Ik weet niet wat voor bedrijf dit is. De twee trailers waren vooral bedoeld om het zoekgebied drastisch te verkleinen. Het land is de belangrijkste horde die je goed hebt, maar je kunt het zoekgebied naar een regio beperken. Het is verder niet bepaald het enige bedrijf in de betreffende plaats die aangesloten is op het spoor.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:06 schreef Nico_S. het volgende:
Ik heb inmiddels alle vestigingen van die firma Mackie en omgeving bekeken, zonder resultaat. Gezien de spoorlijnen lijkt met name de vestiging in Calgary in aanmerking te komen, maar ook daar vind ik niets.
Ik ken de link van je vorige opgaves Barcelona, Milaan en Glasgow nog niet combineren met je laatste opgave.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:31 schreef silverhill het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor bedrijf dit is. De twee trailers waren vooral bedoeld om het zoekgebied drastisch te verkleinen. Het land is de belangrijkste horde die je goed hebt, maar je kunt het zoekgebied naar een regio beperken. Het is verder niet bepaald het enige bedrijf in de betreffende plaats die aangesloten is op het spoor.
Maar daarbij geef ik meteen de belangrijkste hint (die ik al voorgekookt had): Mijn voorgaande drie opgaves
Dat is m welquote:Ja weet er eentje dat is de groep van Ajax in de champions league. Barcelona, Celtic glasgow en AC Milaan. Maar dat is hem niet![]()
quote:
Geweldig!quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:38 schreef Nico_S. het volgende:
Canfranc.
https://maps.google.nl/ma(...)Dg&cbp=12,56.23,,0,0
http://www.dailymail.co.u(...)ing-dark-matter.html
quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:38 schreef Nico_S. het volgende:
Canfranc.
https://maps.google.nl/ma(...)Dg&cbp=12,56.23,,0,0
http://www.dailymail.co.u(...)ing-dark-matter.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Incl. mijn puntje voor Canfranc, dat was Chufi vergeten in de vorige stand.)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:27 schreef takata het volgende:
St Peter und Paul in Görlitz bij de Poolse grens
Zuid Spanje, een plek waar ik nooit ben geweest, klopt dus, jammerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:48 schreef chufi het volgende:
Murcia , Cathedral , Plaza Cardenal Belluga, Spain..
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:48 schreef chufi het volgende:
Murcia , Cathedral , Plaza Cardenal Belluga, Spain..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat bord met die lekkere hapjes kwam ik later pas achter dat ik deze opgave postte, was niet helemaal de bedoeling eigenlijk![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:47 schreef chufi het volgende:
Gabbema Doordrift Street, Paarl, Western Cape, Zuid-Afrika
eiland hou ik het opquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:50 schreef bork het volgende:
Helemaal gemist een nieuwe, beige mercedessen, Tuskland?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:20 schreef bork het volgende:
Alexander Nevsky Square
Kreeg geen straatnaam van Googlecyrilisch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, to forgive bovine.
A, ik zie nu het plaatje pas, gisteren kreeg ik alleen het bovenste stukje te zien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:56 schreef takata het volgende:
Hier begint de google camera aan een mooie reis.
Als je naar links kijkt komt er een enorme trein aan en dan wil je wel stoppenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:08 schreef chufi het volgende:
Die is wel grappig stoppen in het midden van de woestijn ...
Als je mee wilt doen moet je wel zeggen waar het is ...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je naar links kijkt komt er een enorme trein aan en dan wil je wel stoppen
Het is in de woestijn en ik doe al mee, maar weet het toch steeds niet of ben te laat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je mee wilt doen moet je wel zeggen waar het is ...
Ik heb deze ook nog niet maar ik zou het zoeken in noord en zuid America,,, Daar loopt volgens mij een hele lange highway van Noord tot Zuid , die nu inmiddels grotendeels ge-SV-ed is ...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is in de woestijn en ik doe al mee, maar weet het toch steeds niet of ben te laat.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:16 schreef bork het volgende:
[..]
A, ik zie nu het plaatje pas, gisteren kreeg ik alleen het bovenste stukje te zien.
Het plaatje stond er gister helemaal op toch?
Tirano, Sondrio
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:58 schreef takata het volgende:
[..]![]()
Jazeker de Berninabahn
Maar dat wist u natuurlijk al
en in een woestijn lijkt me danquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb deze ook nog niet maar ik zou het zoeken in noord en zuid America,,, Daar loopt volgens mij een hele lange highway van Noord tot Zuid , die nu inmiddels grotendeels ge-SV-ed is ...
Sorry nog niet verder gezocht ... Maar bedankt voor de tipquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef bork het volgende:
De spoorbreedte hier is het zogenaamde normaalspoor.
Op Google maps zie wat Nazcalijnen vlakbij het traject van de trein, te zie alleen met satellietview, spoorlijn is niet ingetekend op mapsquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:21 schreef Nico_S. het volgende:
Arica, Chili.
https://maps.google.nl/?l(...)A&cbp=12,308.68,,0,0
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:07 schreef drakin het volgende:
Dat is Catalunya en Miniatura, 17 km van Barcelona, Spanje
https://maps.google.nl/ma(...)G4Cw&ved=0CAoQ_AUoAg
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:09 schreef drakin het volgende:
hmm net kreeg ik hem ingezoomd op het vliegveld, maar het lukt me niet in die link zo te krijgen
Klopt, dan is er dus (nog) geen SV en valt het buiten de quiz.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:47 schreef drakin het volgende:
Ehm SV screenshot? Dat had dit dorpje niet, dit was wat ik met streetview juist kreeg
Ok weet ik dat, zag die regel niet staan in de opquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:01 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Klopt, dan is er dus (nog) geen SV en valt het buiten de quiz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ok weet ik dat, zag die regel niet staan in de opVoor de volgende keer , maar je hebt je 1e puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja Sjoefie, je hebt er weer een concurrent bijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de volgende keer , maar je hebt je 1e punt
Doen we in volgend topic ...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja Sjoefie, je hebt er weer een concurrent bij(als ze tenminste weer zo makkelijk zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |