quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Plasterk is echt zo'n typische veilige politicus... nergens een uitspraak over doen
Is hier ook niet geschikt voor, je ziet hem ter plekke overlijden af en toe.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Plasterk is echt zo'n typische veilige politicus... nergens een uitspraak over doen
Ik zou er meteen voor tekenen anders.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
144k is niet heel veel voor een Minister.
Neequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Da's waar... en ik vind dat geneuzel over die te hoge salarissen soms echt te ver doorslaan... het begint echt op een heksenjacht te lijken... als het van belastinggeld betaald wordt snap ik het nog.... maar een topchirurg korten vind ik echt te ver gaan...quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zou het iig niet laten om het geld. Sommige mensen doen net of het teruggebracht wordt tot het niveau bijstandsuitkering, 144k daar kun je echt riant van leven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook met die verantwoordelijkheid?...ik zou er voor passen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:39 schreef marcodej het volgende:
Ik ga even Heel Holland Bakt terugkijken denk ik.
Je moet er wel een uur of 70 voor werken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het iig niet laten om het geld. Sommige mensen doen net of het teruggebracht wordt tot het niveau bijstandsuitkering, 144k daar kun je echt riant van leven.
Het ergste dat kan gebeuren is dat je ontslagen wordt met een wachtgeldregeling.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook met die verantwoordelijkheid?...ik zou er voor passen.
Als je uit het bedrijfsleven komt en een dikke hypotheek hebt, kun je dus geen Minister worden. Zonde dat dergelijk talent niet voor de overheid kan werken. If you pay peanuts, you get monkeys.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het iig niet laten om het geld. Sommige mensen doen net of het teruggebracht wordt tot het niveau bijstandsuitkering, 144k daar kun je echt riant van leven.
Hehe true, en hoe lang zit de gemiddelde minister er nou? Het is geen baan voor altijd en na de tijd kun je alsnog riant leven met allerlei debiele bijbaantjes, dagvoorzitterschap, gastspreker, commissariaatjes, beschermheer/vrouw zijn etc, etc.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ergste dat kan gebeuren is dat je ontslagen wordt met een wachtgeldregeling.
70?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je moet er wel een uur of 70 voor werken.
Een beetje de Arjen Robben of Clarence Seedorf van het wielrennen.quote:
Die hebben tenminste nog serieuze prijzen gewonnen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een beetje de Arjen Robben of Clarence Seedorf van het wielrennen.
Die hebben zich bewezen op het hoogste niveau.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
duurde bij arjen robben ook wel lang voor die een finale afmaaktequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Die hebben tenminste nog serieuze prijzen gewonnen.
Klopt, dat zijn ook de pispaaltjes van de media.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gesink heeft ook wel wat gewonnen. En als beste Nederlander heb/had je natuurlijk ook meer marktwaarde, dan is een hoger salaris wel te rechtvaardigen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
En die verdienen dan ook nog veel meer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn ook de pispaaltjes van de media.
Maargoed dat zijn i.t.t. Gesink wel wereldsterren.
Die verdienen 20 keer zoveel als Gesink. En Gesink heeft zich ook al bewezen op internationaal topniveau.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Robben en Seedorf zijn wereldberoemd...niemand in het buitenland kent Gesink.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die verdienen 20 keer zoveel als Gesink. En Gesink heeft zich ook al bewezen op internationaal topniveau.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Robben en Seedorf zijn wereldberoemd...niemand in het buitenland kent Gesink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |