$$$quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hier zie je maar weer, als je esthetisch bent kan je alles maken.
Jah, ik at 10 eieren per dag vroeger en liet altijd dikke scheten bij het veelspuiten. Ik had dan ook alleen maar 1 hour stands.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:36 schreef Dimachaerus het volgende:
ik vind altijd wel geil als ik veel spuit of
als er in de films / online veel gespoten wordt
zeker door 3x per dag eitjes eet, krijg je alleen hardnekkig geurtje van wel
ja in holly okéquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:05 schreef Kesefkesef het volgende:
als ik over een jaar (of twee) aesthetic as fuck ben wie wil er dan meeten dan gaan we kk hard clubben enzo?
weet niet man,quote:
ja is goed en dan gaat fanta voor ons wingen en turkse sletjes scoren voor ons :$quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:05 schreef Kesefkesef het volgende:
als ik over een jaar (of twee) aesthetic as fuck ben wie wil er dan meeten dan gaan we kk hard clubben enzo?
fanta is out of our league, die haalt ons alleen maar naar benedenquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:11 schreef Beach het volgende:
[..]
ja is goed en dan gaat fanta voor ons wingen en turkse sletjes scoren voor ons :$
ok, dan spreken we over een jaar af?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
weet niet man,
moet veld onderzoek doen eerst
Is goedquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ok, dan spreken we over een jaar af?
wat een bazenfestival, maar dat is helemaal in oekraine, dan moet ik nu al sparen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is goed
Maar je kan ook mee kazantip 2014 man
Meer dan 50% is vrouw
Daar werden 15.000 condooms per dag uitgedeeld op 150.000 bezoekers
Dan heb je dus 1/5 kans om te scoren
[ afbeelding ]
Vliegtuig en dan met bus.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:18 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wat een bazenfestival, maar dat is helemaal in oekraine, dan moet ik nu al sparen.
hoe ga je?
iets met stille water en gronden ofsoquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik weet gewoon hoe je eruitziet en kan me gewoon niet voorstellen dat er uit zon verlegen stille jongen deze praat komt.
Sowieso, ff m'n Russisch wat bijschaven.quote:
Jij was 14-15 toch?quote:
Zullen we samen bordeel maken in stad ergens? Deventer bijvoorbeeldquote:
Net 17 geworden ;squote:Op woensdag 10 juli 2013 18:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jij was 14-15 toch?
Zo'n 6-jarig jongetje ging een oudere mevrouw motorboaten en beffen voor 200 mensen om een gratis T-shirt te winnen. Meisjes zoenen met honden enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |