ik zeg niet dat het zo is he, ik zeg alleen dat mijn collega blaasjes op zijn handen kreeg, daarna werden zijn handen helemaal rood en schilferig en het duurde echt weken voordat ze opeens doorhadden dat het door de achterkant van blackberry kwam die hij altijd in die hand had en niet in zijn andere hand. Toen andere telefoon gepakt en t was in no time overquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]srsly wat de neuk moet ik dan met die tas
Ik weet dat t niet zo hoeft te zijn maar t zou wel mooi klote zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het zo is he, ik zeg alleen dat mijn collega blaasjes op zijn handen kreeg, daarna werden zijn handen helemaal rood en schilferig en het duurde echt weken voordat ze opeens doorhadden dat het door de achterkant van blackberry kwam die hij altijd in die hand had en niet in zijn andere hand. Toen andere telefoon gepakt en t was in no time over
dus hou t wel ff in de gaten, misschien tas tijdje aan je andere hand dagen en zodra je ziet dat het daar begint weet je het zeker
Ja is t ook, maar misschien is t van iets andersquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet dat t niet zo hoeft te zijn maar t zou wel mooi klote zijn
Ik schommel altijd een paar keer per jaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alweer of nog steeds? Jij had toch rond januari alles alweer op peil gekregen?
Datquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Nou sorry maar ik zit in Eindhoven en het is dichtbewolkt
Het is hier nu net iets aan het dichttrekken maar het was echt nog zonnig hoor!quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Nou sorry maar ik zit in Eindhoven en het is dichtbewolkt
Dan zit je precies onder het gat in de ozonlaagquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is hier nu net iets aan het dichttrekken maar het was echt nog zonnig hoor!
Ik denk hetquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zit je precies onder het gat in de ozonlaag![]()
HEt mag niet koud worden want ik heb een rokje aan en een t shirt en geen jas bij me
Dat... Jurkje; zonder panty en dunne korte mouw bolero en geen jas. Dus nee het mag gewoon niet koud worden/zijn vandaagquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zit je precies onder het gat in de ozonlaag![]()
HEt mag niet koud worden want ik heb een rokje aan en een t shirt en geen jas bij me
Wijfquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik schommel altijd een paar keer per jaarIn februari ofzo had ik mijn streef gewicht gehaald; dit is tot vorige maand goed gegaan en toen had ik weer een EAT DRINK EVERYTHING OMNOMNOM.
Dus nu weeg ik weer 62. Maar 5 kilo is niet zo'n groot drama; alleen wel genoeg om het te voelen aan mijn spannende broeken
Overigens heb ik dit standaard eigenlijk wel met de vakantie; want velen bbq en dus velen bier/aperitief alles... en ook eind van het jaar![]()
En dan baal ik van mezelf omdat ik me gewoon niet fijn voel in mijn vel dan
(en verder ga ik helemaal niet zeuren hierover![]()
)
Even onder spoiler want ja het gaat om dieet/gewicht gezeikquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wijf![]()
Ik ben dus een paar jaar echt zo stabiel als de tyfus geweest. Daarom baal ik nu dus![]()
En broeken die strakker zitten is gewoon vervelend, wat voor een gewicht je ook hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Even onder spoiler want ja het gaat om dieet/gewicht gezeik
Je hoeft je echt dit soort dingen niet in spoiler te zetten joh, als ik een paar kilo aankom voel ik mij ook niet lekker in mij vel hoor, t is niet zo dat alleen mensen die zwaarder wegen mogen klagen over gewichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is t nu wat beter weer, gewoon lekker veel fruitjes eten en wat minder chips, dat helpt al een hoop![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Even onder spoiler want ja het gaat om dieet/gewicht gezeik
Nou, het is bij mij natuurlijk wat complexer door het verledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb ongeveer een jaar stabiel op 54 gezeten, maar dat was een periode van flinke stress (afstuderen) en mijn enige manier om rust in m'n hoofd te krijgen was sporten. Dus dat deed ik echt als een malle. Ik paste m'n eten aan op m'n beweging, als ik dat niet had gedaan was ik lager gegaan en dat is niet de bedoeling. Toen die periode voorbij was ben ik gestabiliseerd op 56 en daar heb ik heel lang op gezeten.
Het is een beetje bedroevend geworden sinds ik de auto heb en tevens niet meer op de fiets naar het werk kan omdat het net wat te ver is. Waar ik voorheen ongeveer 60km per week fietste, fiets ik nu bijna niks meer. Daarbij ging ik wat makkelijker snacken, terwijl ik eerst een heel vast eetpatroon had. Alles leuk en aardig, maar zit nu op 60 en heb nog maar twee broeken die passen.
Dus ik ben nu gestopt met 's avonds en tussendoor snacken. Dat was een paar dagen afzien maar ben ik nu al gewend. Daarbij wat meer beweging pakken. Maar ik zou echt willen dat ik weer op fietsafstand werkte, want toen hoefde ik me er helemaal geen zorgen om te maken
. Daarbij merk ik gewoon hoe goed het voor me is.
Terug naar 56 is het doel. En zonder rare dingen doen, want daar ben ik iets te goed in
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |