar de vaatwasser gaan uitruimen terwijl ik aan chocolade denk :') :')
Ik kan het me op zich wel iets voorstellen idd _O- Want dan ga je een ander soort 'honger' vullen; maar ik heb gewoon zelden zin om 's avonds te roken :') Ik ben daar gewoon een té erge neproker voor vrees ik :D
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:02:22 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_128793374
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik eet wel meer avondeten dan normaal, echt een vol bord :Y Ik denk dat ik er ok aan moet wennen dat ik daarna niet meer zoveel eet :) Maar ik pak nu idd maar een fruitje maar alsnog aardig wat honger als k ga slapen
Dan is het gewenning, gewoon negeren dan houdt t vanzelf op :7
disclaimer
pi_128793423
hoe laat is het okay om de dhl te bellen? ze zouden tussen 9 en 1 komen, ik wil best nog wel ff wachten maar wil eigenlijk douchen en gezichtsmasker op doen enzo dus t zou fijn zijn als ze ff opschieten :@
pi_128793431
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Whut :o

Ow maar bb heeft ook gewoon een euh... volle omvang. Ik bedoel: Zijn gewicht verdeelt zich op alles; cif die wordt ALLEENNNNN op zijn pens dik :')
Hij zou een goeie worden om echt zo'n mega giga bierbuik te krijgen want op zijn heupen zit echt niks.. Alleen voor op zijn buik dus :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:03:54 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_128793432
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoewel dat een kwestie van verdeling is denk ik... ik pas met mijn obesilijf ook in maat 42 :')
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:04:07 #68
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128793441
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:00 schreef PriemGirl het volgende:
Wijvenbwain O+
Ik vraag me af of Baas al onder de 100 zit nu!
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:04:28 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_128793455
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
hoe laat is het okay om de dhl te bellen? ze zouden tussen 9 en 1 komen, ik wil best nog wel ff wachten maar wil eigenlijk douchen en gezichtsmasker op doen enzo dus t zou fijn zijn als ze ff opschieten :@
ik zou ze toch minstens een half uur speling geven.
disclaimer
pi_128793493
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik zou ze toch minstens een half uur speling geven.
Okay! ^O^
pi_128793752
Argh ik heb het idee dat mijn beautybay bestelling de vorige keer veel eerder werd geleverd :') Nog steeds niks ;( en mijn too faced is nu écht praktisch op *horror* :o
pi_128794099
Velen is idd herkenbaar :') :')

woensdag 10 juli 2013 @ 13:26:44 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_128794270
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:22 schreef PriemGirl het volgende:
Velen is idd herkenbaar :') :')

[ afbeelding ]
1, 2, 5, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17. Juuup :')
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:27:16 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_128794288
vooral 5, 11 en 14 zijn schokkende ontdekkingen ;(
disclaimer
pi_128794411
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
vooral 5, 11 en 14 zijn schokkende ontdekkingen ;(
Jup! Van mij mag 10 en 16 daar ook wel bij tbh :')
pi_128794631
dhl gebeld, alels gaat nog goed het is iig wel onderweg dus t zal wel iets uitlopen ofzo

dan nog maar ff wachten :9
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:36:30 #77
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128794638
AAAAH ik hoop zo dat Baas z'n theorie haalt vandaag!
pi_128794714
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:36 schreef Debsterr het volgende:
AAAAH ik hoop zo dat Baas z'n theorie haalt vandaag!
Spannend!! Hoe laat moet ie?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:39:07 #79
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128794737
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Spannend!! Hoe laat moet ie?
Hij is nu bezig!
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:41:03 #80
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_128794802
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:39 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hij is nu bezig!
*duimt*
3!
pi_128794814
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:05 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ik bied 10 euro hihaho
Als ik niet krijg wat ik betaald heb hou ik m lekker toch omdat t kan :@ misshien dan ooit leer op de hengsels laten maken :')
pi_128794835
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Als ik niet krijg wat ik betaald heb hou ik m lekker toch omdat t kan :@ misshien dan ooit leer op de hengsels laten maken :')
je kunt em toch nog terug sturen gratisch
pi_128794873
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:39 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hij is nu bezig!
Oehhh ik duim ook!
pi_128794893
Zeau, afgewerkt!
Aids.
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:47:13 #85
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_128795002
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

zou wel typisch voor jou zijn als je allergisch blijkt voor die tas :')
pi_128795006
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:44 schreef Mss het volgende:
Zeau, afgewerkt!
Door hoevelen negors? :9~
pi_128795035
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:47 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Door hoevelen negors? :9~
Velen jonge, ik was in de bijlmert!
Aids.
pi_128795037
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:47 schreef Diconnected het volgende:

[..]

zou wel typisch voor jou zijn als je allergisch blijkt voor die tas :')
Dit ja :')
pi_128795060
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:48 schreef Mss het volgende:

[..]

:o :o :o soso dicht bij mij!
pi_128795072
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:48 schreef Mss het volgende:

[..]

:9~
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_128795101
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:48 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

:o :o :o soso dicht bij mij!
Ja ermahgerd, dat ik jou nog nooit tegen ben gekomen daar is wel raar. We werken echt vlakbij elkaar en ik reis ook altijd via arena.
Aids.
pi_128795108
kut dhl schiet op ik wil douchen
pi_128795109
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:48 schreef Mirjam het volgende:

[..]

:9~
Sopsopsop
Aids.
pi_128795128
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:49 schreef Mss het volgende:

[..]

Ja ermahgerd, dat ik jou nog nooit tegen ben gekomen daar is wel raar. We werken echt vlakbij elkaar en ik reis ook altijd via arena.
Het mag niet zo zijn ;(
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:51:08 #95
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128795147
JEEEEEEEEUJ jullie geduim heeft geholpen O+ woohoo!
pi_128795150
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:50 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Het mag niet zo zijn ;(
HOE laat begin jij met werken?
Aids.
pi_128795152
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:51 schreef Debsterr het volgende:
gratz voor baas!
pi_128795155
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:49 schreef Mss het volgende:

[..]

EN IK DAN
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:51:30 #99
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_128795158
quote:
Gefeliciteerd *O*
pi_128795175
quote:
*O* *O*
pi_128795214
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:51 schreef Mss het volgende:

[..]

HOE laat begin jij met werken?
Normaliter om kwart voor 8, maar nu zijn er :r werkzaamheden :r bij Den Bosch dus ben ik er pas kwart over 8.

Vandaag laatste dag trouwens voor mij, want werkzaamheden tot de 11e en donderdag is mn vrije dag. *O*
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:54:14 #102
164755 Mss
kutHOEr
pi_128795243
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

EN IK DAN
JA ERMAHGERD

WE MOETEN EEN ARENAMEET ORGANISEREN. GEHEIM NATUURLIJK
Aids.
pi_128795253
Oh en hoor net dat ik evenveel verdien als een collega die hier al 6 jaar werkt :') en die werkt 0.9 fte en ik 0.8. What are this :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:54:47 #104
164755 Mss
kutHOEr
pi_128795255
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:53 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Normaliter om kwart voor 8, maar nu zijn er :r werkzaamheden :r bij Den Bosch dus ben ik er pas kwart over 8.

Vandaag laatste dag trouwens voor mij, want werkzaamheden tot de 11e en donderdag is mn vrije dag. *O*
Ja ermahgerd ik ben er rond kwart over 8 pas want ik begin pas om half 9 met werken /lui.
Aids.
pi_128795256
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:54 schreef Mss het volgende:

[..]

JA ERMAHGERD

DIT!!

Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:55:42 #106
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128795279
quote:

[..]

JA ERMAHGERD

Ik zou teleurgesteld zijn als ie NIET geheim was!
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:56:05 #107
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128795290
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en hoor net dat ik evenveel verdien als een collega die hier al 6 jaar werkt :') en die werkt 0.9 fte en ik 0.8. What are this :')
Is die collega ook zo'n lekker wijf? No? There's your answer!
pi_128795308
quote:

[..]

JA ERMAHGERD

starbucksmeet want hipster :Y
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:56:49 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_128795316
Go S. *O*
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:56:54 #110
164755 Mss
kutHOEr
pi_128795317
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:55 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik zou teleurgesteld zijn als ie NIET geheim was!
Soberso!
Aids.
pi_128795325
Gefeli voor baas debs *O* :D
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:57:11 #112
164755 Mss
kutHOEr
pi_128795326
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:54 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

DIT!!

Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
En dan kunnen we een neger estafette doen!
Aids.
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:57:32 #113
164755 Mss
kutHOEr
pi_128795335
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

starbucksmeet want hipster :Y
Ja maar ik ben geen hipster ;(.
Aids.
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:57:37 #114
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128795336
Z'n instructeur zei al: als jij je theorie hebt, dan ben je eigenlijk al klaar want praktijk moet geen issue zijn. Eindelijk niet meer zovelen rijden straks O+.
pi_128795342
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:56 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Is die collega ook zo'n lekker wijf? No? There's your answer!
_O- _O- _O- maar ja, eigenlijk best wel :') I don't get it!
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:58:02 #116
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128795349
Ik ben echt ZO blij. Zou er dan na 7 jaar eindelijk een chauffeur bij komen hier :')?
pi_128795357
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:57 schreef Mss het volgende:

[..]

En dan kunnen we een neger estafette doen!
Stel je voor dat je 'Zap de neger' in de Bijlmer moet doen :o comazuipen ftw :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:58:19 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_128795363
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:57 schreef Mss het volgende:

[..]

Ja maar ik ben geen hipster ;(.
Starbucks was in 1998 al niet hipster meer gelukkig :')
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:58:39 #119
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128795373
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:58 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Stel je voor dat je 'Zap de neger' in de Bijlmer moet doen :o comazuipen ftw :')
Dab wordt het zap de blanke :Y
pi_128795374
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:58 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben echt ZO blij. Zou er dan na 7 jaar eindelijk een chauffeur bij komen hier :')?
Dat feeeeeeeel :D Kan me er niks bij voorstellen want mijn ex deed na 7 jaar nog steeds geen aanstalte :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:59:24 #121
164755 Mss
kutHOEr
pi_128795398
quote:

[..]

En dan naar de kfc uiteraard!
Aids.
pi_128795402
ik vind autorijden heerlijk en was heel blij dat mijn ex geen rijbewijs had :@
  woensdag 10 juli 2013 @ 13:59:47 #123
164755 Mss
kutHOEr
pi_128795407
quote:

[..]

Zap de ginger!
Aids.
pi_128795408
quote:

[..]

Potver _O- !!!!!
pi_128795423
quote:

[..]

_O-
pi_128795432
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:59 schreef Mss het volgende:

[..]

En dan naar de kfc uiteraard!
Zap de kipneger!
pi_128795439
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:59 schreef Mss het volgende:

[..]

Zap de ginger!
Dan ga ik tegenover jullie zitten dan kunnen jullie die fles wel aan je mond houden :9
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:02:24 #128
164755 Mss
kutHOEr
pi_128795491
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Dan ga ik tegenover jullie zitten dan kunnen jullie die fles wel aan je mond houden :9
En dan muilen? :9
Aids.
pi_128795492
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind autorijden heerlijk en was heel blij dat mijn ex geen rijbewijs had :@
Ja ik in het begin ook wel echt hoor :Y maar op een gegeven moment is het gewoon vervelend als hij ergens moet zijn waar geen bus komt en je hem weer moet brengen want te ver voor fiets. Of wanneer je een keer niet hoeft te bobben (das bij jou dan weer anders natuurlijk). En dan wel zeiken over hoe ik rij :') hjb pls :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:03:21 #130
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128795529
Ik vind autorijden ook niet erg, maar ik rij al heel veel voor m'n werk (ruim 10k sinds half januari) en familie woont ver weg, dan is het best kak als je altijd bob bent.
pi_128795531
Ik slaap trouwens zo onmeunig onrustig sinds we aan het klussen zijn :r :r helpt ook niet dat de spullen verdeeld over 2 huizen staan :')
pi_128795561
quote:
Yeahhhh en hem nu 7 jaar laten bobben O+
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:04:41 #133
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128795578
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:04 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Yeahhhh en hem nu 7 jaar laten bobben O+
Geen grap, dat is de afspraak ja!
pi_128795584
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:03 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind autorijden ook niet erg, maar ik rij al heel veel voor m'n werk (ruim 10k sinds half januari) en familie woont ver weg, dan is het best kak als je altijd bob bent.
Ja dat, zijn pa woonde in Walonië, dat is gewoon fijn als je het kan afwisselen soms of met feestdagen, mijn fam woont in Almere, zijn fam woont in Brabant en Rdam. Dan zit je al gauw hele dagen achter het stuur.
pi_128795587
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nice :7
pi_128795591
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

:D _O_
pi_128795608
oh ja ik kan wel begrijpen dat het veel handiger is om beide rijbewijs te hebben hoor :Y
ik rij ook niet in SF zijn auto want geen stuurbekrachtiging dus HOW ABOUT NO
pi_128795626
Heeft mijn schoonzus ook gedaan toen mijn broer met zijn pols in het hips zat _O- Half jaar heeft ie moeten bobben :D Daar tegenover stond wel dat schoonzus wel echt door ging zuipen want voor 2 biertjes ging hij echt niet bobben :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:06:52 #139
95408 Incantrix
pi_128795642
quote:
Woohoo!! *O*
3!
pi_128795648
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
oh ja ik kan wel begrijpen dat het veel handiger is om beide rijbewijs te hebben hoor :Y
ik rij ook niet in SF zijn auto want geen stuurbekrachtiging dus HOW ABOUT NO
Geen stuurbekrachtiging :o :X
pi_128795677
GA NIET HATEN IK POMP DIE SUBWOOFER MET MN KUIPSTOELTJES JE WEET
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:07:59 #142
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_128795685
godsamme wat een aids aansluiting van de bus naar de trein :') hier schiet ik echt niks mee op :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:08:12 #143
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128795690
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:07 schreef SuperFruitig het volgende:
O+.
pi_128795691
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:07 schreef SuperFruitig het volgende:
SORRY MENEER
pi_128795729
Dat wordt lopen naar de volgende bruiloft O+ O+ O +O + O+ O+ O+ O+ O+
pi_128795756
JAAAA DHL EN ZALANDO BINNEN
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:10:19 #147
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128795761
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Dat wordt lopen naar de volgende bruiloft O+ O+ O +O + O+ O+ O+ O+ O+
Er trouwt voorlopig toch niemand!
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:10:21 #148
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_128795763
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
*O*
pi_128795765
oh god ik ruik nagellak zou er iets kapot zijn :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:10:30 #150
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128795768
quote:
Woopwoop! Wat zit er allemaal in :9?
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:10:37 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_128795773
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:10 schreef Debsterr het volgende:

[..]

-O-
disclaimer
pi_128795780
quote:

[..]

Woopwoop! Wat zit er allemaal in :9?
jas, rok van zalando en als t goed is 32 lakjes
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:10:57 #153
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128795786
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

-O-
Toch? Of vergeet ik iemands plannen?
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:11:00 #154
164755 Mss
kutHOEr
pi_128795788
quote:

[..]

Schaar jonge!
Aids.
pi_128795792
quote:

[..]

jij toch?

OH WAIT
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:11:07 #156
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128795796
quote:

[..]

jas, rok van zalando en als t goed is 32 lakjes
32 O.o? Dafuq did you get?
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:11:17 #157
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128795800
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:11 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

jij toch?

OH WAIT
;(
pi_128795838
Na schaar ben ik serieus benieuwd wie de volgende is :D Volgens mij zijn alle stellen die je wel een beetje aan zag komen getrouwd toch? :D
pi_128795879
EHMYGEWRD WAT EEN BAZENKLEUREN _O_
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:14:07 #160
164755 Mss
kutHOEr
pi_128795894
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Na schaar ben ik serieus benieuwd wie de volgende is :D Volgens mij zijn alle stellen die je wel een beetje aan zag komen getrouwd toch? :D
Jullie ermahgerd!

Of Sjaan :Y.
Aids.
pi_128795906
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
EHMYGEWRD WAT EEN BAZENKLEUREN _O_
Niks stuk??
pi_128795911
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:14 schreef Mss het volgende:

[..]

Jullie ermahgerd!

Of Loqi!
pi_128795929
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:14 schreef Mss het volgende:

[..]

Jullie ermahgerd!

woensdag 10 juli 2013 @ 14:16:23 #164
164755 Mss
kutHOEr
pi_128795956
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:15 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja wie zegt met jou? :6
Aids.
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:16:33 #165
164755 Mss
kutHOEr
pi_128795965
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:14 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Of Loqi!
Eauhja Loqi kan ook!
Aids.
pi_128795977
quote:

[..]

Niks stuk??
Nee :D Ik zal ff wat fotos op de WA gooien :9
quote:

[..]

Of Loqi!
Loqi ja!!! :D
pi_128795990
Loqi haar steampunk huwelijk O+ O+ O+
pi_128795992
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:16 schreef Mss het volgende:

[..]

Ja wie zegt met jou? :6
:'(
pi_128796007
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Nee :D Ik zal ff wat fotos op de WA gooien :9

[..]

Loqi ja!!! :D
Waaaaaaaaaantz!
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
Loqi haar steampunk huwelijk O+ O+ O+
O+
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:18:24 #170
164755 Mss
kutHOEr
pi_128796022
ERMAHGERD LAKJONS
Aids.
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:19:30 #171
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_128796043
lakjes everywhere
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:19:36 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_128796045
ik denk wel dat er eerder een nieuwe gaat biggen dan dat er iemand gaat trouwen. De vraag is wie eerder is, ik of Molo :')
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:20:11 #173
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_128796063
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk wel dat er eerder een nieuwe gaat biggen dan dat er iemand gaat trouwen. De vraag is wie eerder is, ik of Molo :')
jij :Y
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:20:13 #174
164755 Mss
kutHOEr
pi_128796066
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
Of ergens een onverwachte, bami ofzo!
Aids.
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:20:30 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_128796071
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:20 schreef Mss het volgende:

[..]

_O-
disclaimer
pi_128796074
quote:

[..]

Das heul niet onverwacht jongeuh!
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:21:16 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_128796095
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:20 schreef Diconnected het volgende:

[..]

jij :Y
ik betwijfel het!
Hoewel ik al eerder op Molo had ingezet en toen kwam bubsel er tussendoor, dus mja :')
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:21:36 #178
164755 Mss
kutHOEr
pi_128796107
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:20 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Das heul niet onverwacht jongeuh!
Baren he, geen bruiloftcrashen
Aids.
pi_128796119
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:21 schreef Mss het volgende:

[..]

Baren he, geen bruiloftcrashen
_O-
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:22:05 #180
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_128796124
quote:

[..]

ermahgerd en dan hebben we ook gelijk een bruiloft :D
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:22:13 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_128796130
Potentiele moeders-in-spe hebben we toch wel een aantal :')
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:23:12 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_128796166
ik zie space en brum toch ook wel trouwen over een jaartje of drie O+

Uft en Intro ook wel :Y
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:23:36 #183
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_128796176
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
Potentiele moeders-in-spe hebben we toch wel een aantal :')
ohai. al wel eerst school afmaken :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:24:07 #184
164755 Mss
kutHOEr
pi_128796202
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:23 schreef Diconnected het volgende:

[..]

ohai. al wel eerst school afmaken :')
Ermahgerd mini Lorren. Cuuuuuuuuuuuute O+
Aids.
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:24:42 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_128796223
Al is het maar omdat ik dan daadwerkelijk iets terug kan zeggen als mijn stay-at-home-mum vriendin over d'r kint vertelt als we aan het wandelen zijn :')
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:24:55 #186
164755 Mss
kutHOEr
pi_128796228
Ik sta gelukkig op geen van beide lijsten hoog _O-
Aids.
pi_128796273
Ik ben al een kattenmoeder, handen vol aan :')_
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:26:21 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_128796277
Nee, de vrijgezellen scoren niet zo hoog....

Ik denk wel dat de beste kansen liggen bij de getrouwde kinderlozen momenteel. Dus ik, molo, priem en MC.
Het is jammer dat Lindy niet zwanger kan worden -O-
disclaimer
pi_128796331
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie space en brum toch ook wel trouwen over een jaartje of drie O+

Uft en Intro ook wel :Y
WAAROM IK NIET

oh wait
pi_128796346
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben al een kattenmoeder, handen vol aan :')_
dit soberso :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:28:53 #191
164755 Mss
kutHOEr
pi_128796373
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, de vrijgezellen scoren niet zo hoog....

Ik denk wel dat de beste kansen liggen bij de getrouwde kinderlozen momenteel. Dus ik, molo, priem en MC.
Het is jammer dat Lindy niet zwanger kan worden -O-
Of Lindy is een trolololo actie aan het voorbereiden, dat kan natuurlijk ook.

Dat het ineens is van 'ermahgerd er balanceert een baby op mijn tetten'.
Aids.
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:29:13 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_128796383
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:27 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

WAAROM IK NIET

oh wait
Ik heb geen idee. Ik heb minder trouwvibes bij jou.
Then again had ik ook geen kindervibes bij bubsel, dus verras me eens O+
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:29:46 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_128796404
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:28 schreef Mss het volgende:

[..]

Of Lindy is een trolololo actie aan het voorbereiden, dat kan natuurlijk ook.

Dat het ineens is van 'ermahgerd er balanceert een baby op mijn tetten'.
Nee, ik wil veel dingen geloven in de wereld, maar geen lindymoeder. Noooo.
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:30:27 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_128796426
gelukkig heeft Hi nog steeds niet teruggemaild O+
disclaimer
pi_128796435
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig heeft Hi nog steeds niet teruggemaild O+
Jezus wat een sneuneuzen :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:31:54 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_128796475
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:30 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Jezus wat een sneuneuzen :')
en ik heb niet eens een klacht of een moeilijke vraag he. Ik wil alleen maar mijn rekeningnummer voor de automagische incasso wijzigen. Hoe moeilijk kan het zijn :')
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:32:49 #197
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128796505
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik betwijfel het!
Hoewel ik al eerder op Molo had ingezet en toen kwam bubsel er tussendoor, dus mja :')
:+ I'm sorry ;)
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:33:35 #198
164755 Mss
kutHOEr
pi_128796527
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

en ik heb niet eens een klacht of een moeilijke vraag he. Ik wil alleen maar mijn rekeningnummer voor de automagische incasso wijzigen. Hoe moeilijk kan het zijn :')
Gewoon storneren dan weten ze je zo te vinden :')
Aids.
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:33:42 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_128796530
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:32 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

:+ I'm sorry ;)
Ja, die had je zelf natuurlijk ook niet helemaal zo getimed, dus ik zal het je vergeven.

Gaat t al wat beter met je man?
disclaimer
pi_128796531
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Kan je niet beter bellen of moet je dan honderdmiljoen jaar in de wacht staan?
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:34:16 #201
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_128796555
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:24 schreef Mss het volgende:

[..]

Ermahgerd mini Lorren. Cuuuuuuuuuuuute O+
Sjon rammelt meer als ik tho :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:35:07 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_128796591
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:33 schreef Mss het volgende:

[..]

Gewoon storneren dan weten ze je zo te vinden :')
ja, dan is dat weer een andere afdeling en die gaan daar dan niet over :') wedden!

quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:33 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Kan je niet beter bellen of moet je dan honderdmiljoen jaar in de wacht staan?
Dat kan, maar het is nu een beetje een principe-dingetje aan het worden :@
disclaimer
pi_128796602
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:34 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Mini Sjorrens O+
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:35:37 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_128796619
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:34 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Je bent 22, wacht nog maar even :') een jaartje of vijf.
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:35:53 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_128796631
hoe oud is je vriend Dico?
disclaimer
pi_128796641
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, dan is dat weer een andere afdeling en die gaan daar dan niet over :') wedden!

[..]

Dat kan, maar het is nu een beetje een principe-dingetje aan het worden :@
Ja dat begrijp ik, maar je hebt er meer jezelf mee denk ik :') Als je belt kan je roepen dat je verdorie al twee keer gemaild heb en hoe belachelijk het allemaal is :')
pi_128796643
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Ik heb minder trouwvibes bij jou.
Then again had ik ook geen kindervibes bij bubsel, dus verras me eens O+
FML
pi_128796671
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

FML
^)
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:37:24 #209
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_128796680
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:35 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Mini Sjorrens O+
_O-
quote:

[..]

Je bent 22, wacht nog maar even :') een jaartje of vijf.
Ja ik wacht ook nog even, eerst school af hebben enzo. :Y
quote:
hoe oud is je vriend Dico?
Die wordt in november 26.
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:37:25 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_128796681
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:36 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik, maar je hebt er meer jezelf mee denk ik :') Als je belt kan je roepen dat je verdorie al twee keer gemaild heb en hoe belachelijk het allemaal is :')
ja en dan gaan ze sorry mevrouw zeggen O+
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:38:23 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_128796727
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:37 schreef Diconnected het volgende:

[..]

_O-

[..]

Ja ik wacht ook nog even, eerst school af hebben enzo. :Y

[..]

Die wordt in november 26.
25, mannelijk en dan al rammelen. Waar moet dat heen _O-
disclaimer
pi_128796735
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja en dan gaan ze sorry mevrouw zeggen O+
GENIET!

Nee? -O-
pi_128796746
Dreigen met kassa schijnt het ook goed te doen :Y
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:39:35 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_128796771
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dreigen met kassa schijnt het ook goed te doen :Y
ik kan ook iets neerpoten op klacht.nl O+
disclaimer
pi_128796772
Mijn vriend had laatst ook iets met een of ander kutbedrijf dat ze een probleem niet wilde oplossen. Toen had ie de klacht ergens op een forum neergeplempt, tweakers ofzo. Werd ie meteen gebeld door dat bedrijf _O-
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:39:57 #216
164755 Mss
kutHOEr
pi_128796782
Klacht.nl O+
Aids.
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:40:23 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_128796793
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn vriend had laatst ook iets met een of ander kutbedrijf dat ze een probleem niet wilde oplossen. Toen had ie de klacht ergens op een forum neergeplempt, tweakers ofzo. Werd ie meteen gebeld door dat bedrijf _O-
hebben ze t toen wel opgelost? Zoveel fail :')
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:40:39 #218
164755 Mss
kutHOEr
pi_128796809
Ik had een boze vrouw aan de lijn omdat we anoniem belden. Ja hallo, als het incassobureau met afzender gaat bellen gaat er helemaal niemand meer opnemen _O-
Aids.
pi_128796821
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hebben ze t toen wel opgelost? Zoveel fail :')
Ja uiteraard O+
pi_128796832
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:40 schreef Mss het volgende:
Ik had een boze vrouw aan de lijn omdat we anoniem belden. Ja hallo, als het incassobureau met afzender gaat bellen gaat er helemaal niemand meer opnemen _O-
:')_!!!!
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:41:42 #221
164755 Mss
kutHOEr
pi_128796853
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:41 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

:')_!!!!
Ja jullie bellen ook anoniem neem ik aan?
Aids.
pi_128796879
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:41 schreef Mss het volgende:

[..]

Ja jullie bellen ook anoniem neem ik aan?
Ik doe debiteurenbeheer, wij bellen wel met nr, maar ik bel voornamelijk bedrijven. Onze incassoafdeling belt ook prive :Y
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:42:49 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_128796886
ermahgerd werk je bij een incassobureau? Dat wist ik niet. Epic _O_
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:44:37 #224
164755 Mss
kutHOEr
pi_128796935
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd werk je bij een incassobureau? Dat wist ik niet. Epic _O_
Nee ik doe ook debiteurenbeheer, maar het kan uiteindelijk wel op incasso uitdraaien en bedrijven zien dat verschil niet dus ze zien mij als incassobureau en ervaren telefoontjes als vervelend. Daarom bellen we anoniem.
Aids.
pi_128796940
Ik had hier laatst een klant die door naar incasso moet, en dat laten we dan altijd aan de accountmanager weten onder wie de klant valt. Vraagt die AM aan mij waarom de klant niet wilt betalen. Ik geef aan dat ik dat niet weet omdat hij niet reageert op de aanmaningen en de telefoon niet opneemt. Wordt die AM boos op mij :')_
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:44:47 #226
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_128796941
Pffff....net familie opgehaald van vakantie (ze waren met de bus en moest ze dus ergens op een parkeerplaats gaan halen) en ze waren alleen maar aant zeuren hoe warm het daar wel niet was :{w en dat ze niets konden doen omdat het dus zo warm was :')
En daarna klagen dat het hier geen mooi weer meer was }:|
pi_128796947
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:44 schreef Mss het volgende:

[..]

Nee ik doe ook debiteurenbeheer, maar het kan uiteindelijk wel op incasso uitdraaien en bedrijven zien dat verschil niet dus ze zien mij als incassobureau en ervaren telefoontjes als vervelend. Daarom bellen we anoniem.
Maar jij belt ook particuliere klanten?
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:45:50 #228
164755 Mss
kutHOEr
pi_128796980
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ik doe debiteurenbeheer, wij bellen wel met nr, maar ik bel voornamelijk bedrijven. Onze incassoafdeling belt ook prive :Y
Ja ik ook, en ook alleen bedrijven, maar toch zijn er genoeg mensen die niet zouden opnemen.

Buiten dat is het ook onpraktisch als mensen zouden terugbellen, ze bij heel iemand anders uitkomen en voordat je dan doorhebt wie er gebeld heeft ben je alweer even verder. Dan kun je beter zelf nog een keer bellen.
Aids.
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:46:07 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_128796997
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
Pffff....net familie opgehaald van vakantie (ze waren met de bus en moest ze dus ergens op een parkeerplaats gaan halen) en ze waren alleen maar aant zeuren hoe warm het daar wel niet was :{w en dat ze niets konden doen omdat het dus zo warm was :')
En daarna klagen dat het hier geen mooi weer meer was }:|
Nederlanders O+
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:46:27 #230
164755 Mss
kutHOEr
pi_128797011
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:45 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Maar jij belt ook particuliere klanten?
Nope, alleen bedrijven, want het gaat om uitzendkrachten.
Aids.
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:46:56 #231
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128797024
Met mijn man gaat het nog niet goed nu veel hoofdpijn -O-. De druk te hoog waarschijnlijk, we kijken het nog even aan we zullen wel snel weer naar het ziekenhuis bellen.
pi_128797065
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:45 schreef Mss het volgende:

[..]

Ja ik ook, en ook alleen bedrijven, maar toch zijn er genoeg mensen die niet zouden opnemen.

Buiten dat is het ook onpraktisch als mensen zouden terugbellen, ze bij heel iemand anders uitkomen en voordat je dan doorhebt wie er gebeld heeft ben je alweer even verder. Dan kun je beter zelf nog een keer bellen.
Ohja ik heb een direct nummer, dus dan komen ze gelijk bij mij uit. Dat scheelt wel. En als we bedrijven bellen die een 06-nr opgeven nemen ze 9 van de 10 keer ook niet op. Maar meestal kom ik gewoon bij de receptioniste binnen en die vertelt meteen of die persoon er is of niet :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:47:59 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_128797069
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Met mijn man gaat het nog niet goed nu veel hoofdpijn -O-. De druk te hoog waarschijnlijk, we kijken het nog even aan we zullen wel snel weer naar het ziekenhuis bellen.
godsamme, wat een gedoe -O-
disclaimer
pi_128797085
quote:
-O- Sterkte jullie!
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:53:23 #235
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_128797267
quote:
Heel veel sterkte!
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:55:50 #236
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128797356
quote:
-O- Sterkte..!!
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:01:50 #237
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128797534
Tnx het is een geklooi allemaal -O-
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:02:14 #238
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_128797544
Sterkte Bubs, wat een gedoe steeds ;( :*
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:10:35 #239
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_128797801
quote:
Sterkte :o
吴 曼 迪
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:12:14 #240
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_128797853
En babys en kleine kinderen :N
Ja ik vind het leuk om te zien hoe die met spiegels omgaan in de winkel maar na 2 minuten ben ik dat ook wel weer zat en mogen ze van mij weer gaan :')

Gelukkig heeft megatoby ook totaal niet zulke gevoelens (behalve soms als hij uhm niet helemaal nuchter is :') ).
吴 曼 迪
pi_128797937
Uh sterkte bubs ;(

quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:12 schreef megamandy het volgende:
En babys en kleine kinderen :N
Ja ik vind het leuk om te zien hoe die met spiegels omgaan in de winkel maar na 2 minuten ben ik dat ook wel weer zat en mogen ze van mij weer gaan :')

Gelukkig heeft megatoby ook totaal niet zulke gevoelens (behalve soms als hij uhm niet helemaal nuchter is :') ).
Je weet dat ze zeggen dat dronken mensen altijd de waarheid spreken he :P :P O-) *)
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:18:20 #242
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_128798017
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
Uh sterkte bubs ;(

[..]

Je weet dat ze zeggen dat dronken mensen altijd de waarheid spreken he :P :P O-) *)
:'(
吴 曼 迪
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:20:00 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_128798074
Mandy is ook nog veel te jong om baby's te willen o|O niks aan de hand dus :P
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:30:20 #244
95408 Incantrix
pi_128798448
Ik heb geen zin meer :'(
3!
pi_128798480
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:30 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb geen zin meer :'(
Om te werken? Join the club *O* :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:32:12 #246
95408 Incantrix
pi_128798528
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:31 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Om te werken? Join the club *O* :')
In ziek zijn :D maar als ik vandaag gewerkt had had ik zeker weten bij je club gehoord :Y
3!
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:32:21 #247
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_128798537
Ik sta op geen lijstje. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_128798603
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:32 schreef Incantrix het volgende:

[..]

In ziek zijn :D maar als ik vandaag gewerkt had had ik zeker weten bij je club gehoord :Y
Oeh nee dat is zuurder ;( Beterschap :*
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:36:00 #249
95408 Incantrix
pi_128798683
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:33 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Oeh nee dat is zuurder ;( Beterschap :*
Thnx mop :*

ik hoop dat ik het morgen kwijt ben, dan heb ik het grut de hele dag en moet ik ook nog gezellig naar het consultatiebureau :')

Ow, en Bubs, wat kut weer ;( :*
3!
pi_128798737
bubs -O-

veel sterkte babe!
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:39:17 #251
95408 Incantrix
pi_128798804
ZOOOOOEEEEMMM
3!
pi_128798835
beterschap trix O+
ga lekker ff gamen!
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:40:24 #253
164755 Mss
kutHOEr
pi_128798848
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik sta op geen lijstje. O+
Jij staat op het bijna-samenwoon lijstje :Y. Samen met Dico
Aids.
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:42:03 #254
95408 Incantrix
pi_128798919
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:40 schreef Sharana_LV het volgende:
beterschap trix O+
ga lekker ff gamen!
Thnx :* had ik al ff geprobeerd, maar ik krijg er traanogen van -O-
3!
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:51:10 #255
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_128799279
quote:
Bwuh. -O- Sterkte bubs!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:09:00 #256
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128800116
zucht :')
een ongeïnterreseerde knul die een kassa opengooit, vervolgens de helft van m'n spullen langs de scanner haalt terwijl hij naar buiten staart, het subtotaal aanslaat, het bedrag noemt, het beurtbalkje weghaalt en de boodschappen van de volgende gaat scannen :')
dus ik zo 'mag ik misschien eerst even afrekenen voordat je doorgaat met de spullen van de volgende..?'
Hij kijkt me schaapachtig aan en vervolgens hebben we minutenlang een discussie of er wel of geen beurtbalkje tussenstond, ga godverdomme die stront uit je ogen vegen man :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:10:06 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_128800157
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:09 schreef Mirjam het volgende:
een ongeïnterreseerde knul die een kassa opengooit, vervolgens de helft van m'n spullen langs de scanner haalt terwijl hij naar buiten staart, het subtotaal aanslaat, het bedrag noemt, het beurtbalkje weghaalt en de boodschappen van de volgende gaat scannen :')
dus ik zo 'mag ik misschien eerst even afrekenen voordat je doorgaat met de spullen van de volgende..?'
Hij kijkt me schaapachtig aan en vervolgens hebben we minutenlang een discussie of er wel of geen beurtbalkje tussenstond, ga godverdomme die stront uit je ogen vegen man :')
luie kutpubers :')
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:11:13 #258
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_128800197
quote:

Hij zal dus ook tussendoor op (sub)totaal hebben geduwd als hij het bedrag noemde, dus waar slaat het op _O-
吴 曼 迪
pi_128800198
quote:
:r
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:11:27 #260
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128800209
en die vrouw achter me ging ook pijpzeiken over dat kutbalkje terwijl zij hem er notabene zelf tussen had gelegd :')________
GA DOOOOODDDD
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:11:38 #261
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128800223
zo
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:11:50 #262
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128800236
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:11 schreef megamandy het volgende:

[..]

Hij zal dus ook tussendoor op (sub)totaal hebben geduwd als hij het bedrag noemde, dus waar slaat het op _O-
Ja, daarom, wat een dwaas joh :')
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:13:56 #263
164755 Mss
kutHOEr
pi_128800319
Pijpzeiken O+
Aids.
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:14:05 #264
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128800324
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:13 schreef Mss het volgende:
Pijpzeiken O+
hoe O+
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:14:36 #265
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128800344
Chanel Azure O+
Mooie nageltjes O+
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:18:42 #266
164755 Mss
kutHOEr
pi_128800520
Ik zal mijn Asos jurkje eens gaan passen _O-
Aids.
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:22:11 #267
164755 Mss
kutHOEr
pi_128800662
Ik heb ze al sinds maandag ongeopend in de kast liggen. Komt een pakketje eens aan, doe ik er nog niks mee :')
Aids.
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:24:44 #268
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128800761
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:22 schreef Mss het volgende:
Ik heb ze al sinds maandag ongeopend in de kast liggen. Komt een pakketje eens aan, doe ik er nog niks mee :')
bestelaids O+
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:25:42 #269
164755 Mss
kutHOEr
pi_128800808
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:24 schreef Mirjam het volgende:

[..]

bestelaids O+
Zul je zien dat ze niet passen :')
Aids.
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:39:06 #270
164755 Mss
kutHOEr
pi_128801315
Alsof ik een dekbedovertrek aan heb _O-
Aids.
pi_128801521
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:39 schreef Mss het volgende:
Alsof ik een dekbedovertrek aan heb _O-
Te groot? -O- Of gewoon lelijke 'vorm'?
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:46:03 #272
164755 Mss
kutHOEr
pi_128801569
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:44 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Te groot? -O- Of gewoon lelijke 'vorm'?
Rare pasvorm, maar ook het patroon en de stof dragen er wel aan bij _O-
Aids.
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:51:13 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_128801804
Welk jurkje, met die stippen?
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:52:19 #274
164755 Mss
kutHOEr
pi_128801838
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
Welk jurkje, met die stippen?
Jep!
Aids.
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:53:47 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_128801887
Zeg Mirjam, hedde gai mij nou ontvriend?
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:54:12 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_128801900
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:52 schreef Mss het volgende:

[..]

Jep!
jammer! Leek wel leuk!
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:55:23 #277
164755 Mss
kutHOEr
pi_128801942
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jammer! Leek wel leuk!
Ja vond ik ook, maar ik heb een andere bolletjesjurk gevonden die wel heul mooi is O+
Aids.
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:56:02 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_128801971
Gelukkig! Pic?
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:56:44 #279
164755 Mss
kutHOEr
pi_128801997
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
Gelukkig! Pic?
Even op de feestboek!
Aids.
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:57:33 #280
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128802038
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg Mirjam, hedde gai mij nou ontvriend?
Niet da'k weet?
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:57:49 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_128802046
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:57 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Niet da'k weet?
wazig :?
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:57:53 #282
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128802048
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:55 schreef Mss het volgende:

[..]

Ja vond ik ook, maar ik heb een andere bolletjesjurk gevonden die wel heul mooi is O+
Kan die oude nog wel terug dan?
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:58:15 #283
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128802065
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wazig :?
Want>? Je mist me op feestboek? :D Ik ben sowieso wat minder actief laatste tijd. Zal straks s ff kieken
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:58:56 #284
164755 Mss
kutHOEr
pi_128802098
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:57 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Kan die oude nog wel terug dan?
Ja, die terug gaat is van Asos, die gaat gewoon terug. Die andere heb ik in de stad gekocht.
Aids.
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:01:12 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_128802213
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:58 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Want>? Je mist me op feestboek? :D Ik ben sowieso wat minder actief laatste tijd. Zal straks s ff kieken
ik zag ineens geen blauw vinkje meer achter je naam staan in de geheime fb ;)
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:01:53 #286
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128802234
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik zag ineens geen blauw vinkje meer achter je naam staan in de geheime fb ;)
Vinkjes? :D Oeh ik ga weer wat leren
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:03:18 #287
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128802283
Vanmiddag flesjes essence quick dry en quick dry van NYC gehaald om te proberen, die schijnen ook te shizznitt te zijn. Mooi geprijsd nu, 2 voor 3 en 2 voor 4 euro :9
pi_128802301
blauwe vinkjes op facebook?
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:04:19 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_128802325
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:01 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Vinkjes? :D Oeh ik ga weer wat leren
Da's alleen met mobiele layout :P
disclaimer
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:06:26 #290
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128802402
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Da's alleen met mobiele layout :P
straks s ff op de ipad kijken want dit ken ik niet :D
Facebook doet sowieso raar bij mij de laatste tijd.
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:12:36 #291
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128802698
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:03 schreef Mirjam het volgende:
Vanmiddag flesjes essence quick dry en quick dry van NYC gehaald om te proberen, die schijnen ook te shizznitt te zijn. Mooi geprijsd nu, 2 voor 3 en 2 voor 4 euro :9
Oh ja, die quick dry van NYC.. nou ja, heb nu weer 8 flesjes Essence op voorraad :@.
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:16:04 #292
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128802884
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh ja, die quick dry van NYC.. nou ja, heb nu weer 8 flesjes Essence op voorraad :@.
Heb jij die van nyc al eens geprobeerd?
pi_128802976
ik ga nog steeds goed met mijn no-buy van makeup enzo *O*
pi_128802998
nu eten halen :9
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:18:38 #295
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128803018
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:17 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga nog steeds goed met mijn no-buy van makeup enzo *O*
jamaar jij orijgt alles gratis als youtubegoeroe :6
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:20:11 #296
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_128803108
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:16 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Heb jij die van nyc al eens geprobeerd?
Nee nog niet! Ik heb maar 4 flesjes bijgehaald hoor, had er nog 4 staan ;). Maar stuur ze zo vaak mee met swaps enzo.
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:21:05 #297
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128803154
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:20 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee nog niet! Ik heb maar 4 flesjes bijgehaald hoor, had er nog 4 staan ;). Maar stuur ze zo vaak mee met swaps enzo.
ik ben ze elemaal top gaan vinden, was ff wennen maar nu blij dat ik me geen zorgen hoef te maken waar ik seche vandaan moet halen
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:31:24 #298
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_128803677
lekker een tukje gedaan O+ tukjes O+
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:34:10 #299
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_128803782
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:21 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik ben ze elemaal top gaan vinden, was ff wennen maar nu blij dat ik me geen zorgen hoef te maken waar ik seche vandaan moet halen
Is die van NYC echt quick dry zoals Seche?
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:34:57 #300
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128803816
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Is die van NYC echt quick dry zoals Seche?
Ja, dat lees ik wel, en de amerikanen zijn er ook gek op
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:35:08 #301
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_128803827
BAM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties